abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 16:18:45 #1
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98416380
Ik weet niet of dit de beste categorie is om dit te vragen maar ik zit met het volgende probleem:

Ik ga woensdag trouwen en nu hadden we nog een bestelling lopen voor de bedankjes en het ringenkussentje etc.

Uiteindelijk is de bestelling er nu dus nog niet..
De webshop zegt dat het pakketje is opgehaald en PostNL zegt dat het pakketje alleen voorgemeld is maar niet opgehaald.

Ik heb de webshop inmiddels in gebreke gesteld omdat dit niet het enige is wat er is mis gegaan met de bestelling.

Enige waar we nu mee zitten is waar we zo gauw een ringenkussentje vandaan kunnen halen.
Mijn verloofde heeft inmiddels wel de bedankjes kunnen regelen maar het ringkussentje is nog even een probleem.

We zoeken een winkel/juwelier of wat dan ook in de buurt van Utrecht of in de buurt van Hardinxveld-Giessendam.

Als iemand me hiermee kan helpen dan zou dat echt heel erg tof zijn!!
  maandag 20 juni 2011 @ 16:25:14 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_98416704
Wij hadden geen ringkussentje. Wij hebben ons 2 kleinste neefjes de ringen aan laten geven die ik met een satijnenlint aan een roos had vastgestrikt. Dezelfde rozen als ook in mijn trouwboeket zaten. Beide kwamen dus een roos aan ons geven waar wij dus de ringen vanaf hebben gehaald door het strikje los te maken.

Misschien is dit nog een idee als het allemaal niet meer gaat lukken met een kussentje?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 20 juni 2011 @ 16:38:39 #3
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98417366
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Ireth het volgende:
Wij hadden geen ringkussentje. Wij hebben ons 2 kleinste neefjes de ringen aan laten geven die ik met een satijnenlint aan een roos had vastgestrikt. Dezelfde rozen als ook in mijn trouwboeket zaten. Beide kwamen dus een roos aan ons geven waar wij dus de ringen vanaf hebben gehaald door het strikje los te maken.

Misschien is dit nog een idee als het allemaal niet meer gaat lukken met een kussentje?
Dat is inderdaad ook nog een mooi alternatief voor als het kussentje niets meer gaat worden..
Dankjewel!
pi_98417741
Wat is er nou mooier dan een kussentje voor tig euro 30 min het kussentje zien en dan weer wegstoppen.

Niks toch:P
Daarom is ons kussentje ook netjes ingepakt op de zolder.

Maar nu even op je vraag ik zou bij een bedankjes winkel gaan zoeken die hebben dat soort dingen ook wel eens, en er zijn webshops waar je vandaag nog kan bestellen en het morgen op halen/ laat afleveren.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:48:46 #5
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98417887
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef vampireDKC het volgende:
Wat is er nou mooier dan een kussentje voor tig euro 30 min het kussentje zien en dan weer wegstoppen.

Niks toch:P
Daarom is ons kussentje ook netjes ingepakt op de zolder.

Maar nu even op je vraag ik zou bij een bedankjes winkel gaan zoeken die hebben dat soort dingen ook wel eens, en er zijn webshops waar je vandaag nog kan bestellen en het morgen op halen/ laat afleveren.
Ja dat dachten we bij de huidige webshop ook maar tegendeel werd bewezen.. En normaal gesproken is dat ook prima maar omdat de tijd nu redelijk begint te drukken willen we het "risico" even niet nemen en het zelf in een winkel ophalen.. En ik zoek nou net een fysieke bedankjes winkel. Maar waar vindt je die? :)
pi_98427175
Gefeliciteerd met je bruiloft *O*

Helaas weet ik niet echt een oplossing. Mijn moeder heeft het kussentje zelfgemaakt (trouwerij van m'n zus). Misschien dat je kan informeren bij een naai-atelier, als je nog even gauw een leuk stofje vindt? Het is in een half uurtje bekeken als iemand weet wat hij doet.
pi_98436570
TS, stel je vraag anders hier eens: Trouwen enzo #69

Hopelijk heb je een supermooie trouwdag!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98440132
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:56 schreef kahlie het volgende:
Gefeliciteerd met je bruiloft *O*

Helaas weet ik niet echt een oplossing. Mijn moeder heeft het kussentje zelfgemaakt (trouwerij van m'n zus). Misschien dat je kan informeren bij een naai-atelier, als je nog even gauw een leuk stofje vindt? Het is in een half uurtje bekeken als iemand weet wat hij doet.
Helemaal mee eens! :)
pi_98545415
Alvast een hele mooie trouwdag! :D
pi_98550741
In Utrecht zit Covers couture, in de Choorstraat (binnenstad). Je zou ze even kunnen bellen of ze iets hebben?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_98557469
quote:
17s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:16 schreef innepin het volgende:
In Utrecht zit Covers couture, in de Choorstraat (binnenstad). Je zou ze even kunnen bellen of ze iets hebben?
Volgens mij is TS gisteren getrouwd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127160438
-eigen website? Dan neem even contact op met pr@fok.nl-

[ Bericht 78% gewijzigd door Cat-astrophe op 29-05-2013 17:59:51 ]
pi_127162559
-reactie op edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Cat-astrophe op 29-05-2013 18:00:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')