Nee daar hebben we t gister al over gehad toen jij er niet bij was!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Ik dm je wel even. Al voeg ik ze dan morgen pas toe anders moet ik winamp sluiten en weer opstarten willen ze in de playlist komen.
ik ga met je mee denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
ik ga zo slapen, maar bedankt voor de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wacht maar manneke.. ooit krijg ik je aan het twisten.. al is het het laatste wat ik doequote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon niet mee doen net zoals ik en dan knetter boos over je heen krijgen.
Nu zijn er 111 topics in totaal, dus is de huidige telling 109quote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index(...)_id&p=1&topics_all=1
X-raydio
Totaal aantal topics: 103
Totaal aantal posts: 30681
Laatste update op 12-06-2011 22:45
Totaal aantal topics: 103, ja?
Het eerste topic heeft de nummering 0 gekregen, ja? Dus het tweede topic in de index krijgt pas de nummering 1 volgens onze telling. Dat zou betekenen dat we nu op topic 102 zitten (103-1).
Echter, dit topic: http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1663151 is fake in de index opgenomen en telt dus ook niet voor de nummering. Dus van de index moeten 2 topics afgehaald worden om een kloppende nummering te krijgen. Dat is dus 101 (103-2). We zitten op dit moment dus in topic 101, qua nummering.
Aangezien er geen mod is om dat aan te passen, kunnen we pas bij het openen van het volgende topic, de nummering veranderen. Dat topic is volgens onze telling, topic 102. Dus zou de nummering ook 102 moeten zijn.
No problemquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nogmaals:
ik ga zo slapen, maar bedankt voor de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dromenland roept..
tot morgen enzo
veel plezier in dromenland wanneer jullie gaan, ik ga alvast ff kijken of de boel er nog hetzelfde is
Je gaat tussen de rotzooi op je bed liggen? Slaaplekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dromenland roept..
tot morgen enzo
veel plezier in dromenland wanneer jullie gaan, ik ga alvast ff kijken of de boel er nog hetzelfde is
112 zijn het er?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu zijn er 111 topics in totaal, dus is de huidige telling 109
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |