Ah, standje Arctic Storm. Die willen ze soms aan de randen van de bakken bovenaan bij de VIRM ook nog wel eens hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen? De airco staat hier keihard aan
(en nee die kan ik niet uitzetten)
Samzz kan ook nog wel een complimenteuze begroeting krijgen, maar die kreeg al een knuffel en een zoen omdat pestbui..quote:
Waarom praat je tegen mij alsof ik de derde persoon ben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz kan ook nog wel een complimenteuze begroeting krijgen, maar die kreeg al een knuffel en een zoen omdat pestbui..
Ik merkte het..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen mij alsof ik de derde persoon ben?
Amsterdamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ging er verkeerd dan? Of waar kom je vandaan?
En toen stapte ik in de haast in de verkeerde trein, de informatieborden klopten niet en zoquote:
Oooh, dus je stapte helemaal niet in de verkeerde trein. Tsk tsk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen stapte ik in de haast in de verkeerde trein, de informatieborden klopten niet en zo
Ik heb een slecht trein-karma vandaag!
Jawel. Maar dat wist ik niet, want op 't bord stond dat 't de goede wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, dus je stapte helemaal niet in de verkeerde trein. Tsk tsk.
Okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef -Datdus- het volgende:
Twitter spam! http://twitter.com/#!/Datdus1 Joe follo me then i wil follo joe.
Zal ik je vanavond 77 Lager toedienen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat wist ik niet, want op 't bord stond dat 't de goede was
Geen, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:26 schreef -Datdus- het volgende:
Welk beest geeft een beet dat een bultje veroorzaakt waar dan wit pus uit komt?
Een puist op je elleboog?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen, voor zover ik weet.
Weet je zeker dat het geen puist is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |