Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, idd![]()
Brand lijkt me echt vreselijk...alles weg enzo![]()
OMG, ik ga slapen....gegroet allen![]()
Deze "advertentie" staat ook al een tijdje op Marktplaats.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Maes heeft het over dit topic: Vrolijke jonge kater zoekt nieuw baasje
TS krijgt ze er al flink van langs. En terecht ook, vind ik. Wat een kulreden.![]()
F_R wat een verschil, die twee foto's! Schatje is hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme lucky suiker hopelijk knapt hij met de insuline snel op
Nokmanda een nieuwe baan![]()
Voor de restvoor allen die het nodig hebben
Ean slaapt nog erg veel dus ZFR kunnen genoeg aandacht krijgen maar dan komen ze niet. Maar als ik het waag ean eten te gaan geven dan moeten ze in 1x allemaal aandacht hoezo jaloers?
Ik snap ook niet dat mensen meteen hun dier wegdoen bij een zwangerschap ik kan dat echt niet
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:22 schreef indaha het volgende:
Elies dat is schrikken.gelukkig geen gewonden behalve de vlooienkam dan
![]()
Rewimo en Oognip goedemorgen![]()
Fijn zo'n korte week Rewimoen Oognip hoe gaat het vandaag met je?
Het is eng, ik ben er wel en praat ook, maar het lijkt net of alles langs me heen gaat en alsof ik rare dingen zeg/zie. Ik ga zometeen naar de dokter. Vraag me af wat dit nu weer kan zijn, want we dachten dat het een bijwerking van de medicijnen was, maar die medicijnen zijn al lang uitgewerktquote:
Dat doe ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:35 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt wel vreemd hoorLaat je maar eens goed checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat doe ikJa maar je moet jezelf niet gek maken met opzoeken hoor, want dan vindt je de meest akelige dingen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar gewoon naar de dokter en zorg dat hij je goed nakijkt of doorstuurt en zeg hem wat je denkt maar ik neem aan dat ze gisteren in het ziekenhuis zoiets niet over het hoofd zouden zien
Ik ga er weer vandoor en beterschap.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja inderdaad, maar het medicijn heeft een halfwaardetijd van 5.5 uur en ik heb gister het laatste medicijn om 15 uur genomen dus de medicijnen moeten nu al uitgewerkt zijn tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:45 schreef Rewimo het volgende:
Best kans dat je niet goed reageert op hulpstoffen van het medicijn bijvoorbeeld.
Weet je lichaam veel johquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:46 schreef Oognip het volgende:
Ja inderdaad, maar het medicijn heeft een halfwaardetijd van 5.5 uur en ik heb gister het laatste medicijn om 15 uur genomen dus de medicijnen moeten nu al uitgewerkt zijn toch
Elies om 9.15 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |