Ik heb 4 clematisjes in allerlei soorten met verschillende bloeiperioden.quote:
Fleur je wel je tuin gelijk een stuk met kleur op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 4 clematisjes in allerlei soorten met verschillende bloeiperioden.
Ben benieuwd wat er uit gaat komen
Ja, dat ben ik met je eens! Ik vind ze afgrijselijkquote:
Damn wat kut zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een spanning en sensatie bij jullie EliesGelukkig is alles goedgekomen!
Nou, met Lucky gaat het nog niet heel goed. Hij likt wel wat eten en water op, maar kan verder niks, hij ligt alleen maar op zn kussen. En vanochtend kreeg hij het heel benauwd en dacht mn moeder weer dat ie doodging.. Toen las ze in het boekje van de DA dat hij misschien teveel insuline heeft gekregen en heeft ze hem wat suikerwater gegeven.. Hij is toen wel opgeknapt maar mn moeder is niet optimistisch![]()
Kan het dat ze de dosis insuline nog moeten afstemmen ofzo?
Ik ga een schutting op de stoep maknequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Schuttinkje met wat passiebloempjes en dan kun je dr in de winter vogelbollen en zo aanhangen , opgelost!
Vooral lekker lang over doen, veel bier drinken ondertussen, en tot zo laat mogelijk boren en lawaai makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga een schutting op de stoep makne
Heb je nog tips?
Had Baloe dat? Hmm ik weet het niet. Ik vraag het wel even aan Re, die heeft verstand van diabetes bij mensenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn wat kut zeg
Ik heb verder geen verstand van suiker katten. Had ing niet een poesje (Loet had dat toch?) met suiker?
Och dat arme beessie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een spanning en sensatie bij jullie EliesGelukkig is alles goedgekomen!
Nou, met Lucky gaat het nog niet heel goed. Hij likt wel wat eten en water op, maar kan verder niks, hij ligt alleen maar op zn kussen. En vanochtend kreeg hij het heel benauwd en dacht mn moeder weer dat ie doodging.. Toen las ze in het boekje van de DA dat hij misschien teveel insuline heeft gekregen en heeft ze hem wat suikerwater gegeven.. Hij is toen wel opgeknapt maar mn moeder is niet optimistisch![]()
Kan het dat ze de dosis insuline nog moeten afstemmen ofzo?
Is zwanger worden ook nog een must?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral lekker lang over doen, veel bier drinken ondertussen, en tot zo laat mogelijk boren en lawaai maken![]()
En ik zou zeker ook beginnen met roken, voor het totaalplaatje
Ik meen mij zoiets te herinneren... of ik ben totaal de weg kwijt. Wat niet iets nieuws zou zijn overigensquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had Baloe dat? Hmm ik weet het niet. Ik vraag het wel even aan Re, die heeft verstand van diabetes bij mensenWerkt vast een beetje hetzelfde.
Twee keer snel achter elkaar, hup hup !quote:
Onze neef heeft suiker en ik zie hem ook wel eens tobben met de juiste dosis of igg de combinatie eten en de hoeveelheid insuline.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had Baloe dat? Hmm ik weet het niet. Ik vraag het wel even aan Re, die heeft verstand van diabetes bij mensenWerkt vast een beetje hetzelfde.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twee keer snel achter elkaar, hup hup !
Ja, das waar. Mijn oma had het ook en die zat ook constant te hoog of te laag bedenk ik me nu. En Lucky eet natuurlijk bijna niks nu, dus dan zit ie al snel te laag denk ik. He bahquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Onze neef heeft suiker en ik zie hem ook wel eens tobben met de juiste dosis of igg de combinatie eten en de hoeveelheid insuline.
Je moet ook ikea.com hebben. Lees dan ook eens wat ik post jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef ElisaB het volgende:
Update v/d prijsvraag van gisteren: info@ikea.nl bounced
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |