SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Re(wimo), waarom lig jij niet in de brievenbus
Ik heb ook iets heel ergsJa, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou even een de HAP bellen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Zal ik zo ff doen! Blij dat je het oppert, want ik twijfelde er zelf nogal aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef senesta het volgende:
Ja, duidelijkIk zou even een de HAP bellen
Zou ik ook gokken, hun online forms zijn gelinkt naar een niet-toegankelijk back-end form waar het echte email-adres wel in zal staan.quote:
Metoclopramide hier ben ik zondag mee begonnen en gister dus gestopt van de extreme bijwerkingen. Nu zou ik artane moeten slikken maar ook daar ben ik mee gestopt. De huisarts vond het niet erg genoeg om me op te laten nemen, ook al wilde ik dat zelf graag. Als het om 22 uur nog niks is verberd dan mogen we weer gezellig terug.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor medicatie heb je? En ben je bekend met HVS?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Re(wimo), waarom lig jij niet in de brievenbus
Ik heb ook iets heel ergsIk ben er net even uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Jij wint.... mits het klopt natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er net even uitBest krap nog zo door de gleuf naar binnen, of niet somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ben je nu al weer terug uit het ziekenhuisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
Metoclopramide hier ben ik zondag mee begonnen en gister dus gestopt van de extreme bijwerkingen. Nu zou ik artane moeten slikken maar ook daar ben ik mee gestopt. De huisarts vond het niet erg genoeg om me op te laten nemen, ook al wilde ik dat zelf graag. Als het om 22 uur nog niks is verberd dan mogen we weer gezellig terug.
Erin gaat wel, eruit is lastiger. Ik kan niet bij het sleuteltje dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
Best krap nog zo door de gleuf naar binnen, of niet soms
We moesten naar de huisartsenpost (in het ziekenhuis) en waren vrijwel meteen aan de beurt, vandaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je nu al weer terug uit het ziekenhuis
Sowee, dat is snel!
De medicijnen die ik als eerste slikte waren tegen de misselijkheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, fijn dat Bink het vandaag goed doet![]()
Elies, ik ga er vanuit dat je weer plezier hebt in je werk. Dat is echt een heel fijn goed dus geniet er van. Al moet je jezelf niet voorbij hollen met 18 uur per dag!
Oognip, ik lees hier te weinig (mijn excuus is een kind) maar waarvoor heb je medicijnen? Ik hoop dat je klachten gewoon dadelijk weg trekken in ieder geval
DONOTREPLY@IKEA.COMquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik zo ff doen! Blij dat je het oppert, want ik twijfelde er zelf nogal aan
Word er wel moe van overigens
Een slimme zet van mij! Prijsvraag: wie kan het emailadres van Ikea vinden? Mag het Nederlandse of het Zweedse adres zijn
Jij bent snel terug!quote:
Ja! Ik zie dat net met google ook. Nou oognip dan kun je mijn pm wel weg gooienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:41 schreef ferrari_rood het volgende:
HVS?
Is die meto nog watte niet de tablet vorm van primperan?
Daar heb je gelijk in, maar het wordt nu wel eng. Ik zeg dingen die nergens op slaan, weet halverwege een zin niet meer waar het over ging. Temperatuur loopt op. Op dit moment was ik liever in het ziekenhuis geweest zodat ik daar heel goed in de gaten kon worden gehouden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent snel terug!Maar je kunt beter lekker thuis liggen/lopen/hangen dan in een ziekenhuis.
En ik denk dat ik weet waar Ing op doelt.
Maar die oplopende temperatuur, is dat niet juist omdat je je er (terecht hoor, ik zou het ook eng vinden) over loopt op te vreten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het wordt nu wel eng. Ik zeg dingen die nergens op slaan, weet halverwege een zin niet meer waar het over ging. Temperatuur loopt op. Op dit moment was ik liever in het ziekenhuis geweest zodat ik daar heel goed in de gaten kon worden gehouden.
Ben ik eens met Greys. Je vriend is er toch om je in de gaten te houden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die oplopende temperatuur, is dat niet juist omdat je je er (terecht hoor, ik zou het ook eng vinden) over loopt op te vreten?![]()
En zet je computer nou weg, doe gewoon even je ogen dicht, ga even liggen. Je bent niet alleen toch?
He bah.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef MissBliss het volgende:
He fuck, mn moeder belt net om te zeggen dat het heel slecht gaat met Lucky(kat van mn moeder, en dus ook van mij toen ik daar nog woonde, sommigen van jullie kennen hem wellicht, oranje kater). Ze had vanochtend al een afspraak gemaakt voor vanavond, maar nu ze thuis kwam lag hij coma-achter naast de tafel en hij reageert nu nergens meer op, dus ze gaat gelijk...
/sorryvoorhetbinnenvallen.
Aw, Luckyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef MissBliss het volgende:
He fuck, mn moeder belt net om te zeggen dat het heel slecht gaat met Lucky(kat van mn moeder, en dus ook van mij toen ik daar nog woonde, sommigen van jullie kennen hem wellicht, oranje kater). Ze had vanochtend al een afspraak gemaakt voor vanavond, maar nu ze thuis kwam lag hij coma-achtig naast de tafel en hij reageert nu nergens meer op, dus ze gaat gelijk...
Heuj, herkenbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het wordt nu wel eng. Ik zeg dingen die nergens op slaan, weet halverwege een zin niet meer waar het over ging.
OK, who's next met een klacht?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef Qwea het volgende:
pffffff, loop al 9 dagen met kut nekklachten (dat ze weer opspelen. Loop er al ruim 3 jaar mee, en soms dan speelt het zo erg op dat slapen amper gaat0 fysio geweest, die krijgt me niet gekraakt en het wordt enkel erger. Wat terugkoppelt in koppijn.
Enige wat tijdelijk lijkt te helpen zijn de ibu 600 die ik eigenlijk niet mag
Morgen maar de HA bellen dat hij die toch echt weer moet voorschrijven want het strippie is bijna op![]()
Vrijdag terug naar de fysio\o/
En voet gaat ook kut.
Zo, klaar met klagen. Volgend onderwerp!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef MissBliss het volgende:
He fuck, mn moeder belt net om te zeggen dat het heel slecht gaat met Lucky(kat van mn moeder, en dus ook van mij toen ik daar nog woonde, sommigen van jullie kennen hem wellicht, oranje kater). Ze had vanochtend al een afspraak gemaakt voor vanavond, maar nu ze thuis kwam lag hij coma-achtig naast de tafel en hij reageert nu nergens meer op, dus ze gaat gelijk...
Geen klacht, wel verzoek.quote:
Deze verschijnselen krijgen na een krat pils en een fles wodka telt niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heuj, herkenbaar![]()
Of op een doodsimpel woord niet kunnen komen
Sterkte btw
Tis effe geleden voor me, maar jij hebt een zorgvraag begrijp ik?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen klacht, wel verzoek.
Doe je anaal vingeren?
Nou bukken maar Q!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis effe geleden voor me, maar jij hebt een zorgvraag begrijp ik?
*trekt plastic handschoenen vast aan*
Uhuh, ja die is het, van die fotoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, Lucky![]()
En ja die kennen we zeker, van die toffe 'brute/boze' foto
Veel sterkte beeb, ook voor je moeder
Hopen maar op een wondertje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ja die is het, van die foto![]()
Dank je wel, en de anderen die reageerden ook!
Tis al een oudje, jaar of 17/18, maar eigenlijk ging het wel goed met hem, vanochtend vond ze hem een beetje raar (maar ik ben vergeten wat er was) maar nu gaat het dus helemaal niet goed
Nou ja, ik wacht af. Hij had trouwens anderhalve week geleden een teek (die er al een tijdje zat ws) dus misschien issie daar ziek van ofzo?
Niet? Godverdomme! Denk ik eens mee te kunnen doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze verschijnselen krijgen na een krat pils en een fles wodka telt niet.
Nou, ja, heel veel zorgquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis effe geleden voor me, maar jij hebt een zorgvraag begrijp ik?
*trekt plastic handschoenen vast aan*
WTF?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Godverdomme! Denk ik eens mee te kunnen doen
Ik was vanmiddag mijn brood kwijt van vanmorgen3x raden...
de wc![]()
![]()
![]()
Vanmiddag na 4 biertjes en een ibu ging het heeeel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Q, wat ruk zeg!
Hoop dat je pootje nu ook eens wat beter zal gaan, want het schiet niet op bij je he?
Dit kan op 2 manieren uitgelegd worden Q.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Godverdomme! Denk ik eens mee te kunnen doen
Ik was vanmiddag mijn brood kwijt van vanmorgen3x raden...
de wc![]()
![]()
![]()
Alsof ik dat niet weet.quote:
Ja, ik denk dat ik -maar ik weet het niet zeker want ik was nogal slaperigquote:
Doe es uitleggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit kan op 2 manieren uitgelegd worden Q.
[..]
Alsof ik dat niet weet.
Er zijn kuttere dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees nu pas verderSterkte Qwea, dat lijkt me allemaal zeer kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |