Klinkt als mijn Marinde haha. Met haar bijna 12 weekjes weet zij ook al precies wat ze wil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef pessie het volgende:
Nienna hallo! Marinde. Mijn nichtje heet ook Marinde, een geweldig meisje dat precies weet wat ze wil (ze is 5.5 jaar oud).
Yep, dat had ik gedaan. Maar mijn cb is dus dicht op de dagen dat ik vrij ben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef As1981 het volgende:
Moet je nog voor zijn 11 maanden prik? Kan je ze anders niet zelf bellen? Ik moest hier mijn 11 maanden afspraak verzetten. Toen met het maken was het allemaal moeilijk, zaten ze vol. Dus konden we pas 3 augustus. Nu gaat mijn neefje dan trouwen, nu gaan we wel 2 weken eerder. Keurig 2 dagen nadat hij 11 maanden is.
Floris haalt volgens mij de 10 nog niet eensquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Orea het volgende:
Ik denk soms dat ze gewoon te dik is om meer te bewegenBen heeel erg benieuwd naar de stats, 30 juni hebben wij de 11 maanden afspraak. Denk dat we de 11 kilo wel halen
Jelle, tandje 4 alwow! Snelle Jelle
ik woon in een dorpquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef As1981 het volgende:
Leuke foto van Leia.
Waardeloos dat ze alleen op die dagen open zijn. Voor zover ik weet zijn ze hier altijd open. Ik vergeet meestal mijn agenda, dus plan ik het altijd op de dag die ik roostervrij ben. Maar door mijn onregelmatige werk, is het hier soms wel makkelijk schuiven.
ik ookquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef Orea het volgende:
En KJ, ik vind haar echte naam ook veel leuker als Ilse(maar ik heb iets teveel Ilse's in mijn omgeving ;-))
Ik ga binnenkort weer uitzoeken en op de foto zetten. Ze raakt nu ook echt uit 68.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef twentemeisje het volgende:
Sofie is echt leuker dan Ilse. Daag Ilse, welkom Sofietje!
Ben je trouwens weer kleertjes aan het verkopen? Waarrrrr?
Ik had al gekwijld bij je foto's op FB, die met haar papa is ook zo mooi!
Son wat een pretletter is Floris, ubercute!!!
Orea, die Pokito van jou. Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben.
Nienna ik had je dochter al gecomplimenteerd in het kinderfototopic, wat een plaatje zeg! En ik vind haar op die tweede foto dus echt wat van Lena van Claudia weg hebben... Benieuwd of zich dat alleen in mijn hoofd afspeelt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Orea het volgende:
Die 2e Son!!Inlijsten... prachtige foto's!
Geef je me ff een seintje wanneer het in de verkoop gaat? Dan mis ik het niet! Het groene jurkje is een van mijn favorieten en ik krijg er zoveel leuke reacties op!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer uitzoeken en op de foto zetten. Ze raakt nu ook echt uit 68.
ga door, ga doorquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Orea het volgende:
Son, die foto's zijn echt echt leuk, zelfs zonder make up!![]()
Leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef kaatjejannie het volgende:
En Orea, wil je de Ilse in de op veranderen door haar eigen naam. Heb dr eens over na zitten denken, en ik heb niks te verbergen. Iedereen mag best lezen dat ik zo trots op mijn meisje ben, zo trots op haar naam. Die hebben we haar immers gegeven!
Haha, ja, ik zie het wel een beetje!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef twentemeisje het volgende:
Nienna ik had je dochter al gecomplimenteerd in het kinderfototopic, wat een plaatje zeg! En ik vind haar op die tweede foto dus echt wat van Lena van Claudia weg hebben... Benieuwd of zich dat alleen in mijn hoofd afspeelt.
Gaat dat makkelijk per topic of sla je per pagina op?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb de topics waarin ik heb gepost zelfs op mijn computer opgeslagen zodat Ivan en Lena kunnen teruglezen over die eerste jaren. Niet dat ze dat ooit gaan doen, maar toch.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:54 schreef pessie het volgende:
Wat een hoop leuke foto's! Helaas ook veel gaten waar foto's hebben gezeten...
Son, ik vind Floris best stevig eruitzien!
Nienna, wat een leuk meisje heb je daar!
Ik heb een herbivoortje gebaard
Spijker op z'n kop! Lena kan de hele dag door wakker zijn terwijl Ivan zo'n beetje alleen maar sliep!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Takkembah het volgende:
Whoa wat lijkt Lena op Ivan, ze is natuurlijk ook heel anders, ze lijkt me een stuk alerter, waar Ivan altijd een serene rust uitstraalde, maar man wat lijken ze op elkaar <3.
Het lijkt me een kleine pretletter, claudia!!!
Hij is nog maar een maand oud! Wat ziet hij er wijs uit! Zijn oortjes doen me denken aan die van Ivan.quote:
Dat is ALTIJD zo. Juist op het moment van weggaan: poep! Apart he, alsof ze het aanvoelen ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef As1981 het volgende:
Nog bedankt voor de Zeeman tip DJMO. Gisteren boxers en hemdjes maat 92 gekocht. Moest even zoeken welke er klein vielen. En vanmorgen aangetrokken en het past. Dit was wel een stuk makkelijker moest ik zeggen. En tijdens het verschonen heb ik hem zijn schoen gegeven (die vind hij ook erg interessant) en zowaar hadden we geen strijd. (dat was erg fijn, want meneer had natuurlijk precies een poepbroek toen ik op het punt stond om naar de dierenarts te gaan).
Geweldig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef As1981 het volgende:
Dat lijkt wel zo ja. Hij poept meestal onder de lunch, behalve als ik plannen heb. Bijzonder....
Oh en Pessie, je had het al voorspeld. Maar Yaro is ineens over naar 2 slaapjes per dag en die zijn dan langer. Het lukt het nu om na 3 kwartier, nog een luk te maken. Hij word even wakker, draait en slaapt dan verder. Wat een zeeën van tijd heb ik dan ineens zeg.
Nu ik jullie reacties lees, ga ik denk ik toch maar eerst alleen de vette creme gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Pvoesss het volgende:
oom ook even wijsneus te spelen met troetababy acne en eczeem dat is toch iets heel anders.
Met baby acne zou ik echt niets doen (ook neit echt nodig) met eczeem zou ik vooral uit de buurt blijven van de baby producten
Ik zou bij echt eczeem dus geen sudocreme smeren en ook echt geen zwitsal want zwitsal is best agressief spul.
Echte eczeem kan je maar beter vettig houden vandaar vaak de vaseline lanette zalf.
Hier een eczeem kindje wat nu redelijk onder controle is
Heeft de dokter er niks over gezegd over de hormoonzalf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Nu ik jullie reacties lees, ga ik denk ik toch maar eerst alleen de vette creme gebruiken.
Serieus? Nou jaaaaaaaaaa heeft mijn kraamhulp liggen liegen tegen mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Troeta het volgende:
Even wijsneus spelenbaby-acne komt niet door borstvoeding of flesvoeding, komt nog door de hormonen van de zwangerschap.
I know! tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:27 schreef Ticootje het volgende:
huup je baby wat doe je..
en zo herkenbaar, niet springen he??
Lang leve biscuitjes! Die gooi ik in mn tas en waar ik ook ben geef ik hem er 1 als hij honger heeft/ik het wel weer es tijd vind voor een tussendoortje. Nathan krijgt nu 3 maaltijden, 3 tussendoortjes (waaronder 1 keer fruit) (soms een extra koekje dus dan 4) 5 a 6 borstvoedingen en 1× 120+4 flesvoeding. Laat et moeten los, gooi er af en toe es wat in. Mijn ervaring hier is dat Nathan et ook wel aangeeft wanneer hij het wel weer tijd vind voor iets. Misschien doet Floris dat ook?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Elin wat goed
Even een vraag he, maar hoe doen jullie t met eten enzo. Voor mn gevoel ben k de hele dag bezig met wanneer k m wat móet geven heel irritant.
Vooral nu hij s ochtends wakker is ipv aan t slapen. Hij zit op 3flessen, minder lukt echt nog niet, maar wat is normaal met 11maanden?
jeps dat kleed bedoel ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef mrien het volgende:
Ik weet nog wel van Lotte dat ik toen ook het gevoel had alleen maar met eten bezig te zijn. Wordt wel weer beter straksGeen idee over de flessen, Lotte dronk toen nog best vaak weet ik wel.
Mijn ventje is gewoon alweer bijna 6 maanden! Nog even en hij mag ook aan de bijvoeding. Hij heeft vandaag heel even in de kinderstoel op de creche gezeten (paar minuutjes) en vond het helemaal geweldig (hij kan al best goed blijven zitten). Helemaal slaan op tafel met z'n handjes enzo![]()
Gisteren in bad had hij ook de smaak van het spetteren te pakken, met armen en benen tegelijk schoppen en slaan en vooral heel veel spetteren![]()
Huup, bedoel je dit kleed? Die is leuk en lekker groot zeg!
[ afbeelding ]
http://www.hema.nl/winkel(...)kleed-%2841301250%29
De stap vind ik eigenlijk nu niet zo groot, maar dat komt misschien ook omdat Jelle gewoon een stevig flink kereltje is. Wel is hij gewoon opeens al bijna 6 maanden, waar zijn die 6 maanden geblevenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef huuphuup het volgende:
Ohja en dat wilde ik nog zeggen, pfoei Jelle aan de bijvoeding bijna!wat een mijlpaal weer mrien. Gek he, vind je niet nu ineens de stap kei groot? Van mini naar maxi baby zeg maar.
Ik heb vanmorgen ook even op het kdv over rapley gehad, ze kenden het in ieder geval wel, dat scheeltquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Op een of andere manier heb ik nog steeds het idee dat Ivan de hele dag door bezig is met eten.
Het komt nu echt dichtbij, hè, mrien? Wij moeten alvast een tweede Stokkestoel gaan bestellen. Het zal voor Leen ook niet lang meer duren. Ik heb al op het kinderdagverblijf overlegd en ze willen daar wel rapley'en. Ik ben benieuwd hoe dat straks met Lena gaat.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Elin rolt! En wat doet ze dat koelbloedig.
Jelle ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
JaZeker dat laatste!
Dottir is nog niet zover. Die gaat vrolijk van rug naar zij en terug of van zij naar buik, maar doorrollen is nog niet aan haar besteed.
dat dus ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeps dat kleed bedoel ik![]()
ze hebben hem ook in grijs/zwart
[ afbeelding ]
en die rozige van mij dus. Ik ben er echt heel blij meeB. verklaard me voor gek dat ik zo enorm blij wordt van zoiets onbenulligs
knijp in je handen dat ik er geen prada-tas voor nodig heb zou ik zeggen
![]()
oh Son dat weet ik nog wel ja, op een gegeven moment is er zo'n vacuum tussen fles/borstvoeding en bijvoeding, dan krijgen ze van allebei net zoveel ofzo en dan ben je de hele dag om en om bezigHet gaat vanzelf over strakjes hoor, echt, maar ik snap je gevoel wel.
Hier is het langzaam gegroeid naar 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes (fruit) tussen de hoofdmaaltijden in. Maar dat ging wel langzaam hoor! Er zat pas na haar eerste verjaardag echt die structuur zo in, daarvoor schoot met name de ontbijt-boterham er wel eens bij in. Dan had ze net bij mij gedronken en waren we om 10 uur beneden ofzo en kreeg ze eerst fruit, dat idee.
Amelie rolde na ruim zes maanden, dus deze had ik nog niet zo aan zien komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef mrien het volgende:
[..]
Jelle ook nietDie heeft 1 keer een opleving gehad van rug naar buik en 2x van buik naar rug, en dat was wel genoeg vond hij
Je mag Saar ook nog wel in het lijstje zetten Orea, 12-03-2011. Thanks alvast!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef Orea het volgende:
Ik ben dan wel geen Modjemaar ik heb de OP aangepast hoor! Als het goed is staan alle verzoekjes er nu in
zo niet.. brul nog even
Done!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je mag Saar ook nog wel in het lijstje zetten Orea, 12-03-2011. Thanks alvast!
Maar nu kun je je kindje ook lekker buiten leggen als het gras nog een beetje nat isquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik liet net het kleed aan N zien, maar die vond het maar onzin. We hebben pas 2 boxkleden en 1 speelkleed. We hebben ook nog vloerbedekking, dus ze zal ook niet op de koude grond liggen. Eigenlijk heeft ie best gelijk, maar ik willum!!!!
haha das ook floris zn ritme ongeveer. Behalve dan t eten s ochtends.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Mereltje het volgende:
Ohh ik sta helemaal boven aan de lijsten merk ook dat ik het moeilijk vind om mee te praten en jullie bij te houden
. Zag ook dat Sonnetje dat had...
Femke krijgt om 7/8 uur haar fles melk. Daarna bijna 1 broodje en een stuk fruit. Om 10 uur gaat ze slapen tot 12 uur. Dan krijgt ze rond 13 uur een broodje en wat druppels sap/water en rond 14-15 uur een fles melk. Daarna gaat ze nog zo'n uurtje slapen. Meestal geef ik haar na het wakker worden een koekje en krijgt ze rond 6 uur eten (150 gram groente/vlees/aardappel/pasta), om 7 uur haar laatste fles en dan is het slapen.
Wel fijn dat je ons even gewaarschuwd hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik lees hier ook regelmatig mee, schrik dus niet als ik opeens mee praat.
ik snap N welquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik liet net het kleed aan N zien, maar die vond het maar onzin. We hebben pas 2 boxkleden en 1 speelkleed. We hebben ook nog vloerbedekking, dus ze zal ook niet op de koude grond liggen. Eigenlijk heeft ie best gelijk, maar ik willum!!!!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben geen tuin, en op het balkon ligt ook al een kleed! Misschien koop ik hem gewoon en dan heeft ie gewoon pech
Ik snap m ook wel, maar dat zeg ik m maar nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik snap N wel
Ik willum ook! Maar hij blijft niet eens op een kleed liggen/zitten/whatever ,dus best een beetje onzin
Grappig inderdaad, maar ik krijg er in de ochtend ook met moeite een broodje in hoor... Ze vind ander drinken dan melk ook niets. Onze dame wil ook graag dat ik haar fles vasthoud. Ze laat zich zelf bedienen. Bij de kdv vonden ze dat ze wel wat actiever mocht zijn daarin. Nu geef ik haar liggend in de box haar fles die ze zelf vasthoudquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha das ook floris zn ritme ongeveer. Behalve dan t eten s ochtends.
Grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |