abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:59:28 #1
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98170213

Wij zijn op zoek naar een nieuw baasje die met plezier een vrolijke en lieve kat onder zijn/haar hoede zou willen nemen.
Het is een erg rustige kat die geen vlieg kwaad doet.
Hij heeft nog nooit iemand gekrabd of gebeten.

Wij noemen hem Pixel en hij is geboren op 01-06-2008.
Hij is gechipt op 29-10-08 en hij is gecastreerd.

Paspoort gegevens:
Naam: Doerak
Soort: Kat
Ras: EK
Geslacht: M
Geboortedatum: 01-06-2008
Vacht: Kort, glad
Kleur en type: Rood, Cypers

De foto's zijn van toen hij nog heel klein was..

Wij hebben Pixel altijd met plezier gehad maar mijn vrouw is nu zwanger en omdat bijna al onze tijd en aandacht straks naar de kleine zal gaan zijn wij op zoek naar nieuw en gezellig thuis voor hem. En wij vinden het voor Pixel ook niet leuk en eerlijk als hij niet meer de aandacht krijgt die hij verdient.
Pixel heeft wel een kleine handicap waar we al eens voor naar de dierenarts zijn geweest. Pixel heeft namelijk een losser knieschijfje in zijn linker achterpootje. Hierdoor knikt deze vaak wat door tijdens het lopen maar hij heeft hier verder geen last van. De dierenarts gaf aan dat zolang Pixel er geen last van heeft hij hier niet aan geopereerd hoeft te worden.

Omdat wij graag zien dat de kat bij een liefhebber komt vragen wij alleen een goed thuis voor Pixel en mogen de kattenspulletjes ook gewoon mee, zoals:
- Kattenmandje
- Kattenbak
- Kattenbakschepje
- Verwarmingshangmandje
- Voer/drinkbakje

Wij hebben eventueel ook nog een PetPorte kattenluikje welke werkt op de bij de kat ingebrachte chip zodat niet elke kat uit de buurt binnen kan.
Deze kan ook overgenomen worden voor een nader over een te komen prijs.
pi_98170637
Wat jammer dat jullie niet meer van hem houden. ik neem aan dat als de 2e straks op komst is de eerste ter adoptie wordt aangeboden. zou toch niet eerlijk zijn als hij niet meer de aandacht krijgt die hij/zij verdiend. :)

Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
Sound
pi_98170768
wat een nonsens reden..... wordt leuk als wij kinderen krijgen met 2 katten en een hond.... :N
pi_98171146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
Wat jammer dat jullie niet meer van hem houden. ik neem aan dat als de 2e straks op komst is de eerste ter adoptie wordt aangeboden. zou toch niet eerlijk zijn als hij niet meer de aandacht krijgt die hij/zij verdiend. :)

Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
Lijkt me logisch dat eerste kind weg moet, je hebt toch al je tijd nodig voor het nieuwe kind als die er eenmaal is. leuk he, kittens, jammer dat ze groter worden en dan niet zo leuk meer zijn als er vervanging komt. Als het kind straks wat ouder is komt er gewoon weer een nieuw kitten, want dat is zulk leuk speelgoed voor het kind.

Ik hoop dat de kat nu een baasje treft die wel verantwoordelijkheidsgevoel heeft en liefde voor dieren kent en niet weer bij een egoïstisch eikelstel
pi_98171279
huh..

laat abortus plegen, je hebt toch helemaal geen tijd voor een kind als er een kater in huis loopt?

want:
#1 wat een kutrede
#2 wat laf om het niet eerst gewoon te proberen...
#3 misschien moet je de kater toch maar wegdoen, wat een slechte baasjes zijn jullie met zo'n instelling.

verdomme zeg :{
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:18:51 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98171315
Wel een kitten willen maar geen kat ;(

Mijn ouders hebben 4 kinderen en ik ben gewoon met katten opgegroeid hoor. Schijnt goed te zijn voor de emotionele ontwikkeling van je kind.
pi_98171387
wat een enorm goed voorbeeld trouwens voor kinderen om hun te laten zien dat je dieren als wegwerpartikel kunt gebruiken.
pi_98171619
Heet hij nu Pixel of Doerak?

En wat de rest zegt... jammer dat jullie het niet eens willen proberen, kind en kat combineren. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:29:03 #9
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_98171867
Er zijn meer gezinnen met katten you know :')
Neem je verantwoordelijkheid ipv kat bij t vuil te zetten.
pi_98171939
Inmiddels is wel duidelijk dat veel users hier het niet eens zijn met de keuze van TS. (ik ook niet).
Maar daarmee is de kat niet geholpen dus:

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:

quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:31:17 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98171991
Wel apart dat je een liefhebber zoekt, zelf lijk je niet echt een liefhebber -O-

Maar goed: waarom probeer je het niet gewoon? Ik ken zat mensen met een kat (of meerdere) en een kind. Het schijnt gewoon samen te kunnen :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_98172117
Heb je trouwens nog recentere foto's? De foto's in de OP zijn van toen Pixel/Doerak kitten was.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2011 @ 20:34:41 #13
163650 Greys
pi_98172177
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Heet hij nu Pixel of Doerak?
Gewoon zoals het er staat denk ik? :)
In het paspoort is zijn naam Doerak, maar 'we noemen hem Pixel'.
Staat er letterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:38:22 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_98172421
Hoeveel vraag je voor het kattenluikje wat speciaal reageert op de chip in Doexel? En wat ga jer ermee doen als niemand het ding wil hebben?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2011 @ 20:49:24 #15
163650 Greys
pi_98173134
In je vorige topic van vorig jaar zocht je ook al een baasje. Dat is kennelijk toen niet gelukt. Jammer dat je vriendin kennelijk nog steeds geen kattenmens is.

Echter daar in dat topic stond wel een volwassen foto in en in dit topic weer niet? :)
Ik kopieer hem even:

(De hond was visite, is niet van TS)

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 14-06-2011 20:56:05 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2011 @ 20:50:06 #16
163650 Greys
pi_98173181
Ik hoop dat Pixel snel een huis vindt waar hij heel erg gewenst is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98173231
-nevermind-
♥ scars make us who we are ♥
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 20:55:11 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_98173550
Als hij niet gewenst is dan is het beestje ergens anders gewoon beter af denk ik. Ik hoop dat je een goed plekje voor hem zal vinden, het lijkt me een heerlijk mannetje.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_98174334
Ondanks dat ik het niet eens ben met de reden waarom de kat nu toch weg moet heeft ts + vriendin het toch nog een jaar geprobeerd.
Zelf heb ik al twee katten en een derde erbij dan gaat mijn man flippen.

Ik hoop ook op een goed plekje voor pixel.
pi_98177053
Wat een bullshit reden om je kat weg te doen zeg !!

EDIT: dat schelden is niet nodig.

[ Bericht 38% gewijzigd door Greys op 14-06-2011 22:28:40 ]
pi_98183954
Mmm, ik kan hem er helaas niet bij hebben maar ik ga zeker rondkijken/-vragen :Y
Wat ik me wel afvraag; zolang Pixel geen last heeft van zn knieschijf hoeft ie niet geopereerd te worden? Dus oftewel, de dierenarts denkt dat hij er ooit wel last van gaat krijgen? Wel belangrijk om rekening mee te houden voor nieuwe baasjes gok ik? Ivm kosten etc?

En dat luikje, hoeveel heeft het je gekost en hoeveel zou je er voor willen vragen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:56:58 #22
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98190644
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
Mmm, ik kan hem er helaas niet bij hebben maar ik ga zeker rondkijken/-vragen :Y
Wat ik me wel afvraag; zolang Pixel geen last heeft van zn knieschijf hoeft ie niet geopereerd te worden? Dus oftewel, de dierenarts denkt dat hij er ooit wel last van gaat krijgen? Wel belangrijk om rekening mee te houden voor nieuwe baasjes gok ik? Ivm kosten etc?

En dat luikje, hoeveel heeft het je gekost en hoeveel zou je er voor willen vragen?
De dierenarts kon niet aangeven of hij er last van zou gaan krijgen maar het kan ook zijn dat hij er nooit hinder van zal ondervinden.. Tot nu toe is hij altijd de snelste en vrolijkste uit de straat..

Dat luikje was 150 euro en ik heb geen vaste richtprijs..
pi_98191890
Ik mag hopen dat je vriendin je kindje niet weg wil doen, zodra de tweede op komst is, tenslotte hebben jullie dan absoluut geen tijd meer voor jullie 1e kind... hier komt het toch wel een beetje op neer...

Ik wil zeker niet vervelend doen, maar dit is het tweede topic dat je dit lieve schatje aanbied en ik hoop ook dat ze zo snel mogelijk bij een stel, gezin of single geplaatst wordt die 'm een fijn, liefdevol leven willen en kunnen geven, in tegenstelling tot het koudbloedige loeder van een vriendin van jou (sorrie, no offence intended, maar dit slaat gewoon echt nergens op, ik in jouw plaats had allang een pittig woordje met haar gesproken...)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 11:42:21 #24
163650 Greys
pi_98194974
Ik heb inmiddels van TS begrepen dat zijn vriendin het nooit op katten heeft gehad, maar het zo liet omdat de kat er nu eenmaal eerder was dan zij. Nu de kleine op komst is, wil ze het ECHT niet meer. En hij heeft geen behoefte aan een oneindige strijd met haar, zeker nu ze zwanger is, als hij voor Pixel een beter thuis kan vinden.

Wij kunnen daar van vinden wat we willen, maar daar is Pixel niet mee geholpen.
En TS ook niet.

Tuurlijk, wij zouden het zelf heel anders hebben aangepakt, dat moge duidelijk zijn. Echter, TS had de kat ook vorig jaar al op kunnen pakken en in het asiel neer kunnen zetten. Of buiten, zonder er verder naar om te kijken. Want dát doen sommige (!) anderen die hun dier zat zijn. Het is dus - vind ik persoonlijk - nog te prijzen dat TS en vriendin daarom een liefdevol huis voor Pixel zoeken, ze hadden er ook al lang op een andere manier 'van af' kunnen zijn.

Daarom het verzoek te reageren en/of mee te denken als je misschien een oplossing weet voor Pixel, maar dat de keuze van TS jullie keuze niet is, is inmiddels duidelijk :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98195528
Ik wil niet in herhaling vallen, maar arm beestje.
pi_98196242
Hopelijk heeft meneer ppes snel een passend baasje O+
pi_98202239
en toch blijf ik erbij.....
als je kind lastig wordt,doe hem ook lekker weg ,zet het op marktplaats en verkoop het aan de hoogste bieder !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 14:48:47 #28
163650 Greys
pi_98202273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Daarom het verzoek te reageren en/of mee te denken als je misschien een oplossing weet voor Pixel, maar dat de keuze van TS jullie keuze niet is, is inmiddels duidelijk :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:13:56 #29
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98203388
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik wil niet in herhaling vallen, maar arm beestje.
Beestje is niet arm, hij heeft het verder hartstikke prima!
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb inmiddels van TS begrepen dat zijn vriendin het nooit op katten heeft gehad, maar het zo liet omdat de kat er nu eenmaal eerder was dan zij. Nu de kleine op komst is, wil ze het ECHT niet meer. En hij heeft geen behoefte aan een oneindige strijd met haar, zeker nu ze zwanger is, als hij voor Pixel een beter thuis kan vinden.

Wij kunnen daar van vinden wat we willen, maar daar is Pixel niet mee geholpen.
En TS ook niet.

Tuurlijk, wij zouden het zelf heel anders hebben aangepakt, dat moge duidelijk zijn. Echter, TS had de kat ook vorig jaar al op kunnen pakken en in het asiel neer kunnen zetten. Of buiten, zonder er verder naar om te kijken. Want dát doen sommige (!) anderen die hun dier zat zijn. Het is dus - vind ik persoonlijk - nog te prijzen dat TS en vriendin daarom een liefdevol huis voor Pixel zoeken, ze hadden er ook al lang op een andere manier 'van af' kunnen zijn.

Bedankt Greys, voor het enige begrip dat je hebt voor de situatie!

Het is overigens ook niet dat Pixel de deur uit gezet wordt mochten we geen ander thuis voor hem vinden. En dan zal hij het gewoon goed blijven hebben. Dus behalve het "slechte excuus" van mijn kant is het niet zo dat Pixel het slecht heeft of zal gaan hebben..
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:24:44 #30
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_98203900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef MuRKie het volgende:
Het is overigens ook niet dat Pixel de deur uit gezet wordt mochten we geen ander thuis voor hem vinden. En dan zal hij het gewoon goed blijven hebben. Dus behalve het "slechte excuus" van mijn kant is het niet zo dat Pixel het slecht heeft of zal gaan hebben..
Probleem opgelost! Kat blij, TS blij (mag ik hopen) en vriendin heeft het te druk met het nieuwe gezinslid om de kat nog op te merken.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:31:38 #31
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98204234
Je kan hem ook gewoon naar het asiel doen maar dat kost je vaak wat afstandscenten...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 15:50:05 #32
163650 Greys
pi_98205116
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Je kan hem ook gewoon naar het asiel doen maar dat kost je vaak wat afstandscenten...
En dat is NIET zielig? :o
Dan heb je geen idee waar de kat terecht komt.
Als je via deze weg een ander huis zoekt, kan je nog eens op de hoogte gehouden worden evt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:09:25 #33
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98206076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Mishu het volgende:
Ja dat kan inderdaad. Maar dat wil ik dan weer niet.
Ik heb Pixel toen hij nog een klein kitten was in huis genomen van mijn broer. Zijn poes had 2 kittens gehad en daar had hij een huisje voor gevonden maar hij kreeg ze na een week terug omdat ze zogenaamd het huis onder plaste en in de kleren hingen (duh!). Hij was overigens ook gewoon 100% zindelijk, want toen ik hem in huis kreeg ging hij direct op de kattenbak. :)

Omdat ik het zielig vind dat zo'n beestje anders in een asiel ofzo komt heb ik hem toen in huis genomen. Dus ik wil hem nu niet alsnog in een asiel plaatsen.
pi_98211119
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ja dat kan inderdaad. Maar dat wil ik dan weer niet.
Ik heb Pixel toen hij nog een klein kitten was in huis genomen van mijn broer. Zijn poes had 2 kittens gehad en daar had hij een huisje voor gevonden maar hij kreeg ze na een week terug omdat ze zogenaamd het huis onder plaste en in de kleren hingen (duh!). Hij was overigens ook gewoon 100% zindelijk, want toen ik hem in huis kreeg ging hij direct op de kattenbak. :)

Omdat ik het zielig vind dat zo'n beestje anders in een asiel ofzo komt heb ik hem toen in huis genomen. Dus ik wil hem nu niet alsnog in een asiel plaatsen.
Hij is al wat oud maar met een paar uur sudderen heb je een backup optie, die ook nog lekker schijnt te zijn :9 ik hou me aanbevolen. :7
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juni 2011 @ 17:51:30 #35
163650 Greys
pi_98211162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Hij is al wat oud maar met een paar uur sudderen heb je een backup optie, die ook nog lekker schijnt te zijn :9 ik hou me aanbevolen. :7
Je grap is nog véél ouder..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98211194
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Je grap is nog véél ouder..
Hihihi :D :@
pi_98280706
Schaamteloze kick, want ik wil dat poesie een goed huisje krijgt :)
  maandag 20 juni 2011 @ 11:15:12 #38
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_98404109
Ik ben ook wel heel benieuwd :@
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_98414349
Wat heeft TS een kutvriendin zeg :r

Ik heb nu al medelijden met dat kind dat nog geboren moet worden.....

* Spezza19 verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....

Het is dat ik zelf al 2 katten heb en een 3e niet kwijt kan, anders had ik dat arme beest direct opgehaald

Blegh, wat kan ik kwaad worden om dit soort figuren zeg.... :r
Dit account is niet meer in gebruik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 16:08:14 #40
163650 Greys
pi_98415887
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19] verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....
[/me]
Dan hadden ze de kat vorig jaar al bij het asiel gedumpt of op straat gegooid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 juni 2011 @ 16:46:32 #41
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_98417774
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:

Ik heb nu al medelijden met dat kind dat nog geboren moet worden.....

[me=Spezza19] verdenkt huidige eigenaren er ook een beetje van dat ze niet meer voor dat beest willen zorgen omdat eventuele dierenarts kosten hoog kunnen uitvallen.....
[/me]

Het is dat ik zelf al 2 katten heb en een 3e niet kwijt kan, anders had ik dat arme beest direct opgehaald

Blegh, wat kan ik kwaad worden om dit soort figuren zeg.... :r
Als dat het geval was geweest dan hadden we zoals Greys Pixel allang zo snel mogelijk de deur uit gedaan..

Maar het is natuurlijk de makkelijkste weg om je oordeel over iemand klaar te hebben en je ergens kwaad over te maken terwijl je de situatie niet kent..
pi_98418471
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Als dat het geval was geweest dan hadden we zoals Greys Pixel allang zo snel mogelijk de deur uit gedaan..

Maar het is natuurlijk de makkelijkste weg om je oordeel over iemand klaar te hebben en je ergens kwaad over te maken terwijl je de situatie niet kent..
Sorry, maar je wilt toch van dat beest af omdat er een kindje komt en omdat je vriendin geen kattenliefhebber is?
Das toch wel triest....
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 17:02:54 #43
163650 Greys
pi_98418569
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Sorry, maar je wilt toch van dat beest af omdat er een kindje komt en omdat je vriendin geen kattenliefhebber is?
Das toch wel triest....
Dat kan dan wel triest zijn, maar die beschuldigingen over hoge kosten raken kant noch wal :)
Want vorig jaar zochten ze al een nieuw huis, dan hadden ze de kat vorig jaar ook al in het asiel kunnen stoppen maar dat hebben ze niet gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98419364
Hoge kosten in de toekomst... aangezien de DA niet kon zeggen of dit voor kon komen....

Maar goed, hopelijk komt dat arme beest goed terecht.... Je kat weg willen doen omdat je een kind krijgt... hoe egoistisch ben je dan?

Zoals anderen al zeiden; gaat dit kind ook weer weg als je trieste vriendin straks zwanger is van een 2e?

Sodemieter op zeg....

Een huisdier is geen wegwerp object.... toen je hem nam wist je toch ook al dat er ooit misschien eens kinderen konden komen?

[ Bericht 62% gewijzigd door Greys op 20-06-2011 17:25:05 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 17:24:41 #45
163650 Greys
pi_98419562
Oops, ik heb per ongeluk in jouw post antwoord gegeven ipv gequote :') :@
Ik ga het even goed zetten, moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 juni 2011 @ 17:26:06 #46
163650 Greys
pi_98419633
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:20 schreef Spezza19 het volgende:
Hoge kosten in de toekomst... aangezien de DA niet kon zeggen of dit voor kon komen....

Maar goed, hopelijk komt dat arme beest goed terecht.... Je kat weg willen doen omdat je een kind krijgt... hoe egoistisch ben je dan?

Zoals anderen al zeiden; gaat dit kind ook weer weg als je trieste vriendin straks zwanger is van een 2e?

Sodemieter op zeg....

Een huisdier is geen wegwerp object.... toen je hem nam wist je toch ook al dat er ooit misschien eens kinderen konden komen?
Ja mijn keuze zou het ook niet zijn.

Maar nogmaals... als TS echt zo'n hufter was of zijn vriendin echt zo'n rotwijf, dan hadden ze de kat vorig jaar toch al meteen in het asiel gedropt? Dan was hij er al lang van af geweest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98420481
Ts zo aanvallen vind ik nergens voor nodig, die wil gewoon het beste voor zijn kat en wat greys al aangaf ze hadden de kat ook naar buiten kunnen schoppen of hem naar het asiel kunnen brengen.
Dat zijn vriendin niet van katten houd kan hij niets aan doen, niet iedereen is een kattenliefhebber en dat zijn vriendin het toch nog een jaar volgehouden heeft vind ik knap.

Ik hoop dat ts een goed huisje voor zijn kat vind,
pi_98425730
TS, hoe zit het met de artrose van Pixel? :@ Ik las in het vorige topic dat ie daar last van had, ik neem aan dat dat nog steeds zo is?
En in je OP mist een deel van de onderstaande info:

quote:
Naam huisdier:
Soort: (kat/hond/vis/vogel)
Ras: (maincoon/rottweiler/koi karper/zilverrug gorilla/Afrikaanse bosolifant)
Leeftijd:
Dierenpaspoort beschikbaar:
Gechipt:
Gesteriliseerd/Gecastreerd:
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk):
Datum laatste dierenartsbezoek:
Reden laatste dierenartsbezoek:
Aard van het beestje: (omgang met mensen, omgang met soortgenoten in huis en buiten, zindelijk):
Omgang met kinderen:
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig):
Volgt het dier een speciaal dieet?:
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?:
Waarom word er afstand gedaan van het dier?:
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc):
Moet Pixel op controle komen bij de DA voor zn artrose/knie? Wanneer ben je voor het laatst bij de DA geweest? :)

En nee, ik neem hem er nog steeds niet bij maar ben wel aan het zoeken en ik vroeg me dit ineens af :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 19:34:39 #49
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_98425881
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef tombolafan het volgende:
TS, hoe zit het met de artrose van Pixel? :@ Ik las in het vorige topic dat ie daar last van had, ik neem aan dat dat nog steeds zo is?
En in je OP mist een deel van de onderstaande info:

[..]

Moet Pixel op controle komen bij de DA voor zn artrose/knie? Wanneer ben je voor het laatst bij de DA geweest? :)

En nee, ik neem hem er nog steeds niet bij maar ben wel aan het zoeken en ik vroeg me dit ineens af :s)
Dat was me nog niet eens opgevallen maar je hebt gelijk.
Zou je het lijstje nog willen invullen en posten TS?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_98427690
Jezus wat een kutreden zeg. Had je van te voren niet kunnen bedenken dat je misschien ooit kinderen zou willen? Mensen als jij verdienen geen dieren/kinderen/andere wezens om voor te zorgen omdat je ze weg doet zodra iets anders zich aandient!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')