Ik probeer in het Russisch van: de volgende halte is station [plaatsnaam]. Echt een tantoemoeilijke zin swa!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
Heb een Deense collega, probeer nu een Deense "tongenbreker" te leren, maar damn dat is moeilijk
Hee muts, het was voor de niet Tukkersquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Roep`n op n moos : Slakken/rupsen op de boerenkool
mislukt hequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee muts, het was voor de niet Tukkers
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee muts, het was voor de niet Tukkers
Die duwt me vast zo'n screentest hokje in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je maar bij knetter uit te buurt blijft, die is funest voor je carrierre
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Die duwt me vast zo'n screentest hokje in.
Knalrozequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dus van plan om zaterdag mijn witte jurk aan te doen, met knalroze vest en blauwe schoenen, blauwe ketting en oorbellen. Dat is mega tof.
Welke kleur nagellak zal ik pakken... Knalroze of gewoon blank?
rozequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dus van plan om zaterdag mijn witte jurk aan te doen, met knalroze vest en blauwe schoenen, blauwe ketting en oorbellen. Dat is mega tof.
quote:
De reacties die ik wildequote:
ja, dat wordt wel onmeunig lastig, maar ik denk dak d'r wel een weet. Een woordje dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef humorduck28 het volgende:
Doe dan er nog maar een, retemoeilijk, zelfs voor tukkers.
En nu, waarom zeggen ze dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef ToT het volgende:
Vanmorgen heb ik mjin t-shirt binnenstebuiten aangedaan!: )
Omdat het tukkers zijn en niet iedereen in Nederland hun taaltje snapt waaronder ikquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef Karzai het volgende:
Vanmorgen deed ik m'n t shirt in me kont?
Blauw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Doe nou niet stoer duckiequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
Ik weet hem, ik had het van de week nog mette maakt.
Hoezo stoer?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
Nostalgie dit. Binnenkort het Tukkertopic maar eens met een bezoekje vereren
Ik heb d'r 0quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
Het lullige is dat ik weet dat ik meer nummers van jovink heb als de gemiddelde tukker
142, maar incl. dubbelequote:
Jovink is dan ook Achterhoeks, mutsquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
Het lullige is dat ik weet dat ik meer nummers van jovink heb als de gemiddelde tukker
Maar dat is dan weer baas.quote:
Jovink is toch achterhoeks? Geen twentsquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
Je bewering slaat kant nog walquote:
Dat kunnen de meeste Twentenaren niet eens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Karzai het volgende:
Aan het einde van deze uitzending kan ik twents lullen
Vliegende mieren ?quote:
Haha, en ik versta niets van Gronings/tukkers/achterhoeks/limburgs. Brabants met moeite.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik maar denken dat ie lastig was
ik ben optimistisch ingesteldquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste Twentenaren niet eens.
Fries wel?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, en ik versta niets van Gronings/tukkers/achterhoeks/limburgs. Brabants met moeite.
joa das jullie variantquote:
Nee, en Drents ook niet. En Sallands al helemaaaaal niet.quote:
Jah idd, dat is hem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa das jullie variantals ik t goed heb
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik kan gewoon keurig netjes Nederlands.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn vorige relatie was met een Brabantse uit de buurt van Eindhoven en die praatte ook vet plat. Ergerde me er kapot aanIedereen heeft natuurlijk wel een accent maar al dat extreme (zoals ik het noem) vind ik maar niks
Gewoon ABN (wat dat ook mag zijn)
Als iedereen nou gewoon ABN zou praten kan ik tenminste iedereen verstaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, en Drents ook niet. En Sallands al helemaaaaal niet.
En West-Fries ook niet.
Dito Zeeuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey mensen
De laatste zaterdag van Juni is verkozen als dag voor de ex onzin- hello x-raydio meet.
Het gaat worden een heuse picknick.
Zaterdag 25 Juni tegen een uurtje of 3 verzamelen bij station Utrecht Centraal, vandaar uit gaan we door naar een plek om te picknicken
Dit zodat de mensen die met het OV komen ook mee kunnen.
Deze meet is voor alle X-Raydio luisteraars/dj’s dus pls vertel het door.
Het is op een openbare plek, dus eigenlijki is iedereen wel welkom
We zouden het fijn vinden als iedereen even een pm stuurt met daarin een bevestiging of ze willen komen of niet
Wij zijn ook maar arme sloebers dus het lijkt ons handig als iedereen wat meeneemt.
Wat zijn we nodig?
• bier
• wijn
• fris
• evt andere drank moet je zelf ff meenemen
• Chips
• Stokbrood
• Kruidenboter
• Salades
• En andere lekkere dingen .
• Kleedjes om op te zitten
• Een laptop of radio voor muziek
• Plastic bekertjes
• Koelboxen/tassen
Pm even wat je meeneemt, dit zodat we niet met enkel alleen bier komen te zitten
Kusjekroel
Knetter en Carool
Tüte is ook algemeen beschaafd Achterhoeks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vink onze woorden mooier voor tasje en zak (broekzak/overhemdzakje)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan gewoon keurig netjes Nederlands.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon ABN zou praten kan ik tenminste iedereen verstaan.Of gewoon leuk Goois ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Rotterdams, maar daar moet je wel een beetje talent voor hebben.Beter onethisch dan oneetbaar
Mehh, dan kan ik nietquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Buiten het dialect is het cultuurverschil ook enorm tussen NB en ZH. We liepen een keer in Rotterdam overdag, was ze super bang. Oeh hoge gebouwen en auto's i.p.v. paarden
quote:
Ik lieg niet hoorquote:
Ik heb niks tegen de randstad. De randstad is mooi. Maar ik zou er voor geen goud willen wonen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lieg niet hoorVoor geen goud dat ik wegga uit de Randstad
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The ring of Fire is echt toepasselijke muziek voor de dag nadat je teveel loempia's hebt gegeten met scherpe saus. Nu geen last van hoor.
Die krijg je vanaaf nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, krijgen we een mail/pm over de meet?
Tevens: Volbeat mensjes, tis in Ahoy, evt kan een overnachting geregeld worden.
ja waarop je kan antwoorden, alleen kan zijn dat we mensen vergeten.. daarom ook de post in het topicquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ahoy?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens: Volbeat mensjes, tis in Ahoy, evt kan een overnachting geregeld worden.
WTFquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij ons 2 huizen verder kwamen er een paar jaar geleden Rotterdrammers wonen. Die vrouw (rond de 30) zei dat ze nog nooit een Koe had gezien zo in een weiland.
Ik wil ook nooit in het centrum van een grote stad maar in een mooie buitenwijk of in een dorpje tussen grote steden zoals nuquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de randstad. De randstad is mooi. Maar ik zou er voor geen goud willen wonen.
Mja, misschien in het buitengebied.
Zeeuwse kut jij woont niet eens in de randstadquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik een paar miljoen had zou ik wel een buitenhuisje kopen in het westelijk haven gebiedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De wc-papier moest ff in de vriezer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The ring of Fire is echt toepasselijke muziek voor de dag nadat je teveel loempia's hebt gegeten met scherpe saus. Nu geen last van hoor.
quote:
?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeeuwse kut jij woont niet eens in de randstad
Wil ik wel ff doen hoor, weet alleen nog niet tot hoe laat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil trouwens om 0.00 uur kappen. is er iemand die het over wil nemen?
Jij woont te zuidelijk en imo buiten de rampstad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik woon vlakbij Rotterdam
En Dordrecht ligt ook in de Randstad pik
Ach ik blunder nog steeds wel eens met het uitzenden!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, kutfout
druk ik op F3 om te gaan zoeken, maar dat is dus alles stoppen in SAM
Auch!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, kutfout
druk ik op F3 om te gaan zoeken, maar dat is dus alles stoppen in SAM
Hee dude, alles fijn hoor, daar ook?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
Buenas noches mi amigo`s...como esta...
Fixed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik blunder nog steeds wel eens met het uitzenden!
is dit ook een spelletjes vraag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
ik vind het prima.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil ik wel ff doen hoor, weet alleen nog niet tot hoe laat.
Of wil iemand anders?Ik heb de laatste tijd al erg veel gedraaid!
Maar toffe show man!
Ik dacht 't al maar twijfelde of je dat zo bedoeldequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Om die ring of fire ff af te koelen bij het schijten?
Muy bien! y tu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
Ga jij om 12 uurquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef mr-green het volgende:
hmm ik heb alweer bijna een week niet meer gedraaid
Ow jij mag ook wel hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil ook wel draaien, als niemand wil
Dat wilde ik weten, thanks, nu werken tot 10 uur morgenochtend..quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja waarop je kan antwoorden, alleen kan zijn dat we mensen vergeten.. daarom ook de post in het topic
Pic's!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
Thunderstruck!
* Samzz luchtgitaar tevoorschijn haalt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pm's zijn eruit... als ik nog iemand vergeten bensorry sorry alvast.. maar stuur dan even een pm dan zet ik je erbij op de lijst
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
een mic is natuurlijk niet noodzakelijk om te draaienquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil ook wel eens draaien maar weet niet hoe ofzo. En heb zo 1.2.3 geen mic. Wel ergens maar geen idee waar.
Dat snap ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een mic is natuurlijk niet noodzakelijk om te draaien
quote:
Truste Samzzquote:
BBquote:
ja hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat snap ik
Jij kan 't me vast wel eens uitleggen![]()
slaap lekkerquote:
Lawl!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Truste
[..]
Zeker, lekker onbenullig![]()
[ afbeelding ]
Slaap zequote:
Prima hier..quote:
Goeie show erg leerzaamquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Na deze ga ik ook slapen.
Perfect einde van de dag dit nummer
vroot'n zijn mollenquote:
Siquote:
Je gaat maffen? Trusten man!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen slaap lekker en bedankt voor de complimenten
Ej Stifflerquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Avond
Gaat lekker hier, helemaal met het debuut van Ruler
Het waren echt heerlijke muziekjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen slaap lekker en bedankt voor de complimenten
ja, en ik laat SAM vedan lopenquote:
QFTquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het waren echt heerlijke muziekjes
Estoy bienquote:
Ditquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het waren echt heerlijke muziekjes
Trustequote:
Slaap zequote:
ja, maar dan ben ik niet direct wegquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja over 6 minuten is je show toch afgelopen!
oquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar dan ben ik niet direct weg
ik wenste die mensen die slapen gaan welterusten
omdat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Knetter, Carool en Myra, jullie zijn gemeen
Neuh hoor.. wij zijn heul lief juistquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Knetter, Carool en Myra, jullie zijn gemeen
Ik niet van meets hou en er nu opeens 2 zijnquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb morgen (voor mij vroeg) een bejaarde soos dus ik ga slapen mensen.
DJ's bedankt voor jullie inzet ed en Green suc6 zo.
Veel plezier morgenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Slaap zequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Het is openbaar dus je kan gewoon met je regenjas in de buurt gaan zittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik niet van meets hou en er nu opeens 2 zijn
maar zijn tofquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik niet van meets hou en er nu opeens 2 zijn
dank je, en succes morgenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Zo'n laffe herder ben ik sowieso niet, plus dat ik als ik ga of profiteer van Sam of van de liniaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is openbaar dus je kan gewoon met je regenjas in de buurt gaan zitten
Trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
huillie wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef mr-green het volgende:
maar waarom nou weer 25 junidan kan ik niet
en dat is 9 juli wel het geval?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar zijn tof
en die van ons is iedereen welkom, lekker vrijblijvend..gewoon chillen met mkaar op een openbare plek dus geen risico van aanranding of moord
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is openbaar dus je kan gewoon met je regenjas in de buurt gaan zitten
de hele dag niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef mr-green het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef mr-green het volgende:
nou dies niet op een openbare plek dus de kans is met 0.000001% wel groterquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat is 9 juli wel het geval?
ik heur jouw muziek alquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
ps: allemaal even je player verversen dan hoor je mijn muziek
Lekekr ouderwetse muziek? Hoorde ik al!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
Speelt hier alquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
Ik hoorde het alquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist dat je oud was, maar....
Trusten he!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slaap ze
En succes morgen met de oudjes
quote:
Tja op mn werk is bijna iedereen 60 + dus dan is een uitgaans dag als snel een bejaarde soos.quote:
Ach zo spannend is de meeting ook weer niet, we krijgen waarschijnlijk allemaal ruzie met elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Bruiloft van een vriend en ik heb ook awake festival daarvoor afgezegd
Geen rare dingen doen hčquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja op mn werk is bijna iedereen 60 + dus dan is een uitgaans dag als snel een bejaarde soos.
Op naar Amsterdam en Volendam morgen.
Slaap lekker allemaal straks!![]()
Kaasvlindertjes en plakjes leverworst met nederlandse vlaggetjes erin?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja op mn werk is bijna iedereen 60 + dus dan is een uitgaans dag als snel een bejaarde soos.
Zoals met een oudje de bosjes in?quote:
Er wordt helemaal geen ruzie gemaakt!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ach zo spannend is de meeting ook weer niet, we krijgen waarschijnlijk allemaal ruzie met elkaar
Zoiets, of in Volendam zn eigen paling tevoorschijn halenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals met een oudje de bosjes in?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zoiets, of in Volendam zn eigen paling tevoorschijn halen![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Zoals Nick & Simon al zongen... "Pak Maar M'n Paling"
Niet!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik wou net al slapen maar nu hoor ik ineens nog Queen. Ok hierna ga ik ECHT!
Voor mij ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, ik vond het leuk om te doen.
voor mijn part is het voor herhaling vatbaar
WELquote:
Zeker doen, je draait goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
voor mijn part ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Je hebt de smaak te pakken merk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Sort of Benidorm Bastardsquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Op naar Amsterdam en Volendam morgen.
Slaap lekker allemaal straks!![]()
Altijd goed!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pinkpop... wil je Volbeat draaien?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik dacht dat je geen mic geen gebruiken![]()
Ditquote:
Eeej meis, wij hebben nog een verhaaltje van MrGreen te goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik dacht dat je geen mic ging gebruiken![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej meis, wij hebben nog een verhaaltje van MrGreen te goed![]()
dat moet Caro Emerald zijn geweestquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dan blijf ik nog ff wakker
trouwens. faye zei dat ze op pinkpop nog aan mij dachten bij een nr.. maar ze weet niet meer bij welk nr.. grrrmblll
Jaa dan moet ie het wel doen hequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dan blijf ik nog ff wakker
trouwens. faye zei dat ze op pinkpop nog aan mij dachten bij een nr.. maar ze weet niet meer bij welk nr.. grrrmblll
Thanks je show was topquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, mensen bedankt
ik ga maar eens slapen, morgen weer werken.
Green veel succes
trusten iedereen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, mensen bedankt
Green veel succes
trusten iedereen
huh mis ik iets over een verhaaltjequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dan moet ie het wel doen he
Trusten kerelquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, mensen bedankt
Green veel succes
trusten iedereen
Laterz!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, mensen bedankt
Green veel succes
trusten iedereen
ze zei dat jullie aan mij moesten denken, mijn nr niet hadden dus niet konden sms-en.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
dat moet Caro Emerald zijn geweest
slaap lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, mensen bedankt
Green veel succes
trusten iedereen
Trustenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, mensen bedankt
Green veel succes
trusten iedereen
quote:
Nou het staat zelfs in mijn fobo dat je dat ging doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
huh mis ik iets over een verhaaltje
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou het staat zelfs in mijn fobo dat je dat ging doen![]()
![]()
en nog steeds niet gedaan... dus we hebben nog iets tegoed van je
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
waar is stokstaart eigenlijk?
dit ja.. tis dat de gifjes me wakker houden, en ik niet wil slapen want stemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |