Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Oh die oude busjes zijn zo leuk, ik zag van de week een programma op tv met filmpjes uit de 50er jaren, daar reden er ook een paar.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want Volvo![]()
![]()
En Volkswagens ken ik ook wat van (oude), want die heb ik gehad en bewonderd op van die heuse dagen enzo
Als ik een oldtimer heb wil ook naar van die dagen toe.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want Volvo![]()
![]()
En Volkswagens ken ik ook wat van (oude), want die heb ik gehad en bewonderd op van die heuse dagen enzo
Oude KITT:quote:
Mag ik dan mee?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een oldtimer heb wil ook naar van die dagen toe.
Jaaaaaaaquote:
quote:
Over die nieuwe ben ik het niet helemaal mee eens dat het een shelby isquote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oude KITT:
Pontiac Trans Firebird uit 1982 - 1983 en 1984 ( Afhankelijk van seizoen )
Nieuwe KITT:
Ford Mustang Shelby GT 500[quote][ afbeelding ]
Dat zou wel ernstig pauper zijnquote:
Ik heb het ook maar gegoogeld, ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over die nieuwe ben ik het niet helemaal mee eens dat het een shelby is
Oude Kitt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oude KITT:
Pontiac Trans Firebird uit 1982 - 1983 en 1984 ( Afhankelijk van seizoen )
Nieuwe KITT:
Ford Mustang Shelby GT 500[quote][ afbeelding ]
Bis Later RNquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
White Limo
Oh, ik was weg
jajaja, en kwijlenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik zo tof hè.
Gewoon een hele dag alleen maar over auto's lullen, en dan helemaal als het merkspecifiek is.
Kg.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik haak ff af, ben niet zo van de auto's![]()
De Daytona is een kit (geen KITT, want dat was een Firebird Trans Am).quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Kitt (knightrider) toch een TransAm?
En dat was toch een daytona?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik haak ff af, ben niet zo van de auto's![]()
Dat is zo zielig hè, een Fiero ombouwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel ernstig pauper zijn![]()
Ik weet dat er voor een Pontiac Fiero ferrari-kits zijn, maar kom op zeg, dit slaat nergens op
mustang shelby?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over die nieuwe ben ik het niet helemaal mee eens dat het een shelby is
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
De Daytona is een kit (geen KITT, want dat was een Firebird Trans Am).
Het was geen echte Ferrari maar een Corvette met bodykit. Dat was goedkoper.
Toen Miami Vice een hit werd vond Ferrari het niet leuk dat er een kit rondreed.
Ze hebben toen een witte Testarossa cadeau gedaan en de zwarte Daytona moest het veld ruimen.
Ja nou ja goed, je kan ook met een Toyota MR2 beginnen.quote:
Dat geluid.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mustang shelby?
Vast wel![]()
De enige echt shelby is natuurlijk een Cobra
Ik ken die seriequote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar gegoogeld, ik heb geen flauw idee
Ik vond het nog wel mee vallen, was wel een vette seriequote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Oude Kitt.
Nieuwe kitt ga ik geeneens kijken.
Dat is alleen maar slopen van jeugherinneringen.
De nieuwe shelby dan hequote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mustang shelby?
Vast wel![]()
De enige echt shelby is natuurlijk een Cobra
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Restaurants zonder vegetarische gerechten
jup, meer hadden ze niet zonder vleesquote:
Trevquote:
Ik heb die nieuwe ook gekeken, ach, het was wel aardig, alleen de stem van KITTquote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken die serieen in een aflevering verandert hij in een Ford Pick-up truck
[..]
Ik vond het nog wel mee vallen, was wel een vette serie
[..]
De nieuwe shelby dan he
Daytona zijn duurder als Corvettes gok ik zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja goed, je kan ook met een Toyota MR2 beginnen.
En ik snap het wel hoor, als je geen echte kunt betalen koop je cheap en verkit je m.
Maar een corvette gaan verkitten tot een daytona?KOOP dan gewoon een daytona.
Nee vrouwmens, no wayquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, toch geen doei
Euj TFM, vind je Coldplay serieus beter dan FF nu?
Als hij dat vind praat ik nooit meer tegen hemquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, toch geen doei
Euj TFM, vind je Coldplay serieus beter dan FF nu?
Oke die is wel wat minder maar je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe ook gekeken, ach, het was wel aardig, alleen de stem van KITT
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee vrouwmens, no way
Coldplay kan niet tippen aan FF
Pffff welterusten dan maarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ga zo maar eens pitten moet erom 4 uur al uit
Mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee vrouwmens, no way
Coldplay kan niet tippen aan FF, is niet eens te vergelijken
Hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als hij dat vind praat ik nooit meer tegen hem![]()
Wat? Dat betekent toch dat hij FF beter vindt?quote:
Je moet het niet vergelijken met de show van vroeger, dan is het nog enigzins te pruimenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe ook gekeken, ach, het was wel aardig, alleen de stem van KITT
Kuipjequote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Die staat al de hele dag aanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier kan je het zonder onderbrekingen volgen
Das wel vroeg ja, de mijne gaat om half 7quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Ja dat is zo, wat ik zei, ik vond het wel aardig en er zat ook iets van een rode draad door het verhaal, dat is ook altijd wel tof.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het niet vergelijken met de show van vroeger, dan is het nog enigzins te pruimen
vrouwmens zei ik omdat ik 'man' in deze zin een beetje ongepast vondquote:
Dat moet je ook zeker niet doen en daarom kan ik de nieuwe ook wel waarderenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het niet vergelijken met de show van vroeger, dan is het nog enigzins te pruimen
Ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat soort weetjes altijd wel tof.
Mwah, eigenlijk kan mij dat niet zo boeien bij die oude actieseries. Als het er maar tof uit ziet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is zo, wat ik zei, ik vond het wel aardig en er zat ook iets van een rode draad door het verhaal, dat is ook altijd wel tof.
Dan helemaal.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook.
Zeker ook omdat het met 'mijn merk' te maken heeft
en ik zeiquote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vrouwmens zei ik omdat ik 'man' in deze zin een beetje ongepast vond![]()
quote:Coldplay kan niet tippen aan FF, is niet eens te vergelijken
In de spoorwereld komen bodykits ook wel voor trouwensquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Daytona zijn duurder als Corvettes gok ik zo.
En sowieso ombouwen. Pauperig.
Je rijd auto naar wat je kan betalen, die mensen willen zich alleen maar als meer voordoen.
Dat spreekt toch voor zich?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? Dat betekent toch dat hij FF beter vindt?
Ik bedoel met rode draad een verhaal dat doorloopt, door de hele seriequote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk kan mij dat niet zo boeien bij die oude actieseries. Als het er maar tof uit ziet.
A-team had ook altijd in de basis ongeveer dezelfde storyline.
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? Dat betekent toch dat hij FF beter vindt?
Ik zie het.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de spoorwereld komen bodykits ook wel voor trouwens![]()
[ afbeelding ]
is hetzelfde ding als
[ afbeelding ]
Met een bodykit dus
Ik ben het nietquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
Dronken mensen die veel te hard praten in de trein![]()
Tief op, vollidiot!
En een beetje voorspelbaar dusquote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk kan mij dat niet zo boeien bij die oude actieseries. Als het er maar tof uit ziet.
A-team had ook altijd in de basis ongeveer dezelfde storyline.
Iets uit mijn fobo lenen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
Tief op, vollidiot!
dan ben ik al bijna in Luxemburgquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel vroeg ja, de mijne gaat om half 7
Yuukjequote:
kwart over 6quote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel vroeg ja, de mijne gaat om half 7
Het is maar waar je het voor doet, ik blijf toch liever nog liggenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik al bijna in Luxemburg
Oh jee. Waar ga je heen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik al bijna in Luxemburg
Ja. BA word KO geslagen. Ze gaan vliegen. Eerste plan mislukt een beetje. Ze komen ergens klem te zitten. McGyveren een apparaat in elkaar. Knallen iedereen plat zonder iemand te raken en de badguys worden gepakt of druipen af.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel met rode draad een verhaal dat doorloopt, door de hele serie
A-team was altijd een zielig iemand helpen met boeven
"Vollidiot"quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
Tief op, vollidiot!
Ik kan precies voorspellen wanneer Thijs wakker wordt, jaquote:
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
"Vollidiot"!
Sommige Duitse woorden zijn wel mooi...
Ik ookquote:
Welke whut?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar vooral werken![]()
Zag je die auto net?
Hihi, praten over auto's maakt enthousiast en blind hè?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jajaja, en kwijlen![]()
kiektan
[ afbeelding ]
Ik mistte een post.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, praten over auto's maakt enthousiast en blind hè?
Zou me niet verbazen als je die voor weinig kunt vnden op marktplaatsquote:
Jaaaa, helemaal alles origineel zoals het hoortquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
En veel mooiere zien en dan ook plannen maken om die van jou zo mooi te maken.![]()
Kut, ik vergat de hoofdletterquote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
"Vollidiot"!
Sommige Duitse woorden zijn wel mooi...
Nee hoor, ook leuk, maar niet uit een tv-serie van de 80's hequote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
Ben ik erg als ik zeg dat ik toch liever Eleanor heb?
Dat is wel een dikke bak. Maar als het echt op mooi aankomt heb ik het toch liever iets meer sophisticated.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
Ben ik erg als ik zeg dat ik toch liever Eleanor heb?
morgen 4 adressen lossen 2 in luxemburg 1 in wallonie en 1 in vlaanderenquote:
Die heb ik vast wel eens gezien danquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Wit is wel weer een modekleurtje, maar toch.
In Zwolle woont iemand met een rode.![]()
Spuitfoutjequote:
quote:
Nou ja, als je zo eentje hebt dan hou je die ook wel schoon, lijkt mijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was toen hip
Tegenwoordig ook weer trouwens
Roodquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Wit is wel weer een modekleurtje, maar toch.
In Zwolle woont iemand met een rode.![]()
Ik ben ook een sucker voor origineel.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, helemaal alles origineel zoals het hoort![]()
Dat is waar maar die heeft toch wel een beetje mijn hart gestolenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ook leuk, maar niet uit een tv-serie van de 80's he
Da's een mooi rondje.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen 4 adressen lossen 2 in luxemburg 1 in wallonie en 1 in vlaanderen
Oooh dus dan kom je gewoon weer terugquote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen 4 adressen lossen 2 in luxemburg 1 in wallonie en 1 in vlaanderen
Ferrari?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo eentje hebt dan hou je die ook wel schoon, lijkt mij
[..]
Rood![]()
Maar soms...
Ik word boos van uitgebouwde oldtimersquote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook een sucker voor origineel.
Behalve bij Jappen uit de nineties. Een skyline met 700pk, of een AE86 waarvan het onderstel helemaal precies klopt.
Ieder zo zijn dingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel een dikke bak. Maar als het echt op mooi aankomt heb ik het toch liever iets meer sophisticated.
Ik hou bij sommige auto's wel van 100% echt orgineelquote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Behalve bij Jappen uit de nineties. Een skyline met 700pk, of een AE86 waarvan het onderstel helemaal precies klopt.
Whehehequote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spuitfoutje![]()
(hoor mij nou)
Konden ze mooi weggeven. Geen ferrari waardig ding ook. Top 290, 0-100 in 5,8. Ik zag pas een Ford Focus die dat ook bijna kan
Gewoon zwart mag ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ferrari?
Altijd.Of geel, dat is ook tof.
Hier bij ons rijdt ook een gast met een Nissan Skyline rond in de buurt. Geweldig dat geleuidquote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word boos van uitgebouwde oldtimers
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel een dikke bak. Maar als het echt op mooi aankomt heb ik het toch liever iets meer sophisticated.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spuitfoutje![]()
(hoor mij nou)
Konden ze mooi weggeven. Geen ferrari waardig ding ook. Top 290, 0-100 in 5,8. Ik zag pas een Ford Focus die dat ook bijna kan
hotseflote!quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier bij ons rijdt ook een gast met een Nissan Skyline rond in de buurt. Geweldig dat geleuidIk maak weleens foto's als ik er op tijd bij ben
zit je in de trein?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Duimen jullie even dat ik zo m'n overstap haal?
Ik wil liggen
Ik ben al hard bezig!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ik wil liggen
Hey Koenquote:
Dat zekerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ik wil liggen
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word boos van uitgebouwde oldtimers
*duimtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ik wil liggen
Zwarte auto's sowiesoquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon zwart mag ookOf blauw misstaat ook niet.
Ik duim voor jequote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ik wil liggen
Ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ik wil liggen
Je moest eens weten HOE snel ik met een camera ergens bij kan zijn als het moetquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is zeker soms nog wel eens lastig zeker?
Ja, echtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral op oudere auto's. Er heeft een ontwerpafdeling heel lang zitten ontwerpen, en dan komt er een boerenpummel met een spoiler die denkt dat dat mooier is. Zo is het NIET bedoeld.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, sommige auto's horen niet zwart te zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwart is op alle auto's goed.
Maar wel origineel
Wat een lelijk dingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten HOE snel ik met een camera ergens bij kan zijn als het moetÜbung macht den Meister
![]()
Dus even voor jou:
[ afbeelding ]
Berry nicequote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten HOE snel ik met een camera ergens bij kan zijn als het moetÜbung macht den Meister
![]()
Dus even voor jou:
[ afbeelding ]
Mooie R33.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Dus even voor jou:
[ afbeelding ]
JIJ bent lief, ja.quote:
Die van de hulpdiensten?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, sommige auto's horen niet zwart te zijn
Nope, bepaalde speciale auto'squote:
Exact.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, bepaalde speciale auto'szoals de F40, F50 die mogen niet zwart zijn, die moeten rood zijn
Die platgeslagen fiatjes zijn toch niet mijn dingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, bepaalde speciale auto'szoals de F40, F50 die mogen niet zwart zijn, die moeten rood zijn
Ik sta bij dat soort dingen wel altijd enthousiast oeh, oeh, oeh, kijk nou, kijk nou te springenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
ST, ik zou ook zo graag eens een dagje op het concours d'elegance van Goodwood of Pebble Beach rondlopen. Daar staan echt de mooiste en de duurste ter wereld. En er zit geen schroefje in wat er in niet inhoord.
Ik vind het echt een mooie wagen jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooie R33.
Lekker ingetogen, geen dikke kits of spoilers, wel dikke velgen.
Subgenrequote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Is het "sub genre" of "subgenre"? Word vindt dat eerste en mijn Nederlands boek dat tweede...
Het is subgenre ZONDER SPATIE.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Is het "sub genre" of "subgenre"? Word vindt dat eerste en mijn Nederlands boek dat tweede...
Ik was gisteravond nog bij het AZU.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mooie wagen jaRijdt hier meestal in het weekend weleens rondjes. Dan zijn hier op de univ de wegen pretty much uitgestorven
ALleen jammer van die drempel dus idd
Dank je, paquote:
Joa...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is subgenre ZONDER SPATIE.
Word is een Amerikaans wanproduct, en heeft dus last van Engelse Ziekte.
Dat maakt niet uit maar die horen gewoon echt rood te zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die platgeslagen fiatjes zijn toch niet mijn ding.
Zeker helemaal mee eensquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooruit dan, zwart is op bijna alle auto's goed.
Dat is zeker jammerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mooie wagen jaRijdt hier meestal in het weekend weleens rondjes. Dan zijn hier op de univ de wegen pretty much uitgestorven
ALleen jammer van die drempel dus idd
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Die oude auto's zijn ook veel mooier dan die dingen van nu vind ik.
dat is zo waarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het allemaal eenheidsworst.
Ok, F40 moet rood, F50 mag best zwart, die is niet zo bijzonderquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over het algemeen wel jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Die oude auto's zijn ook veel mooier dan die dingen van nu vind ik.
Niet zo bijzonder.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, F40 moet rood, F50 mag best zwart, die is niet zo bijzonder
Allemaal hetzelfde, vooral die nieuwe kleine modellen, ik zie geen verschil.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het allemaal eenheidsworst.
Ik vind er niets aan. Bovendien erg lelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder.
Is alsnog maar een klein beetje in oplage gebouwd.
Tegenwoordig zie je ook veel dat fabrikanten samen een auto ontwikkelen om de kosten laag te houden. Citroen C1 / Toyota Aygo / Peugeot 107 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, vooral die nieuwe kleine modellen, ik zie geen verschil.
Cuteness.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne Sahara beige:
[ afbeelding ]
Die lijken echt belachelijk veel op elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je ook veel dat fabrikanten samen een auto ontwikkelen om de kosten laag te houden. Citroen C1 / Toyota Aygo / Peugeot 107 bijvoorbeeld.
Die 3 inderdaad, ik zie geen verschil. Maar goed, ik heb zelf een Lupo, ook niet echt een origineel model.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je ook veel dat fabrikanten samen een auto ontwikkelen om de kosten laag te houden. Citroen C1 / Toyota Aygo / Peugeot 107 bijvoorbeeld.
Ik heb heul geen kleine zuinige auto hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
iedereen koopt kleine 'zuinige' auto's met het idee er geen belasting voor te betalen,
nou, het zal niet lang duren dat dat wordt teruggedraaid, te succesvolle regelingen bestaan nooit lang
Kwartier, maar ik ben echt geslooptquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kwartier, maar ik ben echt gesloopt
Gelukkig heb ik m gehaald dus met een goede 10 min thuis
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die lijken echt belachelijk veel op elkaar
Dat is dan ook dezelfde auto, zoals JJH uitlegtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 3 inderdaad, ik zie geen verschil. Maar goed, ik heb zelf een Lupo, ook niet echt een origineel model.
Ons duimen heeft geholpenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook een mooie kleur jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Cuteness.
Trouwens, ik zag vanmiddag nog een mooie babyblauwe staan.
ff zoeken.
http://voorraad.wheelerde(...)details/?sid=3353652quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook een mooie kleur ja![]()
Ik vind ze met twee kleuren ook vaak erg mooi![]()
Zwart of donkerbruin met crèmewit bijvoorbeeld
Ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb heul geen kleine zuinige auto hoor
Lupo is wel al wat ouder, die verkopen ze nu al niet eens meer, is nu de Fox.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan ook dezelfde auto, zoals JJH uitlegt.
Onderhuids is er geen verschil, mijn 107 zit vol toyota-onderdelen![]()
...
dat was idd hetzelfde als de Seat Arosaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 3 inderdaad, ik zie geen verschil. Maar goed, ik heb zelf een Lupo, ook niet echt een origineel model.
Hoeraquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kusje op heel Yukiquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verschil was alleen dat de Arosa er niet in 1.4 was, daarom heb ik de Lupo genomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was idd hetzelfde als de Seat Arosa
beide geen succes
oooooooooh, ook nog met de kleine achterlichtjesquote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
http://voorraad.wheelerde(...)details/?sid=3353652
4k moet ie kosten.
En toch kunnen dat ook heel toffe autootjes zijn.. Goede kleur, leuke velgjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Verschil was alleen dat de Arosa er niet in 1.4 was, daarom heb ik de Lupo genomen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch wel een beetje jaloers op jou is nuquote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht ook een Renault 5 trs, een renault Trafic Quadraen een Toyota HiLux (laatste 2 van Staatsbosbeheer
)
De mijne verschild per dagquote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik rij wel elke dag in een kleine redelijk zuinige auto
Ja hoor de Lupo rijdt prima en binnen best veel ruimte, alleen achterin en in de kofferbak kun je amper wat kwijt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En toch kunnen dat ook heel toffe autootjes zijn.. Goede kleur, leuke velgjes.
Lief hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooooooooh, ook nog met de kleine achterlichtjes![]()
mijne had die lompe grote al
Hier is het nog maar een vrij klein lijstjequote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
pfff als ik moet posten waar ik allemaal in gereden heb....dat zijn een stuk of 60 auto's denk ik
oranje? DMquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
Ik reed net langs een oranje saab uit 1974. Staat te koop, voor de liefhebber
Ik ook zoietsquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
pfff als ik moet posten waar ik allemaal in gereden heb....dat zijn een stuk of 60 auto's denk ik
Ik ga ook rap die kant op, zeker als ik moet posten wat ik gereden heb. Eigen auto's valt nog wel mee. Eerst een Citroen ZX, toen een Daihatsu Applause, een Volvo 440, en nu een Volvo 940.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
Ja, ik vind 'm tofquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Lief hè.
Ik heb zelfs nog 2 tellen gedacht (een kleine 2 tellen, maar goed) om seriues interesse te tonen.
Maar dan moet ik teveel bijleggen, en hij staat hier altijd buiten, zo'n auto verdiend een beter huis.
Die quadra was echt een moordbak jongequote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
Toch wel een beetje jaloers op jou is nu
Quante costa?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
Ik reed net langs een oranje saab uit 1974. Staat te koop, voor de liefhebber
kutbandquote:
Leuk hoor, zo een oude kever.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'm tof![]()
Ik ben speciaal voor mijn kevertje een garagebox gaan huren
Jawelquote:
Nah, vind ik niet, lekker geluid hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kutband
overhyped en geen liefde voor muziek, alleen geld.
ben ik niet met je eens, die gast kan goed zingen, lekker geluidquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kutband
overhyped en geen liefde voor muziek, alleen geld.
Ik had het over de 5 trsquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die quadra was echt een moordbak jonge![]()
![]()
Die konden we alleen maar starten (met choke) als alle roldeuren van de loods open stondenAnders ging iedereen echt meteen dood
![]()
En dan het veld op, hard stuiteren over de zandpaden daarGeweldig
![]()
Misschien zijn er nog wel foto's van, moet ik ff zoeken (was in 1997)
Ik vind er weinig aan. K*tband gaat me net wat te verquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, die gast kan goed zingen, lekker geluid
oh ze maken wel goede muziek maar ze hebben geen liefde voor het vak...they're in for the money.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
Ik heb pas mijn tweede eigen auto...
Vijf jaar in een Renault Twingo gereden, en nu sinds een jaartje een Peugeot 107. Beiden zwart![]()
.
Een collega van me zij anders wel eens dat ze expres de instrumenten ontstemde om het bij zijn stem te laten horen omdat hij niet helemaal zuiver en zo kon zingenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh, K.O.L. ga ik toch nog live zien, dus even zappenquote:
Het is wel nogal commercieel inderdaad (niet dat ik er verstand van heb, de helft van die bands ken ik niet eensquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh ze maken wel goede muziek maar ze hebben geen liefde voor het vak...they're in for the money.
mja dat ervaart iedereen weer persoonlijk denk ik danquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh ze maken wel goede muziek maar ze hebben geen liefde voor het vak...they're in for the money.
Ik had de kever zelfs voordat ik mijn rijbewijs hadquote:
zo'n rijdende boodschappenkar?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
Ik heb pas mijn tweede eigen auto...
Vijf jaar in een Renault Twingo gereden, en nu sinds een jaartje een Peugeot 107. Beiden zwart![]()
.
Oh die was van een vriendje, voordat ik mn rijbewijs hadquote:
KOL was toch ook de band waarvan de leden elk apart met een Merc S Klasse naar het podium gereden werden?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel nogal commercieel inderdaad (niet dat ik er verstand van heb, de helft van die bands ken ik niet eens)
Omdat ik het huis en de inboedel hieldquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het huis en de inboedel hield
Jammer, maar dan is het niet anders.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het huis en de inboedel hield
Geen flauw idee, ik ken de nummers, maar wie ze zingen.. geen idee. Ik kijk nooit clips.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
KOL was toch ook de band waarvan de leden elk apart met een Merc S Klasse naar het podium gereden werden?
Yayquote:
Als ik ooit zo'n eentje kan kopen dan doe ik datquote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die was van een vriendje, voordat ik mn rijbewijs hadHad m bijna kort gereden tegen een hek wat ik echt totaal niet zag
Het is dan ook niet de bedoeling dat ik iets raakquote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo'n rijdende boodschappenkar?![]()
dat je meteen op slag dood bent als je iets raakt...
Kings of Leon zijn al jaren (ze hebben al een stuk of 4 albums uitgebracht voordat ze zo bekend zijn geworden) op zoek naar succes. Het optreden op PP was ook weer precies zoals verwacht, setlist afrossen zonder bijzonderheden, vooral niks tegen het publiek zeggen en met het geld op zak weer allemaal in aparte dikke auto's wegwezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel nogal commercieel inderdaad (niet dat ik er verstand van heb, de helft van die bands ken ik niet eens)
Ik heb maar drie tellen zelf in 'm geredenquote:
ik zag gisteren nog een oude 5 rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n eentje kan kopen dan doe ik dat
Rozenstraat.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb maar drie tellen zelf in 'm gereden![]()
Dat ga ik ooit nog inhalen in een andere![]()
En het was het huisje in de Rozenstraat, dus nou ja
voor een vrouw bedoel jequote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat ik iets raak. Verder is het een prima autootje voor een man alleen, redelijk vlot, wendbaar, en vooral geen aanslag op de portemonnee
.
Dat zijn er best veelquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef D. het volgende:
Ik wil eigenlijk alle klassiekers een keer gereden hebben
Dat klinkt inderdaad wel alsof ze snel poen willen verdienen. En dat met die auto's is dus wat JJH bedoelde. Lekkere teamspirit ook, apart weggaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kings of Leon zijn al jaren (ze hebben al een stuk of 4 albums uitgebracht voordat ze zo bekend zijn geworden) op zoek naar succes. Het optreden op PP was ook weer precies zoals verwacht, setlist afrossen zonder bijzonderheden, vooral niks tegen het publiek zeggen en met het geld op zak weer allemaal in aparte dikke auto's wegwezen.
AL aan het trainen voor Gent-Wevelgem volgend jaar?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef D. het volgende:
Ik wil eigenlijk alle klassiekers een keer gereden hebben
Hier staan echte oervijfjes te koop.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag gisteren nog een oude 5 rijdendus niet dat gladde supercinq model maar nog eentje eerder
![]()
Even goed ook de supercinq was een legendarische autoVooral de GT Turbo en de Baccara natuurlijk
Ik wil dat natuurlijk wel de volle turbo versie als je vooraan staat bij het stoplicht dat niks je bijhoudquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag gisteren nog een oude 5 rijdendus niet dat gladde supercinq model maar nog eentje eerder
![]()
Even goed ook de supercinq was een legendarische autoVooral de GT Turbo en de Baccara natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |