abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:29:39 #51
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98230498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:17 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort weer uitzoeken en op de foto zetten. Ze raakt nu ook echt uit 68.
Geef je me ff een seintje wanneer het in de verkoop gaat? Dan mis ik het niet! Het groene jurkje is een van mijn favorieten en ik krijg er zoveel leuke reacties op!!!
pi_98230522
Son, die foto's zijn echt echt leuk, zelfs zonder make up! :P ;)
pi_98230582
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef Orea het volgende:
Son, die foto's zijn echt echt leuk, zelfs zonder make up! :P ;)
ga door, ga door ;)
pi_98230620
:P
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:36:12 #55
100412 mefke79
komt goed!
pi_98230845
tankgirl heeft ze echt last van het eczeem? Zo niet, dan zou ik heeeeel voorzichtig zijn met hormoonzalf, het maakt de huid dunner en kwetsbaarder.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98237172
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij, Leia die omvalt (zó herkenbaar :D) en Sonnetje met Floris, prachtig! Oh, en Marinde is ook prachtig Nienna, kom je nu wat vaker meeposten?

Tankgirl, Anne heeft ook last van eczeem. Wij kregen van de kinderarts een vette zalf (cetamacrogol) en hebben dat trouw gesmeerd, maar het hielp geen steek. Toen las ik dat sommige vormen van ezceem er juist baat bij hebben om zo droog mogelijk te blijven. We zijn gestopt met smeren en het eczeem is gewoon verdwenen! Maar ik juich nog niet al te hard.

En dan nog een fotootje van Anne en mij :)

donderdag 16 juni 2011 @ 08:49:38 #57
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98237564
Anne O+ (Paul Frank O+)
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:54:21 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98237648
Wat een hoop leuke foto's! Helaas ook veel gaten waar foto's hebben gezeten...
Son, ik vind Floris best stevig eruitzien!
Nienna, wat een leuk meisje heb je daar!

Ik heb een herbivoortje gebaard :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:15:17 #59
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98238001
Voor de mensen die het vroegen, ik heb Eline een kwartiertje na mijn laatste post weer in bed kunnen leggen en we hebben tot de ochtend kunnen slapen. Gisteren had ik weer een avonddienst, dus kon ik niet eerder reageren.
Vandaag gelukkig weer een dag vrij, lekker kneuteren met mijn meisje (en natuurlijk mijn grote vent)

Ik heb een heel stel mooie foto's gezien O+
pi_98238236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef kaatjejannie het volgende:
En Orea, wil je de Ilse in de op veranderen door haar eigen naam. Heb dr eens over na zitten denken, en ik heb niks te verbergen. Iedereen mag best lezen dat ik zo trots op mijn meisje ben, zo trots op haar naam. Die hebben we haar immers gegeven!
Leuk!

Ik heb de topics waarin ik heb gepost zelfs op mijn computer opgeslagen zodat Ivan en Lena kunnen teruglezen over die eerste jaren. Niet dat ze dat ooit gaan doen, maar toch. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98238352
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:15 schreef twentemeisje het volgende:
Nienna ik had je dochter al gecomplimenteerd in het kinderfototopic, wat een plaatje zeg! En ik vind haar op die tweede foto dus echt wat van Lena van Claudia weg hebben... Benieuwd of zich dat alleen in mijn hoofd afspeelt :D.
Haha, ja, ik zie het wel een beetje!

Je dochter ziet eruit om door een ringetje te halen, Nienna. O+ Die eerste foto is met name geweldig! Ik voel me een beetje een slonsmoeder door jou. :+

Floris, wat een geweldig mannetje! Heel mooi, die foto's met jou, Son. En op de onderste foto doet hij me aan Ivan denken.

Oh Fannetje, ook zo'n mooie ouder-en-kind-foto! O+ Wat is je Anne toch een mooierd.

Gooi ik er meteen een van Lena in, zonder mij en met een oude romper van Ivan aan. :Y)

pi_98238451
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk!

Ik heb de topics waarin ik heb gepost zelfs op mijn computer opgeslagen zodat Ivan en Lena kunnen teruglezen over die eerste jaren. Niet dat ze dat ooit gaan doen, maar toch. :+
Gaat dat makkelijk per topic of sla je per pagina op?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:46:37 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98238678
NIenna, wat een mooie meid <3

Sonnetje, wat is Floris een lekker ding. Hollands glorie :)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:50:33 #64
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98238783
Anne, wat heb je ogen om in te verdrinken!!!!

Whoa wat lijkt Lena op Ivan :o, ze is natuurlijk ook heel anders, ze lijkt me een stuk alerter, waar Ivan altijd een serene rust uitstraalde, maar man wat lijken ze op elkaar <3.
Het lijkt me een kleine pretletter, claudia!!!

Hey als we gaan spammen, gooi ik Seth er ook ff bij ;) :P

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98239279
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:54 schreef pessie het volgende:
Wat een hoop leuke foto's! Helaas ook veel gaten waar foto's hebben gezeten...
Son, ik vind Floris best stevig eruitzien!
Nienna, wat een leuk meisje heb je daar!

Ik heb een herbivoortje gebaard :')
:Y hij heeft spekarmpjes en spekbeentjes O+
Hij is ook gewoon kleinig.

Wat een leuke foto van jullie fannetje!

Seth en Lena O+
pi_98239344
Wat een prachtige foto's zag ik voorbij komen van Floris, Anne, Lena, Seth O+
pi_98239572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Takkembah het volgende:
Whoa wat lijkt Lena op Ivan :o, ze is natuurlijk ook heel anders, ze lijkt me een stuk alerter, waar Ivan altijd een serene rust uitstraalde, maar man wat lijken ze op elkaar <3.
Het lijkt me een kleine pretletter, claudia!!!
Spijker op z'n kop! Lena kan de hele dag door wakker zijn terwijl Ivan zo'n beetje alleen maar sliep!

quote:
Hey als we gaan spammen, gooi ik Seth er ook ff bij ;) :P

[ afbeelding ]
Hij is nog maar een maand oud! Wat ziet hij er wijs uit! Zijn oortjes doen me denken aan die van Ivan. O+
pi_98239586
Oh heerlijk weer al die foto´s O+
Takkembah, ik zie dat Seth dezelfde uitslag in zijn gezicht heeft als Eva. Doe je er iets mee? Smeren ofzo? Met wat dan?
Ik gebruik nu Zwitsal op 't wangetje, omdat het droog aanvoelt, maar weet niet of het helpt.

Die cetomacrogolcrème heb ik ook gehad van de huisarts. In de laatste weken van mijn zwangerschap kreeg ik ineens dikke voeten, met uitslag en JEUK! Die crème hielp bij mij heel goed, maar 't was dan ook geen eczeem.
pi_98239683
Lijkt me gewoon baby-acné? Gaat vanzelf wel weer over.
pi_98239838
Had Rienk ook, kwam in zijn geval door de borstvoeding. Iets met hormonen ofzo. Niks aan de hand!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98240057
Nee dat dacht ik ook al hoor, dus ik blijf gewoon zwitsal smeren tegen haar droge huidje.
pi_98240480
Nog bedankt voor de Zeeman tip DJMO. Gisteren boxers en hemdjes maat 92 gekocht. Moest even zoeken welke er klein vielen. En vanmorgen aangetrokken en het past. Dit was wel een stuk makkelijker moest ik zeggen. En tijdens het verschonen heb ik hem zijn schoen gegeven (die vind hij ook erg interessant) en zowaar hadden we geen strijd. (dat was erg fijn, want meneer had natuurlijk precies een poepbroek toen ik op het punt stond om naar de dierenarts te gaan).
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:51:18 #73
259886 pessie
pi_98240560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef As1981 het volgende:
Nog bedankt voor de Zeeman tip DJMO. Gisteren boxers en hemdjes maat 92 gekocht. Moest even zoeken welke er klein vielen. En vanmorgen aangetrokken en het past. Dit was wel een stuk makkelijker moest ik zeggen. En tijdens het verschonen heb ik hem zijn schoen gegeven (die vind hij ook erg interessant) en zowaar hadden we geen strijd. (dat was erg fijn, want meneer had natuurlijk precies een poepbroek toen ik op het punt stond om naar de dierenarts te gaan).
Dat is ALTIJD zo. Juist op het moment van weggaan: poep! Apart he, alsof ze het aanvoelen ofzo?

Wow, wat een helder mannetje Tak! Prachtig! Leuke romper ook trouwens!
pi_98240630
Dat lijkt wel zo ja. Hij poept meestal onder de lunch, behalve als ik plannen heb. Bijzonder....

Oh en Pessie, je had het al voorspeld. Maar Yaro is ineens over naar 2 slaapjes per dag en die zijn dan langer. Het lukt het nu om na 3 kwartier, nog een luk te maken. Hij word even wakker, draait en slaapt dan verder. Wat een zeeën van tijd heb ik dan ineens zeg.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:39 #75
259886 pessie
pi_98241137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef As1981 het volgende:
Dat lijkt wel zo ja. Hij poept meestal onder de lunch, behalve als ik plannen heb. Bijzonder....

Oh en Pessie, je had het al voorspeld. Maar Yaro is ineens over naar 2 slaapjes per dag en die zijn dan langer. Het lukt het nu om na 3 kwartier, nog een luk te maken. Hij word even wakker, draait en slaapt dan verder. Wat een zeeën van tijd heb ik dan ineens zeg.

Geweldig!
Geef je em nu een koekje ofzo voor het slapen gaan? Dat werkte hier en ben eigenlijk benieuwd of dat voor meer kinderen zou kunnen helpen die weinig slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')