Dat is inderdaad ook nog een mooi alternatief voor als het kussentje niets meer gaat worden..quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ireth het volgende:
Wij hadden geen ringkussentje. Wij hebben ons 2 kleinste neefjes de ringen aan laten geven die ik met een satijnenlint aan een roos had vastgestrikt. Dezelfde rozen als ook in mijn trouwboeket zaten. Beide kwamen dus een roos aan ons geven waar wij dus de ringen vanaf hebben gehaald door het strikje los te maken.
Misschien is dit nog een idee als het allemaal niet meer gaat lukken met een kussentje?
Ja dat dachten we bij de huidige webshop ook maar tegendeel werd bewezen.. En normaal gesproken is dat ook prima maar omdat de tijd nu redelijk begint te drukken willen we het "risico" even niet nemen en het zelf in een winkel ophalen.. En ik zoek nou net een fysieke bedankjes winkel. Maar waar vindt je die?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef vampireDKC het volgende:
Wat is er nou mooier dan een kussentje voor tig euro 30 min het kussentje zien en dan weer wegstoppen.
Niks toch:P
Daarom is ons kussentje ook netjes ingepakt op de zolder.
Maar nu even op je vraag ik zou bij een bedankjes winkel gaan zoeken die hebben dat soort dingen ook wel eens, en er zijn webshops waar je vandaag nog kan bestellen en het morgen op halen/ laat afleveren.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:56 schreef kahlie het volgende:
Gefeliciteerd met je bruiloft![]()
Helaas weet ik niet echt een oplossing. Mijn moeder heeft het kussentje zelfgemaakt (trouwerij van m'n zus). Misschien dat je kan informeren bij een naai-atelier, als je nog even gauw een leuk stofje vindt? Het is in een half uurtje bekeken als iemand weet wat hij doet.
Volgens mij is TS gisteren getrouwd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef innepin het volgende:
In Utrecht zit Covers couture, in de Choorstraat (binnenstad). Je zou ze even kunnen bellen of ze iets hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |