Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Doe ikquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
Kunnen er mensen zijn die niet naar Sint luisteren die de verzoekjes site even willen testen?
Niets maar Rob heeft alles gerenamed en getaged en 13.000 nummers toe gevoegd.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
Nieuwe Guppie? Wat is er mis met de oude?
Sweet!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets maar Rob heeft alles gerenamed en getaged en 13.000 nummers toe gevoegd.
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets maar Rob heeft alles gerenamed en getaged en 13.000 nummers toe gevoegd.
Ja graag want dat lijkt me erg traag.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben er nu op, lijkt te werken allemaal.... Moet ik nog iets proberen aan te vragen?
Gaat inderdaad traagjes, werkt wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja graag want dat lijkt me erg traag.
Ja ik denk dat 33.000 nummers misschien iets veul is.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat inderdaad traagjes, werkt wel.
Heeft het aantal nummers in de database dan invloed op de responstijd voor het daadwerkelijk aanvragenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat 33.000 nummers misschien iets veul is.![]()
![]()
Dan ga ik namelijk een grotere show voorbereiden met veel nummers geript van youtube, als iedereen het kut vind doe ik de moeite nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Ja, als je nog genoeg spulletjes heb! Graag!
Daar lijkt t wel op ja. want met 17.000 nummers ging t nog goed. Nu is ie ineens traag.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft het aantal nummers in de database dan invloed op de responstijd voor het daadwerkelijk aanvragen
Zeker doenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga ik namelijk een grotere show voorbereiden met veel nummers geript van youtube, als iedereen het kut vind doe ik de moeite niet
Heb ook nog een obscure muziek show die een handjevol fokkers leuk vond. Meest maffe WTF muziek + info en foto's van de artiesten.
Ach moeten die klapjosti's maar beetje geduld aanleren, is wel goed voor sommige mensenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op ja. want met 17.000 nummers ging t nog goed. Nu is ie ineens traag.
ik ben door de ergste nummers heen. Maak voor de volgende editie een playlist genoeg voor een uurquote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker doen
Ik werd weggeroepen dus ik heb je show niet kunnen luisteren tot nu toe
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben door de ergste nummers heen. Maak voor de volgende editie een playlist genoeg voor een uur
ja die gast heeft verder ook gen tracks, gewoon iemand die op bezoek kwam en al dronken mee de track ging opnemen ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
Oh, dit vind ik zo'n pannenkoek hè. Hij heeft niet die agressiviteit.
Ik ben totaal niet thuis in NL Hiphop, maar doe maar. Zo lang Typhoon er maar tussenzitquote:Op maandag 13 juni 2011 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja die gast heeft verder ook gen tracks, gewoon iemand die op bezoek kwam en al dronken mee de track ging opnemen ofzo
Is een NLhiphop show nog een idee, zie ik ook nergens terug.. het is vooral veel 3fm bandjes en metal en hardstyle
Komt voor de bakker hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet thuis in NL Hiphop, maar doe maar. Zo lang Typhoon er maar tussenzit
Was ie slecht genoeg voor je lijst?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh en je hebt mijn freestyle rap ook gemist ValHallen
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was ie slecht genoeg voor je lijst?
geen ideequote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach moeten die klapjosti's maar beetje geduld aanleren, is wel goed voor sommige mensen.
Sorry man ik luister niet...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, geen reactie er op
dat ga ik dus ook niet meer doen
Is guppy een tastbaar iets dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry man ik luister niet...Even Guppie testen voor ik m weer in t water gooi zo...
En op alfabetquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen
Zet jij je ceedeetjes ook altijd recht in hun hoesjes?
Neuh maar ik gebruik wel vaker beeldspraak bij Guppie.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is guppy een tastbaar iets dan?
mwoah dit waren stock tracks, de beste waren an het begin, kon er een half uur mee vullen maar besloot toch door te gaan met wat slechte rapnummers, waren zo ongeveer op toen jij kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
De minuten die ik heb meegekregen waren weer ouderwets
Dank dankquote:
Die blijft in zn kom.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Ik kijk even mee of Guppie in z'n kom blijft.
Aiii, daar heb ik een hekel aan.quote:
quote:
Dit heb ik ook. Typisch mannending om alles via genre te sorteren volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aiii, daar heb ik een hekel aan.
Ik heb mijn ceedees in een genrespectrum gesorteerd, waarbij dezelfde artiesten wel bij elkaar blijven plakken en hierbinnen wordt het dan op datum gesorteerd.
Alsof jij me niet wilt opzoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
zorg dat ik je niet op moet zoeken
![]()
hulde hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef robdriessen het volgende:
In ieder geval is Guppie nu lekker moddervet. Ik wens degenen die de playlist gaan ont-dubbelen veel succes en plezier. Ik heb mijn steentje wel bijgedragen. En nu pitten. Ben kapot!
P.S. Game of Thrones, aflevering 9: HOLYFUCKINGSHIT!
Trusten kerel, en bedanktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef robdriessen het volgende:
In ieder geval is Guppie nu lekker moddervet. Ik wens degenen die de playlist gaan ont-dubbelen veel succes en plezier. Ik heb mijn steentje wel bijgedragen. En nu pitten. Ben kapot!
Slaap lekker man!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef robdriessen het volgende:
mis alleen de jinglesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee je kan verzoekjes doen via de link in de OP.
Ik heb idd geen jingles. Dit is dan ook een tijdelijke Gup tot Viro zijn Gup zwemmen heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mis alleen de jingles
maar verder heb veel respect voor iedereen die dit geweldige project in de lucht blijven houden. Ook de DJ's en andere vrijwilligers
vraag me toch af hoe dit alles kan zonder geld. Draakje heeft aardig wat gekost.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb idd geen jingles. Dit is dan ook een tijdelijke Gup tot Viro zijn Gup zwemmen heeft.
wat is dat, serie met echte mensen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Boh ik heb nog een heel seizoen Victorious op mijn laptop staan. G ik vannacht maar eens kijken
en dan zeggen ze dat mijn ritme raar is enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Boh ik heb nog een heel seizoen Victorious op mijn laptop staan. G ik vannacht maar eens kijken
Dit is mijn hd met een stream linkje via winamp en shoutcas. Alle 2 gratis te downloaden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vraag me toch af hoe dit alles kan zonder geld. Draakje heeft aardig wat gekost.
Simpel ONZ-Radio streefde een semi-professioneel na. Daar zat ook direct het manco in het concept.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vraag me toch af hoe dit alles kan zonder geld. Draakje heeft aardig wat gekost.
Kost me niet veel meer dan normaal. Mijn pc stond toch al 24 \ 7 aan. Daarom heb ik mezelf aangeboden om Guppie te streamen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Simpel ONZ-Radio streefde een semi-professioneel na. Daar zat ook direct het manco in het concept.
Overigens kost Guppy Outpost nu ook gewoon zijn stroom
idd en iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Simpel ONZ-Radio streefde een semi-professioneel na. Daar zat ook direct het manco in het concept.
Nickelodeon serie met veel lekkere wijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat, serie met echte mensen?
Dat is toch zo'n kids-serie op Nicolodeonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
dat kost toch niet zo heel veel stroom, het is hetzelfde als je computer aan laten staan lijkt me tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ga ook nog ff een afleverin gvan 3 kwartier kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat mijn ritme raar is enzo
Niet alleen Victoriaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n kids-serie op Nicolodeon
Of kijk je alleen voor Victoria Justice
edit ja dus
24/7 je pc aanlaten zal ongetwijfeld genoeg kosten.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat kost toch niet zo heel veel stroom, het is hetzelfde als je computer aan laten staan lijkt me toch
wutt, ik ga straks gewoon slapen heurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ga ook nog ff een afleverin gvan 3 kwartier kijken
zoals ik al zei: zomervakantiegevoel
maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Ja ok maar dan gaat ie op een gegeven moment naar slaap stand. Nu niet. Maar goed die paar uurtjes meer boeien me niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
24/7 je pc aanlaten zal ongetwijfeld genoeg kosten.....
Elizabeth Gillies is idd ook lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet alleen Victoria
Die 2 andere mogen er ook wezen, die rooie zelfs meer
Toch tof dat je de moeite neemtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar dan gaat ie op een gegeven moment naar slaap stand. Nu niet. Maar goed die paar uurtjes meer boeien me niet.Ik heb er zelf ook heel veel plezier van.
Die mag er ook wezen jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elizabeth Gillies is idd ook lekkerZe speelt ook in die serie van 6 to 8 Frozen Zone
ja wel dit nummerquote:
Dat wel weer!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wel dit nummer
knuffelen?
Graag gedaan hoor.quote:
Oelalaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die mag er ook wezen jaMaar mijn favoriet blijft toch Ariana Grande
Die zou je echt helemaal kapot willen scheuren en tegelijkertijd je lieve en gevoelige kant laten zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oelala
Zo te zien beperkt je goede smaak zich niet alleen tot je muziek
Dat lachje
Avondquote:
Je moet je eigen verstand gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen bij Guppy, past hij zich net als Draakje aan aan het aantal aanvragers? Of kun je gewoon maar een max aantal verzoekjes per tijdsperiode doen.
Denk t wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
K zal eens even kijken of Guppie nog wat lekkers heeft
Je kunt er 2 aanvragen en als er dan 1 nummer van je uit de playlist is gespeeld kan je er weer 1 aanvragen. Max altijd 2 van jou in de playlist. En de playlist kan max 20 nummers bevatten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen bij Guppy, past hij zich net als Draakje aan aan het aantal aanvragers? Of kun je gewoon maar een max aantal verzoekjes per tijdsperiode doen.
Heb mn aanvraagjes al weer besteedquote:
Je mag 2 verzoekjes in de verzoeklijst hebben. Zodra 1 van je verzoekjes speelt kun je er dan weer 1 in de wachtrij zetten. Dus uiterlijk 1 die afspeelt en 2 in de wachtlijst.quote:
Geen idee, daarom vroeg ik het ookquote:
Oke duidelijk, goed geregeld welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kunt er 2 aanvragen en als er dan 1 nummer van je uit de playlist is gespeeld kan je er weer 1 aanvragen. Max altijd 2 van jou in de playlist. En de playlist kan max 20 nummers bevatten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je mag 2 verzoekjes in de verzoeklijst hebben. Zodra 1 van je verzoekjes speelt kun je er dan weer 1 in de wachtrij zetten. Dus uiterlijk 1 die afspeelt en 2 in de wachtlijst.
Oh wacht, ik ging slapen.
Slaap zequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je mag 2 verzoekjes in de verzoeklijst hebben. Zodra 1 van je verzoekjes speelt kun je er dan weer 1 in de wachtrij zetten. Dus uiterlijk 1 die afspeelt en 2 in de wachtlijst.
Oh wacht, ik ging slapen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef robdriessen het volgende:
Vraag me toch af wat er een kwartier geleden speelde waarbij Outpost zei "Mijn God, Rob, wat heb je er nu ingezet!"
Ja toen ik dat poste wist ik niet dat t jurk was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef robdriessen het volgende:
Vraag me toch af wat er een kwartier geleden speelde waarbij Outpost zei "Mijn God, Rob, wat heb je er nu ingezet!"
Voederbietelsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga misschien binnenkort een keer een show in het Engels doen.
Moet nog even polsen bij wat mensen of ze zin hebben om te luisteren een keer (Zweden, Denen, Noren, Engelsen, Schotten, Ieren etc.)
Maar het idee is er.
Ik wil best engels doen heurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:52 schreef Zokunen het volgende:
Even heel stom, maar als ik die lui zo gek kan krijgen om te luisteren, is het dan een probleem om het topic een uurtje Engels te doen?
Anders geef ik gewoon het topic niet door maar lul ik wel Engels voor ze
Heb sowieso ook geen idee of ze eventueel willen registreren
Het idee ontstond net opeens en het leek me wel leuk
Van mij mag het rustig in het Engelsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:52 schreef Zokunen het volgende:
Even heel stom, maar als ik die lui zo gek kan krijgen om te luisteren, is het dan een probleem om het topic een uurtje Engels te doen?
Ik ga niet speciaal Engels lullen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:52 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Engels lullen moet je sowieso doen
maar dan gaan wij ook gewoon ff op de engelse tour
Denk het nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stiffler ga jij morgen nog draaien?
t rooster is zo leeg
Oproepje gedaan aan wat mensenquote:Ok, I'm no real DJ, but i do DJ a bit on some online radio station.
I was wondering if you would like an hour of "selected by X".
Normally I talk crap in Dutch to make it look like I actually do stuff, but for this occasion i intend to talk Engrish(note the "typo")
If i do this I want a tracklist that is liked by people from X, i have loads of music and I can even get more. It may become crap or even worse, but it could be fun as well.
So if you like this idea, just submit a song you really like and once i get a time and date i will post it
quote:
quote:Normally I talk crap in Dutch to make it look like I actually do stuff
What happendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
bah, bijna twee uur offline geweest...![]()
gvd shitzooi
schijt en meer
....
![]()
(sorry, nu gaat het wel weer)KWAAAAAAAK
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
combinatie routerproblemen en falende laptop...
Je lijkt Oom Donald wel met al die pechquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
combinatie routerproblemen en falende laptop...
quote:
Jah, maar gelukkig heb ik niet van die drie etters hier rondlopen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lijkt Oom Donald wel met al die pech
kusje eropquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
bah, bijna twee uur offline geweest...![]()
gvd shitzooi
schijt en meer
....
![]()
(sorry, nu gaat het wel weer)KWAAAAAAAK
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, maar gelukkig heb ik niet van die drie etters hier rondlopen...![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:10 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, maar gelukkig heb ik niet van die drie etters hier rondlopen...![]()
Heb ik er ook uitgeschopt...quote:
Die had er wss geen zin aanquote:
Die zat in de oude toch ook al?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Heb ik er ook uitgeschopt...![]()
Ik zie dat in de nieuwe Guppie ook de Twist zit...
![]()
Daar kon ik het niet aanvragen op een of ander manier..quote:
En dat zeg je nu pas!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Daar kon ik het niet aanvragen op een of ander manier..
Slayerquote:
Sjaffie had dat eerder gedaan dan had ik er al eerder wat aan kunnen doen!quote:
Ik zocht er net ook naarquote:
Schudden met die billenquote:
Epische toevalligheden hier vannachtquote:
ik kan hier wel op bewegenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Epische toevalligheden hier vannacht![]()
Ja in een ander topic zei iemand op de seconde af precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je hebt er al meer gehad vanavond ?
Ik zal ook niet beweren dat ik kan dansenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan hier wel op bewegen
zal nooit beweren dat ik kan dansen
Ja, dat gebeurd wel vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja in een ander topic zei iemand op de seconde af precies hetzelfde.
En het was niet eens voorspelbaar
quote:
Doet even een leuke tor opzoeken dan doet ik m downloaden of staat dat al op jou dvd Stiffmeister?quote:
Er staat niks op de dvd van slayerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Doet even een leuke tor opzoeken dan doet ik m downloaden of staat dat al op jou dvd Stiffmeister?
Out, kan ik via mail naar jou ook liedjes sturenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Doet even een leuke tor opzoeken dan doet ik m downloaden of staat dat al op jou dvd Stiffmeister?
Nee Rob heeft al mijn nummers gerenamed en opnieuw getagd vandaag.quote:
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Out, kan ik via mail naar jou ook liedjes sturen?
Hoop echt dat die lui er voor open staan en dat ik dan een uurtje echt los kan gaanquote:Oh and anything goes, i got 50s, 60s, 70s, 80s, 90s, trance, GOA, deephouse, techno/minimal, jazz, blues, hardcore, classic rock, weird shit, hardstyle and more.
Wutt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Er staat niks op de dvd van slayer![]()
*zichzelf voor het hoofd slaat
Ja, daar verbaasde ik mezelf ook over.quote:
volgens alle berekeningen rekening houdend met dubbele en missende nummers zijn we ongeveer op schema en lul je uit je nekquote:
* Stiffler1988 maakt zich ook vast klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
Ik pak mijnen
weer ff tevoorschijn... ik zie wat verschijnen...
![]()
Nee daar hebben we t gister al over gehad toen jij er niet bij was!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Ik dm je wel even. Al voeg ik ze dan morgen pas toe anders moet ik winamp sluiten en weer opstarten willen ze in de playlist komen.
ik ga met je mee denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
ik ga zo slapen, maar bedankt voor de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht maar manneke.. ooit krijg ik je aan het twisten.. al is het het laatste wat ik doequote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon niet mee doen net zoals ik en dan knetter boos over je heen krijgen.
Nu zijn er 111 topics in totaal, dus is de huidige telling 109quote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index(...)_id&p=1&topics_all=1
X-raydio
Totaal aantal topics: 103
Totaal aantal posts: 30681
Laatste update op 12-06-2011 22:45
Totaal aantal topics: 103, ja?
Het eerste topic heeft de nummering 0 gekregen, ja? Dus het tweede topic in de index krijgt pas de nummering 1 volgens onze telling. Dat zou betekenen dat we nu op topic 102 zitten (103-1).
Echter, dit topic: http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1663151 is fake in de index opgenomen en telt dus ook niet voor de nummering. Dus van de index moeten 2 topics afgehaald worden om een kloppende nummering te krijgen. Dat is dus 101 (103-2). We zitten op dit moment dus in topic 101, qua nummering.
Aangezien er geen mod is om dat aan te passen, kunnen we pas bij het openen van het volgende topic, de nummering veranderen. Dat topic is volgens onze telling, topic 102. Dus zou de nummering ook 102 moeten zijn.
No problemquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nogmaals:
ik ga zo slapen, maar bedankt voor de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dromenland roept..
tot morgen enzo
veel plezier in dromenland wanneer jullie gaan, ik ga alvast ff kijken of de boel er nog hetzelfde is
Je gaat tussen de rotzooi op je bed liggen? Slaaplekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dromenland roept..
tot morgen enzo
veel plezier in dromenland wanneer jullie gaan, ik ga alvast ff kijken of de boel er nog hetzelfde is
112 zijn het er?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zijn er 111 topics in totaal, dus is de huidige telling 109
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dromenland roept..
tot morgen enzo
Is al klaar jonguhquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:01 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Je gaat tussen de rotzooi op je bed liggen? Slaaplekker
Goet! Nacht hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is al klaar jonguh
vraag maar aan stiffler, die heeft t gezien
Ik kan dit beamenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is al klaar jonguh
vraag maar aan stiffler, die heeft t gezien
Je bent je eigen tering zooi gewend?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen
Zelden zo'n schone slaapkamer gezien
Iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent je eigen tering zooi gewend?
Nope ken ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh kent iemand trouwens :
The Brian Setzer orchestra?
Bazenmuziekecht genieten
oke nu slapen
Ja klopt was iets te fanatiek porn aan het downloadenquote:
Welke film?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja klopt was iets te fanatiek porn aan het downloaden
Fuckstudies in HD en Fill Jillquote:
Nog niet kennen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fuckstudies in HD en Fill Jill.
Privates of the caribbean is al klaar
heb echt mail gestuurd naar dat adres dat je dmde...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm nee ik heb all1 een uitnodiging binnen om bij iemand vriendjes te worden op Youtube...
Die is al oud manquote:
Ok die zag ik niet aankomenquote:
Openmindreligie zou beter werken vrees ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
écht, dat vliegend spaghettimonster, hoe kom je erbij*las wikipedia pagina
Of dit:
De SPAM-website is een onderdeel van Yoism, dat zichzelf "'s werelds eerste opensourcereligie" noemt, en zij beweren ook de eerste serieuze religie te zijn met een gevoel voor humor.
een opensourcereligie
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja klopt was iets te fanatiek porn aan het downloaden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker wijf om het goed te maken![]()
En ja ze post ook op FOK!
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Leuk exemplaartje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker wijf om het goed te maken![]()
En ja ze post ook op FOK!
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Ehm heb je ook beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker wijf om het goed te maken![]()
En ja ze post ook op FOK!Vind dit nie veul...
![]()
Genoeg keus maar ga ze niet allemaal postenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm heb je ook beter?Vind dit nie veul...
Allemaal is niet nodig maar ehm knapper en minder kleding?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Genoeg keus maar ga ze niet allemaal posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
Hey Outpost als ik nou wat van jack Johnson in Guppy wil hebben zou jij dat dan kunnen/willen fixen?Meer kleding svpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
Hey Outpost als ik nou wat van jack Johnson in Guppy wil hebben zou jij dat dan kunnen/willen fixen?Hij staat genotuleerd en als je dan t nog zo gek weet te krijgen om de dochter van Ivonne met wat minder kleding (lees zonder) weet te regelen doe ik t vanavond nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij staat genotuleerd en als je dan t nog zo gek weet te krijgen om de dochter van Ivonne met wat minder kleding (lees zonder) weet te regelen doe ik t vanavond nog.
Mja jij wil die muziek dus dan doe je voor mij toch iets extra's?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank je![]()
En Red wil meer kleren, jij minder dus dan moeten we het maar zo houden.
Google anders even op FOK!.rar
Slaap zequote:
Slaap zequote:
Oh dat valt nog mee ik zag dit :quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
een vrouw met dr kalkoen op de foto, maar verder weinig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |