Maar dat is iets tijdelijks. En jullie doen in ieder geval je best. Als je aan de katten zou merken dat ze er echt ongelukkig van worden en je voorziet dat het nog lang duurt voor de situatie normaler werd, dan zou ik me kunnen voorstellen dat je naar een ander huis gaat zoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik geef direct ruiterlijk toe dat ze de eerste twee maanden het met minder aandacht hebben moeten stellen. En nog steeds door mijn pijnklachten en Puck's gehuil is dit niet terug op het oude niveau maar we zijn wel geland zeg maar en hebben weer oog voor de wereld om ons heen en proberen bewust elke avond beiden katten even een momentje te geven.
Ik geloof dat ik echt verloren ben, ik zou het beestje zo in huis nemen. Het is dat die twee anderen komenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Echt heik zou nog eerder een vriend de deur uit flikkeren dan Rhana
Ik ga eens even lurkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zijn homepage erg toepasselijk vind
Ik dacht er ook al aan hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik echt verloren ben, ik zou het beestje zo in huis nemen. Het is dat die twee anderen komen
We hebben een kattennet op het balkon gemaakt zodat ze naar buiten kunnen en daar genieten ze echt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat is iets tijdelijks. En jullie doen in ieder geval je best. Als je aan de katten zou merken dat ze er echt ongelukkig van worden en je voorziet dat het nog lang duurt voor de situatie normaler werd, dan zou ik me kunnen voorstellen dat je naar een ander huis gaat zoeken.
Hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Christan en Jamie waren ongeveer even groot
[ afbeelding ]
Kijk dat bedoel ik nou,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Christan en Jamie waren ongeveer even groot
[ afbeelding ]
Pixel is een buitenkatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik echt verloren ben, ik zou het beestje zo in huis nemen. Het is dat die twee anderen komen
Prachtige katquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Ja, Jamie was een grote kat, maar dat is logisch voor een Brit (nou ja, Scottish Fold)
Niet altijd, maar onze laatste drie katten waren wel raskatten jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
Prachtige kat,hebben jullie altijd raskatten gehad?
Ik hoop dat jullie nog een tijdje van hem mogen genietenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Mn moeder belde net: het is dus suiker. Hij heeft een infuus en insuline gekregen en nu moet ze morgen zelf 2 keer spuiten en dan weer terug naar de DA om te checken of het al wat beter gaat.
Vanochtend was ie kennelijk dus al 2 keer tegen een muur gelopen dus toen had mn moeder de DA al gebeld voor een afspraak voor vanavond, maar toen ze thuiskwam uit haar werk lag ie daar dus in wat het blijkt een soort suikercoma. Hij had geplast en reageerde helemaal nergens meer op.
Nou, hij is nu al ietsje opgekapt, hij beweegt als je hem aait enzo, dus dat is goed nieuws. Toen ze me belde dacht ik echt dat ie doodgingMaar wie weet issie morgen weer een stuk opgeknapt en gaat ie nog een tijdje mee, met wat spuitjes hier en daar
Bedankt voor al het medeleven nogmaals!
Hopelijk doet ie het morgen weer en kan ie nog ff mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Mn moeder belde net: het is dus suiker. Hij heeft een infuus en insuline gekregen en nu moet ze morgen zelf 2 keer spuiten en dan weer terug naar de DA om te checken of het al wat beter gaat.
Vanochtend was ie kennelijk dus al 2 keer tegen een muur gelopen dus toen had mn moeder de DA al gebeld voor een afspraak voor vanavond, maar toen ze thuiskwam uit haar werk lag ie daar dus in wat het blijkt een soort suikercoma. Hij had geplast en reageerde helemaal nergens meer op.
Nou, hij is nu al ietsje opgekapt, hij beweegt als je hem aait enzo, dus dat is goed nieuws. Toen ze me belde dacht ik echt dat ie doodgingMaar wie weet issie morgen weer een stuk opgeknapt en gaat ie nog een tijdje mee, met wat spuitjes hier en daar
Bedankt voor al het medeleven nogmaals!
Nou, ik ben wel erg van de Britten en Schotten hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
Ik had vroeger ook dat idee, maar hier blijven maar HTK katten aanlopen en me in de schoot geworpen worden dus ik heb geen plaats voor een raskat, maar ik zou mijn rakkers nu ook niet willen ruilen voor welke raskat dan ook hoor.
Britten zijn echt geweldig vind ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik ben wel erg van de Britten en Schotten hoorMaar onze volgende poezen worden asielkatten, dus nog geen idee wat voor merk die zullen zijn.
Ik heb het gevoel dat ie desondanks hier beter thuis is dan daarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Pixel is een buitenkat
Dat wilde je toch juist niet?
Loge begreep ik uit het oude we-willen-van-pixel-af topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ie desondanks hier beter thuis is dan daar
(is er inmiddels ook al een topic voor die hond? Of zou dat de hond van mevrouw zelf zijn?)
Uit het vorige topic haal ik dat dat een logeerhond was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ie desondanks hier beter thuis is dan daar
(is er inmiddels ook al een topic voor die hond? Of zou dat de hond van mevrouw zelf zijn?)
Jaaaa! Ing-aaitjes!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
MB, wat schrikken van Lucky![]()
Hier ook een suikerkat gehad die het na de diagnose nog 2,5 jaar heeft volgehouden.
Maar het was idd veel werk![]()
Hopelijk knapt ie snel weer op...
En voor de rest gooi ik er links en rechts wat aaitjes in voor jullie allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |