Ja,quote:
Vocht uit de benen te halen, zodat ik over een tijd hopelijk schoenen o.i.d kan laten aan meten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit je daar mooi te kijken strega
Waarom gaan ze precies swachtelen?
Ja, ik hoop echt dat het helpt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Hopelijk help het. gelukkig is het niet heel erg heet
Geweldig! Die foto's. Hamlet was denk ik nog groter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
We gingen weer es aan de kant van de Griend wandelen vandaag, moeten we vaker doen.
Niet zo mooi als aan de kant van de Ceramique maar wel leukere honden en leukere mensen![]()
Oa deze grote jongen, Hannibal heet ie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zijn nichtje ( hun bazen zijn broer en zus ) Lotte ( van getikt ja):
[ afbeelding ]
Onze favo non kwam ook nog buurten, met twee uitlaathondjes, ze laat veel honden uit voor mensen die werken want dat vindt ze leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze was helemaal flabbergasted dat ik gelijk riep oooooooh een petit brabanconDie zie je echt zelden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hannibal is nogal een onderdanig type![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat heeft vast niemand gezien he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die non is echt zo cool![]()
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik nokManda mee de polder in krijg om te gaan kijken. Ik verwacht niet dat het vanaf ons balkon te zien zal zijn. net wel/net niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Zichtbaar vanaf 19.30 ongeveer. De maan staat laag en met helder weer moet hen goed zichtbaar zijn. Om 23.20 ongeveer op z'n hoogtepunt.
Waar liep Othello nu weer te sletten?
Soms lijkt Sjon een beetje op een manische rocker! Ook met die wilde kuif!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
En Sjon met de vorige week gevonden dummy, waarmee hij zichzelf non stop om zn oren mept![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Soms lijkt Sjon een beetje op een manische rocker! Ook met die wilde kuif!
Je moet vrije blik op het zuidoosten hebben. Het begin is waarschijnlijk niet te zien, omdat het nog te licht is. Tussen 22.30 en 24.00 is het maximum te zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eens kijken of ik nokManda mee de polder in krijg om te gaan kijken. Ik verwacht niet dat het vanaf ons balkon te zien zal zijn. net wel/net niet.
Oh, maar ik vind dit kapsel uitstekend bij hem passen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij is zo lekker rustig als ie niks ziet![]()
[ afbeelding ]
Tis vies en onhandig, maar het is gewoon te grappig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind dit kapsel uitstekend bij hem passen!
Zo, ik ben even wat doen. Dus tot straks!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis vies en onhandig, maar het is gewoon te grappig.
Hij loopt alleen ook tegen palen aan en zo
Ik ben ook pas net wakkerquote:
Dierenarts?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net wakkerWas wel raar wakker worden want ik dacht dat het al ochtend was en dus waren we te laat bij de dierenarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |