Ik had meerdere 5'en toen ik mijn examens in ging. En ik haalde het ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dankje voor de steun mama Myraela
Ik rond 11 uur. Heerlijk slapen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer mijn slaapritme een beetje te verbeteren. Dus elke dag rond 12 uur te gaan slapen, ipv 4 uur. Dus ik met moeite in slaap gevallen, begint er hier iets keihard te piepen om 3 uur. Godverdomme. Een of andere bloedpomp van mijn moeders werk.
Overigens word ik nog steeds veel te laat wakker, zelfs als ik vroeg ga slapen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
www.jebentzelfeen.nl [ afbeelding ]
IK WIL GEEN STAAFMIXER ZIJNquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
www.jebentzelfeen.nl [ afbeelding ]
Je bent zelf een laffe tostiquote:
Ik wil je ook wel insmeren hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
Oh god, nog zo'n bagger rapjeIk ga mezelf maar eens insmeren en zo
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de wii.Het is voor 3 jarige, maar stiekem best wel leuk.
Interessant verhaalquote:Plot
While walking through Dream Land, Kirby discovers a tomato and decides to eat it. Yin-Yarn, the evil sorceror who possessed the tomato (revealed to be a Metamato), appears and magically banishes Kirby into Patch Land, a world completely made of fabric, via the sock carried around his neck.
Ik heb ook nog een wii. Maar hij ligt te verstoffen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de wii.Het is voor 3 jarige, maar stiekem best wel leuk.
Ja, enorm spannend.quote:
Hier normaal ook, maar we hebben hem laatst gehackt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een wii. Maar hij ligt te verstoffen.
OOOOOHHHquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar we hebben hem laatst gehackt.
Komijnekaas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
Maanzaadbol met komijnekaas. fucking heaven!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |