Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Die foto's van yvonne heb ik wel eens gezien, maar de rest.. neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
Bestaat ie niet?
http://wiki.fok.nl/index.php/Owned
ik heb hem notabene van jou gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stok die doet alsof hij de rar al eeuwen kentkusje schatje
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom overwoog Yvonne dan stappen bij de rechter tegen de gene die m openbaar heeft gemaakt?
ijsmeis heb ik nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
ok toegegeven die ijsmeis en naaktpics van Yvonne had ik al van Steven gehad
Ik post in mijn slaap, zo verslaafd ben ikquote:
jawel man die zat er inquote:
Ik dacht dat er meer foto's van haar waren.. niet dus.. valt weer tegenquote:
Maar jij hebt weer geen naaktpics van Myraquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht dat er meer foto's van haar waren.. niet dus.. valt weer tegen
Jij niet van Samzz of wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer geen naaktpics van Myra
klopt.. jij wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer geen naaktpics van Myra
Nopes, en anders zou ik ze zeker niet delenquote:
Ik deel ze ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes, en anders zou ik ze zeker niet delen
Dat is ook een beetje mijn gedachte over mijn nickquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en geen knetter.rar as far as i know off
Nouuuuuuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en geen knetter.rar as far as i know off
* Knetter doet niks meer delen met stokkiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouuuuuu![]()
Ik kan trouwens geen dm sturendus zeg daarom hier ff dat ik diegene beloofd heb niets te zeggen, is wel een vaste poster hier
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
STOPT DEZE PROLETERIGE RADIOZOOI DAN OOK NOOIT
Kutbaard opkutten kutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Hoi lieverdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Hoelang dacht je na over die post?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Nope, we will survivequote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet er dus nodig een berg nummers uithalen maar daar heb ik hulp bij nodig...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Verdulleme ik wil iets aanvragen maar die site is retetraag en ik moet klikken en wachten
Gewoon van zoveel mogelijk verschillende artiesten de Greatest Hits.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet er dus nodig een berg nummers uithalen maar daar heb ik hulp bij nodig...Ok de dubbele kan ik zlf. Maar ik weet niet va neen discography van ramstein welke jullie wel leuk vinden en welke niet...
enz enz enz...........
dat is alles, geen mooie belediging zoals proletariaat maakt, geen hoogstaande wijsheid.. nee gewoon alleen dat?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:14 schreef Redskillz het volgende:
Ik ga weer een poging doen, slaaplekker ieder.
Ja ok maar er staan nu heel veel discographieën in...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon van zoveel mogelijk verschillende artiesten de Greatest Hits.
Dan bereik je een groot publiek en is er voor iedereen wat wils te vinden.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:14 schreef Redskillz het volgende:
Ik ga weer een poging doen, slaaplekker ieder.
Precies, en dat is gewoon overdreven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar er staan nu heel veel discographieën in...
Ja goed idee maar wie gaat me daar mee helpen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, en dat is gewoon overdreven.
Je kunt bijvoorbeeld 20 liedjes van Rammstein erin zetten, dan is dat meer dan genoeg. Nu staan er misschien wel 300 liedjes in![]()
Tenminste zo zou ik het doen. Aantal nummers per artiest inperken tot max 20.
Mja moet die er wel zijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
En als je niet weet welke je moet houden download je gewoon een Greatest Hits en flikker je die hele discography (desnoods) weg. Of maak je in ieder geval niet langer beschikbaar om aan te vragen.
Op Greatest Hits albums staan meestal de bekendste nummers wel. Als je die behoudt dan zit je wel snor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja goed idee maar wie gaat me daar mee helpen?Ik heb geen idee en verstand van metal. Ik wil best een zooi nummers er uit halen maar dan zal je zien dat ik de beste er uit haal.
Slaap lekker man!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik gaat ook slapen.
Slaap ze voor straks
dag / hoi danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:55 schreef charmed_angel het volgende:
Het was gezellig zaterdagnacht
Ik kan alleen in het weekend posten en luisteren, de overigen dagen heb ik het te druk
Dus ik denk weer tot vrijdag
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:55 schreef charmed_angel het volgende:
Het was gezellig zaterdagnacht
Ik kan alleen in het weekend posten en luisteren, de overigen dagen heb ik het te druk
Dus ik denk weer tot vrijdag
Sportenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe het kan dat ik het druk heb?
Werk en Sporten
Ik zal je niet uitlachenquote:
Nee, verkeerde informatievoorziening door de NS.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal je niet uitlachen
Slecht geslapen, te laat opgestaan dus haastig de trein in gestapt?
Das nog rotter...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verkeerde informatievoorziening door de NS.
Zij wel he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen? De airco staat hier keihard aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:25 schreef -Datdus- het volgende:
Goeiemorgen vanuit het stikhok wat ik mijn werkplek noem. Warmmmmm....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij wel he.
Vooruit dan, Datdus, geile gozertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Een hele goeie morgen Jofuquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij wel he.
Meh, arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen? De airco staat hier keihard aan
(en nee die kan ik niet uitzetten)
En het is een bron van ziektekiemenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!
Ah, standje Arctic Storm. Die willen ze soms aan de randen van de bakken bovenaan bij de VIRM ook nog wel eens hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen? De airco staat hier keihard aan
(en nee die kan ik niet uitzetten)
Samzz kan ook nog wel een complimenteuze begroeting krijgen, maar die kreeg al een knuffel en een zoen omdat pestbui..quote:
Waarom praat je tegen mij alsof ik de derde persoon ben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz kan ook nog wel een complimenteuze begroeting krijgen, maar die kreeg al een knuffel en een zoen omdat pestbui..
Ik merkte het..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen mij alsof ik de derde persoon ben?
Amsterdamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ging er verkeerd dan? Of waar kom je vandaan?
En toen stapte ik in de haast in de verkeerde trein, de informatieborden klopten niet en zoquote:
Oooh, dus je stapte helemaal niet in de verkeerde trein. Tsk tsk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen stapte ik in de haast in de verkeerde trein, de informatieborden klopten niet en zo
Ik heb een slecht trein-karma vandaag!
Jawel. Maar dat wist ik niet, want op 't bord stond dat 't de goede wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, dus je stapte helemaal niet in de verkeerde trein. Tsk tsk.
Okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef -Datdus- het volgende:
Twitter spam! http://twitter.com/#!/Datdus1 Joe follo me then i wil follo joe.
Zal ik je vanavond 77 Lager toedienen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat wist ik niet, want op 't bord stond dat 't de goede was
Geen, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:26 schreef -Datdus- het volgende:
Welk beest geeft een beet dat een bultje veroorzaakt waar dan wit pus uit komt?
Een puist op je elleboog?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen, voor zover ik weet.
Weet je zeker dat het geen puist is
Vrij onlogische plek, maar zou kunnen toch ?quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je twitter bio spreekt zichzelf tegen.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Lief <---> Gamer
Dat kan natuurlijk niet samen hè!![]()
Wat speel je zoal?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
(ok tenzij ik tegen irritante amerikanen speel met een ontzettende brakke verbinding)
Voornamelijk Gears of Warquote:
Daas/steekvlieg?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:26 schreef -Datdus- het volgende:
Welk beest geeft een beet dat een bultje veroorzaakt waar dan wit pus uit komt?
Nog nooit GOW gespeeld! Blackops zuigt een beetje online. Te veel problemen op de pc. ik speel zelf veel battlefield.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voornamelijk Gears of War
(maar ook CoDde laatste tijd wat minder, ik heb black ops nog geen eens online gespeeld
)
Niet voor zover ik me kan herinneren. Ik was 6 toen, of zo. Oh, en dat was groene pus trouwens, als geprakte erwten (sorry voor de TMIquote:
Ik speel alleen op de Xboxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nog nooit GOW gespeeld! Blackops zuigt een beetje online. Te veel problemen op de pc. ik speel zelf veel battlefield.
Ja, zou wel verstandig zijn idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet voor zover ik me kan herinneren. Ik was 6 toen, of zo. Oh, en dat was groene pus trouwens, als geprakte erwten (sorry voor de TMI)
Als je het niet vertrouwd: huisarts. Je hebt niet voor niets een zorgverzekering.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nog nooit GOW gespeeld! Blackops zuigt een beetje online. Te veel problemen op de pc. ik speel zelf veel battlefield.
Ik was ook niet van plan eraan te beginnen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Een account aanmaken kan hier: http://twitter.com/?lang=en&logged_out=1# Geen dank.
Mogguhquote:
Kun je doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:17 schreef ToT het volgende:
De hele middag niemand in de planning....zal ik weer ff wat gaan draaien?
Hoe laat dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kun je doen
Ik moet vanmiddag naar school op de meest onlogische tijd dat men kan bedenken
In de tussentijd kun je vast een goeie verzameling duitse metal aanleggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kun je doen
Ik moet vanmiddag naar school op de meest onlogische tijd dat men kan bedenken
Moet van kwart over 3 tot kwart voor 5, met mogelijke uitloopquote:
Duitse metal heb ik welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de tussentijd kun je vast een goeie verzameling duitse metal aanleggen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort te verwachten:
Jofu's Doe Maar Special
Jofu en Stifflers Duitse Metal Blok
Wat heb je zoal? Ik heb Rammstein, Lafee, Apocalyptica en Megaherz sowieso..quote:
Oh nee, Helden doen ze met Till Lindemann..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef ToT het volgende:
Awesome @ Duitse metal!Apocalyptica is toch niet Duits?
Ik heb ook nog wel Duitse metal trouwens!Tankard, Kreator enz.
Heaven Shall Burn, Kreator, Arch Enemy, Böhse Onkelsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je zoal? Ik heb Rammstein, Lafee, Apocalyptica en Megaherz sowieso..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:35 schreef -Datdus- het volgende:
Hoi ToT! (Ik noem tot gewoon tot en geen Tie oh tie!)
Heb ik niet, maar kan ik wel even kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef ToT het volgende:
Nargaroth bijvoorbeeld?Black metal ist krieg HEERSCHT!!!!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:36 schreef robdriessen het volgende:
Zijn jullie (behalve de snelheid van de verzoekjessite) tevreden over Guppie? Beter aanbod nu? We gaan zoals gezegd nog werken aan het ontdubbelen.
Ja! doet het erg goed. Jammer dat bij sommige artiesten net het nummer wast je wilt er niet bij zit. (Heb zo 1, 2 ,3 geen voorbeeld)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:36 schreef robdriessen het volgende:
Zijn jullie (behalve de snelheid van de verzoekjessite) tevreden over Guppie? Beter aanbod nu? We gaan zoals gezegd nog werken aan het ontdubbelen.
Joh!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik ben niet meer humeurig, ik kreeg net een stuk taart
Blije Samzzquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Hoi
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Een van de advocaten is jarigquote:
Nemen we mee. Tot die tijd: PM naar Outpost? (Spam 'm niet gekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja! doet het erg goed. Jammer dat bij sommige artiesten net het nummer wast je wilt er niet bij zit. (Heb zo 1, 2 ,3 geen voorbeeld)
Misschien kan er een optie komen om een liedje te melden wat er niet op staat,
What's je username ;p?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:36 schreef ToT het volgende:
Ben atm ff btje Runescape aan het spelen, maar ik ga zo wel ff wat draaien!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef ToT het volgende:
Overigens @ Dutise metal: Danzig!Amerikaanse band, maar met een DUITSE zanger!
Over 4 minuutjes ga ik draaien!
Wil je over een uurtje doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik zou wel willen draaien als er geen DJ is.
Jij 2 daarna ik 2. Btw, Combat Level.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je over een uurtje doen?Dan kan ik het na jou weer ff overnemen als er niemand anders is.
Coolcool!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jij 2 daarna ik 2. Btw, Combat Level.?
w00t. Dat is kloten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag weer bijna 3 uur treinen
Moet je even je laptop een hoed opdoen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi ik zit in de tuin
Iemand tips om het beeld beter zichtbaar te maken vanuit laptop
Ah!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft iemand viro of outpost wel ff bereikt dat guppy uit moet?
anders ga ik dat nu ff hosselen
euw...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Moet je even je laptop een hoed opdoen.
Ik hoor nu iets van Braziliaans-achtige zooi of zo wat niet van mij is!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
draai jij nu ToT of is dit gup?
Ik weet niet of Viro al de nieuwe versie van Gupje heeft ingesteld maar je kan niet inloggen op Guppie als ie aan staat.quote:
Combat level is 49quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jij 2 daarna ik 2. Btw, Combat Level.?
on itquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan blijft deze muziek doorgaan. Gup moet er dus ff uit.
Waarheen gaat de reis?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag weer bijna 3 uur treinen
Beetje laat, maar je staat eropquote:
Tijd voor de DJ'squote:
810k, binnen 4/5 dagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Net iets boven de 50k.Maar ik koop dan ook regelmatig veel runes.
En er zijn zowaar lyrics vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:08 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
![]()
huewuhwhaushauhaeuaehaeuehawuxuzhzuzowebgawetri.
vriend opzoeken die net op zichzelf woontquote:
Latersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef Melting het volgende:
Trouwens... mijn pauze zit er weer op, dus ik ben weer weg.
Tot straks!
Das wel coolquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vriend opzoeken die net op zichzelf woont
(Intro: )quote:
Ook rond de 620.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Sweet!Hoe doe je dat dan?
En wat is je total level? Ikke 617.
Member?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:11 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ook rond de 620.
Looten, Gokken, Minen.
haatbaardenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ergens in één of andere haatbaardenland, denk ik!
Ja valt Sint daar ook niet onder, in die film?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haatbaarden
mooi woord blijft dat
Ik ook niet, maar ik speel het dan ook nog niet zo lang. Nieuwe character gemaakt na vele, vele jaren neit gespeeld te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo speciaal voor ToT heb ik net Outpost wakker gebeld![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Knetter doet volume omhoog, en zingt mee
Wut?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Soooofttt kitttyyyyy waaarrrrrmmm kittyyyy
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef -Datdus- het volgende:
Wat heb ik een hekel aan niet fok! gerelateerd schrijven.
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]Dan heb je eigenlijk best wel een probleem!
Waddan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoop zooooo dat ik vanavond kan luisteren
ga naar een vriend toe om zijn huis te checken, dat wordt veel ouwehoeren en kleppen, maar kwil die surprise show ook horenquote:
Oew lastig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga naar een vriend toe om zijn huis te checken, dat wordt veel ouwehoeren en kleppen, maar kwil die surprise show ook horen
en kweet niet eens of hij wel internet heeft
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geniet![]()
liefde voor ToT![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geniet![]()
liefde voor ToT![]()
Tot and knetter sitting in a tree K I S S I N G ,,,,quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Tot and knetter sitting in a tree K I S S I N G ,,,,
Wat? We gaan heel andere dingen doen in die boom!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hij heeft wel een sexy borstkast
Als je op tijd bent, niksquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat? We gaan heel andere dingen doen in die boom!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaan we mopjes vertellen aan elkaar?
Ik zie het staan. Ik krijg er denk ik nog wel een stuk van mee. Maar, wie draait?quote:
Echt he!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
Wonderful world
Geniale stem heeft die man
dat weet dus niemandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het staan. Ik krijg er denk ik nog wel een stuk van mee. Maar, wie draait?
quote:
Hoe kan datquote:
uitpost?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan datIemand moet die show op 't rooster gezet hebben
Outpost kan niet in 't rooster, als het goed is. Dus dat ken niequote:
Ik heb um erop gezetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan datIemand moet die show op 't rooster gezet hebben
Oh, oke. Vast die ene dude die ook op de radio draait of zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb um erop gezet
pm van een onbekende- surpriseshow op dinsdag van half 9 tot 11, ik draai niet.. de dj die draait heeft al eerder gedraait op internet en heeft de gegevens
Mmmmmm... Dan moet je gespleten persoonlijkheid het zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Outpost kan niet in 't rooster, als het goed is. Dus dat ken nie
Oh, dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mmmmmm... Dan moet je gespleten persoonlijkheid het zijn geweest.
Eet zequote:
herkenbaar. koffie en sigaretten is mijn oplossingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
honger + geen eten = lamme combo
Als je dat doet samen met slaaptekort ga je trippen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
honger + geen eten = lamme combo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |