En toen stapte ik in de haast in de verkeerde trein, de informatieborden klopten niet en zoquote:
Oooh, dus je stapte helemaal niet in de verkeerde trein. Tsk tsk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen stapte ik in de haast in de verkeerde trein, de informatieborden klopten niet en zo
Ik heb een slecht trein-karma vandaag!
Jawel. Maar dat wist ik niet, want op 't bord stond dat 't de goede wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, dus je stapte helemaal niet in de verkeerde trein. Tsk tsk.
Okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef -Datdus- het volgende:
Twitter spam! http://twitter.com/#!/Datdus1 Joe follo me then i wil follo joe.
Zal ik je vanavond 77 Lager toedienen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat wist ik niet, want op 't bord stond dat 't de goede was
Geen, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:26 schreef -Datdus- het volgende:
Welk beest geeft een beet dat een bultje veroorzaakt waar dan wit pus uit komt?
Een puist op je elleboog?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen, voor zover ik weet.
Weet je zeker dat het geen puist is
Vrij onlogische plek, maar zou kunnen toch ?quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je twitter bio spreekt zichzelf tegen.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Lief <---> Gamer
Dat kan natuurlijk niet samen hè!![]()
Wat speel je zoal?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
(ok tenzij ik tegen irritante amerikanen speel met een ontzettende brakke verbinding)
Voornamelijk Gears of Warquote:
Daas/steekvlieg?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:26 schreef -Datdus- het volgende:
Welk beest geeft een beet dat een bultje veroorzaakt waar dan wit pus uit komt?
Nog nooit GOW gespeeld! Blackops zuigt een beetje online. Te veel problemen op de pc. ik speel zelf veel battlefield.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voornamelijk Gears of War
(maar ook CoDde laatste tijd wat minder, ik heb black ops nog geen eens online gespeeld
)
Niet voor zover ik me kan herinneren. Ik was 6 toen, of zo. Oh, en dat was groene pus trouwens, als geprakte erwten (sorry voor de TMIquote:
Ik speel alleen op de Xboxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nog nooit GOW gespeeld! Blackops zuigt een beetje online. Te veel problemen op de pc. ik speel zelf veel battlefield.
Ja, zou wel verstandig zijn idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet voor zover ik me kan herinneren. Ik was 6 toen, of zo. Oh, en dat was groene pus trouwens, als geprakte erwten (sorry voor de TMI)
Als je het niet vertrouwd: huisarts. Je hebt niet voor niets een zorgverzekering.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nog nooit GOW gespeeld! Blackops zuigt een beetje online. Te veel problemen op de pc. ik speel zelf veel battlefield.
Ik was ook niet van plan eraan te beginnen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Een account aanmaken kan hier: http://twitter.com/?lang=en&logged_out=1# Geen dank.
Mogguhquote:
Kun je doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:17 schreef ToT het volgende:
De hele middag niemand in de planning....zal ik weer ff wat gaan draaien?
Hoe laat dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kun je doen
Ik moet vanmiddag naar school op de meest onlogische tijd dat men kan bedenken
In de tussentijd kun je vast een goeie verzameling duitse metal aanleggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kun je doen
Ik moet vanmiddag naar school op de meest onlogische tijd dat men kan bedenken
Moet van kwart over 3 tot kwart voor 5, met mogelijke uitloopquote:
Duitse metal heb ik welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de tussentijd kun je vast een goeie verzameling duitse metal aanleggen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort te verwachten:
Jofu's Doe Maar Special
Jofu en Stifflers Duitse Metal Blok
Wat heb je zoal? Ik heb Rammstein, Lafee, Apocalyptica en Megaherz sowieso..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |