SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat de rest van de tafel nog een beetje gaat knallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel een tafel willen zien met Johan Derksen, Peter R de Vries, Freek de Jonge en Steve Brown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je die niet gratis bij een Big Mac?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen wat dat dingetje is aan de rechterkant van zijn jasje?
Onderscheiding of gewoon een knoopgatvulling?
Moet je waarschijnlijk wel een kortingbon erbij hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krijg je die niet gratis bij een Big Mac?
Ik kom met mijn achterwerk in je kast zitten als het nog lukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Als ik oud ben komt er dan iemand met een videoband met oude afleveringen van Rembo en Rembo langs bij mn rusthuis?
Marieke?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef borisz het volgende:
Vanavond dus Ruben Nicolai en Marieke Stellinga
Die Elsevier-big die altijd centjes van de armen afpakt en het graag in der eigen holletje stopt.quote:
4 is een beetje beperkt zonder een zapservice. . En beter dan 3 zoals bij P&W, omdat ze moeite hadden met het vinden van gasten.quote:
CDA-Kamerlidquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zou dit een mooie line-up zijn? Gasten spreken me niet aan.
Steve Brown en Peter Rquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel een tafel willen zien met Johan Derksen, Peter R de Vries, Freek de Jonge en Steve Brown.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Steve Brown en Peter Rdat wordt in ieder geval spannend. Die van gisteren hoef ik dus niet terug te kijken begrijp ik?
Of Marianne Thieme.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kijk wel uit naar de dag dat zevendedagsadventiste Antoinette Hertsenberg een harde kutscheet laat in de uitzendig van K&VdB.
Ze kijkt soms wat schaapachtig, maar ik ben er vrij zeker van dat zij er van houdt om doggystyle geneukt te worden. Zo is Marianne gewoon.quote:
Kijk ze eens betrokken bezig zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ivo is gewoon avondvullend op NED1 te zien.
Je moet cabaretier worden, echt waar. Ik bedoel maar: je komt bijna aan het niveau van Seth Gaaikema. Bijna, hč?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Absurditeit het volgende:
Ivo Niehe is typisch een mannetje dat 3 vuistslagen - van de 5 die die dag worden uitgedeeld - mag incasseren, wanneer hij toevallig met zijn zwakzinnige broer uit Venray Roda JC - Fortuna Sittard voor de beker bezoekt op een regenachtige novemberavond.
Dat middelmatige boeren uit de polder zoals jij een schijtlollige 'cabaretier' als maatstaf nemen, is denk ik vooral jouw probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet cabaretier worden, echt waar. Ik bedoel maar: je komt bijna aan het niveau van Seth Gaaikema. Bijna, hč?
Je bent een echte lolbroek.
Ik noemde hem juist als maatstaf voor de allerslechtste cabaretier van Nederland en jij komt bij in z'n buurt. Dat had jij nou weer niet door. Maar ik neem aan dat je zelf over de grond rolt van het lachen om jouw eigen spitsvondigheden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Absurditeit het volgende:
Dat middelmatige boeren uit de polder zoals jij een schijtlollige 'cabaretier' als maatstaf nemen, is denk ik vooral jouw probleem.
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef Specularium het volgende:
Nog zo'n briljante humorist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dan heb je idd barweinig van mijn post begrepen. Lachwekkend ook dat een - bijna bejaarde - druiloor als jij dan ook weer net uit dat shithole uit Noord-Holland moet komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik noemde hem juist als maatstaf voor de allerslechtste cabaretier van Nederland en jij komt bij in z'n buurt. Dat had jij nou weer niet door. Maar ik neem aan dat je zelf over de grond rolt van het lachen om jouw eigen spitsvondigheden.
Overigens kom ik uit Amsterdam.
Ik bedoel maar...quote:
Maar ik heb wel gevoel voor humor...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef Absurditeit het volgende:
Dan heb je idd barweinig van mijn post begrepen. Lachwekkend ook dat een -bijna bejaarde - druiloor als jij dan ook weer net uit dat shithole uit Noord-Holland moet komen.
Omdat je vorig jaar met kerst na 4,5 uur rukken in het toetje van jouw vrouw spoot?quote:
Nee knul. Daar heb ik dat soort ordinaire onderbuikhumor en gedoe niet voor nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Absurditeit het volgende:
Omdat je vorig jaar met kerst na 4,5 uur rukken in het toetje van jouw vrouw spoot?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]Voor de zekerheid gekeken, maar ik 'wist' welk plaatje er zou staan. Wel lekker zo'n Adriaantje op de woensdagavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee knul. Daar heb ik dat soort ordinaire onderbuikhumor en gedoe niet voor nodig.
Je usericon zit aan tafel.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Specularium het volgende:
Ben er stil van.Ik heb (nog) niet gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit sobiborobibos.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Nu is het onverdoofd slachten, hierna is het slachten in de algemeenheid en dan mogen we helemaal geen vleesjes meer smikkelen en smullen. Stop de vegatarisering van onze maatschappij.
Daar zijn ze natuurlijk wel op uit bij die vegapartij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Nu is het onverdoofd slachten, hierna is het slachten in de algemeenheid en dan mogen we helemaal geen vleesjes meer smikkelen en smullen.
Ouwehand is toch ook een rolmops potje in de supermarkt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Absurditeit het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Marianne nooit een harinkje naar binnen propt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |