Nope! Of is het volgens jou eens de agressor, altijd de agressor?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Je komt van overzee, van duizenden kilometer verderop, en je gaat je eigen staat stichten op andermans geboortegrond .. maar je bent de agressor niet?
Wat heeft de plaatselijk bewoner daar ermee te maken? In hoeverre is dat überhaupt van belang in zijn beleving van de gebeurtenissen? Waarom wordt hij opgezadeld met de gevolgen van 'onze' daden en als die zich daar niet bij neer legt maar er tegen vecht is hij de agressor?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
In die zin wel maar daartoe werden ze gedwongen door de vervolging in Europa.
Altijd, nee .. een behoorlijk lange tijd wel, en hoe lang dat duurt is niet aan mij om te bepalen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nope! Of is het volgens jou eens de agressor, altijd de agressor?
En de Palestijnen worden gedwongen dor vervolging door Israël.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
In die zin wel maar daartoe werden ze gedwongen door de vervolging in Europa.
Waarbij jij geen argumenten hebt voor je mening.quote:
Maar het is eind goed, al goed, niet waar?quote:Tja, toeval of niet, we weten het niet zeker.
En Israel is weer groter en sterker en de Palestijnen zijn weer meer land kwijt, dáárom worden die stations gepasseerd door Israelquote:Dat station zijn we gepasseerd.
Als je een denkwijze en een streven deelt met een groep die in ieders ogen slecht is dan is die vergelijking kennelijk zo raak dat die pijnlijk is. Take the pain.quote:Dat is lukraak vergelijkingen maken met een groep die in ieders ogen slecht is. Derhalve geen argument en niet nodig.
Je mag best verantwoordelijkheid nemen voor je stellingname.quote:Ook niet nodig.
Die plaatselijke bewoner heeft er niets mee te maken, en is ook niet de agressor in dat opzicht.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat heeft de plaatselijk bewoner daar ermee te maken? In hoeverre is dat überhaupt van belang in zijn beleving van de gebeurtenissen? Waarom wordt hij opgezadeld met de gevolgen van 'onze' daden en als die zich daar niet bij neer legt maar er tegen vecht is hij de agressor?
Jawel, en die heb ik reeds genoemd. Jij accepteert ze alleen niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarbij jij geen argumenten hebt voor je mening.
Dat zijn jouw woorden. De waarheid is dat sommige dingen goed gaan andere dingen slecht, verantwoordelijkheden overal liggen en schuld niet eenzijdig kan worden toebedeeld.quote:Maar het is eind goed, al goed, niet waar?
Feitelijk zijn de Palestijnen na 1967 al hun land kwijtgeraakt en hebben ze de bevoegdheid over delen teruggekregen. Om die woorden over 'land kwijt' eens in perspectief te plaatsen.quote:En Israel is weer groter en sterker en de Palestijnen zijn weer meer land kwijt, dáárom worden die stations gepasseerd door Israel
Ik deel die denkwijze niet.quote:Als je een denkwijze en een streven deelt met een groep die in ieders ogen slecht is dan is die vergelijking kennelijk zo raak dat die pijnlijk is. Take the pain.
Doe ik ook, maar niet voor de stellingname die jij mij toedeelt.quote:Je mag best verantwoordelijkheid nemen voor je stellingname.
en onder tussen de palestijnen maar verhongeren /quote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat heeft de plaatselijk bewoner daar ermee te maken? In hoeverre is dat überhaupt van belang in zijn beleving van de gebeurtenissen? Waarom wordt hij opgezadeld met de gevolgen van 'onze' daden en als die zich daar niet bij neer legt maar er tegen vecht is hij de agressor?
Dus de omringende landen hadden zich er niet mee mogen bemoeien?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:34 schreef waht het volgende:
[..]
Die plaatselijke bewoner heeft er niets mee te maken, en is ook niet de agressor in dat opzicht.
ja mousje dit is precies het zelfde .quote:Op maandag 20 juni 2011 13:20 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus de omringende landen hadden zich er niet mee mogen bemoeien?
Maar als Irak Koeweit binnen valt mag het weer wel, dan hoef je nog niet eens in de buurt te wonen om het volkomen legitiem te vinden om de indringer te verdrijven ..
Nee, ik accepteer D-day evenmin als daad van Angelsaksische agressie tegen Duitsland.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, en die heb ik reeds genoemd. Jij accepteert ze alleen niet.
Alleen maar mist creeeren om niet te willen zien waar Israel zich wél schuldig aan maakt.quote:Dat zijn jouw woorden. De waarheid is dat sommige dingen goed gaan andere dingen slecht, verantwoordelijkheden overal liggen en schuld niet eenzijdig kan worden toebedeeld.
Kwijtgeraakt? Konden ze het niet terugvinden? Het is ze afgepakt.quote:Feitelijk zijn de Palestijnen na 1967 al hun land kwijtgeraakt en hebben ze de bevoegdheid over delen teruggekregen. Om die woorden over 'land kwijt' eens in perspectief te plaatsen.
Wederom zonder argumenten.quote:Ik deel die denkwijze niet.
Jij verdedigt een racistisch staat, daarmee steun je racisme. Dat is een kwestie van de consequenties van je stellingname onder ogen durven zien.quote:Doe ik ook, maar niet voor de stellingname die jij mij toedeelt.
Hou toch op man, het gaat om de hypocrisie.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:14 schreef C_N het volgende:
[..]
en onder tussen de palestijnen maar verhongeren /
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Hou toch op man, het gaat om de hypocrisie.
Hier vieren we ieder jaar bevrijdingsdag omdat de geallieerden ons hebben bevrijdt van de bezetter, en daar waren we oh zo blij mee, en waarom die er zo lang over deden.
Maar als geallieerde troepen in het MO precies hetzelfde proberen, de bezetter verjagen, worden ze voor agressor uitgemaakt .. meten met twee maten is dat!
Agressie en rechtvaardigheid staan los van elkaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, ik accepteer D-day evenmin als daad van Angelsaksische agressie tegen Duitsland.
De gevolgen van een verloren oorlog. Israël had met goed recht de Sinaï mogen houden.quote:Alleen maar mist creeeren om niet te willen zien waar Israel zich wél schuldig aan maakt.
[..]
Kwijtgeraakt? Konden ze het niet terugvinden? Het is ze afgepakt.
De consequenties van mijn stellingname hebben NIETS met racisme te maken. Jij begint er over, jij zoekt een racist.quote:Wederom zonder argumenten.
[..]
Jij verdedigt een racistisch staat, daarmee steun je racisme. Dat is een kwestie van de consequenties van je stellingname onder ogen durven zien.
oke mousje .ik geef op .quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Hou toch op man, het gaat om de hypocrisie.
Hier vieren we ieder jaar bevrijdingsdag omdat de geallieerden ons hebben bevrijdt van de bezetter, en daar waren we oh zo blij mee, en waarom die er zo lang over deden.
Maar als geallieerde troepen in het MO precies hetzelfde proberen, de bezetter verjagen, worden ze voor agressor uitgemaakt .. meten met twee maten is dat!
Dat moeten ze zelf weten, en leven met de gevolgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:20 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus de omringende landen hadden zich er niet mee mogen bemoeien?
Israël is geen Irak.quote:Maar als Irak Koeweit binnen valt mag het weer wel, dan hoef je nog niet eens in de buurt te wonen om het volkomen legitiem te vinden om de indringer te verdrijven ..
Welkom in de 'denkwereld' van sommigenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Geweldig. Een olifant heeft twee ogen, de koningin ook, dus de koningin is een olifant!![]()
Nog meer van die briljante Godwinnetjes?
Daar gaat het fout. Dat Joden vervolgt werden door de eeuwen heen maakt de onderdrukking van de Palestijnen niet goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef waht het volgende:
[..]
Agressie en rechtvaardigheid staan los van elkaar.
Maar laat ik het nog één keer opsommen.
1) Joden bijna uitgemoord → stelen een land Israël.
Want Arabieren zijn niet net als Nederlanders mensen die door een buitenlandse macht bezet worden, is dat wat je probeert te zeggen? Dat zijn olifanten, dus dan mag het?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Geweldig. Een olifant heeft twee ogen, de koningin ook, dus de koningin is een olifant!![]()
Nog meer van die briljante Godwinnetjes?
Nee joh, ik wil alleen maar zeggen dat olifanten nogal vaak Palestijnse sjaaltjes omhebben, behalve op de momenten dat dat niet zo is.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Want Arabieren zijn niet net als Nederlanders mensen die door een buitenlandse macht bezet worden, is dat wat je probeert te zeggen? Dat zijn olifanten, dus dan mag het?
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik accepteer D-day evenmin als daad van Angelsaksische agressie tegen Duitsland.
meen je dit nu of weet je van gekkigheid niet meer wat je moet zeggen .?quote:
quote:[..]
Alleen maar mist creeeren om niet te willen zien waar Israel zich wél schuldig aan maakt.
[..]
Kwijtgeraakt? Konden ze het niet terugvinden? Het is ze afgepakt.
[..]
Wederom zonder argumenten.
[..]
Jij verdedigt een racistisch staat, daarmee steun je racisme. Dat is een kwestie van de consequenties van je stellingname onder ogen durven zien.
Dus eerst stel je de Nederlanders gelijk aan de koningin en de Palestijnen aan olifanten, en nu voeg je eraan toe dat ze nog van die sjaaltjes dragen ook .. nou nou ..quote:Op maandag 20 juni 2011 16:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil alleen maar zeggen dat olifanten nogal vaak Palestijnse sjaaltjes omhebben, behalve op de momenten dat dat niet zo is.
liggen die olifanten nou nog aan de ketting ??quote:Op maandag 20 juni 2011 17:47 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus eerst stel je de Nederlanders gelijk aan de koningin en de Palestijnen aan olifanten, en nu voeg je eraan toe dat ze nog van die sjaaltjes dragen ook .. nou nou ..
het gaat weer goed met het dehumaniseren van de 'tegenstander'.
Hoe vond je het toen ons volk werd uitgemaakt voor minder dan mensen, voor ziekten verspreidende ratten?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef C_N het volgende:
[..]
liggen die olifanten nou nog aan de ketting ??
dat zou namelijk alles verklaren ?![]()
niet leuk . hoe vind je dat de palestijnen ons uitmaken voor hetzelfde ?? ook niet netjes en ook als israel dit doe deze dingen doe je niet ,gebeurd wel over en weer .quote:Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe vond je het toen ons volk werd uitgemaakt voor minder dan mensen, voor ziekten verspreidende ratten?
Palestijnen en andere Arabieren zijn het er niet mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:00 schreef waht het volgende:
[..]
Agressie en rechtvaardigheid staan los van elkaar.
Maar laat ik het nog één keer opsommen.
1) Joden bijna uitgemoord → eigen andermans land, Israël.
Het gaat er niet om of het voor jou met ras te maken heeft. Jij heult wel met een op racistische en zelfs op rassenleer gebaseerde staat.quote:De consequenties van mijn stellingname hebben NIETS met racisme te maken. Jij begint er over, jij zoekt een racist.
Het spijt me, maar dit heeft voor mij niets met ras te maken. Ik heb dit al gezegd, maar kennelijk lees je het niet.
Niet leuk uiteraard .. en net zo min gerechtvaardigd.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef C_N het volgende:
[..]
niet leuk . hoe vind je dat de palestijnen ons uitmaken voor hetzelfde ?? ook niet netjes en ook als israel dit doe deze dingen doe je niet ,gebeurd wel over en weer .
maar is misschien weer gerechtvaardigd bij de palestijnen om te doen ? wat denk jij
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Palestijnen en andere Arabieren zijn het er niet mee eens.
Als dat zo zou zijn, wat ik dus niet geloof, 'heul' ik met Israël ondanks die kwalificatie, niet dankzij.quote:Het gaat er niet om of het voor jou met ras te maken heeft. Jij heult wel met een op racistische en zelfs op rassenleer gebaseerde staat.
dit laatsten is heel belangerijk .deze dreiging hoefde zij niet te hebben , door de reden die jij zojuist opnoemquote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Niet leuk uiteraard .. en net zo min gerechtvaardigd.
Verschil in deze is de machtspositie, of de scheldende partij de macht heeft om er consequenties aan te verbinden .. Hitler had dat, Israël heeft dat, en de Palestijnen, tja ..
die schieten massa's gammele raketten af die af en toe een doel raken en slachtoffers maken maar eerder irritant zijn door de hoeveelheid waarschuwingen dan de echte schade, en soms een mafkees die zichzelf opblaast of een familie uitmoord. Op zich is dat natuurlijk verschrikkelijk, elke dode is er een teveel, al dat persoonlijke leed, en de angst dat jij eens geraakt zou kunnen worden, maar het is niet te vergelijken met de dreiging die uitgaat van de geoliede oorlogsmachine die IDF heet.
Doen de 'Fogels and friends' (nofi) in sommige van de nederzettingen op de Westbank niet precies hetzelfde?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef C_N het volgende:
[..]
daarom is het al dom om dit te doen louter de levens van burgers op het spel zetten door de hamas.waar ze goed in zijn om de oorlog over de rug van de burgers uit te vechten wand dat doen zij .en de wereld staat er stil bij te kijken .gooien hun eigen kinderen in de vuur linie louter om te huilen en israel te bestoken van kinder moord. .
Nogmaals, ik realiseer me dat jij daar geboren bent, dat je alleen maar in rust en vrede wil leven en niet om al deze shit gevraagd hebt. En ik snap ook heus wel hoe enerverend het is als om de haverklap het alarm afgaat, je moet toch rennen want soms komen die dingen ook aan. Je moet er toch niet aan denken, dat ze even hoogwaardig materiaal zouden hebben als Israël ...quote:zij schieten op auto bussen en zeg nu niet die lompen raketjes wand dan hoop ik dat er een op jou huis van en dan wil ik jou erna weer eens horen .ik denk zelfs het kan wel eens goed voor jou zijn om de echte realitijd te zien . wand de hamas weet net als iedereen dat Israel dit niet pikt..
Ze kozen voor hun land terug willen hebben, met alle beschikbare middelen ..quote:ze konden een staat hebben zij kozen voor terreur. einde verhaal .
Dat land waar nou de Israëli wonen zijn ze kwijt en krijgen ze ook niet terug. Dus hoe lang gaan ze doorvechten? Tot iedereen dood is?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef moussie het volgende:
Ze kozen voor hun land terug willen hebben, met alle beschikbare middelen ..
wees blij dat het geen Indianen zijn die scalpen verzamelen
Ik heb geen idee joh, ik wou dat ik het wist. Er zitten een boel extremisten aan beide kanten die maar al te graag olie op het vuur gooien, mocht het uitgeput raken en bijna uitgaan. En g-d verhoede dat er een rood kalf geboren wordt ..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat land waar nou de Israëli wonen zijn ze kwijt en krijgen ze ook niet terug. Dus hoe lang gaan ze doorvechten? Tot iedereen dood is?
Nu spreek je opeens over liever. Maar het argument ging over noodzakelijk, een existentiële bedreiging.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, daarom is de dreiging ook veel lager, met name vanuit Jordanië.
Maar goed, liever zelf de touwtjes in handen hebben dan afhankelijk zijn van de Palestijnen. Je begrijpt hoe kwetsbaar zo'n dun stuk land is ongeacht de afgenomen dreiging (ik bedoel het stuk land waar Tel Aviv zit en het grootste deel van de Israëliërs wonen).
Dat een dergelijk gedrag overvloedig kan bestaan en dat er geen mechanismen zijn om dat te straffen, wekt zorgen.quote:[..]
Ik geef toe dat ik niet bekend ben met de gebeurtenis die je aanhaalt.
[..]
Dat er wat onbeschofte vlegels tussen zitten weet ik ook. Maar jij trekt dat direct door tot een soort maatschappij-breed gegeven, alsof het voor alle militairen zou gelden. Dat geloof ik niet. In elk land heb je van dat tuig, in elk land is het een probleem waar geen einde aan komt.
Nou ga je terug naar het ontstaan. Dat is dus de zionistische invasie van Palestina vanaf pakweg het midden van de 19e eeuw. De noodzaak van die invasie ontgaat me toch wel een beetje.quote:Verder noem je het 'beschadiging', maar die houding is ook uit noodzaak ontstaan. Als je jezelf als groep of individu al zo lang moet verdedigen ga je daarnaar leven. En ja, dat geldt ook voor de Palestijnen.
Die heeft hij zeker. Maar waarom zou Gretta die niet hebben?quote:[..]
Het is geen Duisenburg nee. En dat is maar goed ook, want nu heeft hij valide argumenten.
Ook niet. Het verjagen van de al gevestigde joden zou niet zonder meer rechtvaardig geweest zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:45 schreef waht het volgende:
Dat Israël de agressor niet was. Als de Arabische staten hadden gewonnen was dat op een andere manier rechtvaardig.
Niet volgens de op dat moment al bestaande internationale rechtsregels.quote:[..]
Dat station zijn we gepasseerd.
quote:Palestijnse premier Fayyad bereidt terug te treden om eenheid
De Palestijnse premier Salam Fayyad is bereid af te treden als zo de eenheid tussen de Palestijnse partijen Fatah en Hamas bewaard kan blijven. Dat zei hij vanmiddag op een persbijeenkomst in Ramallah.
Fatah en Hamas praten al weken over het samenstellen van een Palestijnse regering van nationale eenheid, maar steggelen over de vraag wie daarvan de premier moet worden. Fatah droeg eerder deze maand Fayyad voor deze functie voor, maar Hamas weigerde daarmee akkoord te gaan. Precies een week geleden werden daardoor de gesprekken over de nieuwe premier uitgesteld. Het plan van beide partijen is de gesprekken volgende week in Kairo te hervatten.
De partijloze Fayyad zei vanmiddag dat hij op geen enkele manier een ‘obstakel voor verzoening’ wil zijn en zei elke overeenkomst tussen Fatah en Hamas te zullen steunen. Fayyad wordt gesteund door het Westen en is vadak geprezen voor de economische groei die e Westelijke Jordaanoever de laatste jaren doormaakte. Uit een opiniepeilingen van gisteren blijkt dat de meerderheid van de Palestijnen Fayyad het liefst als premier van de regering van nationale eenheid zou zien.
quote:In 1946 leven in de Arabische landen circa een miljoen joden. In 2000 zijn het er minder dan 10.000. In 2003 vraagt een speciaal hiervoor opgerichte organisatie, Justice for Jews from Arab Countries, aandacht voor deze etnische zuivering. Een rapport meldt dat circa 600.000 joden naar Israël hebben moeten vluchten. De waarde van hun geconfisceerde bezit (land, huizen, winkels, bedrijven, fabrieken) zou rond de 100 miljard dollar bedragen. Meer informatie: http://www.justiceforjews.com/.
Stilte
Over deze vlucht of verdrijving, die zeker óók een etnische zuivering mag worden genoemd, hebben de VS, de VN en Europa gezwegen. Er is geen resolutie aangenomen, geen kritiek geuit en geen opvang gecreëerd. De VN hebben geen speciale commissie samengesteld, zoals de UNRWA, die voor de Palestijnse vluchtelingen werd opgericht.
Dus die Joden zijn weggejaagd na de stichting van Israël? Ik zie een verband.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat een zeer groot gedeelte van de joden uit Islamitische landen zijn getrapt vergeten de mensen en Moussies hier ook zeker?
[..]
Dus mensen die al eeuwen daar woonden en niets te maken hadden daarmee zijn terecht verjaagd? Nou ook niet zeuren dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus die Joden zijn weggejaagd na de stichting van Israël? Ik zie een verband.
Wel, die is er op dit moment niet, deels dankzij de verovering van Golan en de Westbank.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nu spreek je opeens over liever. Maar het argument ging over noodzakelijk, een existentiële bedreiging.
Dergelijke soldaten worden wel degelijk gestraft. De soldaten die een filmpje hadden gemaakt van een geblinddoekte Palestijnse vrouw zijn gewoon veroordeeld.quote:Dat een dergelijk gedrag overvloedig kan bestaan en dat er geen mechanismen zijn om dat te straffen, wekt zorgen.
Vlegels zijn er altijd, maar Israelische vlegels worden maar matig bestraft.
De echte staat is er pas na de tweede wereldoorlog gekomen. Maar als Palestina daarvoor al veroverd was, wat huilt iedereen dan over 1948?quote:Nou ga je terug naar het ontstaan. Dat is dus de zionistische invasie van Palestina vanaf pakweg het midden van de 19e eeuw. De noodzaak van die invasie ontgaat me toch wel een beetje.
Omdat het een onbeschofte demagoog is.quote:Die heeft hij zeker. Maar waarom zou Gretta die niet hebben?
Een onrechtvaardige reactie op een onrechtvaardige daad. Israel heeft het aan zichzelf te wijten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus mensen die al eeuwen daar woonden en niets te maken hadden daarmee zijn terecht verjaagd?
Dus moeten de Israëli's niet zeuren, idd. Ze zorgen voor hun eigen ellende.quote:Nou ook niet zeuren dan.
Klopt, maar rechtvaardigheid komt in vele vormen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ook niet. Het verjagen van de al gevestigde joden zou niet zonder meer rechtvaardig geweest zijn.
Het mag niet maar andere factoren waren en zijn belangrijker.quote:Niet volgens de op dat moment al bestaande internationale rechtsregels.
In voorgaande perioden heeft dat nog gewerkt. Zo zijn de grensgebieden tussen Duitsland en Polen en tussen Duitsland en Denemarken nog ingepikt door kolonisatie.
Maar na 1945 was dat soort gedrag illegaal.
Dus dat station is een eindstation: het inpikken van bezette gebieden mag gewoon niet. Klaar!
he he oke zijn we hier ook weer uit .quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een onrechtvaardige reactie op een onrechtvaardige daad. Israel heeft het aan zichzelf te wijten.
[..]
Dus moeten de Israëli's niet zeuren, idd. Ze zorgen voor hun eigen ellende.
Die 600.000 die verdreven werden waren geen 'Israel' hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een onrechtvaardige reactie op een onrechtvaardige daad. Israel heeft het aan zichzelf te wijten.
Ah ok. Dus Israel staat in zijn recht om Palestijnen in de Westbank te straffen voor aanvallen die uit de Gazastrook komen?quote:Dus moeten de Israëli's niet zeuren, idd. Ze zorgen voor hun eigen ellende.
Dat eh, dat eh, dat heeft niets met de slechtheid van IsraHël te makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat een zeer groot gedeelte van de joden uit Islamitische landen zijn getrapt vergeten de mensen en Moussies hier ook zeker?
[..]
Leg dat maar uit aan die Arabische staten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die 600.000 die verdreven werden waren geen 'Israel' hoor.
[..]
Nee, de Israëli's zijn begonnen.quote:Ah ok. Dus Israel staat in zijn recht om Palestijnen in de Westbank te straffen voor aanvallen die uit de Gazastrook komen?De Palestijnen zorgen dan immers voor hun eigen ellende.
Met een kleuter kun je zinniger gesprekken hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, de Israëli's zijn begonnen.
Boeven zijn het!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, de Israëli's zijn begonnen.
Die zijn wel te overtuigen met leugensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Met een kleuter kun je zinniger gesprekken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |