Das nog rotter...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verkeerde informatievoorziening door de NS.
Zij wel he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen? De airco staat hier keihard aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:25 schreef -Datdus- het volgende:
Goeiemorgen vanuit het stikhok wat ik mijn werkplek noem. Warmmmmm....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij wel he.
Vooruit dan, Datdus, geile gozertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Een hele goeie morgen Jofuquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij wel he.
Meh, arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen? De airco staat hier keihard aan
(en nee die kan ik niet uitzetten)
En het is een bron van ziektekiemenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!
Ah, standje Arctic Storm. Die willen ze soms aan de randen van de bakken bovenaan bij de VIRM ook nog wel eens hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen? De airco staat hier keihard aan
(en nee die kan ik niet uitzetten)
Samzz kan ook nog wel een complimenteuze begroeting krijgen, maar die kreeg al een knuffel en een zoen omdat pestbui..quote:
Waarom praat je tegen mij alsof ik de derde persoon ben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz kan ook nog wel een complimenteuze begroeting krijgen, maar die kreeg al een knuffel en een zoen omdat pestbui..
Ik merkte het..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen mij alsof ik de derde persoon ben?
Amsterdamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ging er verkeerd dan? Of waar kom je vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |