Born Job at the 4th of July.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als alles morgen goed gaat begint ie de maandag nadat we terug zijn van vakantie, 4 juli
Je vraagt het je af hèquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies om 9.15 uur![]()
Wat voor dampen zijn er vrijgekomen tijdens de pieperbrand?
Ze waren ook heul niet lekker meer. Volgens beeb moeten ze volgende keer eerder uit de zakquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:19 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal.
Rare manier van aardappels poffen heb jij ElisaB. Blij dat alles goed afgelopen is.
Niet iedereen houdt van die plastic smaakquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze waren ook heul niet lekker meer. Volgens beeb moeten ze volgende keer eerder uit de zak
Zeg dat ja... Het is echt maar zo gebeurd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Je hebt mazzel dat je hele huis niet afgefikt is elies!
Laatste loodjes?quote:
Jaaa en vandaag twee jaar geleden zijn we getrouwd en vandaag moet ie het contract gaan tekenen. Hij is nu daar.quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef Troel het volgende:
Misschien stomme vraag. Een aantal huizen verderop hebben ze een jonge pup. De afgelopen week heb ik dat beest al drie keer van straat moeten halen (zonder halsband of wat dan ook) dat het dier daar uit de tuin of uit het huis gevlucht is.
Het beest is enorm speels en rent vol vreugde op mijn oudste zoon af, die als de dood is voor honden met meerdere kleuren (honden met maar 1 kleur gaan wonder boven wonder wel goed)
Ik heb de baasjes al meerdere malen aangesproken dat ik het eigenlijk heel vervelend vind, omdat de oudste dus zo enkel meer angst ontwikkeld.
Wat kan ik doen? Volgende keer het beest gewoon oppakken en naar het asiel brengen? Zelf een halsband en riem kopen en het beest bij hun voordeur vastleggen? Luchtbuks kopen? (Gelieve niet alles zonder zout te nemen)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef ElisaB het volgende:
Update v/d prijsvraag van gisteren: info@ikea.nl bounced
Psies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zou ze erop aanspreken en als het weer gebeurd naar het asiel brengen. Kunnen ze mooi betalen als ze hem terug willen.
Mike heeft met Ikea gemaild via een formulier op de site.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef ElisaB het volgende:
Update v/d prijsvraag van gisteren: info@ikea.nl bounced
En anders hebben jullie niet zoiets als een wijkagent of zo die daar eens langs kan gaan want buiten dat jij er last van hebt is het ook nog gevaarlijk voor de hond zelf en het verkeer als hij zo los op straat rent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Niemand?
Overigens snap ik niet dat ze die cat it senses bedoelen voor poezen, het zou als kinderspeelgoed ook prima verkopen
Aha, we're getting somewhere! Ik ga rustig PR mailenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef senesta het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)press-release-nl.pdf
Wel email van pr van Ikea
Hier een aantal wazige mailadressen:
http://gethuman.com/Ikea-support-email_419.html
Ik moet ze zakelijk benaderen, dus ik moet eigenlijk de eerste lijn voorbijquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:19 schreef Qwea het volgende:
En anders Elies...
http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_01.html
Je bent ook niet lastig ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, we're getting somewhere! Ik ga rustig PR mailen
[..]
Ik moet ze zakelijk benaderen, dus ik moet eigenlijk de eerste lijn voorbij
Steenkorvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Je ziet (senes ook voor jou want jij weet dat vast welBij de deka in nw den helder staan ze o.a) vaak van die "hekwerken"met stenen erin... als afscheiding van iets.
Iemand enig idee hoe die heten?
Heb je ruzie met Ikea?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, we're getting somewhere! Ik ga rustig PR mailen
[..]
Ik moet ze zakelijk benaderen, dus ik moet eigenlijk de eerste lijn voorbij
Dat zal haar leren, de boefquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef Maes het volgende:
Het is Fiep gister gelukt te ontsnappen uit de tuin dus nu mag ze alleen onder toezich buiten spelen
Maar?quote:
Dat kan ook in het engelsquote:
Ja, die! Nou, wat wil je?quote:
Goed plan want tuinen? Ik heb er verstand vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die! Nou, wat wil je?
Ik wil zo'n ding in mn tuin als afscheiding bij mn container. Maar ik heb geen idee of het lijktik maak zo wel ff een foto van mn stukkie en dan moeten jullie maar even kijken
Dunno, dat mail adres krijg ik.quote:
Wat een Houdiniquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef Maes het volgende:
Het is Fiep gister gelukt te ontsnappen uit de tuin dus nu mag ze alleen onder toezich buiten spelen
Maar wat niet is, kan nog komenquote:
't Viel mee, meneer Maes zag haar bij de bosjes tegen onze tuin aan. Maar dat is wel vlak bij de wegquote:
Lief tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Prins Charming![]()
En snurken dat ie dr bij doet ook.
Te lui om zn ogen dicht te doen als ie slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |