Nee niet meegenomen. Ja, wel, maar niet in huis. In de voortuin gelatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Jullie hebben dr nu toch ook meegenomen?
Ging dat goed?
Ik zou dat echt nooit doen trouwens, een vreemde hond in huis nemen.
Je weet nooit wat ze hebben![]()
Zou wel leuk zijn, een vondelingetje erbij
Ik zou alles mee naar huis slepen en ze dan wel even apart houden van mijn eigen beestjes en dan ook de dierenambulance bellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet ze buiten wel ergens vast waar de dierenambulance ze op kan halen, daar zijn ze voor
Iets van een jaartje gok ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef indaha het volgende:
Was het nog een jonge hond Qwea?
Je zou denken dat een hond toch snel als vermist wordt opgegeven dus misschien is hij snel weer bij zijn baasje en anders Baloe maar overtuigen dat een vriendje heel leuk kan zijn
Jonge hond nog dus.quote:
Nou dan heeft hij goed gewandeld vandaagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Hoelaat?
Strega , ik kwam net Othello tegen![]()
![]()
Ik heb foto's, moment
O eens kijken of het goed te zien is morgenquote:[ b]Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef Strega het volgende:[/b]
Morgenavond volledige maansverduistering
Zichtbaar vanaf 19.30 ongeveer. De maan staat laag en met helder weer moet hen goed zichtbaar zijn. Om 23.20 ongeveer op z'n hoogtepunt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Hoelaat?
Strega , ik kwam net Othello tegen![]()
![]()
Ik heb foto's, moment
Morgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Zichtbaar vanaf 19.30 ongeveer. De maan staat laag en met helder weer moet hen goed zichtbaar zijn. Om 23.20 ongeveer op z'n hoogtepunt.
Waar liep Othello nu weer te sletten?
Ja, de maan staat laag en is vol morgen. Waarschijnlijk rood/pompoen gekleurd en erg goed zichtbaar, mits niet teveel bewolking of regen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Morgen?
Ik hoop dat ik er aan denk, je herinnert me vast nog wel es he
Mijn beide benen zouden vanmorgen voor het eerst gezwachteld worden, dus...vroeg opstaan enz. kwam de zwachtelmevrouw van de thuiszorg, "waar zijn uw spullen"? Ik wat wazig, hé wat spullen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga ook kijken naar de maansverduistering
Hoe is het met je enkel strega? en met het hart van pagan?
Ja, ben heel benieuwd!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Tof!
Blijf je nog heel ff plakken voor de foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |