abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 21:26:13 #1
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80060718
Wij zijn op zoek naar een nieuw baasje die met plezier een vrolijke en lieve kat onder zijn/haar hoede zou willen nemen.
Het is een erg rustige kat die geen vlieg kwaad doet.
Hij heeft nog nooit iemand gekrabd of gebeten.

Wij noemen hem Pixel en hij is geboren op 01-06-2008.
Hij is gechipt op 29-10-08 en hij is gecastreerd.

Paspoort gegevens:
Naam: Doerak
Soort: Kat
Ras: EK
Geslacht: M
Geboortedatum: 01-06-2008
Vacht: Kort, glad
Kleur en type: Rood, Cypers

Na veelvuldig overleg zijn mijn vriendin en ik tot de beslissing gekomen dat wij een nieuw baasje willen zoeken voor onze vrolijke jonge kater. Ik heb de kat van mijn broer geadopteerd omdat hij deze terug had gekregen van de mensen die de kleine kitten in eerste instantie wilde. Mijn vriendin is totaal geen katten mens en na een lange tijd van aankijken zijn wij tot de conclusie gekomen dat hij een beter thuis verdient waar hij totale liefde en waardering krijgt.
Hij heeft het bij ons gewoon goed maar wij vinden dat de kat een leuker thuis verdient waar hij meer dan geliefd is en alle aandacht krijgt.
Pixel heeft wel last van artrose en van een te losse knieschijf in zijn linker achterpootje. Daardoor is zijn achterpootje wat soepeler dan normaal maar hij heeft er geen last van.
We zijn voor zijn knietje naar de dierenarts geweest maar die heeft aangegeven dat een operatie niet nodig is zolang hij er geen pijn aan heeft.

Omdat wij graag zien dat de kat bij een liefhebber komt vragen wij er uiteraard niks voor en mogen de kattenspulletjes ook gewoon mee, zoals:
- Reisbench
- Kattenmandje
- Kattenbak
- Kattenbakschepje
- Verwarmingshangmandje
- Voer/drinkbakje

Wij hebben eventueel ook nog een PetPorte kattenluikje welke werkt op de bij de kat ingebrachte chip zodat niet elke kat uit de buurt binnen kan.
Deze kan ook overgenomen worden voor ¤100,-

En hier is hij nog heel klein:

Hier kijkt hij een beetje benepen, maar dat komt door de logé denk ik

Ook de laatste foto is wel al wat ouder.. Maar hij lijkt natuurlijk nog steeds!

[ Bericht 12% gewijzigd door MuRKie op 09-04-2010 09:56:10 ]
  donderdag 8 april 2010 @ 00:58:47 #2
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_80069686
Aaaaaah een rooie poezeknul smelt
Ik heb zelf 2 rooie poezemannen van 19 en 20 jaar. Een nieuw huisgenootje zit er helaas niet in, dat zou voor teveel opwinding zorgen bij mijn bejaarden. Ik wens je veel succes met het vinden van een nieuw huisje voor Pixel! Plaats je ook even een foto in dit topic?
pi_80069748
Leuke vriendin heb jij zeg

Alsof een kat zoveel overlast veroorzaakt
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 8 april 2010 @ 01:31:53 #4
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_80070037
Tvp
een foto zou idd leuk zijn!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 8 april 2010 @ 08:42:24 #5
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80072155
Ik zal een fototje maken.. Heb op het moment alleen foto's van toen hij nog een ukkie was..
quote:
Op donderdag 8 april 2010 01:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Leuke vriendin heb jij zeg

Alsof een kat zoveel overlast veroorzaakt
je hebt katten-mensen en je hebt niet-katten-mensen. We hebben een jaar lang gekeken of haar "afkeer" tegen katten af zou nemen naar mate ze langer met een kat in één huis zou wonen maar dat is helaas niet het geval.. En dat is voor dat katje ook niet leuk denk ik want die voelt dat misschien onderbewust wel.. En dat vinden wij voor hem ook niet leuk..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 08:45:15 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80072197
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef MuRKie het volgende:
Ik zal een fototje maken.. Heb op het moment alleen foto's van toen hij nog een ukkie was..
[..]

je hebt katten-mensen en je hebt niet-katten-mensen. We hebben een jaar lang gekeken of haar "afkeer" tegen katten af zou nemen naar mate ze langer met een kat in één huis zou wonen maar dat is helaas niet het geval.. En dat is voor dat katje ook niet leuk denk ik want die voelt dat misschien onderbewust wel.. En dat vinden wij voor hem ook niet leuk..
Ik geef je groot gelijk.
Elk dier moet zich 100% gewenst en welkom voelen thuis.

Het is dat m'n vrouwtje allergisch is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80082064
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]

Niet-katten mensen

Mensen die niet af en toe een glimlach op hun gezicht kunnen krijgen van een kleine haarbal die lekker z'n eigen plan trekt, die missen echt iets in hun eigen karakter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_80082138
Als niet-kattenmens toch een kat in huis halen om het te proberen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 april 2010 @ 14:14:36 #9
163650 Greys
pi_80082632
Niet weer die ellenlange discussies over of het verstandig was of niet hoor!
De kat kwam terug van andere mensen bij de broer van TS, het is prima dat ze het dier een goed huis hebben gegeven en nu blijkt dat ie ergens anders waarschijnlijk gelukkiger zal zijn. Ja, jammer, maar daar doen we niets aan verder. Beter dat de kat gewoon een huis krijgt nu waar hij de rest van zijn leven kan blijven.

En dáár is dit topic voor. Niet om de TS door te zagen.

Een recente foto zou goed zijn, dus daar is het wachten op lijkt me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 april 2010 @ 14:24:57 #10
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80083071
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
Als niet-kattenmens toch een kat in huis halen om het te proberen
De kat was er eerder..
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
Niet weer die ellenlange discussies over of het verstandig was of niet hoor!
De kat kwam terug van andere mensen bij de broer van TS, het is prima dat ze het dier een goed huis hebben gegeven en nu blijkt dat ie ergens anders waarschijnlijk gelukkiger zal zijn. Ja, jammer, maar daar doen we niets aan verder. Beter dat de kat gewoon een huis krijgt nu waar hij de rest van zijn leven kan blijven.

En dáár is dit topic voor. Niet om de TS door te zagen.

Een recente foto zou goed zijn, dus daar is het wachten op lijkt me
Ik zal zsm een recente foto opsnorren en plaatsen..
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 15:22:13 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_80085307
Ik houd in ieder geval mijn ogen voor je open
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 8 april 2010 @ 15:31:57 #12
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80085726
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik houd in ieder geval mijn ogen voor je open
Thnx!
pi_80086308
Moet de kat naar buiten kunnen?
  donderdag 8 april 2010 @ 16:20:12 #14
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80087845
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Moet de kat naar buiten kunnen?
Dat is hij wel gewend ja.. De hele dag door wanneer hij zelf wil.. Daarom hebben we op een gegeven moment ook een PetPorte aangeschaft.
pi_80087911
Jammer.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:57:31 #16
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80114114
Foto's toegevoegd aan OP!
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:58:16 #17
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80114135
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer.
Je kan het hem natuurlijk wel aanwennen binnen te blijven maar ik weet niet of hij dat prettig vindt aangezien hij niet beter weet dan dat hij vrij rond kan huppelen wanneer hij wil..
pi_80115422
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef MuRKie het volgende:

Hier kijkt hij een beetje benepen, maar dat komt door de logé denk ik
[ afbeelding ]

Ook de laatste foto is wel al wat ouder.. Maar hij lijkt natuurlijk nog steeds!

Wat een leukerd! Ik hoop (en duim) dat jullie via Fok een nieuw lief baasje kunnen vinden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:10:31 #19
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80116349
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een leukerd! Ik hoop (en duim) dat jullie via Fok een nieuw lief baasje kunnen vinden
Ja hij is echt wel een lieverd hoor!
Zoals ik in de OP ook al zei. Hij heeft nog geen enkele keer gekrabd of gebeten. Uberhaupt geblazen! Hij doet echt geen vliegje kwaad..
pi_80118334
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:58 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Je kan het hem natuurlijk wel aanwennen binnen te blijven maar ik weet niet of hij dat prettig vindt aangezien hij niet beter weet dan dat hij vrij rond kan huppelen wanneer hij wil..
Als ie het niet fijn vindt, gewoon niet doen. Er is makkelijk een plekje te vinden voor zo'n mooi, lief katertje.
pi_80129896
Wat zonde dat zo'n jong dier weg moet omdat de relatie het weg wilt hebben. (Al maakt de leeftijd niets uit).
Zonde!
Ik houd mijn ogen open voor je. En succes met het vinden van een nieuw baasje, ik hoop niet dat je al te veel spijt zal gaan krijgen achteraf.
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:03:50 #22
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_80249452
Klein schopje
pi_80250038
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Als ie het niet fijn vindt, gewoon niet doen. Er is makkelijk een plekje te vinden voor zo'n mooi, lief katertje.
Mwa, alles is relatief. Katje moet sowieso verhuizen en dus in een nieuwe omgeving terecht komen, en hoewel hij wel iets zal missen, heb ik gezien dat ze ook prima aan binnen zitten kunnen wennen.
pi_80253222
Ik heb al twee katten waarvan er ook een doeraq heet dus geen plaats.

Ik wil alleen even zeggen dat toen ik mijn man leerde kennen hij ook een hekel aan katten had en ik er toen ook 2 had, nu naar 22 jaar heb ik nog steeds 2 katten en vind mijn man ze toch wel leuk.
Waarom vind je vriendin een kat niet leuk ? zijn het de haren of de streken die zo,n jonge kat uithaalt ?
De streken gaan over de haren niet.
In ieder geval hoop ik dat het beestje een goed adres krijg of dat je vriendin het het toch nog wil proberen.
pi_80282202
Ahhh wat een scheetje!! Hoop dat je een goed huisje voor hem vindt, zal mijn ogen ook openhouden. Ken veel kattenliefhebbers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')