Ik ben totaal niet thuis in NL Hiphop, maar doe maar. Zo lang Typhoon er maar tussenzitquote:Op maandag 13 juni 2011 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja die gast heeft verder ook gen tracks, gewoon iemand die op bezoek kwam en al dronken mee de track ging opnemen ofzo
Is een NLhiphop show nog een idee, zie ik ook nergens terug.. het is vooral veel 3fm bandjes en metal en hardstyle
Komt voor de bakker hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet thuis in NL Hiphop, maar doe maar. Zo lang Typhoon er maar tussenzit
Was ie slecht genoeg voor je lijst?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh en je hebt mijn freestyle rap ook gemist ValHallen
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was ie slecht genoeg voor je lijst?
geen ideequote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach moeten die klapjosti's maar beetje geduld aanleren, is wel goed voor sommige mensen.
Sorry man ik luister niet...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, geen reactie er op
dat ga ik dus ook niet meer doen
Is guppy een tastbaar iets dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry man ik luister niet...Even Guppie testen voor ik m weer in t water gooi zo...
En op alfabetquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen
Zet jij je ceedeetjes ook altijd recht in hun hoesjes?
Neuh maar ik gebruik wel vaker beeldspraak bij Guppie.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is guppy een tastbaar iets dan?
mwoah dit waren stock tracks, de beste waren an het begin, kon er een half uur mee vullen maar besloot toch door te gaan met wat slechte rapnummers, waren zo ongeveer op toen jij kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
De minuten die ik heb meegekregen waren weer ouderwets
Dank dankquote:
Die blijft in zn kom.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
Ik kijk even mee of Guppie in z'n kom blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |