Je moet je eigen verstand gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen bij Guppy, past hij zich net als Draakje aan aan het aantal aanvragers? Of kun je gewoon maar een max aantal verzoekjes per tijdsperiode doen.
Denk t wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
K zal eens even kijken of Guppie nog wat lekkers heeft
Je kunt er 2 aanvragen en als er dan 1 nummer van je uit de playlist is gespeeld kan je er weer 1 aanvragen. Max altijd 2 van jou in de playlist. En de playlist kan max 20 nummers bevatten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met aanvragen bij Guppy, past hij zich net als Draakje aan aan het aantal aanvragers? Of kun je gewoon maar een max aantal verzoekjes per tijdsperiode doen.
Heb mn aanvraagjes al weer besteedquote:
Je mag 2 verzoekjes in de verzoeklijst hebben. Zodra 1 van je verzoekjes speelt kun je er dan weer 1 in de wachtrij zetten. Dus uiterlijk 1 die afspeelt en 2 in de wachtlijst.quote:
Geen idee, daarom vroeg ik het ookquote:
Oke duidelijk, goed geregeld welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kunt er 2 aanvragen en als er dan 1 nummer van je uit de playlist is gespeeld kan je er weer 1 aanvragen. Max altijd 2 van jou in de playlist. En de playlist kan max 20 nummers bevatten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je mag 2 verzoekjes in de verzoeklijst hebben. Zodra 1 van je verzoekjes speelt kun je er dan weer 1 in de wachtrij zetten. Dus uiterlijk 1 die afspeelt en 2 in de wachtlijst.
Oh wacht, ik ging slapen.
Slaap zequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je mag 2 verzoekjes in de verzoeklijst hebben. Zodra 1 van je verzoekjes speelt kun je er dan weer 1 in de wachtrij zetten. Dus uiterlijk 1 die afspeelt en 2 in de wachtlijst.
Oh wacht, ik ging slapen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef robdriessen het volgende:
Vraag me toch af wat er een kwartier geleden speelde waarbij Outpost zei "Mijn God, Rob, wat heb je er nu ingezet!"
Ja toen ik dat poste wist ik niet dat t jurk was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef robdriessen het volgende:
Vraag me toch af wat er een kwartier geleden speelde waarbij Outpost zei "Mijn God, Rob, wat heb je er nu ingezet!"
Voederbietelsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga misschien binnenkort een keer een show in het Engels doen.
Moet nog even polsen bij wat mensen of ze zin hebben om te luisteren een keer (Zweden, Denen, Noren, Engelsen, Schotten, Ieren etc.)
Maar het idee is er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |