abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:59:28 #1
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98170213

Wij zijn op zoek naar een nieuw baasje die met plezier een vrolijke en lieve kat onder zijn/haar hoede zou willen nemen.
Het is een erg rustige kat die geen vlieg kwaad doet.
Hij heeft nog nooit iemand gekrabd of gebeten.

Wij noemen hem Pixel en hij is geboren op 01-06-2008.
Hij is gechipt op 29-10-08 en hij is gecastreerd.

Paspoort gegevens:
Naam: Doerak
Soort: Kat
Ras: EK
Geslacht: M
Geboortedatum: 01-06-2008
Vacht: Kort, glad
Kleur en type: Rood, Cypers

De foto's zijn van toen hij nog heel klein was..

Wij hebben Pixel altijd met plezier gehad maar mijn vrouw is nu zwanger en omdat bijna al onze tijd en aandacht straks naar de kleine zal gaan zijn wij op zoek naar nieuw en gezellig thuis voor hem. En wij vinden het voor Pixel ook niet leuk en eerlijk als hij niet meer de aandacht krijgt die hij verdient.
Pixel heeft wel een kleine handicap waar we al eens voor naar de dierenarts zijn geweest. Pixel heeft namelijk een losser knieschijfje in zijn linker achterpootje. Hierdoor knikt deze vaak wat door tijdens het lopen maar hij heeft hier verder geen last van. De dierenarts gaf aan dat zolang Pixel er geen last van heeft hij hier niet aan geopereerd hoeft te worden.

Omdat wij graag zien dat de kat bij een liefhebber komt vragen wij alleen een goed thuis voor Pixel en mogen de kattenspulletjes ook gewoon mee, zoals:
- Kattenmandje
- Kattenbak
- Kattenbakschepje
- Verwarmingshangmandje
- Voer/drinkbakje

Wij hebben eventueel ook nog een PetPorte kattenluikje welke werkt op de bij de kat ingebrachte chip zodat niet elke kat uit de buurt binnen kan.
Deze kan ook overgenomen worden voor een nader over een te komen prijs.
pi_98170637
Wat jammer dat jullie niet meer van hem houden. ik neem aan dat als de 2e straks op komst is de eerste ter adoptie wordt aangeboden. zou toch niet eerlijk zijn als hij niet meer de aandacht krijgt die hij/zij verdiend. :)

Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
Sound
pi_98170768
wat een nonsens reden..... wordt leuk als wij kinderen krijgen met 2 katten en een hond.... :N
pi_98171146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
Wat jammer dat jullie niet meer van hem houden. ik neem aan dat als de 2e straks op komst is de eerste ter adoptie wordt aangeboden. zou toch niet eerlijk zijn als hij niet meer de aandacht krijgt die hij/zij verdiend. :)

Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
Lijkt me logisch dat eerste kind weg moet, je hebt toch al je tijd nodig voor het nieuwe kind als die er eenmaal is. leuk he, kittens, jammer dat ze groter worden en dan niet zo leuk meer zijn als er vervanging komt. Als het kind straks wat ouder is komt er gewoon weer een nieuw kitten, want dat is zulk leuk speelgoed voor het kind.

Ik hoop dat de kat nu een baasje treft die wel verantwoordelijkheidsgevoel heeft en liefde voor dieren kent en niet weer bij een egoïstisch eikelstel
pi_98171279
huh..

laat abortus plegen, je hebt toch helemaal geen tijd voor een kind als er een kater in huis loopt?

want:
#1 wat een kutrede
#2 wat laf om het niet eerst gewoon te proberen...
#3 misschien moet je de kater toch maar wegdoen, wat een slechte baasjes zijn jullie met zo'n instelling.

verdomme zeg :{
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:18:51 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98171315
Wel een kitten willen maar geen kat ;(

Mijn ouders hebben 4 kinderen en ik ben gewoon met katten opgegroeid hoor. Schijnt goed te zijn voor de emotionele ontwikkeling van je kind.
pi_98171387
wat een enorm goed voorbeeld trouwens voor kinderen om hun te laten zien dat je dieren als wegwerpartikel kunt gebruiken.
pi_98171619
Heet hij nu Pixel of Doerak?

En wat de rest zegt... jammer dat jullie het niet eens willen proberen, kind en kat combineren. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:29:03 #9
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_98171867
Er zijn meer gezinnen met katten you know :')
Neem je verantwoordelijkheid ipv kat bij t vuil te zetten.
pi_98171939
Inmiddels is wel duidelijk dat veel users hier het niet eens zijn met de keuze van TS. (ik ook niet).
Maar daarmee is de kat niet geholpen dus:

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:

quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:31:17 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98171991
Wel apart dat je een liefhebber zoekt, zelf lijk je niet echt een liefhebber -O-

Maar goed: waarom probeer je het niet gewoon? Ik ken zat mensen met een kat (of meerdere) en een kind. Het schijnt gewoon samen te kunnen :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_98172117
Heb je trouwens nog recentere foto's? De foto's in de OP zijn van toen Pixel/Doerak kitten was.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2011 @ 20:34:41 #13
163650 Greys
pi_98172177
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Heet hij nu Pixel of Doerak?
Gewoon zoals het er staat denk ik? :)
In het paspoort is zijn naam Doerak, maar 'we noemen hem Pixel'.
Staat er letterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:38:22 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_98172421
Hoeveel vraag je voor het kattenluikje wat speciaal reageert op de chip in Doexel? En wat ga jer ermee doen als niemand het ding wil hebben?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2011 @ 20:49:24 #15
163650 Greys
pi_98173134
In je vorige topic van vorig jaar zocht je ook al een baasje. Dat is kennelijk toen niet gelukt. Jammer dat je vriendin kennelijk nog steeds geen kattenmens is.

Echter daar in dat topic stond wel een volwassen foto in en in dit topic weer niet? :)
Ik kopieer hem even:

(De hond was visite, is niet van TS)

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 14-06-2011 20:56:05 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2011 @ 20:50:06 #16
163650 Greys
pi_98173181
Ik hoop dat Pixel snel een huis vindt waar hij heel erg gewenst is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98173231
-nevermind-
♥ scars make us who we are ♥
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 20:55:11 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_98173550
Als hij niet gewenst is dan is het beestje ergens anders gewoon beter af denk ik. Ik hoop dat je een goed plekje voor hem zal vinden, het lijkt me een heerlijk mannetje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_98174334
Ondanks dat ik het niet eens ben met de reden waarom de kat nu toch weg moet heeft ts + vriendin het toch nog een jaar geprobeerd.
Zelf heb ik al twee katten en een derde erbij dan gaat mijn man flippen.

Ik hoop ook op een goed plekje voor pixel.
pi_98177053
Wat een bullshit reden om je kat weg te doen zeg !!

EDIT: dat schelden is niet nodig.

[ Bericht 38% gewijzigd door Greys op 14-06-2011 22:28:40 ]
pi_98183954
Mmm, ik kan hem er helaas niet bij hebben maar ik ga zeker rondkijken/-vragen :Y
Wat ik me wel afvraag; zolang Pixel geen last heeft van zn knieschijf hoeft ie niet geopereerd te worden? Dus oftewel, de dierenarts denkt dat hij er ooit wel last van gaat krijgen? Wel belangrijk om rekening mee te houden voor nieuwe baasjes gok ik? Ivm kosten etc?

En dat luikje, hoeveel heeft het je gekost en hoeveel zou je er voor willen vragen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:56:58 #22
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98190644
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Mmm, ik kan hem er helaas niet bij hebben maar ik ga zeker rondkijken/-vragen :Y
Wat ik me wel afvraag; zolang Pixel geen last heeft van zn knieschijf hoeft ie niet geopereerd te worden? Dus oftewel, de dierenarts denkt dat hij er ooit wel last van gaat krijgen? Wel belangrijk om rekening mee te houden voor nieuwe baasjes gok ik? Ivm kosten etc?

En dat luikje, hoeveel heeft het je gekost en hoeveel zou je er voor willen vragen?
De dierenarts kon niet aangeven of hij er last van zou gaan krijgen maar het kan ook zijn dat hij er nooit hinder van zal ondervinden.. Tot nu toe is hij altijd de snelste en vrolijkste uit de straat..

Dat luikje was 150 euro en ik heb geen vaste richtprijs..
pi_98191890
Ik mag hopen dat je vriendin je kindje niet weg wil doen, zodra de tweede op komst is, tenslotte hebben jullie dan absoluut geen tijd meer voor jullie 1e kind... hier komt het toch wel een beetje op neer...

Ik wil zeker niet vervelend doen, maar dit is het tweede topic dat je dit lieve schatje aanbied en ik hoop ook dat ze zo snel mogelijk bij een stel, gezin of single geplaatst wordt die 'm een fijn, liefdevol leven willen en kunnen geven, in tegenstelling tot het koudbloedige loeder van een vriendin van jou (sorrie, no offence intended, maar dit slaat gewoon echt nergens op, ik in jouw plaats had allang een pittig woordje met haar gesproken...)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 11:42:21 #24
163650 Greys
pi_98194974
Ik heb inmiddels van TS begrepen dat zijn vriendin het nooit op katten heeft gehad, maar het zo liet omdat de kat er nu eenmaal eerder was dan zij. Nu de kleine op komst is, wil ze het ECHT niet meer. En hij heeft geen behoefte aan een oneindige strijd met haar, zeker nu ze zwanger is, als hij voor Pixel een beter thuis kan vinden.

Wij kunnen daar van vinden wat we willen, maar daar is Pixel niet mee geholpen.
En TS ook niet.

Tuurlijk, wij zouden het zelf heel anders hebben aangepakt, dat moge duidelijk zijn. Echter, TS had de kat ook vorig jaar al op kunnen pakken en in het asiel neer kunnen zetten. Of buiten, zonder er verder naar om te kijken. Want dát doen sommige (!) anderen die hun dier zat zijn. Het is dus - vind ik persoonlijk - nog te prijzen dat TS en vriendin daarom een liefdevol huis voor Pixel zoeken, ze hadden er ook al lang op een andere manier 'van af' kunnen zijn.

Daarom het verzoek te reageren en/of mee te denken als je misschien een oplossing weet voor Pixel, maar dat de keuze van TS jullie keuze niet is, is inmiddels duidelijk :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98195528
Ik wil niet in herhaling vallen, maar arm beestje.
pi_98196242
Hopelijk heeft meneer ppes snel een passend baasje O+
pi_98202239
en toch blijf ik erbij.....
als je kind lastig wordt,doe hem ook lekker weg ,zet het op marktplaats en verkoop het aan de hoogste bieder !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 14:48:47 #28
163650 Greys
pi_98202273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Daarom het verzoek te reageren en/of mee te denken als je misschien een oplossing weet voor Pixel, maar dat de keuze van TS jullie keuze niet is, is inmiddels duidelijk :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:13:56 #29
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98203388
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik wil niet in herhaling vallen, maar arm beestje.
Beestje is niet arm, hij heeft het verder hartstikke prima!
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb inmiddels van TS begrepen dat zijn vriendin het nooit op katten heeft gehad, maar het zo liet omdat de kat er nu eenmaal eerder was dan zij. Nu de kleine op komst is, wil ze het ECHT niet meer. En hij heeft geen behoefte aan een oneindige strijd met haar, zeker nu ze zwanger is, als hij voor Pixel een beter thuis kan vinden.

Wij kunnen daar van vinden wat we willen, maar daar is Pixel niet mee geholpen.
En TS ook niet.

Tuurlijk, wij zouden het zelf heel anders hebben aangepakt, dat moge duidelijk zijn. Echter, TS had de kat ook vorig jaar al op kunnen pakken en in het asiel neer kunnen zetten. Of buiten, zonder er verder naar om te kijken. Want dát doen sommige (!) anderen die hun dier zat zijn. Het is dus - vind ik persoonlijk - nog te prijzen dat TS en vriendin daarom een liefdevol huis voor Pixel zoeken, ze hadden er ook al lang op een andere manier 'van af' kunnen zijn.

Bedankt Greys, voor het enige begrip dat je hebt voor de situatie!

Het is overigens ook niet dat Pixel de deur uit gezet wordt mochten we geen ander thuis voor hem vinden. En dan zal hij het gewoon goed blijven hebben. Dus behalve het "slechte excuus" van mijn kant is het niet zo dat Pixel het slecht heeft of zal gaan hebben..
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:24:44 #30
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_98203900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef MuRKie het volgende:
Het is overigens ook niet dat Pixel de deur uit gezet wordt mochten we geen ander thuis voor hem vinden. En dan zal hij het gewoon goed blijven hebben. Dus behalve het "slechte excuus" van mijn kant is het niet zo dat Pixel het slecht heeft of zal gaan hebben..
Probleem opgelost! Kat blij, TS blij (mag ik hopen) en vriendin heeft het te druk met het nieuwe gezinslid om de kat nog op te merken.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:31:38 #31
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98204234
Je kan hem ook gewoon naar het asiel doen maar dat kost je vaak wat afstandscenten...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 15:50:05 #32
163650 Greys
pi_98205116
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Je kan hem ook gewoon naar het asiel doen maar dat kost je vaak wat afstandscenten...
En dat is NIET zielig? :o
Dan heb je geen idee waar de kat terecht komt.
Als je via deze weg een ander huis zoekt, kan je nog eens op de hoogte gehouden worden evt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:09:25 #33
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98206076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Ja dat kan inderdaad. Maar dat wil ik dan weer niet.
Ik heb Pixel toen hij nog een klein kitten was in huis genomen van mijn broer. Zijn poes had 2 kittens gehad en daar had hij een huisje voor gevonden maar hij kreeg ze na een week terug omdat ze zogenaamd het huis onder plaste en in de kleren hingen (duh!). Hij was overigens ook gewoon 100% zindelijk, want toen ik hem in huis kreeg ging hij direct op de kattenbak. :)

Omdat ik het zielig vind dat zo'n beestje anders in een asiel ofzo komt heb ik hem toen in huis genomen. Dus ik wil hem nu niet alsnog in een asiel plaatsen.
pi_98211119
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ja dat kan inderdaad. Maar dat wil ik dan weer niet.
Ik heb Pixel toen hij nog een klein kitten was in huis genomen van mijn broer. Zijn poes had 2 kittens gehad en daar had hij een huisje voor gevonden maar hij kreeg ze na een week terug omdat ze zogenaamd het huis onder plaste en in de kleren hingen (duh!). Hij was overigens ook gewoon 100% zindelijk, want toen ik hem in huis kreeg ging hij direct op de kattenbak. :)

Omdat ik het zielig vind dat zo'n beestje anders in een asiel ofzo komt heb ik hem toen in huis genomen. Dus ik wil hem nu niet alsnog in een asiel plaatsen.
Hij is al wat oud maar met een paar uur sudderen heb je een backup optie, die ook nog lekker schijnt te zijn :9 ik hou me aanbevolen. :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 17:51:30 #35
163650 Greys
pi_98211162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Hij is al wat oud maar met een paar uur sudderen heb je een backup optie, die ook nog lekker schijnt te zijn :9 ik hou me aanbevolen. :7
Je grap is nog véél ouder..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98211194
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Je grap is nog véél ouder..
Hihihi :D :@
pi_98280706
Schaamteloze kick, want ik wil dat poesie een goed huisje krijgt :)
  maandag 20 juni 2011 @ 11:15:12 #38
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_98404109
Ik ben ook wel heel benieuwd :@
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_98414349
Wat heeft TS een kutvriendin zeg :r

Ik heb nu al medelijden met dat kind dat nog geboren moet worden.....

* Spezza19 verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....

Het is dat ik zelf al 2 katten heb en een 3e niet kwijt kan, anders had ik dat arme beest direct opgehaald

Blegh, wat kan ik kwaad worden om dit soort figuren zeg.... :r
Dit account is niet meer in gebruik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 16:08:14 #40
163650 Greys
pi_98415887
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19] verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....
[/me]
Dan hadden ze de kat vorig jaar al bij het asiel gedumpt of op straat gegooid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 juni 2011 @ 16:46:32 #41
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98417774
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:

Ik heb nu al medelijden met dat kind dat nog geboren moet worden.....

[me=Spezza19] verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....
[/me]

Het is dat ik zelf al 2 katten heb en een 3e niet kwijt kan, anders had ik dat arme beest direct opgehaald

Blegh, wat kan ik kwaad worden om dit soort figuren zeg.... :r
Als dat het geval was geweest dan hadden we zoals Greys Pixel allang zo snel mogelijk de deur uit gedaan..

Maar het is natuurlijk de makkelijkste weg om je oordeel over iemand klaar te hebben en je ergens kwaad over te maken terwijl je de situatie niet kent..
pi_98418471
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Als dat het geval was geweest dan hadden we zoals Greys Pixel allang zo snel mogelijk de deur uit gedaan..

Maar het is natuurlijk de makkelijkste weg om je oordeel over iemand klaar te hebben en je ergens kwaad over te maken terwijl je de situatie niet kent..
Sorry, maar je wilt toch van dat beest af omdat er een kindje komt en omdat je vriendin geen kattenliefhebber is?
Das toch wel triest....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 17:02:54 #43
163650 Greys
pi_98418569
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Sorry, maar je wilt toch van dat beest af omdat er een kindje komt en omdat je vriendin geen kattenliefhebber is?
Das toch wel triest....
Dat kan dan wel triest zijn, maar die beschuldigingen over hoge kosten raken kant noch wal :)
Want vorig jaar zochten ze al een nieuw huis, dan hadden ze de kat vorig jaar ook al in het asiel kunnen stoppen maar dat hebben ze niet gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98419364
Hoge kosten in de toekomst... aangezien de DA niet kon zeggen of dit voor kon komen....

Maar goed, hopelijk komt dat arme beest goed terecht.... Je kat weg willen doen omdat je een kind krijgt... hoe egoistisch ben je dan?

Zoals anderen al zeiden; gaat dit kind ook weer weg als je trieste vriendin straks zwanger is van een 2e?

Sodemieter op zeg....

Een huisdier is geen wegwerp object.... toen je hem nam wist je toch ook al dat er ooit misschien eens kinderen konden komen?

[ Bericht 62% gewijzigd door Greys op 20-06-2011 17:25:05 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 17:24:41 #45
163650 Greys
pi_98419562
Oops, ik heb per ongeluk in jouw post antwoord gegeven ipv gequote :') :@
Ik ga het even goed zetten, moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 17:26:06 #46
163650 Greys
pi_98419633
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
Hoge kosten in de toekomst... aangezien de DA niet kon zeggen of dit voor kon komen....

Maar goed, hopelijk komt dat arme beest goed terecht.... Je kat weg willen doen omdat je een kind krijgt... hoe egoistisch ben je dan?

Zoals anderen al zeiden; gaat dit kind ook weer weg als je trieste vriendin straks zwanger is van een 2e?

Sodemieter op zeg....

Een huisdier is geen wegwerp object.... toen je hem nam wist je toch ook al dat er ooit misschien eens kinderen konden komen?
Ja mijn keuze zou het ook niet zijn.

Maar nogmaals... als TS echt zo'n hufter was of zijn vriendin echt zo'n rotwijf, dan hadden ze de kat vorig jaar toch al meteen in het asiel gedropt? Dan was hij er al lang van af geweest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98420481
Ts zo aanvallen vind ik nergens voor nodig, die wil gewoon het beste voor zijn kat en wat greys al aangaf ze hadden de kat ook naar buiten kunnen schoppen of hem naar het asiel kunnen brengen.
Dat zijn vriendin niet van katten houd kan hij niets aan doen, niet iedereen is een kattenliefhebber en dat zijn vriendin het toch nog een jaar volgehouden heeft vind ik knap.

Ik hoop dat ts een goed huisje voor zijn kat vind,
pi_98425730
TS, hoe zit het met de artrose van Pixel? :@ Ik las in het vorige topic dat ie daar last van had, ik neem aan dat dat nog steeds zo is?
En in je OP mist een deel van de onderstaande info:

quote:
Naam huisdier:
Soort: (kat/hond/vis/vogel)
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant)
Leeftijd:
Dierenpaspoort beschikbaar:
Gechipt:
Gesteriliseerd/Gecastreerd:
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk):
Datum laatste dierenartsbezoek:
Reden laatste dierenartsbezoek:
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk):
Omgang met kinderen:
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig):
Volgt het dier een speciaal dieet?:
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?:
Waarom word er afstand gedaan van het dier?:
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc):
Moet Pixel op controle komen bij de DA voor zn artrose/knie? Wanneer ben je voor het laatst bij de DA geweest? :)

En nee, ik neem hem er nog steeds niet bij maar ben wel aan het zoeken en ik vroeg me dit ineens af :s)
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 19:34:39 #49
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_98425881
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef tombolafan het volgende:
TS, hoe zit het met de artrose van Pixel? :@ Ik las in het vorige topic dat ie daar last van had, ik neem aan dat dat nog steeds zo is?

[..]

Moet Pixel op controle komen bij de DA voor zn artrose/knie? Wanneer ben je voor het laatst bij de DA geweest? :)

En nee, ik neem hem er nog steeds niet bij maar ben wel aan het zoeken en ik vroeg me dit ineens af :s)
Dat was me nog niet eens opgevallen maar je hebt gelijk.
Zou je het lijstje nog willen invullen en posten TS?
pi_98427690
Jezus wat een kutreden zeg. Had je van te voren niet kunnen bedenken dat je misschien ooit kinderen zou willen? Mensen als jij verdienen geen dieren/kinderen/andere wezens om voor te zorgen omdat je ze weg doet zodra iets anders zich aandient!
pi_98428229
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:05 schreef heaven7 het volgende:
Jezus wat een kutreden zeg. Had je van te voren niet kunnen bedenken dat je misschien ooit kinderen zou willen? Mensen als jij verdienen geen dieren/kinderen/andere wezens om voor te zorgen omdat je ze weg doet zodra iets anders zich aandient!
Dit helpt niet hoor ,om de hele tijd dezelfde verwijten te maken.
De situatie is zoals die is en Pixel heeft een nieuw huisje nodig en ik hoop dat hij dat snel krijgt O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 20:15:12 #52
163650 Greys
pi_98428243
Ja nokken nou hoor, met die 'TS is zo gruwelijk bezig'.
Het is nu wel duidelijk, zoals al eerder gezegd hier.

Nog één keer: overdrijf niet zo. Hij zoekt een goed huis voor zijn kat, hij had hem ook op straat kunnen pleuren. Kunnen wij een kutreden vinden, maar dat hij dan ook meteen maar geen kinderen zou moeten/mogen hebben vind ik wel zó tenenkrommend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98428905
Ja idd, Pixel is leuk dus hij verdient een leuk baasje *O* als we allemaal ons daarop richten ipv op TS dan gaat het vast sneller :+

Straks komt TS niet meer terug om al het gebitch en daar helpen we Pixel niet mee :P

Ik had 1 optie maar die heeft net een andere kat dus dat gaat niet door -O-
Heb nu wel nieuw werk met veel kattenliefhebbers dus ik ga rondvragen overmorgen :Y
pi_98503125
Ik hoop dat er snel een liefdevol baasje voor Pixel komt :Y O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_98566504
TS?
pi_98568096
Waar woon je TS?
desnoods kom ik pixel wel ophalen.
Die zal hier een luizenlevendje hebben namelijk
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_98572671
:D Jaaa een nieuwe blikopener voor poezenbeest?
pi_98592832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Pixie. het volgende:
Waar woon je TS?
desnoods kom ik pixel wel ophalen.
Die zal hier een luizenlevendje hebben namelijk
Gezien dit topic: Bruidswinkel , zou een reactie van TS nog even op zich kunnen laten wachten (huwelijksreis?) ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_98598774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 07:20 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Gezien dit topic: Bruidswinkel , zou een reactie van TS nog even op zich kunnen laten wachten (huwelijksreis?) ;)
hmm okee okee..
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_98598786
vind het het maar een vreemd verhaal eigenlijk
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:29:55 #61
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_98617203
Wie zorgt er nu voor het beestje als TS op huwelijksreis is? Misschien wordt die wel verliefd op Pixel en is alles opgelost (mooie hoop)
Het is dat mijn man geen katten meer wil, maar wat een mooie kater O+
pi_98657571
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Wie zorgt er nu voor het beestje als TS op huwelijksreis is? Misschien wordt die wel verliefd op Pixel en is alles opgelost (mooie hoop)
Het is dat mijn man geen katten meer wil, maar wat een mooie kater O+
misschien wel gedumpt in een bos of langs de weg :')
pi_98657768
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef Pixie. het volgende:

[..]

hopelijk niet zeg. daarbij is ie gechipped dus dan hebben ze toch wat uit te leggen ook ;)

ik vind het ook niet toppunt van fraaiheid om je kat de deur uit te gooien met als reden te weinig tijd ivm kind, maar ja, ze willen er vanaf en daar is iedereen nu mee geholpen. misschien was v&a een betere locatie geweest :X
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:04:55 #64
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98657800
Wat een kinderachtige reacties hier zeg. TS probeert toch gewoon een goed huis voor dat beest te vinden?

Walgelijke mensen hier.
pi_98657839
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een kinderachtige reacties hier zeg. TS probeert toch gewoon een goed huis voor dat beest te vinden?

Walgelijke mensen hier.
Gewoon reacties van mensen die van hun beestje houden en ze zich niet kunnen voorstellen dat je daar om deze reden afstand van doet. Ik herken dat gevoel wel maar pixel heeft er weinig aan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:07:38 #66
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98657928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Gewoon reacties van mensen die van hun beestje houden en ze zich niet kunnen voorstellen dat je daar om deze reden afstand van doet. Ik herken dat gevoel wel maar pixel heeft er weinig aan.
Het is gewoon een feit dat kleine kinderen veel aandacht vragen, en dat de kat daarom minder aandacht krijgt. Als TS een ander gezin blij kan maken met een lieve kat is dat uiteindelijk voor alle partijen beter. Raar dat niet iedereen dat inziet hier.
pi_98657969
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat kleine kinderen veel aandacht vragen, en dat de kat daarom minder aandacht krijgt. Als TS een ander gezin blij kan maken met een lieve kat is dat uiteindelijk voor alle partijen beter. Raar dat niet iedereen dat inziet hier.
Onzin. Een kat kan prima bij een jong gezin. Daarbij moet je het dan maar wat eerder bedenken voor je een kitten neemt.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:12:29 #68
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98658133
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Onzin. Een kat kan prima bij een jong gezin. Daarbij moet je het dan maar wat eerder bedenken voor je een kitten neemt.
Ik zie het bij m'n oom en tante, die hebben net een kindje, en een van hun katten begint te bijten en te blazen etc. doordat hij te weinig aandacht krijgt.

Verder is een kind niet altijd gepland, en ligt het probleem meer bij de vriendin van TS als ik het zo hoor. Beetje idioot dus dat iedereen TS zo aanvalt meteen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juni 2011 @ 21:12:49 #69
163650 Greys
pi_98658148
quote:

[..]

Welnee, ze zorgen er al die tijd prima voor.
Nogmaals, anders hadden ze de kat vorig jaar al weg in het bos gedumpt of in een asiel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98658155
quote:

[..]

Ja vast :')

Ze zullen vast heel erg hun best doen om een nieuw baasje te vinden maar als ze op vakantie gaan dumpen ze hem :|W

:|W Het heeft geen zin om ts en/of zijn vriendin te veroordelen, daar help je Pixel niet mee, djeez... -O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juni 2011 @ 21:14:13 #71
163650 Greys
pi_98658201
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ik zie het bij m'n oom en tante, die hebben net een kindje, en een van hun katten begint te bijten en te blazen etc. doordat hij te weinig aandacht krijgt.

Verder is een kind niet altijd gepland, en ligt het probleem meer bij de vriendin van TS als ik het zo hoor. Beetje idioot dus dat iedereen TS zo aanvalt meteen.
Niet 'iedereen' :)
Van dierenliefhebbers is het enigszins wel te begrijpen, maar je moet toch ook duidelijk gezien hebben in dit topic dat ik ook al diverse malen heb aangegeven dat het klaar moest zijn met de 'veroordelingen'. En er zijn ook mensen die helemaal niet veroordelen. Niet iedereen over één kam graag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98658251
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dat heet gewenning. Joh je kind gooi je ook niet het huis uit als je een tweede krijgt, en dat eerste kind krijgt ook dat soort gedrag. Ik vind het argument echt waardeloos, maar zoals al gezegd, TS, noch pixel, schiet iets met die mening op. Zal wel ff een opschoning aanvragen in FB.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:16:10 #73
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98658270
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet 'iedereen' :)
Van dierenliefhebbers is het enigszins wel te begrijpen, maar je moet toch ook duidelijk gezien hebben in dit topic dat ik ook al diverse malen heb aangegeven dat het klaar moest zijn met de 'veroordelingen'. En er zijn ook mensen die helemaal niet veroordelen. Niet iedereen over één kam graag.
Oke oke ik was wat ongenuanceerd, sorry daarvoor.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 juni 2011 @ 21:16:23 #74
163650 Greys
pi_98658276
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Dat heet gewenning. Joh je kind gooi je ook niet het huis uit als je een tweede krijgt, en dat eerste kind krijgt ook dat soort gedrag. Ik vind het argument echt waardeloos, maar zoals al gezegd, TS, noch pixel, schiet iets met die mening op. Zal wel ff een opschoning aanvragen in FB.
Dat laatste hoeft niet hoor, ik ben er gewoon :+
En als het gekibbel nu gewoon stopt hoef ik ook niets op te schonen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 juni 2011 @ 01:55:10 #76
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_98667455
Heeft Pixel al een nieuw baasje?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_98668743
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 01:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft Pixel al een nieuw baasje?
Baasjes zijn met vakantie geloof ik, maar Pixel is nog beschikbaar. Interesse? *O*
  zondag 26 juni 2011 @ 03:23:54 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98669304
Wat een topic :') . En verder: wat is Pixel een lelijke kat met stomme naam :D , maar daar kan hij zelf niets aan doen.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 08:04:29 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_98670357
Volgens mij hebben zij hem Pixel genoemd, maar heet ie volgens z'n paspoort Doerak
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 26 juni 2011 @ 10:20:16 #80
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_98671313
Ach wat een moppie! Ik hoop dat Pixel snel een gouden mandje vind.

Ik vind het wel heel goed van TS dat hij er wel bij vermeld dat Pixel een handicap heeft. Toekomstige blikopeners moeten hier wel van op de hoogte zijn.
pi_98681128
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 02:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Baasjes zijn met vakantie geloof ik, maar Pixel is nog beschikbaar. Interesse? *O*
Ik heb me net al aangeboden als toekomstig baasje
ligt eraan waar TS woont als het in noord holland is kom ik hem zo ophalen da's geen probleem.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juni 2011 @ 16:08:07 #82
163650 Greys
pi_98681201
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef Pixie. het volgende:

[..]

ligt eraan waar TS woont als het in noord holland is kom ik hem zo ophalen da's geen probleem.
Jij hebt honden toch?
Op die ene foto te zien kan Pixel idd met honden ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98681209
quote:

[..]

Wat leuk! *O* Hopelijk is TS snel terug van zijn huwelijksreis om te reageren.
pi_98681225
quote:

[..]

In z'n profiel staat Maarn... dus provincie Utrecht.... Maar goed, dat moet ook wel lukken toch? :)
pi_98681264
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

In z'n profiel staat Maarn... dus provincie Utrecht.... Maar goed, dat moet ook wel lukken toch? :)
vast wel :Y

Ik hoor het wel :)
pi_98681287
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij hebt honden toch?
Op die ene foto te zien kan Pixel idd met honden ^O^
yep 2 honden
en 1 kat Pixie

Pixel en Pixie14.gif :')
  zondag 26 juni 2011 @ 16:56:31 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_98682908
quote:

[..]

*O*
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:31:17 #88
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98861759
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef tombolafan het volgende:

Sorry voor de late reactie.. Ben vorige week getrouwd en heb ook nog een familie aangelegenheid gehad waardoor ik de computer niet aan heb gehad.
Ik heb het lijstje even ingevuld..

quote:
Naam huisdier: Doerak (roepnaam Pixel)
Soort: Kat
Ras: Uit mijn hoofd een europese korthaar (Zou ik in het paspoort na moeten kijken)
Leeftijd: Uit mijn hoofd bijna 3 jaar (Zou ik in het paspoort na moeten kijken)
Dierenpaspoort beschikbaar: Ja
Gechipt: Ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd: Gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Zou ik in het paspoort na moeten kijken
Datum laatste dierenartsbezoek: Zou ik in het paspoort na moeten kijken
Reden laatste dierenartsbezoek: Zou ik in het paspoort na moeten kijken
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Zindelijk, doet geen vlieg kwaad, houdt van een aai over de bol, goed met mensen, typisch geval van geen kort lontje..
Omgang met kinderen: Zie bovenstaande
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Artrose en los knieschijfje als gevolg daarvan
Volgt het dier een speciaal dieet?: Nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Opgevangen voor mijn broer maar is blijven hangen
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Eerder genoemde reden(en)
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc):
En nee, uiteraard hebben wij hem niet in het bos gedumpt.. Zou een beetje vreemd zijn als ik wel op een zo goed mogelijke manier een ander huisje probeer te zoeken ik hem vervolgens dump als ik op vakantie zou zijn..
Mijn ouders hebben altijd goed voor Pixel gezorgd als wij op vakantie waren. En nee, zij willen zelf geen kat :)

[ Bericht 7% gewijzigd door MuRKie op 30-06-2011 12:39:13 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:40:23 #89
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98862060
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:23 schreef Seven. het volgende:
Wat een topic :') . En verder: wat is Pixel een lelijke kat met stomme naam :D , maar daar kan hij zelf niets aan doen.
Hij is helemaal niet lelijk! Hij is hartstikke schattig! :(
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 12:56:01 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_98862606
En het aanbod van Pixie? :@
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:59:24 #91
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98862725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:56 schreef senesta het volgende:
En het aanbod van Pixie? :@
Ik heb Pixie net even een PM gestuurd..
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:42:26 #92
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98864487
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Hij is helemaal niet lelijk! Hij is hartstikke schattig! :(
Pixel is een lelijk beest.
Resistance is futile.
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:08:34 #93
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98865604
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Pixel is een lelijk beest.
Dat zei je moeder waarschijnlijk ook van jou..
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:57:58 #94
277627 Seven.
We are Borg.
pi_98871884
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:08 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Dat zei je moeder waarschijnlijk ook van jou..
Hehe, jij hebt nog nooit een foto van mij gezien eh?
Resistance is futile.
pi_98871918
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehe, jij hebt nog nooit een foto van mij gezien eh?
Ben je hot dan. Pics en rap wat o|O
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 17:06:20 #96
163650 Greys
pi_98872195
Klaar met de SC?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:09:11 #97
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98872309
Ik heb een reactie van Pixie terug gehad dat ze inmiddels al een katje uit het asiel heeft gehaald omdat ze dacht dat ik niet meer op Fok! zat..

Helaas.. Maar we blijven gewoon verder zoeken!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 juni 2011 @ 17:13:31 #98
163650 Greys
pi_98872456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:09 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb een reactie van Pixie terug gehad dat ze inmiddels al een katje uit het asiel heeft gehaald omdat ze dacht dat ik niet meer op Fok! zat..

Helaas.. Maar we blijven gewoon verder zoeken!
Da's raar, want er werd al direct een linkje gepost dat je op huwelijksreis was.
Maar goed, haar keuze, jammer :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:19:05 #99
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98872658
He wat jammer voor Pixel -O-
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:22:15 #100
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98872782
Shit, zit die arme kat van je nog steeds met je vriendin vrouw (ehm, gefeliciteerd btw!) opgescheept?

Ik zal eens opletten of ik mensen in mijn omgeving hoor die nog een leuk beest zoeken.
Ik snap niet waarom je niet gewoon in de OP hebt opgeschreven hoe het zat, want ook bij mij gingen de haren overeind staan van die drogreden van dat kind. Wel heel fijn dat je moeite doet om een goed huisie voor dat beestje te vinden. Blij trouwens met die foto van de grote kat die iemand postte, want die babyfoto's van een kat van 2 jaar geven een beetje de indruk dat er waarschijnlijk iets mis zou zijn met de grootgeworden poes, maar gelukkig geeft die foto het beeld van een normale lieve poes.

Ik hoop dat je vrouw het wel een leuk kind vind. Als een kat al zo'n bron van ergernis kan zijn....
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98889648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's raar, want er werd al direct een linkje gepost dat je op huwelijksreis was.
Maar goed, haar keuze, jammer :)
Klopt maar had verwacht dat TS niet meer terug zou komen hier
dus ik heb dat dus verkeerd begrepen..

Ik hoop dat Pixel snel een fijn thuis vind :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:43:57 #102
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100326696
Hoi Murkie, heeft Pixel al een nieuw baasje?
Dit vraag ik omdat ik misschien interesse heb...
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:47:20 #103
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100326823
Veelbelovende schop *O*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:55:31 #104
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100327155
:D
Ik volgde de 2 topics van Murkie waarin hij Pixel probeerde te slijten. Het lijkt mij echt een schatje. Sinds vorige week ben ik een rooie armer en is Guido zijn vriendje kwijt (Bram :'( ).
Ik hoop alleen dat het een goeie match is met mijn katten: Joost is 21 jaar, ziet heel slecht, heeft nierinsufficientie, schildklierfalen en epilepsie en houdt niet van drukte. Guido (februari 2011 uit het asiel gehaald, zat er al een jaar) is 12 jaar, heeft ernstige nierproblemen maar is nog supervrolijk en lief. Guido heeft dus een maatje nodig om (buiten) te spelen :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Pippi op 04-08-2011 22:32:25 ]
pi_100327276
Misschiem kun je Murkie een PM sturen , want misschien komt hij niet meer iedere keer in F&F.
Sterkte met het verlies van Bram :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:06:41 #106
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100327742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef indaha het volgende:
Misschiem kun je Murkie een PM sturen , want misschien komt hij niet meer iedere keer in F&F.
Sterkte met het verlies van Bram :*
Goed idee!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:21:01 #107
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100369879
Update? :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:51:10 #108
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100374056
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
:N Nog niets van Murkie vernomen :{
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:29:50 #109
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_100455611
Hoi Pippi,

Sorry dat ik nog niet gereageerd had.
Ik heb ook geen PM gehad, ik weet niet of dat klopt?
In ieder geval heeft Pixel nog geen nieuw baasje.

Dus als je nog geïnteresseerd dan hoor ik dat uiteraard graag.
Pixel is geen drukke kat.
Hij is veel buiten maar het is geen druktemaker.
Persoonlijk denk ik dat hij goed op kan schieten met oudere katten maar ik heb daar echter geen ervaring mee dus zeker weten doe ik het niet.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:34:15 #110
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100461892
Hoi Murkie! PM is vrijdag dus niet verstuurd :? Geef niet, je hebt mijn berichtje op het forum gelezen :)
Ik heb inderdaad interesse in Pixel, ik zoek namelijk een maatje voor Guido mijn asielkat. Zijn vriendje Bram is net overleden (20 jaar geworden) en ik zie dat hij nu steeds in mijn halletje zit door het kattenluik te staren :{ Hij kan naar buiten (deed hij met Bram altijd) maar doet dat nu niet. Guido woont nu samen met Joost (ouwe knar van 21 jaar). Joost heeft nix met katten, hij is meer een op mensen gerichte kat :X Na de komst van Guido heeft Joost zich de eerste 2 dagen hysterisch gedragen (ik heb 'm zelfs Valium moeten geven :{ ) Gelukkig is hij bijgetrokken en was daarna alles oke maar ze hebben niets met elkaar. Ze wonen onder 1 dak maar dat is dan ook alles. Volgens mij wordt Guido een stuk vrolijker als er een lieve rustige kat bij komt dus had ik Pixel in mijn hoofd. Ik heb nl indertijd je topics gevolgd over Pixel. Een paar vragen:
* Wat eet Pixel bij jou?
* Wanneer is hij voor het laatst door een dierenarts gezien? Vaccinaties, vlooienbehandeling? Wormenkuur?

Ik moet zo werken (ziekenhuis) en het wordt een hele drukke avonddienst (was gisteren ook pas om 1 uur snachts thuis). Dinsdag en woensdag ben ik vrij. Kunnen we dan een keertje bellen? Dat gaat toch makkelijker dan via dit forum of via de mail :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:24:01 #111
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_100468571
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef Pippi het volgende:
Hoi Murkie! PM is vrijdag dus niet verstuurd :? Geef niet, je hebt mijn berichtje op het forum gelezen :)
Ik heb inderdaad interesse in Pixel, ik zoek namelijk een maatje voor Guido mijn asielkat. Zijn vriendje Bram is net overleden (20 jaar geworden) en ik zie dat hij nu steeds in mijn halletje zit door het kattenluik te staren :{ Hij kan naar buiten (deed hij met Bram altijd) maar doet dat nu niet. Guido woont nu samen met Joost (ouwe knar van 21 jaar). Joost heeft nix met katten, hij is meer een op mensen gerichte kat :X Na de komst van Guido heeft Joost zich de eerste 2 dagen hysterisch gedragen (ik heb 'm zelfs Valium moeten geven :{ ) Gelukkig is hij bijgetrokken en was daarna alles oke maar ze hebben niets met elkaar. Ze wonen onder 1 dak maar dat is dan ook alles. Volgens mij wordt Guido een stuk vrolijker als er een lieve rustige kat bij komt dus had ik Pixel in mijn hoofd. Ik heb nl indertijd je topics gevolgd over Pixel. Een paar vragen:
* Wat eet Pixel bij jou?
* Wanneer is hij voor het laatst door een dierenarts gezien? Vaccinaties, vlooienbehandeling? Wormenkuur?

Ik moet zo werken (ziekenhuis) en het wordt een hele drukke avonddienst (was gisteren ook pas om 1 uur snachts thuis). Dinsdag en woensdag ben ik vrij. Kunnen we dan een keertje bellen? Dat gaat toch makkelijker dan via dit forum of via de mail :)
Hoi Pippi,
Ik stuur je even een PM in de hoop dat je die wel ontvangt :)
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 09:43:41 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_100541608
ow dit klinkt wel heel veelbelovend :Y
pi_100823844
Gaat Pixel nog verhuizen naar pippi? :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:32:49 #114
163650 Greys
pi_100824829
Ja, ist nog wat geworden? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:22:24 #115
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100827829
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:50:43 #116
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_100848457
Nee het is helaas niks geworden.
Ik was wat aan de late kant voor het ontwormen en ontvlooien deze periode en dan zou het sowieso nog 2 weken duren voor Pippi het uberhaupt zou aandurven.

En Pixel heeft ook geen jaarlijkse inenting gehad, maar alleen de basis entingen waardoor Pippi twijfelde of ze het aandurfde met haar oude poes/kat.
pi_100848716
Dat is jammer, maar wil pippi niet nog 2 weken wachten dan of willen jullie hem niet nog 2 weken in huis hebben?
En je kan hem toch gewoon alsnog laten inenten (2x)? Dat mag je wel voor hem over hebben.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:03:16 #118
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_100848941
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:57 schreef Oognip het volgende:
Dat is jammer, maar wil pippi niet nog 2 weken wachten dan of willen jullie hem niet nog 2 weken in huis hebben?
En je kan hem toch gewoon alsnog laten inenten (2x)? Dat mag je wel voor hem over hebben.
Dat hij nog 2 weken in huis is het probleem niet en inenten kan inderdaad alsnog.
Maar Pippi gaf aan te twijfelen en er nog over na te willen denken maar heb helaas niks meer vernomen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:05:41 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_100849024
Dus voor de zekerheid heb je nu een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor de nodige inentingen en ben je ze gaan ontwormen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:28:08 #120
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100849778
Uiteindelijk heb we besloten om het niet te doen, echt heel spijtig. Pixel bleek niet te zijn gevaccineerd, losse knieschijf was dus sinds kittentijd niet jaarlijks gecheckt. Verder was hij ook niet ontvlooid en ontwormd (terwijl zijn vrouw zwanger is) :X
Mijn oude kater Joost (21 jaar) heeft een ernstige vlooienallergie en bovendien hebben Joost en Guido (12 jaar) nierproblemen en zijn daardoor meer vatbaar voor infecties. Dat risico kunnen we echt niet nemen. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Pippi op 17-08-2011 13:34:27 ]
pi_100850160
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:05 schreef Troel het volgende:
Dus voor de zekerheid heb je nu een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor de nodige inentingen en ben je ze gaan ontwormen?
:D
pi_100850214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:28 schreef Pippi het volgende:
Uiteindelijk heb we besloten om het niet te doen, echt heel spijtig. Pixel bleek niet te zijn gevaccineerd, losse knieschijf was dus sinds kittentijd niet jaarlijks gecheckt. Verder was hij ook niet ontvlooid en ontwormd (terwijl zijn vrouw zwanger is) :X
Mijn oude kater Joost (21 jaar) heeft een ernstige vlooienallergie en bovendien hebben Joost en Guido (12 jaar) nierproblemen en zijn daardoor meer vatbaar voor infecties. Dat risico kunnen we echt niet nemen. :N
Nee dan snap ik dat je het niet doet ook al is het jammer voor Pixel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:45:59 #123
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100850535
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Oognip het volgende:
Nee dan snap ik dat je het niet doet ook al is het jammer voor Pixel.
Inderdaad jammer voor Pixel :{ Ik was er zelf een beetje van slag van. Ik snap niet zo goed dat als je een kat hebt je er niet goed voor zorgt. Ik heb geadviseerd om Pixel naar het asiel te brengen. Daar krijgt hij dan gelijk een medische check, wordt hij ingeent, ontvlooid en ontwormd. Rode katten zijn altijd erg gewild :Y Pixel is dan echt in no time bij een nieuw baasje :Y die wel helemaal voor hem gaat.
pi_100851668
Een asiel lijkt me ook een betere optie dan een huisje waar hij niet gewend is inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')