Haha oepsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dierenarts?
Ja dat is wel ff raar wakker worden danmaar ben je nog erg misselijk nu? Moet je nou die medicijnen nog slikken, die tegen de meto?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, nog bedankt voor je leuke kaart![]()
Met geboortezegel; tis dat ik je handschrift inmiddels herken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
hondje had gewoon een baasje en is opgehaald
Maakt toch niet uit joh! Ik vond het nog wel een leuke postverjaardagse verrassingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die was niet gestempeld, ik vond het wel een bak
![]()
YW, sorry dat ik te laat was, ikwistutniet, anders wassie op tiet geweest
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
Fijn!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
Omdat ze iets positiefs aan d'r laatste paar kutdagen ontdekt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Je lijkt echt wel een beetje manisch af en toe...
Omdat ze van t ene naar het andere uiterste jakkert qua emotiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze iets positiefs aan d'r laatste paar kutdagen ontdekt?
Nou dan ben ik helemáál manisch af en toe
Toffe pics van de honden, die grote!
Oh dat doe ik ook zo vaak, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze van t ene naar het andere uiterste jakkert qua emotie
Ja jij bent ook een manisch wijfquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook zo vaak, lekker belangrijk.
Gezien de omstandigheden kan ik me dat wel voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze van t ene naar het andere uiterste jakkert qua emotie
Kut, waar is die ene smiley die Miss Bliss vaak gebruikt (die idiote rondjes ren wiebel dinges smiley) als je hem nodig hebtquote:
Wittikkut, we posten nooit in dezelfde topics MB en ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, waar is die ene smiley die Miss Bliss vaak gebruikt (die idiote rondjes ren wiebel dinges smiley) als je hem nodig hebt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo redeneerde ik ook toen ik ziek was. Ik snap je wel hoor oognip. en als je iets gewicht kwijt wilde is dit mooi meegenomen
[ afbeelding ]
Het wordt gewoon echt al een 'flinkerd'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
hierop is de baby wel te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |