dat dus ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeps dat kleed bedoel ik![]()
ze hebben hem ook in grijs/zwart
[ afbeelding ]
en die rozige van mij dus. Ik ben er echt heel blij meeB. verklaard me voor gek dat ik zo enorm blij wordt van zoiets onbenulligs
knijp in je handen dat ik er geen prada-tas voor nodig heb zou ik zeggen
![]()
oh Son dat weet ik nog wel ja, op een gegeven moment is er zo'n vacuum tussen fles/borstvoeding en bijvoeding, dan krijgen ze van allebei net zoveel ofzo en dan ben je de hele dag om en om bezigHet gaat vanzelf over strakjes hoor, echt, maar ik snap je gevoel wel.
Hier is het langzaam gegroeid naar 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes (fruit) tussen de hoofdmaaltijden in. Maar dat ging wel langzaam hoor! Er zat pas na haar eerste verjaardag echt die structuur zo in, daarvoor schoot met name de ontbijt-boterham er wel eens bij in. Dan had ze net bij mij gedronken en waren we om 10 uur beneden ofzo en kreeg ze eerst fruit, dat idee.
Amelie rolde na ruim zes maanden, dus deze had ik nog niet zo aan zien komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef mrien het volgende:
[..]
Jelle ook nietDie heeft 1 keer een opleving gehad van rug naar buik en 2x van buik naar rug, en dat was wel genoeg vond hij
Je mag Saar ook nog wel in het lijstje zetten Orea, 12-03-2011. Thanks alvast!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef Orea het volgende:
Ik ben dan wel geen Modjemaar ik heb de OP aangepast hoor! Als het goed is staan alle verzoekjes er nu in
zo niet.. brul nog even
Done!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je mag Saar ook nog wel in het lijstje zetten Orea, 12-03-2011. Thanks alvast!
Maar nu kun je je kindje ook lekker buiten leggen als het gras nog een beetje nat isquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik liet net het kleed aan N zien, maar die vond het maar onzin. We hebben pas 2 boxkleden en 1 speelkleed. We hebben ook nog vloerbedekking, dus ze zal ook niet op de koude grond liggen. Eigenlijk heeft ie best gelijk, maar ik willum!!!!
haha das ook floris zn ritme ongeveer. Behalve dan t eten s ochtends.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef Mereltje het volgende:
Ohh ik sta helemaal boven aan de lijsten merk ook dat ik het moeilijk vind om mee te praten en jullie bij te houden
. Zag ook dat Sonnetje dat had...
Femke krijgt om 7/8 uur haar fles melk. Daarna bijna 1 broodje en een stuk fruit. Om 10 uur gaat ze slapen tot 12 uur. Dan krijgt ze rond 13 uur een broodje en wat druppels sap/water en rond 14-15 uur een fles melk. Daarna gaat ze nog zo'n uurtje slapen. Meestal geef ik haar na het wakker worden een koekje en krijgt ze rond 6 uur eten (150 gram groente/vlees/aardappel/pasta), om 7 uur haar laatste fles en dan is het slapen.
Wel fijn dat je ons even gewaarschuwd hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik lees hier ook regelmatig mee, schrik dus niet als ik opeens mee praat.
ik snap N welquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik liet net het kleed aan N zien, maar die vond het maar onzin. We hebben pas 2 boxkleden en 1 speelkleed. We hebben ook nog vloerbedekking, dus ze zal ook niet op de koude grond liggen. Eigenlijk heeft ie best gelijk, maar ik willum!!!!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben geen tuin, en op het balkon ligt ook al een kleed! Misschien koop ik hem gewoon en dan heeft ie gewoon pech
Ik snap m ook wel, maar dat zeg ik m maar nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik snap N wel
Ik willum ook! Maar hij blijft niet eens op een kleed liggen/zitten/whatever ,dus best een beetje onzin
Grappig inderdaad, maar ik krijg er in de ochtend ook met moeite een broodje in hoor... Ze vind ander drinken dan melk ook niets. Onze dame wil ook graag dat ik haar fles vasthoud. Ze laat zich zelf bedienen. Bij de kdv vonden ze dat ze wel wat actiever mocht zijn daarin. Nu geef ik haar liggend in de box haar fles die ze zelf vasthoudquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha das ook floris zn ritme ongeveer. Behalve dan t eten s ochtends.
Grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |