Slipperdepipquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon de slip weer bij het gesprek betrekken![]()
I am so onto you!
Weet ik, dat maakte m juist zo mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo was het niet echt, of echt niet bedoeld....da's meer een algemene uitdrukking hier
Het is nou niet of jij nou uit elkaar knapt van dikheid hoor. Tjee! Positief zelfbeeld enzo hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Jij bent anders hartstikke slank
dat ben ik al jaren niet meer klote schouder ook en natuurlijk het feit dat ik geen ruggegraat heb
Nou idd, echt gezond vind ik het niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is nou niet of jij nou uit elkaar knapt van dikheid hoor. Tjee! Positief zelfbeeld enzo hoor
Dat klinkt niet best (en oh-oh: ga op je handen zitten)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Pfff wij hangen alweer aan de telefoon met de dokter. Ik heb het gevoel dat ik flauw ga vallen, zeg vreemde dingen en loop te ijlen
He getverquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
Pfff wij hangen alweer aan de telefoon met de dokter. Ik heb het gevoel dat ik flauw ga vallen, zeg vreemde dingen en loop te ijlen
Dat ga ik ook doen. Bah vind het doodengquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
He getver![]()
Step awayyyyyyyyyy from the computer als je je zo eng voelt
Hoop dat ze er snel iets op weten!
Fak joe Baafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best (en oh-oh: ga op je handen zitten)
Moet ik zo rijden? Want dan moet je me ff vijf minuten geven om me toonbaar te makenquote:
dat zou heel fijn zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet ik zo rijden? Want dan moet je me ff vijf minuten geven om me toonbaar te maken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Succes Oognip en fijn dat jij kunt rijden MM!
Vakantie zeg je?quote:
Ga je nou niet allemaal dingen in je hoofd halen he.quote:
Niet doen! (makkelijk gezegd he?quote:
Laat FOK!/de computer nou even voor wat ze zijn en concentreer je op jezelfquote:
Binkjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Het Binkje gaat vrij aardig vandaag btw
Lekker zacht en fluffy van het bad ook nog.
Go Bink!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Het Binkje gaat vrij aardig vandaag btw
Lekker zacht en fluffy van het bad ook nog.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben net een emmer kersen geplukt voor jam
Jammer genoeg hangen de mooiste kersen buiten bereik (als in: boven de weg waar je dus geen trap neer kunt zetten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |