dag / hoi danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:55 schreef charmed_angel het volgende:
Het was gezellig zaterdagnacht
Ik kan alleen in het weekend posten en luisteren, de overigen dagen heb ik het te druk
Dus ik denk weer tot vrijdag
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:55 schreef charmed_angel het volgende:
Het was gezellig zaterdagnacht
Ik kan alleen in het weekend posten en luisteren, de overigen dagen heb ik het te druk
Dus ik denk weer tot vrijdag
Sportenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe het kan dat ik het druk heb?
Werk en Sporten
Ik zal je niet uitlachenquote:
Nee, verkeerde informatievoorziening door de NS.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal je niet uitlachen
Slecht geslapen, te laat opgestaan dus haastig de trein in gestapt?
Das nog rotter...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verkeerde informatievoorziening door de NS.
Zij wel he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen? De airco staat hier keihard aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:25 schreef -Datdus- het volgende:
Goeiemorgen vanuit het stikhok wat ik mijn werkplek noem. Warmmmmm....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij wel he.
Vooruit dan, Datdus, geile gozertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Een hele goeie morgen Jofuquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij wel he.
Meh, arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen? De airco staat hier keihard aan
(en nee die kan ik niet uitzetten)
En het is een bron van ziektekiemenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze tegenwoordig niet gewoon normaal ramen in gebouwen maken! Arico´s werken voor geen meter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |