quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The ring of Fire is echt toepasselijke muziek voor de dag nadat je teveel loempia's hebt gegeten met scherpe saus. Nu geen last van hoor.
Die krijg je vanaaf nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, krijgen we een mail/pm over de meet?
Tevens: Volbeat mensjes, tis in Ahoy, evt kan een overnachting geregeld worden.
ja waarop je kan antwoorden, alleen kan zijn dat we mensen vergeten.. daarom ook de post in het topicquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ahoy?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens: Volbeat mensjes, tis in Ahoy, evt kan een overnachting geregeld worden.
WTFquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij ons 2 huizen verder kwamen er een paar jaar geleden Rotterdrammers wonen. Die vrouw (rond de 30) zei dat ze nog nooit een Koe had gezien zo in een weiland.
Ik wil ook nooit in het centrum van een grote stad maar in een mooie buitenwijk of in een dorpje tussen grote steden zoals nuquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de randstad. De randstad is mooi. Maar ik zou er voor geen goud willen wonen.
Mja, misschien in het buitengebied.
Zeeuwse kut jij woont niet eens in de randstadquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lieg niet hoorVoor geen goud dat ik wegga uit de Randstad
Als ik een paar miljoen had zou ik wel een buitenhuisje kopen in het westelijk haven gebiedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lieg niet hoorVoor geen goud dat ik wegga uit de Randstad
De wc-papier moest ff in de vriezer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The ring of Fire is echt toepasselijke muziek voor de dag nadat je teveel loempia's hebt gegeten met scherpe saus. Nu geen last van hoor.
quote:
?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeeuwse kut jij woont niet eens in de randstad
Wil ik wel ff doen hoor, weet alleen nog niet tot hoe laat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil trouwens om 0.00 uur kappen. is er iemand die het over wil nemen?
Jij woont te zuidelijk en imo buiten de rampstad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik woon vlakbij Rotterdam
En Dordrecht ligt ook in de Randstad pik
Ach ik blunder nog steeds wel eens met het uitzenden!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, kutfout
druk ik op F3 om te gaan zoeken, maar dat is dus alles stoppen in SAM
Auch!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme, kutfout
druk ik op F3 om te gaan zoeken, maar dat is dus alles stoppen in SAM
Hee dude, alles fijn hoor, daar ook?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
Buenas noches mi amigo`s...como esta...
Fixed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik blunder nog steeds wel eens met het uitzenden!
is dit ook een spelletjes vraag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
ik vind het prima.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil ik wel ff doen hoor, weet alleen nog niet tot hoe laat.
Of wil iemand anders?Ik heb de laatste tijd al erg veel gedraaid!
Maar toffe show man!
Ik dacht 't al maar twijfelde of je dat zo bedoeldequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Om die ring of fire ff af te koelen bij het schijten?
Muy bien! y tu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef McSteamy het volgende:
Ga jij om 12 uurquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef mr-green het volgende:
hmm ik heb alweer bijna een week niet meer gedraaid
Ow jij mag ook wel hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil ook wel draaien, als niemand wil
Dat wilde ik weten, thanks, nu werken tot 10 uur morgenochtend..quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja waarop je kan antwoorden, alleen kan zijn dat we mensen vergeten.. daarom ook de post in het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |