is altijd wel lachen ja, meisjes in rokjes die op de bar dansenquote:
Skihut achter de nep blondjes aanquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee lekker thuis man, maatje over de vloer en goeie hasj. Zometeen naar de Skihut
hey manquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige avond
skihut op woensdag nachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is altijd wel lachen ja, meisjes in rokjes die op de bar dansen![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hey manjazeker, alleen wilde eigenlkijk ff niet drinken
Helamaal na die berichten van karzai
Gaat weer niet lukken
Tsjaaaquote:
Ik wil mee!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is altijd wel lachen ja, meisjes in rokjes die op de bar dansen![]()
Lachen man.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
skihut op woensdag nacht
Ik mis mijn studentenleven. Of liever gezegd vrienden die vrijgezel zijn en willen stappen doordeweeks
Moet je opschieten we gaan over 20 minuten weg met de taxiquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je opschieten we gaan over 20 minuten weg met de taxi
quote:
Snollywoodquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen man.
Morgen naar Hollywood, bedrijfsfeestje. Losgaan tussen de 16-jarigen
Nope dat ga ik niet reddenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam, dat red je niet meis!
Ik ook echt al jaren niet man. Was een puberale pestbende/orgie toen ik daar voor het laatst was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
Snollywoodecht al heel lang niet meer geweest
Prinsenland.quote:
Daar heb ik vroeger gewoondquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prinsenland.
is nog verder rijden dan naar Jofu. Dacht ikafhankelijk van welke kant van Nederland je komt
Ik zeg: Doen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een disco feestje, met pruiken, een lichtgevende dansvloer en alles
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Utrecht hequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prinsenland.
is nog verder rijden dan naar Jofu. Dacht ikafhankelijk van welke kant van Nederland je komt
Zelfs mij krijg je dan in beweging... (op de twist na dan hequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
Disco dat is gewoon een garantie voor mensen op de dansvloer
Sjanghailaan woon ikquote:
Daar ben ik regelmatig te vinden. Discoquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg een keer een thema avond houden.. alleen maar disco muziek
Eensch...quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg een keer een thema avond houden.. alleen maar disco muziek
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy meequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Utrecht hejammer dat je niet eerder mee kwam.. ben wel toe aan een avondje lol
![]()
Daar ga ik je aan houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy mee, is grootste discotheek van Nederland dus voor ieder wat wils.
Schuimparty is echt wel dope daar. Vooral van die meiden die witte kleren aan doen en dan in het schuim gaan rennen![]()
![]()
Juist wel doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ga ik je aan houden![]()
en tnx! voor de tip... dus geen wit dragen bij schuimparty
Nou speciaal voor jou danquote:
Oosterflank is dat toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb mijn jeugd en daarna nog een jaar daar bij Emmauscollega gewoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |