Lijkt me logisch dat eerste kind weg moet, je hebt toch al je tijd nodig voor het nieuwe kind als die er eenmaal is. leuk he, kittens, jammer dat ze groter worden en dan niet zo leuk meer zijn als er vervanging komt. Als het kind straks wat ouder is komt er gewoon weer een nieuw kitten, want dat is zulk leuk speelgoed voor het kind.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
Wat jammer dat jullie niet meer van hem houden. ik neem aan dat als de 2e straks op komst is de eerste ter adoptie wordt aangeboden. zou toch niet eerlijk zijn als hij niet meer de aandacht krijgt die hij/zij verdiend.
Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
Gewoon zoals het er staat denk ik?quote:
De dierenarts kon niet aangeven of hij er last van zou gaan krijgen maar het kan ook zijn dat hij er nooit hinder van zal ondervinden.. Tot nu toe is hij altijd de snelste en vrolijkste uit de straat..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Mmm, ik kan hem er helaas niet bij hebben maar ik ga zeker rondkijken/-vragen
Wat ik me wel afvraag; zolang Pixel geen last heeft van zn knieschijf hoeft ie niet geopereerd te worden? Dus oftewel, de dierenarts denkt dat hij er ooit wel last van gaat krijgen? Wel belangrijk om rekening mee te houden voor nieuwe baasjes gok ik? Ivm kosten etc?
En dat luikje, hoeveel heeft het je gekost en hoeveel zou je er voor willen vragen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Daarom het verzoek te reageren en/of mee te denken als je misschien een oplossing weet voor Pixel, maar dat de keuze van TS jullie keuze niet is, is inmiddels duidelijk
Beestje is niet arm, hij heeft het verder hartstikke prima!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik wil niet in herhaling vallen, maar arm beestje.
Bedankt Greys, voor het enige begrip dat je hebt voor de situatie!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb inmiddels van TS begrepen dat zijn vriendin het nooit op katten heeft gehad, maar het zo liet omdat de kat er nu eenmaal eerder was dan zij. Nu de kleine op komst is, wil ze het ECHT niet meer. En hij heeft geen behoefte aan een oneindige strijd met haar, zeker nu ze zwanger is, als hij voor Pixel een beter thuis kan vinden.
Wij kunnen daar van vinden wat we willen, maar daar is Pixel niet mee geholpen.
En TS ook niet.
Tuurlijk, wij zouden het zelf heel anders hebben aangepakt, dat moge duidelijk zijn. Echter, TS had de kat ook vorig jaar al op kunnen pakken en in het asiel neer kunnen zetten. Of buiten, zonder er verder naar om te kijken. Want dát doen sommige (!) anderen die hun dier zat zijn. Het is dus - vind ik persoonlijk - nog te prijzen dat TS en vriendin daarom een liefdevol huis voor Pixel zoeken, ze hadden er ook al lang op een andere manier 'van af' kunnen zijn.
Daarom het verzoek te reageren en/of mee te denken als je misschien een oplossing weet voor Pixel, maar dat de keuze van TS jullie keuze niet is, is inmiddels duidelijk
Probleem opgelost! Kat blij, TS blij (mag ik hopen) en vriendin heeft het te druk met het nieuwe gezinslid om de kat nog op te merken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef MuRKie het volgende:
Het is overigens ook niet dat Pixel de deur uit gezet wordt mochten we geen ander thuis voor hem vinden. En dan zal hij het gewoon goed blijven hebben. Dus behalve het "slechte excuus" van mijn kant is het niet zo dat Pixel het slecht heeft of zal gaan hebben..
En dat is NIET zielig?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Je kan hem ook gewoon naar het asiel doen maar dat kost je vaak wat afstandscenten...
Ja dat kan inderdaad. Maar dat wil ik dan weer niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Je kan hem ook gewoon naar het asiel doen maar dat kost je vaak wat afstandscenten...
Hij is al wat oud maar met een paar uur sudderen heb je een backup optie, die ook nog lekker schijnt te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad. Maar dat wil ik dan weer niet.
Ik heb Pixel toen hij nog een klein kitten was in huis genomen van mijn broer. Zijn poes had 2 kittens gehad en daar had hij een huisje voor gevonden maar hij kreeg ze na een week terug omdat ze zogenaamd het huis onder plaste en in de kleren hingen (duh!). Hij was overigens ook gewoon 100% zindelijk, want toen ik hem in huis kreeg ging hij direct op de kattenbak.
Omdat ik het zielig vind dat zo'n beestje anders in een asiel ofzo komt heb ik hem toen in huis genomen. Dus ik wil hem nu niet alsnog in een asiel plaatsen.
Je grap is nog véél ouder..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hij is al wat oud maar met een paar uur sudderen heb je een backup optie, die ook nog lekker schijnt te zijnik hou me aanbevolen.
Dan hadden ze de kat vorig jaar al bij het asiel gedumpt of op straat gegooid.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
Wat heeft TS een kutvriendin zeg
[me=Spezza19] verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....
[/me]
Als dat het geval was geweest dan hadden we zoals Greys Pixel allang zo snel mogelijk de deur uit gedaan..quote:Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
Wat heeft TS een kutvriendin zeg
Ik heb nu al medelijden met dat kind dat nog geboren moet worden.....
[me=Spezza19] verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....
[/me]
Het is dat ik zelf al 2 katten heb en een 3e niet kwijt kan, anders had ik dat arme beest direct opgehaald
Blegh, wat kan ik kwaad worden om dit soort figuren zeg....
Sorry, maar je wilt toch van dat beest af omdat er een kindje komt en omdat je vriendin geen kattenliefhebber is?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als dat het geval was geweest dan hadden we zoals Greys Pixel allang zo snel mogelijk de deur uit gedaan..
Maar het is natuurlijk de makkelijkste weg om je oordeel over iemand klaar te hebben en je ergens kwaad over te maken terwijl je de situatie niet kent..
Dat kan dan wel triest zijn, maar die beschuldigingen over hoge kosten raken kant noch walquote:Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar je wilt toch van dat beest af omdat er een kindje komt en omdat je vriendin geen kattenliefhebber is?
Das toch wel triest....
Ja mijn keuze zou het ook niet zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
Hoge kosten in de toekomst... aangezien de DA niet kon zeggen of dit voor kon komen....
Maar goed, hopelijk komt dat arme beest goed terecht.... Je kat weg willen doen omdat je een kind krijgt... hoe egoistisch ben je dan?
Zoals anderen al zeiden; gaat dit kind ook weer weg als je trieste vriendin straks zwanger is van een 2e?
Sodemieter op zeg....
Een huisdier is geen wegwerp object.... toen je hem nam wist je toch ook al dat er ooit misschien eens kinderen konden komen?
Moet Pixel op controle komen bij de DA voor zn artrose/knie? Wanneer ben je voor het laatst bij de DA geweest?quote:Naam huisdier:
Soort: (kat/hond/vis/vogel)
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant)
Leeftijd:
Dierenpaspoort beschikbaar:
Gechipt:
Gesteriliseerd/Gecastreerd:
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk):
Datum laatste dierenartsbezoek:
Reden laatste dierenartsbezoek:
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk):
Omgang met kinderen:
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig):
Volgt het dier een speciaal dieet?:
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?:
Waarom word er afstand gedaan van het dier?:
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc):
Dat was me nog niet eens opgevallen maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef tombolafan het volgende:
TS, hoe zit het met de artrose van Pixel?Ik las in het vorige topic dat ie daar last van had, ik neem aan dat dat nog steeds zo is?
En in je OP mist een deel van de onderstaande info:
[..]
Moet Pixel op controle komen bij de DA voor zn artrose/knie? Wanneer ben je voor het laatst bij de DA geweest?
En nee, ik neem hem er nog steeds niet bij maar ben wel aan het zoeken en ik vroeg me dit ineens af
Dit helpt niet hoor ,om de hele tijd dezelfde verwijten te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:05 schreef heaven7 het volgende:
Jezus wat een kutreden zeg. Had je van te voren niet kunnen bedenken dat je misschien ooit kinderen zou willen? Mensen als jij verdienen geen dieren/kinderen/andere wezens om voor te zorgen omdat je ze weg doet zodra iets anders zich aandient!
Gezien dit topic: Bruidswinkel , zou een reactie van TS nog even op zich kunnen laten wachten (huwelijksreis?)quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Pixie. het volgende:
Waar woon je TS?
desnoods kom ik pixel wel ophalen.
Die zal hier een luizenlevendje hebben namelijk
hmm okee okee..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:20 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Gezien dit topic: Bruidswinkel , zou een reactie van TS nog even op zich kunnen laten wachten (huwelijksreis?)
misschien wel gedumpt in een bos of langs de wegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Wie zorgt er nu voor het beestje als TS op huwelijksreis is? Misschien wordt die wel verliefd op Pixel en is alles opgelost (mooie hoop)
Het is dat mijn man geen katten meer wil, maar wat een mooie kater
hopelijk niet zeg. daarbij is ie gechipped dus dan hebben ze toch wat uit te leggen ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
misschien wel gedumpt in een bos of langs de weg
Gewoon reacties van mensen die van hun beestje houden en ze zich niet kunnen voorstellen dat je daar om deze reden afstand van doet. Ik herken dat gevoel wel maar pixel heeft er weinig aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een kinderachtige reacties hier zeg. TS probeert toch gewoon een goed huis voor dat beest te vinden?
Walgelijke mensen hier.
Het is gewoon een feit dat kleine kinderen veel aandacht vragen, en dat de kat daarom minder aandacht krijgt. Als TS een ander gezin blij kan maken met een lieve kat is dat uiteindelijk voor alle partijen beter. Raar dat niet iedereen dat inziet hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gewoon reacties van mensen die van hun beestje houden en ze zich niet kunnen voorstellen dat je daar om deze reden afstand van doet. Ik herken dat gevoel wel maar pixel heeft er weinig aan.
Onzin. Een kat kan prima bij een jong gezin. Daarbij moet je het dan maar wat eerder bedenken voor je een kitten neemt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat kleine kinderen veel aandacht vragen, en dat de kat daarom minder aandacht krijgt. Als TS een ander gezin blij kan maken met een lieve kat is dat uiteindelijk voor alle partijen beter. Raar dat niet iedereen dat inziet hier.
Ik zie het bij m'n oom en tante, die hebben net een kindje, en een van hun katten begint te bijten en te blazen etc. doordat hij te weinig aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Onzin. Een kat kan prima bij een jong gezin. Daarbij moet je het dan maar wat eerder bedenken voor je een kitten neemt.
Welnee, ze zorgen er al die tijd prima voor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja vastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Niet 'iedereen'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zie het bij m'n oom en tante, die hebben net een kindje, en een van hun katten begint te bijten en te blazen etc. doordat hij te weinig aandacht krijgt.
Verder is een kind niet altijd gepland, en ligt het probleem meer bij de vriendin van TS als ik het zo hoor. Beetje idioot dus dat iedereen TS zo aanvalt meteen.
Dat heet gewenning. Joh je kind gooi je ook niet het huis uit als je een tweede krijgt, en dat eerste kind krijgt ook dat soort gedrag. Ik vind het argument echt waardeloos, maar zoals al gezegd, TS, noch pixel, schiet iets met die mening op. Zal wel ff een opschoning aanvragen in FB.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zie het bij m'n oom en tante, die hebben net een kindje, en een van hun katten begint te bijten en te blazen etc. doordat hij te weinig aandacht krijgt.
Verder is een kind niet altijd gepland, en ligt het probleem meer bij de vriendin van TS als ik het zo hoor. Beetje idioot dus dat iedereen TS zo aanvalt meteen.
Oke oke ik was wat ongenuanceerd, sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet 'iedereen'
Van dierenliefhebbers is het enigszins wel te begrijpen, maar je moet toch ook duidelijk gezien hebben in dit topic dat ik ook al diverse malen heb aangegeven dat het klaar moest zijn met de 'veroordelingen'. En er zijn ook mensen die helemaal niet veroordelen. Niet iedereen over één kam graag.
Dat laatste hoeft niet hoor, ik ben er gewoonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat heet gewenning. Joh je kind gooi je ook niet het huis uit als je een tweede krijgt, en dat eerste kind krijgt ook dat soort gedrag. Ik vind het argument echt waardeloos, maar zoals al gezegd, TS, noch pixel, schiet iets met die mening op. Zal wel ff een opschoning aanvragen in FB.
Ik heb me net al aangeboden als toekomstig baasjequote:Op zondag 26 juni 2011 02:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Baasjes zijn met vakantie geloof ik, maar Pixel is nog beschikbaar. Interesse?
Jij hebt honden toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik heb me net al aangeboden als toekomstig baasje
ligt eraan waar TS woont als het in noord holland is kom ik hem zo ophalen da's geen probleem.
Wat leuk!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
ligt eraan waar TS woont als het in noord holland is kom ik hem zo ophalen da's geen probleem.
In z'n profiel staat Maarn... dus provincie Utrecht.... Maar goed, dat moet ook wel lukken toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
vast welquote:Op zondag 26 juni 2011 16:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In z'n profiel staat Maarn... dus provincie Utrecht.... Maar goed, dat moet ook wel lukken toch?
yep 2 hondenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt honden toch?
Op die ene foto te zien kan Pixel idd met honden
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie.. Ben vorige week getrouwd en heb ook nog een familie aangelegenheid gehad waardoor ik de computer niet aan heb gehad.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef tombolafan het volgende:
TS, hoe zit het met de artrose van Pixel?Ik las in het vorige topic dat ie daar last van had, ik neem aan dat dat nog steeds zo is?
En in je OP mist een deel van de onderstaande info:
Moet Pixel op controle komen bij de DA voor zn artrose/knie? Wanneer ben je voor het laatst bij de DA geweest?
En nee, ik neem hem er nog steeds niet bij maar ben wel aan het zoeken en ik vroeg me dit ineens af
En nee, uiteraard hebben wij hem niet in het bos gedumpt.. Zou een beetje vreemd zijn als ik wel op een zo goed mogelijke manier een ander huisje probeer te zoeken ik hem vervolgens dump als ik op vakantie zou zijn..quote:Naam huisdier: Doerak (roepnaam Pixel)
Soort: Kat
Ras: Uit mijn hoofd een europese korthaar (Zou ik in het paspoort na moeten kijken)
Leeftijd: Uit mijn hoofd bijna 3 jaar (Zou ik in het paspoort na moeten kijken)
Dierenpaspoort beschikbaar: Ja
Gechipt: Ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd: Gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): Zou ik in het paspoort na moeten kijken
Datum laatste dierenartsbezoek: Zou ik in het paspoort na moeten kijken
Reden laatste dierenartsbezoek: Zou ik in het paspoort na moeten kijken
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk): Zindelijk, doet geen vlieg kwaad, houdt van een aai over de bol, goed met mensen, typisch geval van geen kort lontje..
Omgang met kinderen: Zie bovenstaande
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Artrose en los knieschijfje als gevolg daarvan
Volgt het dier een speciaal dieet?: Nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Opgevangen voor mijn broer maar is blijven hangen
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Eerder genoemde reden(en)
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc):
Hij is helemaal niet lelijk! Hij is hartstikke schattig!quote:Op zondag 26 juni 2011 03:23 schreef Seven. het volgende:
Wat een topic. En verder: wat is Pixel een lelijke kat met stomme naam
, maar daar kan hij zelf niets aan doen.
Pixel is een lelijk beest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet lelijk! Hij is hartstikke schattig!
Hehe, jij hebt nog nooit een foto van mij gezien eh?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:08 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder waarschijnlijk ook van jou..
Ben je hot dan. Pics en rap watquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe, jij hebt nog nooit een foto van mij gezien eh?
Da's raar, want er werd al direct een linkje gepost dat je op huwelijksreis was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:09 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb een reactie van Pixie terug gehad dat ze inmiddels al een katje uit het asiel heeft gehaald omdat ze dacht dat ik niet meer op Fok! zat..
Helaas.. Maar we blijven gewoon verder zoeken!
Klopt maar had verwacht dat TS niet meer terug zou komen hierquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's raar, want er werd al direct een linkje gepost dat je op huwelijksreis was.
Maar goed, haar keuze, jammer
Goed idee!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef indaha het volgende:
Misschiem kun je Murkie een PM sturen , want misschien komt hij niet meer iedere keer in F&F.
Sterkte met het verlies van Bram
Hoi Pippi,quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef Pippi het volgende:
Hoi Murkie! PM is vrijdag dus niet verstuurdGeef niet, je hebt mijn berichtje op het forum gelezen
![]()
Ik heb inderdaad interesse in Pixel, ik zoek namelijk een maatje voor Guido mijn asielkat. Zijn vriendje Bram is net overleden (20 jaar geworden) en ik zie dat hij nu steeds in mijn halletje zit door het kattenluik te starenHij kan naar buiten (deed hij met Bram altijd) maar doet dat nu niet. Guido woont nu samen met Joost (ouwe knar van 21 jaar). Joost heeft nix met katten, hij is meer een op mensen gerichte kat
Na de komst van Guido heeft Joost zich de eerste 2 dagen hysterisch gedragen (ik heb 'm zelfs Valium moeten geven
) Gelukkig is hij bijgetrokken en was daarna alles oke maar ze hebben niets met elkaar. Ze wonen onder 1 dak maar dat is dan ook alles. Volgens mij wordt Guido een stuk vrolijker als er een lieve rustige kat bij komt dus had ik Pixel in mijn hoofd. Ik heb nl indertijd je topics gevolgd over Pixel. Een paar vragen:
* Wat eet Pixel bij jou?
* Wanneer is hij voor het laatst door een dierenarts gezien? Vaccinaties, vlooienbehandeling? Wormenkuur?
Ik moet zo werken (ziekenhuis) en het wordt een hele drukke avonddienst (was gisteren ook pas om 1 uur snachts thuis). Dinsdag en woensdag ben ik vrij. Kunnen we dan een keertje bellen? Dat gaat toch makkelijker dan via dit forum of via de mail
Dat hij nog 2 weken in huis is het probleem niet en inenten kan inderdaad alsnog.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:57 schreef Oognip het volgende:
Dat is jammer, maar wil pippi niet nog 2 weken wachten dan of willen jullie hem niet nog 2 weken in huis hebben?
En je kan hem toch gewoon alsnog laten inenten (2x)? Dat mag je wel voor hem over hebben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:05 schreef Troel het volgende:
Dus voor de zekerheid heb je nu een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor de nodige inentingen en ben je ze gaan ontwormen?
Nee dan snap ik dat je het niet doet ook al is het jammer voor Pixel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:28 schreef Pippi het volgende:
Uiteindelijk heb we besloten om het niet te doen, echt heel spijtig. Pixel bleek niet te zijn gevaccineerd, losse knieschijf was dus sinds kittentijd niet jaarlijks gecheckt. Verder was hij ook niet ontvlooid en ontwormd (terwijl zijn vrouw zwanger is)![]()
Mijn oude kater Joost (21 jaar) heeft een ernstige vlooienallergie en bovendien hebben Joost en Guido (12 jaar) nierproblemen en zijn daardoor meer vatbaar voor infecties. Dat risico kunnen we echt niet nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad jammer voor Pixelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Oognip het volgende:
Nee dan snap ik dat je het niet doet ook al is het jammer voor Pixel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |