Aiii, daar heb ik een hekel aan.quote:
quote:
Dit heb ik ook. Typisch mannending om alles via genre te sorteren volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aiii, daar heb ik een hekel aan.
Ik heb mijn ceedees in een genrespectrum gesorteerd, waarbij dezelfde artiesten wel bij elkaar blijven plakken en hierbinnen wordt het dan op datum gesorteerd.
Alsof jij me niet wilt opzoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
zorg dat ik je niet op moet zoeken
![]()
hulde hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef robdriessen het volgende:
In ieder geval is Guppie nu lekker moddervet. Ik wens degenen die de playlist gaan ont-dubbelen veel succes en plezier. Ik heb mijn steentje wel bijgedragen. En nu pitten. Ben kapot!
P.S. Game of Thrones, aflevering 9: HOLYFUCKINGSHIT!
Trusten kerel, en bedanktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef robdriessen het volgende:
In ieder geval is Guppie nu lekker moddervet. Ik wens degenen die de playlist gaan ont-dubbelen veel succes en plezier. Ik heb mijn steentje wel bijgedragen. En nu pitten. Ben kapot!
Slaap lekker man!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef robdriessen het volgende:
mis alleen de jinglesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee je kan verzoekjes doen via de link in de OP.
Ik heb idd geen jingles. Dit is dan ook een tijdelijke Gup tot Viro zijn Gup zwemmen heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mis alleen de jingles
maar verder heb veel respect voor iedereen die dit geweldige project in de lucht blijven houden. Ook de DJ's en andere vrijwilligers
vraag me toch af hoe dit alles kan zonder geld. Draakje heeft aardig wat gekost.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb idd geen jingles. Dit is dan ook een tijdelijke Gup tot Viro zijn Gup zwemmen heeft.
wat is dat, serie met echte mensen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Boh ik heb nog een heel seizoen Victorious op mijn laptop staan. G ik vannacht maar eens kijken
en dan zeggen ze dat mijn ritme raar is enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Boh ik heb nog een heel seizoen Victorious op mijn laptop staan. G ik vannacht maar eens kijken
Dit is mijn hd met een stream linkje via winamp en shoutcas. Alle 2 gratis te downloaden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vraag me toch af hoe dit alles kan zonder geld. Draakje heeft aardig wat gekost.
Simpel ONZ-Radio streefde een semi-professioneel na. Daar zat ook direct het manco in het concept.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vraag me toch af hoe dit alles kan zonder geld. Draakje heeft aardig wat gekost.
Kost me niet veel meer dan normaal. Mijn pc stond toch al 24 \ 7 aan. Daarom heb ik mezelf aangeboden om Guppie te streamen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Simpel ONZ-Radio streefde een semi-professioneel na. Daar zat ook direct het manco in het concept.
Overigens kost Guppy Outpost nu ook gewoon zijn stroom
idd en iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Simpel ONZ-Radio streefde een semi-professioneel na. Daar zat ook direct het manco in het concept.
Overigens kost Guppy Outpost nu ook gewoon zijn stroom
Nickelodeon serie met veel lekkere wijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat, serie met echte mensen?
Dat is toch zo'n kids-serie op Nicolodeonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |