Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Met mijn neus zelfs!! Maar nu doet mn rug behoorlijk pijn, een dag lang een martelgang meegemaakt op zee in een veel te klein rubberbootjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kun je met je ellebogen je tenen aanraken?
Is daar iets raars aan of zo hmmquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij de vader van RN kan zijn ......
quote:
*note to zelf, volgend jaar een lolly mee nemen naar de ZCquote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nope, geen zin, volgend jaar 3wil3 i3k3 wel
En mijn ouders vinden het eng. Starks ga ik nog met mannen met lollys mee
De ZC is geen 150 voor een kaartjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen voor die eerste vier moet je al rijk zijn...
zeg 150 eu per kaartje, en dan nog eens een kleine 80 eu per dag die je erdoorheen draait... En dan doe je vrij rustig aan
...
Regel 17: nooit laten blijken dat je zelf iets weet!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat had jij gewoon kunnen opzoeken in de database van Europol, mijnheer de OnderkofferAgent.
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
*note to zelf, volgend jaar een lolly mee nemen naar de ZC
[..]
De ZC is geen 150 voor een kaartje
Alleen eentje met 2 wigvormige wervelsquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand een nieuwe rug voor me in de aanbieding?
En je hebt het frietenvet aangezetquote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen eentje met 2 wigvormige wervels
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een beetje een vaderfiguur voor RN hier.
U bent geslaagd voor de testquote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef OA het volgende:
[..]
Regel 17: nooit laten blijken dat je zelf iets weet!
en jij schrijft nog wel de soapquote:
PeZu zeker nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Fles, Symph en PeZu.
* Snuitebolletje Ladylike van het lijstje met potentiele woest wilde seks partners af schraptquote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen eentje met 2 wigvormige wervels
huh?quote:
Ja ik zit ook steeds terug te lezen, want ik heb nog 2 schermen openstaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef john-frusciante het volgende:
Wat een spammerts hie, ff de veldfles uitwassen en alweer een nieuw deel![]()
Al de hele dag druk mee bezig, pap!quote:
Oh nee hoor, daar heb ik wel wat pijn voor overquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje Ladylike van het lijstje met potentiele woest wilde seks partners af schrapt
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Fles, Symph en PeZu.
Trev, geef KG z'n account terugquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Venlooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
KG, Trev heeft je account gehackt!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Venlooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Voor bitterballenquote:
dan heeft ze geen last van d'r rugquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje Ladylike van het lijstje met potentiele woest wilde seks partners af schrapt
* Snuitebolletje streep weggumtquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar heb ik wel wat pijn voor over
Alleen de dag erna...
Goedzo. Over een half uurtje overhoor ik je. Duits, Latijn, Wiskunde B, Natuurkunde en Geschiedenis. Come prepared or else billekoekquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al de hele dag druk mee bezig, pap!
Onder je oksel stoppenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ontdooien mijn bananensoesjes zo langzaam?
Latijn heb ik niet meer, papaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedzo. Over een half uurtje overhoor ik je. Duits, Latijn, Wiskunde B, Natuurkunde en Geschiedenis. Come prepared or else billekoek
daarom quote je jezelfquote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor bitterballen
Ik ging voor bier naar de friture die dicht was
Vond ik ookquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Onder je oksel stoppen![]()
Of ergens anders
Bedoel je niet ooooooooooooo|OOOOOOOOOOOOOOOO?quote:
De rest danquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je niet ooooooooooooo|OOOOOOOOOOOOOOOO?
Als jij haar billekoek geeft ga ik het doorvertellen aan mijn pappie en dan belt hij de kinderbescherming en wordt jij opgepakt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedzo. Over een half uurtje overhoor ik je. Duits, Latijn, Wiskunde B, Natuurkunde en Geschiedenis. Come prepared or else billekoek
Je kent mequote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft ze geen last van d'r rug![]()
daarna waarschijnlijk wel
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje streep weggumt
Ja juistquote:
Ga maar stationsbordjes op de foto zetten, hèquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De rest dan
Waar betaal ik al dat lesgeld voor??![]()
Ik verwijs maar even naar de Soap over mijn stukje dusquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je niet ooooooooooooo|OOOOOOOOOOOOOOOO?
Bob de Bouwerquote:
Nieeeeeeeeeeet schieeeeeeeeeeeten met dat pistooooooooooooooooooooooooolquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verwijs maar even naar de Soap over mijn stukje dus
Kan me geen klap schelen. Jouw vader ken ik uit de kroeg, die ranselt jou net zo hard afquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij haar billekoek geeft ga ik het doorvertellen aan mijn pappie en dan belt hij de kinderbescherming en wordt jij opgepakt.
Want in de soap zijn RN en ik heeeeleee goeie vriendinnen![]()
Crimineel volk, daar in het oooooooooooooooooooostenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verwijs maar even naar de Soap over mijn stukje dus
Pas maar opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nieeeeeeeeeeet schieeeeeeeeeeeten met dat pistoooooooooooooooooooooooool
dat kan nietquote:
Alcoholistquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me geen klap schelen. Jouw vader ken ik uit de kroeg, die ranselt jou net zo hard af
De drie criminelen uit het Oooooooosten jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Crimineel volk, daar in het oooooooooooooooooooosten.
Het was vals alarmquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan niet![]()
ik heb net gedouched
quote:
De Bende van venloquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De drie criminelen uit het Oooooooosten ja
Lang niet zo crimineel als in het westenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Crimineel volk, daar in het oooooooooooooooooooosten.
Mijn vader weet tenminste dat hij mij altijd de hemel in moet prijzen, anders bel ik de kinderbescherming,quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me geen klap schelen. Jouw vader ken ik uit de kroeg, die ranselt jou net zo hard af
MPG, Joysa en die ene H.?quote:
Wanneer?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Is er toevallig nog iemand die van Purmerend naar Utrecht moet?
Ik bijt niet, wil geen blauwe ogenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn heul niet bitter!en niet hard bijten!
Vaders die bang zijn dat hun dochter de KB gaat bellenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader weet tenminste dat hij mij altijd de hemel in moet prijzen, anders bel ik de kinderbescherming,
Ja maar ik ben naaktmodelquote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik sla niet op plekken welke sporen achter laten.
Die laatste komt niet uit Venlo.quote:
Vaders die hun kinderen bang maken zodat ze de KB niet gaan bellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaders die bang zijn dat hun dochter de KB gaat bellenKom op zeg
Besides WTF ik hoor net dat ik sowieso een dochter hebquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef summer2bird het volgende:
jij weet nog niet eens het vakkenpakket van je dochter uit je hoofd![]()
Morgen zit ik op m'n werk.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
.... geef dan eerder een gil muppet! morgen kan ik
Omgquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader weet tenminste dat hij mij altijd de hemel in moet prijzen, anders bel ik de kinderbescherming,
jij weet nog niet eens het vakkenpakket van je dochter uit je hoofd![]()
Die post is niet serieus bedoeld, dat snap je?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaders die bang zijn dat hun dochter de KB gaat bellenKom op zeg
picsquote:
Gisteren kon ik met je mee reizenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Shokking he?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besides WTF ik hoor net dat ik sowieso een dochter heb![]()
Ene Yuki, geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Ja hoor, ik snap tienermeisjes. Heb er zelf eentjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die post is niet serieus bedoeld, dat snap je?
Toch niet uit Lierop hè?quote:
doe je rustig aan met JFquote:
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet uit Lierop hè?Omdat ik ooit iets las over ene zeer dronken Harry ofzo
In de kelder?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ik snap tienermeisjes. Heb er zelf eentje
Harry komt niet uit Lieropquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet uit Lierop hè?Omdat ik ooit iets las over ene zeer dronken Harry ofzo
quote:
Leuk versjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
Ahum,
Lieve, lieve fokkers, ik ga er weer vandeur,
Maar niet getreurd heur,
Want morgen is er weer een dag,
Met de mooie hoop dat het weer stralen mag!
Doej![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
Ahum,
Maar niet getreurd heur,
Doej![]()
![]()
Trusten Zomersvogeltjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
Ahum,
Maar niet getreurd heur,
Doej![]()
![]()
Gadverdamme.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik gaf een beetje over in mn mond
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
Ahum,
Maar niet getreurd heur,
Doej![]()
![]()
trusaten zomervogelquote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
Ahum,
Maar niet getreurd heur,
Doej![]()
![]()
Pas jij maar opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef JJH het volgende:
Ik kan geen wasmachine meer zien de komende week.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef JJH het volgende:
vooral de zon schijnt hihiquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen schijnt het heerlijk weer te worden idd
zoveel vandaag mee gesjouwdquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef JJH het volgende:
RockNIjntje is de Dochter van Fles. NIjn postte boven jou..quote:
Eentje drie trappen naar beneden, en eentje één omhoog. En die moet er ook nog 2 omhoog de volgende keer. Maar niemand had daar nog zin in...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel vandaag mee gesjouwd
taxi
kan ik begrijpenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Eentje drie trappen naar beneden, en eentje één omhoog. En die moet er ook nog 2 omhoog de volgende keer. Maar niemand had daar nog zin in...
en dat zat allemaal in die taxi van jou?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Eentje drie trappen naar beneden, en eentje één omhoog. En die moet er ook nog 2 omhoog de volgende keer. Maar niemand had daar nog zin in...
Fijn is dus andersquote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen stond ik dus met een wasmachine op m'n nek.
Ik had het vanavond nog over Wel.o.k verhuizingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn is dus andersdus doe maar lezen
Ik ging Symph, wok en Marijke even helpen met sjouwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en dat zat allemaal in die taxi van jou?
Precies. D moet ook zijn plaats maar eens kennenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
RockNIjntje is de Dochter van Fles. NIjn postte boven jou..
Die was er zeker ookquote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het vanavond nog over Wel.o.k verhuizingen.![]()
Maar je hebt het nu helemaal gehad met sjouwenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het vanavond nog over Wel.o.k verhuizingen.![]()
Owwww, dat soapverhaal is verwarrend hoor, ben net aan de 'echte' relaties gewendquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
RockNIjntje is de Dochter van Fles. NIjn postte boven jou..
Onder Nijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. D moet ook zijn plaats maar eens kennen
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar je hebt het nu helemaal gehad met sjouwen
Hoi schoonpapaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. D moet ook zijn plaats maar eens kennen
Hoezo alleen deze dagen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
Laatste klaagpost voorlopig: wat heb ik op dagen als deze een hekel aan reizen met de trein
Doet de NS stom?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
Laatste klaagpost voorlopig: wat heb ik op dagen als deze een hekel aan reizen met de trein
Wat hou ik op deze dagen toch van mn autoquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
hopelijk waren het geen miele'squote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging Symph, wok en Marijke even helpen met sjouwen.
nee joh, utrecht!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Ladylike het volgende:
Zo, bitterballen zijn op
Dadelijk maar eens naar huis gaan
Hansie!quote:
Ik heb het altijd. Zaterdag maar weer eens bevestigd, overigensquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
Nope, dat scheelde nog, maar drie trappen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hopelijk waren het geen miele'sper stuk een kilo of 130 arme jij dan
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hansie!![]()
NS is gewoon de NS. Maar ik voel me niet lekker en dan is de trein nog iets erger dan normaal
Ik ben een inspiratorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Yuki, dankjewel![]()
ik heb een opgeruimde woonkamer en keuken en alles is gezogen![]()
We hebben vorige week een dagje treinen kado gekregen, hopeijk staat dat niet in verbandquote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het altijd. Zaterdag maar weer eens bevestogd, overigens.
Ik had van het weekend eindelijk eens gelukquote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het altijd. Zaterdag maar weer eens bevestigd, overigens.
ja idd, jij liever dan ikquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, dat scheelde nog, maar drie trappen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, jij liever dan ik![]()
zal je morgen wel spierpijn hebben
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef D. het volgende:
*meedoet
Ik heb ook weleens in een trein gezeten
Lag ook wel weer deels aan mezelf, maar toch. OV is soms gewoon GEEN optie. Met name als je later op de avond geen nare verrassingen wil.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hebben vorige week een dagje treinen kado gekregen, hopeijk staat dat niet in verband
Alsof ik het niet spannend vindquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ook, maar niet zo vaak, voor mij is het een heel avontuur.
Hoiquote:
Dat is jammer, wok is nét weer onderweg naar hhw.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik bedacht me dat ik ook een heel mooie boom in de tuin heb
Vertel mij watquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Lag ook wel weer deels aan mezelf, maar toch. OV is soms gewoon GEEN optie. Met name als je later op de avond geen nare verrassingen wil.
Hey STquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik bedacht me dat ik ook een heel mooie boom in de tuin heb
je gaat er zelfs beroerd van spellenquote:
Jij bent de boomdanserquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is jammer, wok is nét weer onderweg naar hhw.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is jammer, wok is nét weer onderweg naar hhw.
Ik zie hetquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je gaat er zelfs beroerd van spellen
Nee joh, ben je malquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het
Tijd om af te sluiten kennelijk
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je gaat er zelfs beroerd van spellen
gelukkig hoef ik niet vaak te treinenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Lag ook wel weer deels aan mezelf, maar toch. OV is soms gewoon GEEN optie. Met name als je later op de avond geen nare verrassingen wil.
Toch niet op mij hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat en ik was even bozig, dus dat hielp ook
Dagje treinen kado gekregenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hebben vorige week een dagje treinen kado gekregen, hopeijk staat dat niet in verband
Nee johquote:
Yay voor blote voeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik kan weer met blote voeten in huis lopen zonder een kattenbak-inhoud onder mijn voeten
Niks is zo lekker als op blote voeten lopenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik kan weer met blote voeten in huis lopen zonder een kattenbak-inhoud onder mijn voeten
quote:
Nee, maar ik ga wel ff in de garage kijken nuquote:Ben ik jou vanmiddag tegengekomen tussen Raalte en Lemelerveld?
Nee, ik zag daar een zwarte C4 rijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik ga wel ff in de garage kijken nu
Jaaquote:
Jij krijgt gewoon een sixpack seinstoringen kado. Iedere weekquote:
Gelukkigquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Dat is zo tof hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
En ik vond een auto onder de bank en een poppetje en zijn helmpje in de bank
Ik hoop hetquote:
Zijn die dan niet op onder hand?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon een sixpack seinstoringen kado. Iedere week
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon een sixpack seinstoringen kado. Iedere week
Ik zou ook gewoon echt niet weten waaromquote:
Nog even door zoeken en we weet vind je nog geld ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
En ik vond een auto onder de bank en een poppetje en zijn helmpje in de bank
Ik was het dus nietquote:
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is zo tof hè.
Van die 'Hé lag dit hier. ' momenten.
Dat weet ik, maar ik moest gelijk aan jou denken.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was het dus niet
Er zijn er meerdere in NL
Niet zo'n mooie uiteraard, maar daar moeten ze maar mee leven
Afwisselingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
Thijs helemaal gelukkig met zijn kleine geje auto![]()
nu is de blauwe weer kwijt
meisjequote:
Een euroquote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even door zoeken en we weet vind je nog geld ook.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
Thijs helemaal gelukkig met zijn kleine geje auto![]()
nu is de blauwe weer kwijt
quote:
Ik heb weleens dat iemand bijna zeker weet mij gezien te hebben, en dan was het een Pontiacquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik moest gelijk aan jou denken.
Geen USB-sticks?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
Taxi's stofzuigen is zo tof hè. Ik vind altijd wel wat kleingeld tussen de bekleding.![]()
Rinkelderinkel en daar is weer wat geldquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
Taxi's stofzuigen is zo tof hè. Ik vind altijd wel wat kleingeld tussen de bekleding.![]()
Oh!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer een rode voor hem meenemen?
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb weleens dat iemand bijna zeker weet mij gezien te hebben, en dan was het een Pontiac
Thijsquote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!![]()
Dat mag![]()
Had ik al verteld dat hij daar 's avonds nog honderduit over praatte?
Mama, die meneeeer (Ik: welke meneer? Hij: HANS!) heeft rode auto's! Heel veel!
Ik: Ja, moooooi he? Hij: ja, EN treinen!![]()
Ik: En wat deden die? Hij: die gingen weer weg.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!![]()
Dat mag![]()
De keren dat ik Knight Rider heb horen vallen bij het zien van mijn auto kan ik op 2 handen al niet meer tellenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.
Er zit ook maar een klein beetje verschil in.
Whehehequote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat heb je voor auto dan D.? Iets ouds dus schijnbaar...
Heeft JJH ook een treinbaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!![]()
Dat mag![]()
Maak je niet druk, IEDEREEN is "die meneer"quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nog steeds 'die meneer'?Ik maak wel indruk.
*ff kijkt of Bengel er niet is en snel een fotootje postquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat heb je voor auto dan D.? Iets ouds dus schijnbaar...
Hij zegt in ieder geval meneerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een treinbaan. En die wil ik kwijt want er is geen ruimte voor in mijn nieuwe huisquote:
Mooi, Knightriderquote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
*ff kijkt of Bengel er niet is en snel een fotootje post
klik
Dat is hetzelfde model als die witte met rooie biesjes van The A-Teamquote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
*ff kijkt of Bengel er niet is en snel een fotootje post
klik
Dukes of Hazard toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde model als die witte met rooie biesjes van The A-Team
Hij weet wel hoe het zitquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak je niet druk, IEDEREEN is "die meneer"![]()
Behalve tettenDaar heeftie wel kijk op toch
Nee troll, DAT is dan weer wel een Pontiacquote:
Grmblquote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi, KnightriderWaar zijn de lampjes?
Mwoah, met beleidquote:Je moet niet over drempels rijden zo te zien trouwens.
Uhuquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde model als die witte met rooie biesjes van The A-Team
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee troll, DAT is dan weer wel een Pontiac
Faceman maakte op jou geen indruk?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hadden een rood met witte auto... Van A-team weet ik alleen die grote zwarte bus.
Ja, want anders kon hij je naam niet meteen zeggen als ik er naar vraagquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
GMTAquote:
Ik ben dan iets teveel autofiel. Maar bij houden de overeenkomsten op bij de kleur en het land van herkomst.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
De keren dat ik Knight Rider heb horen vallen bij het zien van mijn auto kan ik op 2 handen al niet meer tellenMeestal vrouwen en kinderen trouwens, maar dat zal niemand verbazen
Nerdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet echt. Alleen in Battlestar Galactica
Da's wel opvallend, de link met USA leggen ze dus wel met mijn auto. Een zwarte Ferrari noemen ze nooit Knight Rider.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dan iets teveel autofiel. Maar bij houden de overeenkomsten op bij de kleur en het land van herkomst.
Dukes hadden een oranje scheurbak met 01 erop of zoquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hadden een rood met witte auto... Van A-team weet ik alleen die grote zwarte bus.
General Lee. Een Dodge Charger.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dukes hadden een oranje scheurbak met 01 erop of zo
Dodge Chargerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neequote:
Ja ook even gegoogeld, in mijn herinnering zag die er een beetje uit als die van Face, maar dat is dus niet zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een heldje.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want anders kon hij je naam niet meteen zeggen als ik er naar vraag![]()
Daar moet hij normaal heel lang over nadenken, en hij wist het zelfs nog van de vorige keer
Ach joh, die auto's lijken allemaal op elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ook even gegoogeld, in mijn herinnering zag die er een beetje uit als die van Face, maar dat is dus niet zo.
Ik lees topics achteruit.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee![]()
en ik zei nog dat je dus wel indruk maakte, maar dat maakte blijkbaar geen indruk
Ik heb er ook totaal geen verstand van, als het maar rijdt. De enige auto die ik dan wel mooi vind is een Porsche, maar dan een beetje oud model.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, die auto's lijken allemaal op elkaar
Denk dat er in de loop van die serie zeker 30 van die dingen kort gereden zijnquote:
Ik ookquote:
Nee, dat ben jij, hij was meteen al fan van jequote:
minstensquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat er in de loop van die serie zeker 30 van die dingen kort gereden zijn
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen verstand van, als het maar rijdt. De enige auto die ik dan wel mooi vind is een Porsche, maar dan een beetje oud model.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Nee, dat ben jij, hij was meteen al fan van je
Ik weet nog wel iets, maar echt niet veelquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen verstand van, als het maar rijdt. De enige auto die ik dan wel mooi vind is een Porsche, maar dan een beetje oud model.
Je kent oude Volvo'squote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets, maar echt niet veel
quote:
Die van mij is uit de tachtiger jarenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja Kaar, pak eens wat van je eigen leeftijd![]()
zo 1 heb ik gehadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Maar meer dit nog
[ afbeelding ]
Die auto's van tegenwoordig lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets, maar echt niet veel
Ja, want Volvoquote:
Was een grapje, omdat je mij bedanktequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon echt niet weten waarom![]()
Oeh, en ik heb ook de boerderij afgewassen
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo 1 heb ik gehad![]()
maar dan in het rood
Dat dacht ik al te zienquote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij is uit de tachtiger jarenDie Porsche dan.
Een 964.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Maar meer dit nog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |