Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Die foto's van yvonne heb ik wel eens gezien, maar de rest.. neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
Bestaat ie niet?
http://wiki.fok.nl/index.php/Owned
ik heb hem notabene van jou gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stok die doet alsof hij de rar al eeuwen kentkusje schatje
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom overwoog Yvonne dan stappen bij de rechter tegen de gene die m openbaar heeft gemaakt?
ijsmeis heb ik nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
ok toegegeven die ijsmeis en naaktpics van Yvonne had ik al van Steven gehad
Ik post in mijn slaap, zo verslaafd ben ikquote:
jawel man die zat er inquote:
Ik dacht dat er meer foto's van haar waren.. niet dus.. valt weer tegenquote:
Maar jij hebt weer geen naaktpics van Myraquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht dat er meer foto's van haar waren.. niet dus.. valt weer tegen
Jij niet van Samzz of wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer geen naaktpics van Myra
klopt.. jij wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer geen naaktpics van Myra
Nopes, en anders zou ik ze zeker niet delenquote:
Ik deel ze ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes, en anders zou ik ze zeker niet delen
Dat is ook een beetje mijn gedachte over mijn nickquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en geen knetter.rar as far as i know off
Nouuuuuuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en geen knetter.rar as far as i know off
* Knetter doet niks meer delen met stokkiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouuuuuu![]()
Ik kan trouwens geen dm sturendus zeg daarom hier ff dat ik diegene beloofd heb niets te zeggen, is wel een vaste poster hier
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
STOPT DEZE PROLETERIGE RADIOZOOI DAN OOK NOOIT
Kutbaard opkutten kutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Hoi lieverdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Hoelang dacht je na over die post?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Nope, we will survivequote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet er dus nodig een berg nummers uithalen maar daar heb ik hulp bij nodig...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Verdulleme ik wil iets aanvragen maar die site is retetraag en ik moet klikken en wachten
Gewoon van zoveel mogelijk verschillende artiesten de Greatest Hits.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet er dus nodig een berg nummers uithalen maar daar heb ik hulp bij nodig...Ok de dubbele kan ik zlf. Maar ik weet niet va neen discography van ramstein welke jullie wel leuk vinden en welke niet...
enz enz enz...........
dat is alles, geen mooie belediging zoals proletariaat maakt, geen hoogstaande wijsheid.. nee gewoon alleen dat?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:14 schreef Redskillz het volgende:
Ik ga weer een poging doen, slaaplekker ieder.
Ja ok maar er staan nu heel veel discographieën in...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon van zoveel mogelijk verschillende artiesten de Greatest Hits.
Dan bereik je een groot publiek en is er voor iedereen wat wils te vinden.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:14 schreef Redskillz het volgende:
Ik ga weer een poging doen, slaaplekker ieder.
Precies, en dat is gewoon overdreven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar er staan nu heel veel discographieën in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |