Als je nu googelt op Annemarike heb je grote kans dat je haar vindt. Post je alleen een foto met naam erin, dan toch niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef Muis006 het volgende:
Wat een schatje
Trouwens, waarom Ean ipv haar eigen naam altijd? Niet dat t er nu staat, maar ik vroeg t me al langer af. Je had toch ook dat slabbetje van indaha gepost waar heel groot haar naam op staat?
Maar er zijn ik weet niet hoeveel Ean's op de wereld, waarvan velen beroemder dan Ean f-r en dus met veel meer Googlehits, dus dat argument is invalid.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je nu googelt op Annemarike heb je grote kans dat je haar vindt. Post je alleen een foto met naam erin, dan toch niet?
Ik ken je naam niet eens en die noem je nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het niet erg dat mensen haar naam weten maar als ik eens iemand spreek die hier lurkt maar ik niet ken en ik vertel haar naam icm mijn naam is dat meteen te herleiden ean gebruik irl niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:56 schreef Mama_Mia het volgende:
ik ga geloof ik eens een boterham etenvandaag nog niks gehad behalve een beetje chocopops
Heb jij die toen tijdens dth meet niet onthoudenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ken je naam niet eens en die noem je nooit
Maar goed, het is jouw beslissing enzo. Ik denk alleen, als je het toch over herkenbaarheid wil hebben, dat de namen van je huisdieren veel eerder voor herkenning zorgen.
Pot ketel zwart danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb jij die toen tijdens dth meet niet onthouden
Ik die van jou ook niet hoor
Enormquote:
Dat maakt toch niet uit? Ze wil niet dat de link ean en echte naam wordt gelet want dan is ze makkelijk googlebaar. Zij wil niet dat haar echte naam wordt gebruik en iedereen haar kan vinden. Dat ze nu eenmaal Ean wordt genoemd snap ik wel. Ik ga ook niet de namen van mijn ouders/vriend/broer/whatever neer kwakken. Misschien willen zij wel niet te vinden zijn en als ze door jou toch willen reageren dan kan dat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
ean is ondertussen nog googlebaarder dan dr echte naam denk ik !
Ik van jullie allebei wel (jou en Muis).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb jij die toen tijdens dth meet niet onthouden
Ik die van jou ook niet hoor
Hey, ik weet die namen en ik was niet eens op die meetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik van jullie allebei wel (jou en Muis).
Wat win ik?
Lurkert hierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ken je naam niet eens en die noem je nooit
Maar goed, het is jouw beslissing enzo. Ik denk alleen, als je het toch over herkenbaarheid wil hebben, dat de namen van je huisdieren veel eerder voor herkenning zorgen.
Ik bedacht net dat je wss niet mijn handschrift herkende, maar meer je roepnaamquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lurkert hier![]()
Dat is dus waarom ik mijn twee katten altijd de freggels noem en niet bij hun naam online. Overigens gebruik ik Puck ipv zijn echte naam omdat ik niet wil dat hij of zijn vrienden later met google hier uitkomen en lezen hoe hij als baby zijnde luier eczeem rondom zijn piemeltje had bijvoorbeeld
Daarmee ben je niet echt origineel helaasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat je wss niet mijn handschrift herkende, maar meer je roepnaam
Crap, ik stop met dat kaartensturen naar jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarmee ben je niet echt origineel helaas
Nou, internetzooi blijft gewoon altijd staan en bestaan en vooral FOK! komt altijd retehoog in de resutatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want over 10 jaar lezen ze die oude internet meuk nog
![]()
Je zegt toch niet dat het een kutkind is
Wat greys zegt en ik heb het er bijvoorbeeld best moeilijk mee dat hij een huilbaby is. Ik zeg niet dat het een kutkind is maar wel dat ik het moeilijk heb en dat hoeft mijn kind later niet terug te lezen. Als ik niet zijn echte naam gebruik zal hij dat waarschijnlijk nooit terug vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want over 10 jaar lezen ze die oude internet meuk nog
![]()
Je zegt toch niet dat het een kutkind is
Dat is m'n echte naam, met dank aan Zusjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Zeg me dat Tante Zus een verzonnen internetterm is![]()
En dat je dat niet irl gebruikt
Christus, mn zus moest t es wagenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is m'n echte naam, met dank aan Zusje
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is m'n echte naam, met dank aan Zusje
Oh god, noem je dr nu dik?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een scheetje f_r, kan me voorstellen dat je uit je broek knapt van trots![]()
Ja, zie je wel, ze is echt flink gegroeidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
zo was
Ow teken bah even goed in de gaten houden
Vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Ah Ing, mag ik je vanaf nu ook zo noemen?
Tante Zus, hoe is het met je bipsebaps?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Tante Zus gaat met Frummel in de toettoet de mekkies aaien![]()
En dan krijgen mensen al kromme tenen van de term kids
Ik had de Mac vandaag ook met rust moeten laten, en al helemaal als je jezelf onder een TL-balk in pashokje hebt bekeken met je ondergoed onder het broekje en sokken aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
mooi ing ik ben nog niet bikiniproof
het zal helpen als ik de m&m met rust laat nog een weekje dan mag ik weer sporten
Oh god jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had de Mac vandaag ook met rust moeten laten, en al helemaal als je jezelf onder een TL-balk in pashokje hebt bekeken met je ondergoed onder het broekje en sokken aan
Echt, je zou spontaan een surfpak kopen ipv een bikiniquote:
Jij wilde gewoon de slip weer bij het gesprek betrekkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo was het niet echt, of echt niet bedoeld....da's meer een algemene uitdrukking hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |