Oeh, oeh........................ eeeeehm, nee ik heb nixquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet meebieden zeggen ze , ik weet alleen niet wat je kunt winnen
Houden zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh, oeh........................ eeeeehm, nee ik heb nix
Aanlopertje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef Maes het volgende:
Vrolijke jonge kater zoekt nieuw baasje
![]()
We have a winner
Lekker laten staan tot morgen of je new husband heel lief aankijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nouik moet de afwas nog in de wasser doen
en ik heb geen zin, dat is ook een klacht
Ik beantwoord morgen je pm!quote:
Hehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef Barbaaf het volgende:
't Was even zoeken maar toch dé Lucky foto gevonden
[ afbeelding ]
Moet weg, vrouw zwanger enzoquote:
Prioriteiten stellen, voor zwangere vrouwen zijn genoeg regelingenquote:
Dat vindt ik nu ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, voor zwangere vrouwen zijn genoeg regelingen
Mijn redder, ik was vergeten er een link van te makenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Maes heeft het over dit topic: Vrolijke jonge kater zoekt nieuw baasje
TS krijgt ze er al flink van langs. En terecht ook, vind ik. Wat een kulreden.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
Wat jammer dat jullie niet meer van hem houden. ik neem aan dat als de 2e straks op komst is de eerste ter adoptie wordt aangeboden. zou toch niet eerlijk zijn als hij niet meer de aandacht krijgt die hij/zij verdiend.
Maar goed belangrijkste is dat de kat nu een beter baasje vindt. hoe is hij met honden of andere katten ?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef indaha het volgende:
Voor mij zijn jullie allemaal winnaars,als ik jullie klachten allemaal hoor vindt ik dat jullie je stuk voor stuk kranig houden en toch altijd maar moed houden en mag ik me gelukkig prijzen met mijn kleinigheidjes af en toe.
Gelukkig ben jij wel een goed baasjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In dat geval heb ik ook nog twee poezen in de aanbieding
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha die blik![]()
Hij doet me aan Garfield denken!
Nou ik geef direct ruiterlijk toe dat ze de eerste twee maanden het met minder aandacht hebben moeten stellen. En nog steeds door mijn pijnklachten en Puck's gehuil is dit niet terug op het oude niveau maar we zijn wel geland zeg maar en hebben weer oog voor de wereld om ons heen en proberen bewust elke avond beiden katten even een momentje te geven.quote:
Dat is de juiste instellingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Echt heik zou nog eerder een vriend de deur uit flikkeren dan Rhana
Ja maar huisdieren iets minder aandacht kunnen geven door omstandigheden of ze de deur uit doen zodra je zwanger bent daar zit toch een wereld van verschil tussen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik geef direct ruiterlijk toe dat ze de eerste twee maanden het met minder aandacht hebben moeten stellen. En nog steeds door mijn pijnklachten en Puck's gehuil is dit niet terug op het oude niveau maar we zijn wel geland zeg maar en hebben weer oog voor de wereld om ons heen en proberen bewust elke avond beiden katten even een momentje te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |