Wij zijn op zoek naar een nieuw baasje die met plezier een vrolijke en lieve kat onder zijn/haar hoede zou willen nemen.
Het is een erg rustige kat die geen vlieg kwaad doet.
Hij heeft nog nooit iemand gekrabd of gebeten.
Wij noemen hem Pixel en hij is geboren op 01-06-2008.
Hij is gechipt op 29-10-08 en hij is gecastreerd.
Paspoort gegevens:
Naam: Doerak
Soort: Kat
Ras: EK
Geslacht: M
Geboortedatum: 01-06-2008
Vacht: Kort, glad
Kleur en type: Rood, Cypers
Na veelvuldig overleg zijn mijn vriendin en ik tot de beslissing gekomen dat wij een nieuw baasje willen zoeken voor onze vrolijke jonge kater. Ik heb de kat van mijn broer geadopteerd omdat hij deze terug had gekregen van de mensen die de kleine kitten in eerste instantie wilde. Mijn vriendin is totaal geen katten mens en na een lange tijd van aankijken zijn wij tot de conclusie gekomen dat hij een beter thuis verdient waar hij totale liefde en waardering krijgt.
Hij heeft het bij ons gewoon goed maar wij vinden dat de kat een leuker thuis verdient waar hij meer dan geliefd is en alle aandacht krijgt.
Pixel heeft wel last van artrose en van een te losse knieschijf in zijn linker achterpootje. Daardoor is zijn achterpootje wat soepeler dan normaal maar hij heeft er geen last van.
We zijn voor zijn knietje naar de dierenarts geweest maar die heeft aangegeven dat een operatie niet nodig is zolang hij er geen pijn aan heeft.
Omdat wij graag zien dat de kat bij een liefhebber komt vragen wij er uiteraard niks voor en mogen de kattenspulletjes ook gewoon mee, zoals:
- Reisbench
- Kattenmandje
- Kattenbak
- Kattenbakschepje
- Verwarmingshangmandje
- Voer/drinkbakje
Wij hebben eventueel ook nog een PetPorte kattenluikje welke werkt op de bij de kat ingebrachte chip zodat niet elke kat uit de buurt binnen kan.
Deze kan ook overgenomen worden voor ¤100,-
En hier is hij nog heel klein:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier kijkt hij een beetje benepen, maar dat komt door de logé denk ik

![]()
Ook de laatste foto is wel al wat ouder.. Maar hij lijkt natuurlijk nog steeds!
[ Bericht 12% gewijzigd door MuRKie op 09-04-2010 09:56:10 ]