Geef je me ff een seintje wanneer het in de verkoop gaat? Dan mis ik het niet! Het groene jurkje is een van mijn favorieten en ik krijg er zoveel leuke reacties op!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer uitzoeken en op de foto zetten. Ze raakt nu ook echt uit 68.
ga door, ga doorquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Orea het volgende:
Son, die foto's zijn echt echt leuk, zelfs zonder make up!![]()
Leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef kaatjejannie het volgende:
En Orea, wil je de Ilse in de op veranderen door haar eigen naam. Heb dr eens over na zitten denken, en ik heb niks te verbergen. Iedereen mag best lezen dat ik zo trots op mijn meisje ben, zo trots op haar naam. Die hebben we haar immers gegeven!
Haha, ja, ik zie het wel een beetje!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef twentemeisje het volgende:
Nienna ik had je dochter al gecomplimenteerd in het kinderfototopic, wat een plaatje zeg! En ik vind haar op die tweede foto dus echt wat van Lena van Claudia weg hebben... Benieuwd of zich dat alleen in mijn hoofd afspeelt.
Gaat dat makkelijk per topic of sla je per pagina op?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb de topics waarin ik heb gepost zelfs op mijn computer opgeslagen zodat Ivan en Lena kunnen teruglezen over die eerste jaren. Niet dat ze dat ooit gaan doen, maar toch.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:54 schreef pessie het volgende:
Wat een hoop leuke foto's! Helaas ook veel gaten waar foto's hebben gezeten...
Son, ik vind Floris best stevig eruitzien!
Nienna, wat een leuk meisje heb je daar!
Ik heb een herbivoortje gebaard
Spijker op z'n kop! Lena kan de hele dag door wakker zijn terwijl Ivan zo'n beetje alleen maar sliep!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Takkembah het volgende:
Whoa wat lijkt Lena op Ivan, ze is natuurlijk ook heel anders, ze lijkt me een stuk alerter, waar Ivan altijd een serene rust uitstraalde, maar man wat lijken ze op elkaar <3.
Het lijkt me een kleine pretletter, claudia!!!
Hij is nog maar een maand oud! Wat ziet hij er wijs uit! Zijn oortjes doen me denken aan die van Ivan.quote:
Dat is ALTIJD zo. Juist op het moment van weggaan: poep! Apart he, alsof ze het aanvoelen ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef As1981 het volgende:
Nog bedankt voor de Zeeman tip DJMO. Gisteren boxers en hemdjes maat 92 gekocht. Moest even zoeken welke er klein vielen. En vanmorgen aangetrokken en het past. Dit was wel een stuk makkelijker moest ik zeggen. En tijdens het verschonen heb ik hem zijn schoen gegeven (die vind hij ook erg interessant) en zowaar hadden we geen strijd. (dat was erg fijn, want meneer had natuurlijk precies een poepbroek toen ik op het punt stond om naar de dierenarts te gaan).
Geweldig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef As1981 het volgende:
Dat lijkt wel zo ja. Hij poept meestal onder de lunch, behalve als ik plannen heb. Bijzonder....
Oh en Pessie, je had het al voorspeld. Maar Yaro is ineens over naar 2 slaapjes per dag en die zijn dan langer. Het lukt het nu om na 3 kwartier, nog een luk te maken. Hij word even wakker, draait en slaapt dan verder. Wat een zeeën van tijd heb ik dan ineens zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |