Lyme zou het -kunnen- zijn. Ben benieuwd wat de DA zegt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ja die is het, van die foto![]()
Dank je wel, en de anderen die reageerden ook!
Tis al een oudje, jaar of 17/18, maar eigenlijk ging het wel goed met hem, vanochtend vond ze hem een beetje raar (maar ik ben vergeten wat er was) maar nu gaat het dus helemaal niet goed
Nou ja, ik wacht af. Hij had trouwens anderhalve week geleden een teek (die er al een tijdje zat ws) dus misschien issie daar ziek van ofzo?
Fijn dat het vandaag aardig gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Binkje gaat aardig vandaag
Ligt nu te ronken. Maar nog weinig 'raar' gedoe vandaag, paar kleine wiebeltjes maar.
Even kijken hoe het vanavond gaat
En de SO daar heb ik over besloten dat ik daar 1 nachtje over slaap, even goed over nadenken voordat ik overhaaste/gekke dingen doe
Ja, die teek zat er achteraf gezien al een week ofzo, maar mn moeder merkte hem pas laat op (ze was op vakantie geweest). Toch de hele tijd geen last van gehad. Maar het zou zomaar kunnen. Ik ben ook benieuwd, ze belt gelijk zodra ze iets weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lyme zou het -kunnen- zijn. Ben benieuwd wat de DA zegt?
Ja, nee, en niemand in deze SC weet ook over wie het gaatquote:
Mits je van satesaus houdt!quote:
Niet op mijn bammetjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, en niemand in deze SC weet ook over wie het gaat
[..]
Mits je van satesaus houdt!
Joh, vinger me gewoon ff anaal ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet op mijn bammetjes.
Bedoel je niet 'tenzij'? [taalnazi]
Multitasking in optima forma, geen tijd verliezen als je daar je brood eet kun je de voorraad van de dag ervoor gelijk lossenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
MB, sterkte met Lucky!
Q, brood op de plee? Had je te veel gezopen of was het nog vroeg?
Het was 8u. En ik moest om 08:15 bij de fysio zijn en was om 07:55 "wakker"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
MB, sterkte met Lucky!
Q, brood op de plee? Had je te veel gezopen of was het nog vroeg?
We hebben hier al eerder een discussie over gehad en het bleek dat "mits" dezelfde betekenis kan hebben als "tenzij" normaal gesproken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet op mijn bammetjes.
Bedoel je niet 'tenzij'? [taalnazi]
Rot op met je nepklacht, huilliequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Klacht: ik heb een paar stukjes (een paar maar!) echt pure (echt, écht pure) chocolaaaa gegeten en nu ben ik een beetje misselijk.
thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Barbaaf het volgende:
*terugleest: sterkte met Lucky MB, die ouwe norskijker moet nog wel ff meegaan
pfieuw. Suiker, valt mee gelukkig dan toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
thanksen de rest ook!
Ik had een sms van m'n moeder: het is geen lyme. Misschien acuut nierfalen want hij is een beetje uitgedroogd. Oh nieuwe sms: het is suiker, hij krijgt nu een infuus.
Ik ben benieuwd, hij knapt misschien wel snel op van dat infuus want van hoge of lage suiker kan een kat flink beroerd zijn , ik duim meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
thanksen de rest ook!
Ik had een sms van m'n moeder: het is geen lyme. Misschien acuut nierfalen want hij is een beetje uitgedroogd. Oh nieuwe sms: het is suiker, hij krijgt nu een infuus.
Ja, als ze hem er bovenop kunnen krijgen wel ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
pfieuw. Suiker, valt mee gelukkig dan toch?
Thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, hij knapt misschien wel snel op van dat infuus want van hoge of lage suiker kan een kat flink beroerd zijn , ik duim mee
Tip volgende keer iets minder als een "paar" stukjes eten,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Klacht: ik heb een paar stukjes (een paar maar!) echt pure (echt, écht pure) chocolaaaa gegeten en nu ben ik een beetje misselijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Multitasking in optima forma, geen tijd verliezen als je daar je brood eet kun je de voorraad van de dag ervoor gelijk lossen
PSSST Spuit 11quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef Troel het volgende:
Beterschap voor zieke beestjes.
En wat is er mis met eten op het toilet? Scheelt toch alleen maar tijdMultitasking!
Maar het is echt.quote:
3 stukjes maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Tip volgende keer iets minder als een "paar" stukjes eten,maar toch beterschap hoor
Aah oke. Nou hopen dat het goed gaat komen dan!~quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, als ze hem er bovenop kunnen krijgen wel ja.
Hoewel suiker wel een hele aanslag is op je leven, met 2 keer per dag injecties op een vast tijdstip enzo (we hebben eerder een suikerkat gehad). Ik vind het wel kut voor mn moeder dat ze dat straks allemaal weer heeft
[..]
Thanks
Nou doei dan.quote:
Drommels drommels drommels, chocolade ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het is echt.
[..]
3 stukjes maar.Normaal kan ik zo een halve reep op.
![]()
*schudt vuist naar chocola*
Kanonnen en granaten!quote:
Wat jammerquote:
Nouquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik bied artrose en onopgehelderde buikklachten. Wie biedt meer?
Nauwelijks kunnen zitten/staan/lopen wegens een omhoog staand stuitje maar wel een huilbaby de hele dag moeten vermaken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik bied koppijn, nekpijn, crohn, klote voet, kut knie en pijn op de borst aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent ook niet gauw tevreden met de uitstekende zorgservice van Catquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
ik ga douchen.
Ik voel me vies van de vingers van cat in mn anusje.
Nou, deelname aan Wedden Dat kun je vergeten. Dat was ik heul niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
ik ga douchen.
Ik voel me vies van de vingers van cat in mn anusje.
Haha die blikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef Barbaaf het volgende:
't Was even zoeken maar toch dé Lucky foto gevonden
[ afbeelding ]
Je moet meebieden zeggen ze , ik weet alleen niet wat je kunt winnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik ga mijn klachten maar niet opnoemen
Half blind.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bied koppijn, nekpijn, crohn, klote voet, kut knie en pijn op de borst aan.
Iemand die daar overheen wil gaan?
En niet in het bezit van een vaatwasser.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nouik moet de afwas nog in de wasser doen
en ik heb geen zin, dat is ook een klacht
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet meebieden zeggen ze , ik weet alleen niet wat je kunt winnen
Oeh, oeh........................ eeeeehm, nee ik heb nixquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet meebieden zeggen ze , ik weet alleen niet wat je kunt winnen
Houden zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh, oeh........................ eeeeehm, nee ik heb nix
Aanlopertje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef Maes het volgende:
Vrolijke jonge kater zoekt nieuw baasje
![]()
We have a winner
Lekker laten staan tot morgen of je new husband heel lief aankijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nouik moet de afwas nog in de wasser doen
en ik heb geen zin, dat is ook een klacht
Ik beantwoord morgen je pm!quote:
Hehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef Barbaaf het volgende:
't Was even zoeken maar toch dé Lucky foto gevonden
[ afbeelding ]
Moet weg, vrouw zwanger enzoquote:
Prioriteiten stellen, voor zwangere vrouwen zijn genoeg regelingenquote:
Dat vindt ik nu ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, voor zwangere vrouwen zijn genoeg regelingen
Mijn redder, ik was vergeten er een link van te makenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Maes heeft het over dit topic: Vrolijke jonge kater zoekt nieuw baasje
TS krijgt ze er al flink van langs. En terecht ook, vind ik. Wat een kulreden.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
Wat jammer dat jullie niet meer van hem houden. ik neem aan dat als de 2e straks op komst is de eerste ter adoptie wordt aangeboden. zou toch niet eerlijk zijn als hij niet meer de aandacht krijgt die hij/zij verdiend.
Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef indaha het volgende:
Voor mij zijn jullie allemaal winnaars,als ik jullie klachten allemaal hoor vindt ik dat jullie je stuk voor stuk kranig houden en toch altijd maar moed houden en mag ik me gelukkig prijzen met mijn kleinigheidjes af en toe.
Gelukkig ben jij wel een goed baasjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In dat geval heb ik ook nog twee poezen in de aanbieding
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha die blik![]()
Hij doet me aan Garfield denken!
Nou ik geef direct ruiterlijk toe dat ze de eerste twee maanden het met minder aandacht hebben moeten stellen. En nog steeds door mijn pijnklachten en Puck's gehuil is dit niet terug op het oude niveau maar we zijn wel geland zeg maar en hebben weer oog voor de wereld om ons heen en proberen bewust elke avond beiden katten even een momentje te geven.quote:
Dat is de juiste instellingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Echt heik zou nog eerder een vriend de deur uit flikkeren dan Rhana
Ja maar huisdieren iets minder aandacht kunnen geven door omstandigheden of ze de deur uit doen zodra je zwanger bent daar zit toch een wereld van verschil tussen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik geef direct ruiterlijk toe dat ze de eerste twee maanden het met minder aandacht hebben moeten stellen. En nog steeds door mijn pijnklachten en Puck's gehuil is dit niet terug op het oude niveau maar we zijn wel geland zeg maar en hebben weer oog voor de wereld om ons heen en proberen bewust elke avond beiden katten even een momentje te geven.
Maar dat is iets tijdelijks. En jullie doen in ieder geval je best. Als je aan de katten zou merken dat ze er echt ongelukkig van worden en je voorziet dat het nog lang duurt voor de situatie normaler werd, dan zou ik me kunnen voorstellen dat je naar een ander huis gaat zoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik geef direct ruiterlijk toe dat ze de eerste twee maanden het met minder aandacht hebben moeten stellen. En nog steeds door mijn pijnklachten en Puck's gehuil is dit niet terug op het oude niveau maar we zijn wel geland zeg maar en hebben weer oog voor de wereld om ons heen en proberen bewust elke avond beiden katten even een momentje te geven.
Ik geloof dat ik echt verloren ben, ik zou het beestje zo in huis nemen. Het is dat die twee anderen komenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Echt heik zou nog eerder een vriend de deur uit flikkeren dan Rhana
Ik ga eens even lurkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zijn homepage erg toepasselijk vind
Ik dacht er ook al aan hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik echt verloren ben, ik zou het beestje zo in huis nemen. Het is dat die twee anderen komen
We hebben een kattennet op het balkon gemaakt zodat ze naar buiten kunnen en daar genieten ze echt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat is iets tijdelijks. En jullie doen in ieder geval je best. Als je aan de katten zou merken dat ze er echt ongelukkig van worden en je voorziet dat het nog lang duurt voor de situatie normaler werd, dan zou ik me kunnen voorstellen dat je naar een ander huis gaat zoeken.
Hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Christan en Jamie waren ongeveer even groot
[ afbeelding ]
Kijk dat bedoel ik nou,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Christan en Jamie waren ongeveer even groot
[ afbeelding ]
Pixel is een buitenkatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik echt verloren ben, ik zou het beestje zo in huis nemen. Het is dat die twee anderen komen
Prachtige katquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Ja, Jamie was een grote kat, maar dat is logisch voor een Brit (nou ja, Scottish Fold)
Niet altijd, maar onze laatste drie katten waren wel raskatten jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
Prachtige kat,hebben jullie altijd raskatten gehad?
Ik hoop dat jullie nog een tijdje van hem mogen genietenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Mn moeder belde net: het is dus suiker. Hij heeft een infuus en insuline gekregen en nu moet ze morgen zelf 2 keer spuiten en dan weer terug naar de DA om te checken of het al wat beter gaat.
Vanochtend was ie kennelijk dus al 2 keer tegen een muur gelopen dus toen had mn moeder de DA al gebeld voor een afspraak voor vanavond, maar toen ze thuiskwam uit haar werk lag ie daar dus in wat het blijkt een soort suikercoma. Hij had geplast en reageerde helemaal nergens meer op.
Nou, hij is nu al ietsje opgekapt, hij beweegt als je hem aait enzo, dus dat is goed nieuws. Toen ze me belde dacht ik echt dat ie doodgingMaar wie weet issie morgen weer een stuk opgeknapt en gaat ie nog een tijdje mee, met wat spuitjes hier en daar
Bedankt voor al het medeleven nogmaals!
Hopelijk doet ie het morgen weer en kan ie nog ff mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Mn moeder belde net: het is dus suiker. Hij heeft een infuus en insuline gekregen en nu moet ze morgen zelf 2 keer spuiten en dan weer terug naar de DA om te checken of het al wat beter gaat.
Vanochtend was ie kennelijk dus al 2 keer tegen een muur gelopen dus toen had mn moeder de DA al gebeld voor een afspraak voor vanavond, maar toen ze thuiskwam uit haar werk lag ie daar dus in wat het blijkt een soort suikercoma. Hij had geplast en reageerde helemaal nergens meer op.
Nou, hij is nu al ietsje opgekapt, hij beweegt als je hem aait enzo, dus dat is goed nieuws. Toen ze me belde dacht ik echt dat ie doodgingMaar wie weet issie morgen weer een stuk opgeknapt en gaat ie nog een tijdje mee, met wat spuitjes hier en daar
Nou, ik ben wel erg van de Britten en Schotten hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
Ik had vroeger ook dat idee, maar hier blijven maar HTK katten aanlopen en me in de schoot geworpen worden dus ik heb geen plaats voor een raskat, maar ik zou mijn rakkers nu ook niet willen ruilen voor welke raskat dan ook hoor.
Britten zijn echt geweldig vind ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik ben wel erg van de Britten en Schotten hoorMaar onze volgende poezen worden asielkatten, dus nog geen idee wat voor merk die zullen zijn.
Ik heb het gevoel dat ie desondanks hier beter thuis is dan daarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Pixel is een buitenkat
Dat wilde je toch juist niet?
Loge begreep ik uit het oude we-willen-van-pixel-af topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ie desondanks hier beter thuis is dan daar
(is er inmiddels ook al een topic voor die hond? Of zou dat de hond van mevrouw zelf zijn?)
Uit het vorige topic haal ik dat dat een logeerhond was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
(is er inmiddels ook al een topic voor die hond? Of zou dat de hond van mevrouw zelf zijn?)
Jaaaa! Ing-aaitjes!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
MB, wat schrikken van Lucky![]()
Hier ook een suikerkat gehad die het na de diagnose nog 2,5 jaar heeft volgehouden.
Maar het was idd veel werk![]()
Hopelijk knapt ie snel weer op...
En voor de rest gooi ik er links en rechts wat aaitjes in voor jullie allemaal
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Loge begreep ik uit het oude we-willen-van-pixel-af topic
Van zo'n infuus knappen ze vaak heel snel op. Suikershock kan heel heftig zijn, lijkt me schrikken om je kat zo te vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Ook ff achter je oortjes kriebelen? Vind jij dat wel fijn? Ja he? Oh ja, dat is fijnquote:
Neuh ik vroeg het ook alquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
(of is dat wel weer heel hard)
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
(of is dat wel weer heel hard)
Maar de eerste zijn de fijnste.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet zo duwen jijIng heeft aaitjes genoeg
Prrrrrrr!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook ff achter je oortjes kriebelen? Vind jij dat wel fijn? Ja he? Oh ja, dat is fijn![]()
Och Lucky, ik ben echt heel lang vreselijk fan geweest van die kat en ik vind hem nog steeds zo enorm geweldig, die kop van hem is echt om verliefd op te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Maar zou hij bij jou wel naar buiten mogen dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
ja inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hopelijk doet ie het morgen weer en kan ie nog ff mee.
De groooote vriend van Ziggy
Mja, ze heeft het al eens eerder gedaan voor een kat, dus ze weet een beetje hoe het isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van zo'n infuus knappen ze vaak heel snel op. Suikershock kan heel heftig zijn, lijkt me schrikken om je kat zo te vinden.Hopelijk doet hij het goed op medicatie. Maar het is inderdaad een bult werk en een belasting, als het 2 keer per dag spuiten wordt.
Geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Och Lucky, ik ben echt heel lang vreselijk fan geweest van die kat en ik vind hem nog steeds zo enorm geweldig, die kop van hem is echt om verliefd op te worden.
Ik hoop dat hij snel helemaal opknapt.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Barbaaf het volgende:
Blijkbaar hebben ze Pixel wel gehouden en niet in een asiel gedumpt toen ze hem vorig jaar niet kwijtkonden, dat vind ik wel een klein plusje.
[/advocaatvandeduivel]
Dat is waar maar, ik ben bang dat de situatie door de baby dringender gaat worden en dat zijn vriendin wel zal zorgen dat de kat weg gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Barbaaf het volgende:
Blijkbaar hebben ze Pixel wel gehouden en niet in een asiel gedumpt toen ze hem vorig jaar niet kwijtkonden, dat vind ik wel een klein plusje.
[/advocaatvandeduivel]
En dan kan hij beter via Fok een plekje vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is waar maar, ik ben bang dat de situatie door de baby dringender gaat worden en dat zijn vriendin wel zal zorgen dat de kat weg gaat
Dat doet ze nu dus al kennelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is waar maar, ik ben bang dat de situatie door de baby dringender gaat worden en dat zijn vriendin wel zal zorgen dat de kat weg gaat
dat is waarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan kan hij beter via Fok een plekje vinden.
Erg aantrekkelijk, maar ik hou het er toch bij eentje in mijn huisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef indaha het volgende:
[..]
dat is waaren hallo Goodbye
wil je een lieve kater adopteren (gelijk aan de slag gaat
)
Hebben Lucky en Ziggy dan samen gewoond of zijn jullie met de katten bij elkaar op bezoek geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Barbaaf het volgende:
Als je in Google "lucky ziggy site:forum.fok.nl" intoetst (zonder "") bij afbeeldingen zoeken zijn de eerste drie hits raak. Uit cache denk ik, de originelen doen het niet meer.
of klikseklak: http://www.google.nl/sear(...)l11l0l1l191l1928l8.9
O Ziggy was niet van jou, volgens mij begreep ik ergens iets verkeerdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy, wat een geweldig beestje was dat.
Ik was groot fan
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Barbaaf het volgende:
Als je in Google "lucky ziggy site:forum.fok.nl" intoetst (zonder "") bij afbeeldingen zoeken zijn de eerste drie hits raak. Uit cache denk ik, de originelen doen het niet meer.
of klikseklak: http://www.google.nl/sear(...)l11l0l1l191l1928l8.9
Ziggy is wel eens bij Lucky (mijn ouders) op bezoek geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Hebben Lucky en Ziggy dan samen gewoond of zijn jullie met de katten bij elkaar op bezoek geweest?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef MissBliss het volgende:
Gevonden! (Het werd een principekwestie dat ik die foto's niet kon vinden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2 oudjes bij elkaarZodra Ziggy dan wakker werd en Lucky zag kreeg ie een snauw, want ze vond hem helemaal niet leuk
![]()
En nu ga ik tv kijken!![]()
Ja, het is een stel zonnetjes bij elkaarquote:
Ach nu snap ik het , ik was in de veronderstelling dat Ziggy van Ingetje was, iets te snel gelezen denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Verdomme, had ik deze post maar eerder gelezenNou ja, zie hierboven
[..]
Ziggy is wel eens bij Lucky (mijn ouders) op bezoek geweestOmdat Ziggy niet alleen kon blijven (medicijnen enzo) namen we haar vaak mee als we daar heen gingen een nachtje. En ze logeerde er ook wel eens als we op vakantie gingen.
Ziggy was de kat van MB en Re; die hebben ze tijdens de eerste asielactie 2007 uit het asiel gehaald, tegelijk met mij en Baloequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef indaha het volgende:
[..]
O Ziggy was niet van jou, volgens mij begreep ik ergens iets verkeerd
Was ze wel een beetje, van iedereen eiks hierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach nu snap ik het , ik was in de veronderstelling dat Ziggy van Ingetje was, iets te snel gelezen denk ik
Hebben ze jou uit het asiel gehaald ja?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ziggy was de kat van MB en Re; die hebben ze tijdens de eerste asielactie 2007 uit het asiel gehaald, tegelijk met mij en Baloe
Ja, zo kun je het ook lezen iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hebben ze jou uit het asiel gehaald ja?
Asielkatten ook hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook lezen idd![]()
Maar nee, ik kom gewoon uit een baarmoedert
Net als Binkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was ze wel een beetje, van iedereen eiks hier
Ja dat las ik eerst ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hebben ze jou uit het asiel gehaald ja?
Ja Ing, geef nou maar toe dat je in het asiel gedumpt bent door je vorige vriend toen jullie kat zwanger bleekquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja Ing, geef nou maar toe dat je in het asiel gedumpt bent door je vorige vriend toen jullie kat zwanger bleek
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef indaha het volgende:
Mama Mia we hebben een hotelletje geboekt in Harderwijk,dus alleen tzt de vlaai bestellen en dan komen we eraan
![]()
Heb je nog iets van Oognip gehoord of ligt die nu lekker te slapen?
Nee zou ik ook niet doen , slapen is goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]gezellig!
ik heb er zin in
Ik heb nog niks gehoord, ik wil ook niet smsen voor als ze nog slaapt
anwb.nl geeft meestal ook de tijd aan met vertraging (spits, afgezette wegen etc)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef nokwanda het volgende:
Praktische vraag tussendoor:
Weet iemand van jullie uit de omgeving Rotterdam hoe lang je er in de ochtendspits over doet om van Schiedam (west) naar Capelle ad ijssel/alexanderpolder te komen? Ken iemand die route in de ochtend?
Normaal is het een kwartiertje of zo.
Ik heb daar gewerkt. Ik kwam natuurlijk vanaf de A13 en ging dan de A20 op. Jij gaat hem al eerder op maar het reed hooguit iets langzamer, nooit stil staan. Ik vond het goed te doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef nokwanda het volgende:
Praktische vraag tussendoor:
Weet iemand van jullie uit de omgeving Rotterdam hoe lang je er in de ochtendspits over doet om van Schiedam (west) naar Capelle ad ijssel/alexanderpolder te komen? Ken iemand die route in de ochtend?
Normaal is het een kwartiertje of zo.
Halloooooo!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]gezellig!
ik heb er zin in
Ik heb nog niks gehoord, ik wil ook niet smsen voor als ze nog slaapt
Ik wou je niet wakker makenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Halloooooo!
Je mag altijd sms'en, als ik slaap dan antwoord ik gewoon nietik heb nog 1.5 uur geslapen en dat was fijn
Gelukkig,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Halloooooo!
Je mag altijd sms'en, als ik slaap dan antwoord ik gewoon nietik heb nog 1.5 uur geslapen en dat was fijn
Thanks. nokManda wilde het weten omdat hij probeert in te schatten hoe laat hij van huis moet om om 9 uur bij zijn aanstaande nieuwe werkgever te zijn voor de rondleiding en contractondertekening.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb daar gewerkt. Ik kwam natuurlijk vanaf de A13 en ging dan de A20 op. Jij gaat hem al eerder op maar het reed hooguit iets langzamer, nooit stil staan. Ik vond het goed te doen.
Als je toch in Rotterdam moet zijn in de spits is deze route nog het fijnst.
Ja dat lijkt me ook raar dat je eigenlijk geen idee hebt waar het over gaat, doe maar rustig aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:
Het gaat wel iets beter, ben nog wel klein beetje misselijk maar niet meer zo erg als eerst gelukkig.
Nu moet ik me nog iets beter concentreren, maar ik geloof dat dat ook al iets beter gaat.
Het was best zielig voor mijn vriend. Ik praatte gewoon tegen hem en hij vroeg om verduidelijking, naaah dat was zo raar want ik had geen idee meer waar we nou over aan het praten waren. Dat was best eng voor hem (en voor mij:P)
Wanneer moet hij beginnen met zijn nieuwe baan, nog gefeliciteerd trouwensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thanks. nokManda wilde het weten omdat hij probeert in te schatten hoe laat hij van huis moet om om 9 uur bij zijn aanstaande nieuwe werkgever te zijn voor de rondleiding en contractondertekening.
Als alles morgen goed gaat begint ie de maandag nadat we terug zijn van vakantie, 4 juliquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer moet hij beginnen met zijn nieuwe baan, nog gefeliciteerd trouwens
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef indaha het volgende:
Dan kunnen jullie nu tenminste wel van de vakantie genieten nu je weet dat hij weer een baan heeft![]()
Zo ik ga eens douchen en dan naar bed tot morgen
jaaaaaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef indaha het volgende:
Dan kunnen jullie nu tenminste wel van de vakantie genieten nu je weet dat hij weer een baan heeft![]()
Zo ik ga eens douchen en dan naar bed tot morgen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme lucky suiker hopelijk knapt hij met de insuline snel op
Nokmanda een nieuwe baan![]()
Voor de restvoor allen die het nodig hebben
Ean slaapt nog erg veel dus ZFR kunnen genoeg aandacht krijgen maar dan komen ze niet. Maar als ik het waag ean eten te gaan geven dan moeten ze in 1x allemaal aandacht hoezo jaloers?
Ik snap ook niet dat mensen meteen hun dier wegdoen bij een zwangerschap ik kan dat echt niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Hé hé, bijgelezen
Iedereen beterschap en zulks
Bij ons stond de keuken net in de fik, want een zak aardappelen vatte vlam en dat had niemand in de gatenNu hebben we een gaatje in het aanrecht en gesmolten plastic all over the bloody place. Hoewel: dat is eigenlijk bijna allemaal weer weg. Blijft het gaatje over. Owja, en mijn favo vlooienkam is vuurtechnisch aangedaan
![]()
Wie biedt
Ja en nee... ons huis is nogal vreemd gebouwd en op zich had het aangebouwde gedeelte best mogen afbrandenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Mama_Mia het volgende:
fijn dat het toch zo goed is afgelopen.
Dat heet bakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje toch... je moet de aardappelen ook uit de zak halen voor je ze gaat koken.![]()
Yups; anders waren we vannacht - 8 poezen sterk - bij jou komen logerenquote:Gelukkig staat je huis nog overeind.![]()
Ho ho! Ik heb 'm gereanimeerd! Hij doet het weer!quote:En gecondoleerd met het verlies van de vlooienkam.
Ik weet zeker dat niemand er zo een heeftquote:
Jij wilt een foto van het gaatje in het aanrechtblad; ik voel hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, dat had ook heel anders af kunnen lopen![]()
Maar je leeft nog....en je vlooienkam is nog te reanimeren
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, idd![]()
Brand lijkt me echt vreselijk...alles weg enzo![]()
OMG, ik ga slapen....gegroet allen![]()
Deze "advertentie" staat ook al een tijdje op Marktplaats.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Maes heeft het over dit topic: Vrolijke jonge kater zoekt nieuw baasje
TS krijgt ze er al flink van langs. En terecht ook, vind ik. Wat een kulreden.![]()
F_R wat een verschil, die twee foto's! Schatje is hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme lucky suiker hopelijk knapt hij met de insuline snel op
Nokmanda een nieuwe baan![]()
Voor de restvoor allen die het nodig hebben
Ean slaapt nog erg veel dus ZFR kunnen genoeg aandacht krijgen maar dan komen ze niet. Maar als ik het waag ean eten te gaan geven dan moeten ze in 1x allemaal aandacht hoezo jaloers?
Ik snap ook niet dat mensen meteen hun dier wegdoen bij een zwangerschap ik kan dat echt niet
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:22 schreef indaha het volgende:
Elies dat is schrikken.gelukkig geen gewonden behalve de vlooienkam dan
![]()
Rewimo en Oognip goedemorgen![]()
Fijn zo'n korte week Rewimoen Oognip hoe gaat het vandaag met je?
Het is eng, ik ben er wel en praat ook, maar het lijkt net of alles langs me heen gaat en alsof ik rare dingen zeg/zie. Ik ga zometeen naar de dokter. Vraag me af wat dit nu weer kan zijn, want we dachten dat het een bijwerking van de medicijnen was, maar die medicijnen zijn al lang uitgewerktquote:
Dat doe ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:35 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt wel vreemd hoorLaat je maar eens goed checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat doe ikJa maar je moet jezelf niet gek maken met opzoeken hoor, want dan vindt je de meest akelige dingen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar gewoon naar de dokter en zorg dat hij je goed nakijkt of doorstuurt en zeg hem wat je denkt maar ik neem aan dat ze gisteren in het ziekenhuis zoiets niet over het hoofd zouden zien
Ik ga er weer vandoor en beterschap.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja inderdaad, maar het medicijn heeft een halfwaardetijd van 5.5 uur en ik heb gister het laatste medicijn om 15 uur genomen dus de medicijnen moeten nu al uitgewerkt zijn tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:45 schreef Rewimo het volgende:
Best kans dat je niet goed reageert op hulpstoffen van het medicijn bijvoorbeeld.
Weet je lichaam veel johquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:46 schreef Oognip het volgende:
Ja inderdaad, maar het medicijn heeft een halfwaardetijd van 5.5 uur en ik heb gister het laatste medicijn om 15 uur genomen dus de medicijnen moeten nu al uitgewerkt zijn toch
Elies om 9.15 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Born Job at the 4th of July.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als alles morgen goed gaat begint ie de maandag nadat we terug zijn van vakantie, 4 juli
Je vraagt het je af hèquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies om 9.15 uur![]()
Wat voor dampen zijn er vrijgekomen tijdens de pieperbrand?
Ze waren ook heul niet lekker meer. Volgens beeb moeten ze volgende keer eerder uit de zakquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:19 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal.
Rare manier van aardappels poffen heb jij ElisaB. Blij dat alles goed afgelopen is.
Niet iedereen houdt van die plastic smaakquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze waren ook heul niet lekker meer. Volgens beeb moeten ze volgende keer eerder uit de zak
Zeg dat ja... Het is echt maar zo gebeurd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Je hebt mazzel dat je hele huis niet afgefikt is elies!
Laatste loodjes?quote:
Jaaa en vandaag twee jaar geleden zijn we getrouwd en vandaag moet ie het contract gaan tekenen. Hij is nu daar.quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Troel het volgende:
Misschien stomme vraag. Een aantal huizen verderop hebben ze een jonge pup. De afgelopen week heb ik dat beest al drie keer van straat moeten halen (zonder halsband of wat dan ook) dat het dier daar uit de tuin of uit het huis gevlucht is.
Het beest is enorm speels en rent vol vreugde op mijn oudste zoon af, die als de dood is voor honden met meerdere kleuren (honden met maar 1 kleur gaan wonder boven wonder wel goed)
Ik heb de baasjes al meerdere malen aangesproken dat ik het eigenlijk heel vervelend vind, omdat de oudste dus zo enkel meer angst ontwikkeld.
Wat kan ik doen? Volgende keer het beest gewoon oppakken en naar het asiel brengen? Zelf een halsband en riem kopen en het beest bij hun voordeur vastleggen? Luchtbuks kopen? (Gelieve niet alles zonder zout te nemen)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef ElisaB het volgende:
Update v/d prijsvraag van gisteren: info@ikea.nl bounced
Psies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zou ze erop aanspreken en als het weer gebeurd naar het asiel brengen. Kunnen ze mooi betalen als ze hem terug willen.
Mike heeft met Ikea gemaild via een formulier op de site.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef ElisaB het volgende:
En anders hebben jullie niet zoiets als een wijkagent of zo die daar eens langs kan gaan want buiten dat jij er last van hebt is het ook nog gevaarlijk voor de hond zelf en het verkeer als hij zo los op straat rent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Niemand?
Overigens snap ik niet dat ze die cat it senses bedoelen voor poezen, het zou als kinderspeelgoed ook prima verkopen
Aha, we're getting somewhere! Ik ga rustig PR mailenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef senesta het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)press-release-nl.pdf
Wel email van pr van Ikea
Hier een aantal wazige mailadressen:
http://gethuman.com/Ikea-support-email_419.html
Ik moet ze zakelijk benaderen, dus ik moet eigenlijk de eerste lijn voorbijquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:19 schreef Qwea het volgende:
En anders Elies...
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_01.html
Je bent ook niet lastig ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, we're getting somewhere! Ik ga rustig PR mailen
[..]
Ik moet ze zakelijk benaderen, dus ik moet eigenlijk de eerste lijn voorbij
Steenkorvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Je ziet (senes ook voor jou want jij weet dat vast welBij de deka in nw den helder staan ze o.a) vaak van die "hekwerken"met stenen erin... als afscheiding van iets.
Iemand enig idee hoe die heten?
Heb je ruzie met Ikea?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, we're getting somewhere! Ik ga rustig PR mailen
[..]
Ik moet ze zakelijk benaderen, dus ik moet eigenlijk de eerste lijn voorbij
Dat zal haar leren, de boefquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef Maes het volgende:
Het is Fiep gister gelukt te ontsnappen uit de tuin dus nu mag ze alleen onder toezich buiten spelen
Maar?quote:
Dat kan ook in het engelsquote:
Ja, die! Nou, wat wil je?quote:
Goed plan want tuinen? Ik heb er verstand vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die! Nou, wat wil je?
Ik wil zo'n ding in mn tuin als afscheiding bij mn container. Maar ik heb geen idee of het lijktik maak zo wel ff een foto van mn stukkie en dan moeten jullie maar even kijken
Dunno, dat mail adres krijg ik.quote:
Wat een Houdiniquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef Maes het volgende:
Het is Fiep gister gelukt te ontsnappen uit de tuin dus nu mag ze alleen onder toezich buiten spelen
Maar wat niet is, kan nog komenquote:
't Viel mee, meneer Maes zag haar bij de bosjes tegen onze tuin aan. Maar dat is wel vlak bij de wegquote:
Lief tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Prins Charming![]()
En snurken dat ie dr bij doet ook.
Te lui om zn ogen dicht te doen als ie slaapt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Zo een vuurkorf moet je lekker in de buurt van je zithoekje maken hoor.
Ouwe lilleke stinkerd is het jaquote:
Ik moest lachen om je vuurkorfquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh steenkorf![]()
Ja ik heb geen tuin dus ik lees dat maar half![]()
Anyhoer, dat vind ik echt de lelijkste dingen die er bestaan
Ruim ze!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:45 schreef indaha het volgende:
Zo koffie op ik ga weer in de kast duiken
Maar, wat dan wel? Want ik denk zelf ook dat het niet echt iets is... maar die coniferen is ook niks. Die zijn bruin, geel en groen nuquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
I know, I am so funny![]()
Ik moest om mezelf lollen![]()
Maar zo een muur met tralies, ik zeg nee
Nou, dat zei ik dus ook net tegen MM (Gmtaquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Zo een leuk rasterwerkje voor een leuke klimplant
Ik heb geen naast het huisquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Er bestaan ook andere klimplanten dan hedera's![]()
Wij hebben de containers tussen 2 halve schuttingen staan, maar dan naast het huis
Ja is goed, kom je hem elke x ff ophalen dan als ze geleegd moeten worden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben de kliko op de oprit naast het huis staan. Je mag de jouwe er wel bijzetten hoor; plek zat
Neem klimplanten die in een pot staan; kunnen ze in elk geval niet gaan zwerven. Af en toe een paar uitschieters eraf knippen zou voldoende moeten zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Qwea het volgende:
Ik heb geen naast het huisDit is de enige plek waar ik die dingen kwijt kan... maar geven alle klimplanten geen overlast als er niet zoveel aan onderhouden wordt?
Ik heb namelijk weinig zin om regelmatig dat ding te moeten snoeien ofzo.
Zet 'm er hier gewoon bij; no prob!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Qwea het volgende:
Ja is goed, kom je hem elke x ff ophalen dan als ze geleegd moeten worden?
Een hortensia , clematis oid groeit niet zo heel snel en hoeft ook niet echt uitgebreid gesnoeid te worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen naast het huisDit is de enige plek waar ik die dingen kwijt kan... maar geven alle klimplanten geen overlast als er niet zoveel aan onderhouden wordt?
Ik heb namelijk weinig zin om regelmatig dat ding te moeten snoeien ofzo.
Hmmm, daar heb je een punt. Ik ga eens even de halve schutting en de klimplant overwegenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem klimplanten die in een pot staan; kunnen ze in elk geval niet gaan zwerven. Af en toe een paar uitschieters eraf knippen zou voldoende moeten zijn
[..]
Zet 'm er hier gewoon bij; no prob!
*googlen gaat op "container bakken" ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een hortensia , clematis oid groeit niet zo heel snel en hoeft ook niet echt uitgebreid gesnoeid te worden.
Je hebt ook speciale bakken waar je de containers in kan zetten.
Ik stem ook voor de schuttingquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:54 schreef Maes het volgende:
Wij hebben geen kliko's maar ik zou voor een halve schutting gaan, netjesDie korven vind ik ook niet zo mooi in een tuin.
Ik heb 4 clematisjes in allerlei soorten met verschillende bloeiperioden.quote:
Fleur je wel je tuin gelijk een stuk met kleur op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 4 clematisjes in allerlei soorten met verschillende bloeiperioden.
Ben benieuwd wat er uit gaat komen
Ja, dat ben ik met je eens! Ik vind ze afgrijselijkquote:
Damn wat kut zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een spanning en sensatie bij jullie EliesGelukkig is alles goedgekomen!
Nou, met Lucky gaat het nog niet heel goed. Hij likt wel wat eten en water op, maar kan verder niks, hij ligt alleen maar op zn kussen. En vanochtend kreeg hij het heel benauwd en dacht mn moeder weer dat ie doodging.. Toen las ze in het boekje van de DA dat hij misschien teveel insuline heeft gekregen en heeft ze hem wat suikerwater gegeven.. Hij is toen wel opgeknapt maar mn moeder is niet optimistisch![]()
Kan het dat ze de dosis insuline nog moeten afstemmen ofzo?
Ik ga een schutting op de stoep maknequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Schuttinkje met wat passiebloempjes en dan kun je dr in de winter vogelbollen en zo aanhangen , opgelost!
Vooral lekker lang over doen, veel bier drinken ondertussen, en tot zo laat mogelijk boren en lawaai makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga een schutting op de stoep makne
Heb je nog tips?
Had Baloe dat? Hmm ik weet het niet. Ik vraag het wel even aan Re, die heeft verstand van diabetes bij mensenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn wat kut zeg
Ik heb verder geen verstand van suiker katten. Had ing niet een poesje (Loet had dat toch?) met suiker?
Och dat arme beessie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een spanning en sensatie bij jullie EliesGelukkig is alles goedgekomen!
Nou, met Lucky gaat het nog niet heel goed. Hij likt wel wat eten en water op, maar kan verder niks, hij ligt alleen maar op zn kussen. En vanochtend kreeg hij het heel benauwd en dacht mn moeder weer dat ie doodging.. Toen las ze in het boekje van de DA dat hij misschien teveel insuline heeft gekregen en heeft ze hem wat suikerwater gegeven.. Hij is toen wel opgeknapt maar mn moeder is niet optimistisch![]()
Kan het dat ze de dosis insuline nog moeten afstemmen ofzo?
Is zwanger worden ook nog een must?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral lekker lang over doen, veel bier drinken ondertussen, en tot zo laat mogelijk boren en lawaai maken![]()
En ik zou zeker ook beginnen met roken, voor het totaalplaatje
Ik meen mij zoiets te herinneren... of ik ben totaal de weg kwijt. Wat niet iets nieuws zou zijn overigensquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had Baloe dat? Hmm ik weet het niet. Ik vraag het wel even aan Re, die heeft verstand van diabetes bij mensenWerkt vast een beetje hetzelfde.
Twee keer snel achter elkaar, hup hup !quote:
Onze neef heeft suiker en ik zie hem ook wel eens tobben met de juiste dosis of igg de combinatie eten en de hoeveelheid insuline.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had Baloe dat? Hmm ik weet het niet. Ik vraag het wel even aan Re, die heeft verstand van diabetes bij mensenWerkt vast een beetje hetzelfde.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twee keer snel achter elkaar, hup hup !
Ja, das waar. Mijn oma had het ook en die zat ook constant te hoog of te laag bedenk ik me nu. En Lucky eet natuurlijk bijna niks nu, dus dan zit ie al snel te laag denk ik. He bahquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Onze neef heeft suiker en ik zie hem ook wel eens tobben met de juiste dosis of igg de combinatie eten en de hoeveelheid insuline.
Je moet ook ikea.com hebben. Lees dan ook eens wat ik post jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef ElisaB het volgende:
Achterlijke kutkneus die Gaus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:26 schreef senesta het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)et-Natte-Neuzen-Show
Hebben ze die ook weer afgestoft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |