Nou dat valt nogal tegen hoor, dat 'kennen'. Want het nadeel hier is dat ze maar een uurtje per dag zitting in het durp hebben hier, normaal zitten ze een dorp verderop. En het is een dierenartsengebeuren met meerdere dierenartsen er in. En ik heb zo ongeveer elke keer een anderequote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Greys , ik zou hier persoonlijk niet mee voor een second opinion gaan hoor. Je gaat toch al best lang met haar bij deze da of niet? Ze kennen haar en zo, ik zou er gewoon vertrouwen in hebben als ik jou was. Just my 2 cents.
Chico aan de tabak?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zie ik net op mijn camera.
Kan niet eens meer ff gaan plassen als ik bezoek heb
Met de zapper hequote:
Maar is 'willen weten of het wel ECHT kanker is' dan echt het medisch circuit in gaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja door haar hoge leeftijd zijn de waardes toch al niet meer standaard. Dat telt mee. Of ze zouden vergelijkingsmateriaal moeten hebben van recent.
Je kan nog verder met haar het medisch circuit in gaan, maar dan moet je je wel echt afvragen of je dat wel wil vind ik...
Ja, want ze gaan dan prikken en zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is 'willen weten of het wel ECHT kanker is' dan echt het medisch circuit in gaan?
Ik bedoel, ik zit nu met die controles toch ook in het medisch circuit?
Heb er vast geen reet aan, weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Naja ff voelen, dat kunnen ze allemaal wel, dat kan geen kwaad he!
Oh maar dat doe ik ook. We hebben net nog heerlijk even gewandeld in het zonnetjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Je moet ook niet afwachten, je moet gewoon lekker doorleven en zien hoe het loopt
Ja maar hondjes van 15 jaar zijn toch echt wel al heel erg moe hoor ...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Lymfeklierkanker geeft ook vermoeidheid. Hele erg vermoeidheid zelfs.
Ik snap heel erg dat je alles voor Bink gedaan wilt hebben maar vraag je wel af of alle onderzoeken niet te belastend voor haar zijn.
Dat geloof ik direct en dan nog een vorm van kanker die beide je energielevel aantasten snap ik meteen dat Bink heel veel slaaptquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar hondjes van 15 jaar zijn toch echt wel al heel erg moe hoor ...
Ik ken het standaard-wachtmuziekje wat veel bedrijven hebben uit mn hoofd door mn werkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik hang ergens in de wacht, daar hebben ze me toch een hoerekutmuziekje
Ja ik ook, like duhquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken het standaard-wachtmuziekje wat veel bedrijven hebben uit mn hoofd door mn werk
In 3 versies zelfs
quote:
Jaquote:
quote:
quote:
Ach ik vraag het altijd maar even, wij hebben altijd zoveel gelukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Niks, daarom boeit het mij geen ene reet hoe het zit met die garantie
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach ik vraag het altijd maar even, wij hebben altijd zoveel geluk
Ik heb toen ooit een verzekering afgesloten waarbij ik zelfs als ik hem liet vallen of er bier in zou komen (don't askquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik sloop hem ongetwijfeld zelf, en dat valt toch niet onder de garantie.
Voor dat geld ga ik echt niet moeilijk doen
Heb ik ook gedaan voor mijn laptop (ze vergaten hem vervolgens aan te slaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb toen ooit een verzekering afgesloten waarbij ik zelfs als ik hem liet vallen of er bier in zou komen (don't ask) het vergoed zou worden
Daar is die camera me niet duur genoeg voorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb toen ooit een verzekering afgesloten waarbij ik zelfs als ik hem liet vallen of er bier in zou komen (don't ask) het vergoed zou worden
Nee dan is het niet handig, deze was best duur en ging mee naar schuurfeesten enzo dus was wel handigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar is die camera me niet duur genoeg voor
Ja, toen ging ik nog actief mee met de band om foto's te maken en daar eindigt het vaak met bier gooien dus om daar zonder verzekering te lopen vond ik niet handigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Schuurfeesten
![]()
Naja, en langer dan twee jaar doe ik toch nooit met die dingen, dus ik ga me daar niet zo druk om maken hoor
225 euro niet duur genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar is die camera me niet duur genoeg voor
Niet duur genoeg voor allemaal extra toestanden buiten de standaard garantie hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
225 euro niet duur genoeggrootgeldbezitster
Gaypupsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is Bil aan het dekken, wil je een puppy?
Nu gaan we kijken hoe het met dr is... en ik hoop ergens dat er geen baasje voor is en dat Baloe dr tolereerd... want dan komt er heel misschien wel een hondje bij.quote:Vandaag weer eens een hondje gered. Zag op het strand vandaag een Golden retriever lopen die mij iets te veel aan het om zich heen aan het kijken was. Eenmaal bij het beestje aangekomen bleek hij onder de volgezogen teken te zitten; waarschijnlijk was hij al een paar dagen aan het rondzwerven. Meegenomen naar huis waar ik hem gevoed heb en op heb laten halen door de dierenambulance. Van de week maar even kijken bij het asiel want het was echt een schat van een beestje
Nee niet meegenomen. Ja, wel, maar niet in huis. In de voortuin gelatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Jullie hebben dr nu toch ook meegenomen?
Ging dat goed?
Ik zou dat echt nooit doen trouwens, een vreemde hond in huis nemen.
Je weet nooit wat ze hebben![]()
Zou wel leuk zijn, een vondelingetje erbij
Ik zou alles mee naar huis slepen en ze dan wel even apart houden van mijn eigen beestjes en dan ook de dierenambulance bellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet ze buiten wel ergens vast waar de dierenambulance ze op kan halen, daar zijn ze voor
Iets van een jaartje gok ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef indaha het volgende:
Was het nog een jonge hond Qwea?
Je zou denken dat een hond toch snel als vermist wordt opgegeven dus misschien is hij snel weer bij zijn baasje en anders Baloe maar overtuigen dat een vriendje heel leuk kan zijn
Jonge hond nog dus.quote:
Nou dan heeft hij goed gewandeld vandaagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Hoelaat?
Strega , ik kwam net Othello tegen![]()
![]()
Ik heb foto's, moment
O eens kijken of het goed te zien is morgenquote:[ b]Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef Strega het volgende:[/b]
Morgenavond volledige maansverduistering
Zichtbaar vanaf 19.30 ongeveer. De maan staat laag en met helder weer moet hen goed zichtbaar zijn. Om 23.20 ongeveer op z'n hoogtepunt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Hoelaat?
Strega , ik kwam net Othello tegen![]()
![]()
Ik heb foto's, moment
Morgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Zichtbaar vanaf 19.30 ongeveer. De maan staat laag en met helder weer moet hen goed zichtbaar zijn. Om 23.20 ongeveer op z'n hoogtepunt.
Waar liep Othello nu weer te sletten?
Ja, de maan staat laag en is vol morgen. Waarschijnlijk rood/pompoen gekleurd en erg goed zichtbaar, mits niet teveel bewolking of regen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Morgen?
Ik hoop dat ik er aan denk, je herinnert me vast nog wel es he
Mijn beide benen zouden vanmorgen voor het eerst gezwachteld worden, dus...vroeg opstaan enz. kwam de zwachtelmevrouw van de thuiszorg, "waar zijn uw spullen"? Ik wat wazig, hé wat spullen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga ook kijken naar de maansverduistering
Hoe is het met je enkel strega? en met het hart van pagan?
Ja, ben heel benieuwd!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Tof!
Blijf je nog heel ff plakken voor de foto's?
Ja,quote:
Vocht uit de benen te halen, zodat ik over een tijd hopelijk schoenen o.i.d kan laten aan meten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit je daar mooi te kijken strega
Waarom gaan ze precies swachtelen?
Ja, ik hoop echt dat het helpt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Hopelijk help het. gelukkig is het niet heel erg heet
Geweldig! Die foto's. Hamlet was denk ik nog groter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
We gingen weer es aan de kant van de Griend wandelen vandaag, moeten we vaker doen.
Niet zo mooi als aan de kant van de Ceramique maar wel leukere honden en leukere mensen![]()
Oa deze grote jongen, Hannibal heet ie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zijn nichtje ( hun bazen zijn broer en zus ) Lotte ( van getikt ja):
[ afbeelding ]
Onze favo non kwam ook nog buurten, met twee uitlaathondjes, ze laat veel honden uit voor mensen die werken want dat vindt ze leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze was helemaal flabbergasted dat ik gelijk riep oooooooh een petit brabanconDie zie je echt zelden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hannibal is nogal een onderdanig type![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat heeft vast niemand gezien he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die non is echt zo cool![]()
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik nokManda mee de polder in krijg om te gaan kijken. Ik verwacht niet dat het vanaf ons balkon te zien zal zijn. net wel/net niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Zichtbaar vanaf 19.30 ongeveer. De maan staat laag en met helder weer moet hen goed zichtbaar zijn. Om 23.20 ongeveer op z'n hoogtepunt.
Waar liep Othello nu weer te sletten?
Soms lijkt Sjon een beetje op een manische rocker! Ook met die wilde kuif!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
En Sjon met de vorige week gevonden dummy, waarmee hij zichzelf non stop om zn oren mept![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Soms lijkt Sjon een beetje op een manische rocker! Ook met die wilde kuif!
Je moet vrije blik op het zuidoosten hebben. Het begin is waarschijnlijk niet te zien, omdat het nog te licht is. Tussen 22.30 en 24.00 is het maximum te zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eens kijken of ik nokManda mee de polder in krijg om te gaan kijken. Ik verwacht niet dat het vanaf ons balkon te zien zal zijn. net wel/net niet.
Oh, maar ik vind dit kapsel uitstekend bij hem passen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij is zo lekker rustig als ie niks ziet![]()
[ afbeelding ]
Tis vies en onhandig, maar het is gewoon te grappig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind dit kapsel uitstekend bij hem passen!
Zo, ik ben even wat doen. Dus tot straks!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis vies en onhandig, maar het is gewoon te grappig.
Hij loopt alleen ook tegen palen aan en zo
Ik ben ook pas net wakkerquote:
Dierenarts?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net wakkerWas wel raar wakker worden want ik dacht dat het al ochtend was en dus waren we te laat bij de dierenarts
Haha oepsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dierenarts?
Ja dat is wel ff raar wakker worden danmaar ben je nog erg misselijk nu? Moet je nou die medicijnen nog slikken, die tegen de meto?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, nog bedankt voor je leuke kaart![]()
Met geboortezegel; tis dat ik je handschrift inmiddels herken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
hondje had gewoon een baasje en is opgehaald
Maakt toch niet uit joh! Ik vond het nog wel een leuke postverjaardagse verrassingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die was niet gestempeld, ik vond het wel een bak
![]()
YW, sorry dat ik te laat was, ikwistutniet, anders wassie op tiet geweest
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
Fijn!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
Omdat ze iets positiefs aan d'r laatste paar kutdagen ontdekt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Je lijkt echt wel een beetje manisch af en toe...
Omdat ze van t ene naar het andere uiterste jakkert qua emotiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze iets positiefs aan d'r laatste paar kutdagen ontdekt?
Nou dan ben ik helemáál manisch af en toe
Toffe pics van de honden, die grote!
Oh dat doe ik ook zo vaak, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze van t ene naar het andere uiterste jakkert qua emotie
Ja jij bent ook een manisch wijfquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook zo vaak, lekker belangrijk.
Gezien de omstandigheden kan ik me dat wel voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze van t ene naar het andere uiterste jakkert qua emotie
Kut, waar is die ene smiley die Miss Bliss vaak gebruikt (die idiote rondjes ren wiebel dinges smiley) als je hem nodig hebtquote:
Wittikkut, we posten nooit in dezelfde topics MB en ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, waar is die ene smiley die Miss Bliss vaak gebruikt (die idiote rondjes ren wiebel dinges smiley) als je hem nodig hebt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo redeneerde ik ook toen ik ziek was. Ik snap je wel hoor oognip. en als je iets gewicht kwijt wilde is dit mooi meegenomen
[ afbeelding ]
Het wordt gewoon echt al een 'flinkerd'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
hierop is de baby wel te zien
Als je nu googelt op Annemarike heb je grote kans dat je haar vindt. Post je alleen een foto met naam erin, dan toch niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef Muis006 het volgende:
Wat een schatje
Trouwens, waarom Ean ipv haar eigen naam altijd? Niet dat t er nu staat, maar ik vroeg t me al langer af. Je had toch ook dat slabbetje van indaha gepost waar heel groot haar naam op staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |