Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Met mijn neus zelfs!! Maar nu doet mn rug behoorlijk pijn, een dag lang een martelgang meegemaakt op zee in een veel te klein rubberbootjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kun je met je ellebogen je tenen aanraken?
Is daar iets raars aan of zo hmmquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij de vader van RN kan zijn ......
quote:
*note to zelf, volgend jaar een lolly mee nemen naar de ZCquote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nope, geen zin, volgend jaar 3wil3 i3k3 wel
En mijn ouders vinden het eng. Starks ga ik nog met mannen met lollys mee
De ZC is geen 150 voor een kaartjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen voor die eerste vier moet je al rijk zijn...
zeg 150 eu per kaartje, en dan nog eens een kleine 80 eu per dag die je erdoorheen draait... En dan doe je vrij rustig aan
...
Regel 17: nooit laten blijken dat je zelf iets weet!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat had jij gewoon kunnen opzoeken in de database van Europol, mijnheer de OnderkofferAgent.
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
*note to zelf, volgend jaar een lolly mee nemen naar de ZC
[..]
De ZC is geen 150 voor een kaartje
Alleen eentje met 2 wigvormige wervelsquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand een nieuwe rug voor me in de aanbieding?
En je hebt het frietenvet aangezetquote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen eentje met 2 wigvormige wervels
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een beetje een vaderfiguur voor RN hier.
U bent geslaagd voor de testquote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef OA het volgende:
[..]
Regel 17: nooit laten blijken dat je zelf iets weet!
en jij schrijft nog wel de soapquote:
PeZu zeker nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Fles, Symph en PeZu.
* Snuitebolletje Ladylike van het lijstje met potentiele woest wilde seks partners af schraptquote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen eentje met 2 wigvormige wervels
huh?quote:
Ja ik zit ook steeds terug te lezen, want ik heb nog 2 schermen openstaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef john-frusciante het volgende:
Wat een spammerts hie, ff de veldfles uitwassen en alweer een nieuw deel![]()
Al de hele dag druk mee bezig, pap!quote:
Oh nee hoor, daar heb ik wel wat pijn voor overquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje Ladylike van het lijstje met potentiele woest wilde seks partners af schrapt
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Fles, Symph en PeZu.
Trev, geef KG z'n account terugquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Venlooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
KG, Trev heeft je account gehackt!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Venlooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Voor bitterballenquote:
dan heeft ze geen last van d'r rugquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje Ladylike van het lijstje met potentiele woest wilde seks partners af schrapt
* Snuitebolletje streep weggumtquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee hoor, daar heb ik wel wat pijn voor over
Alleen de dag erna...
Goedzo. Over een half uurtje overhoor ik je. Duits, Latijn, Wiskunde B, Natuurkunde en Geschiedenis. Come prepared or else billekoekquote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al de hele dag druk mee bezig, pap!
Onder je oksel stoppenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ontdooien mijn bananensoesjes zo langzaam?
Latijn heb ik niet meer, papaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedzo. Over een half uurtje overhoor ik je. Duits, Latijn, Wiskunde B, Natuurkunde en Geschiedenis. Come prepared or else billekoek
daarom quote je jezelfquote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor bitterballen
Ik ging voor bier naar de friture die dicht was
Vond ik ookquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Onder je oksel stoppen![]()
Of ergens anders
Bedoel je niet ooooooooooooo|OOOOOOOOOOOOOOOO?quote:
De rest danquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je niet ooooooooooooo|OOOOOOOOOOOOOOOO?
Als jij haar billekoek geeft ga ik het doorvertellen aan mijn pappie en dan belt hij de kinderbescherming en wordt jij opgepakt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedzo. Over een half uurtje overhoor ik je. Duits, Latijn, Wiskunde B, Natuurkunde en Geschiedenis. Come prepared or else billekoek
Je kent mequote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft ze geen last van d'r rug![]()
daarna waarschijnlijk wel
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje streep weggumt
Ja juistquote:
Ga maar stationsbordjes op de foto zetten, hčquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De rest dan
Waar betaal ik al dat lesgeld voor??![]()
Ik verwijs maar even naar de Soap over mijn stukje dusquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je niet ooooooooooooo|OOOOOOOOOOOOOOOO?
Bob de Bouwerquote:
Nieeeeeeeeeeet schieeeeeeeeeeeten met dat pistooooooooooooooooooooooooolquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verwijs maar even naar de Soap over mijn stukje dus
Kan me geen klap schelen. Jouw vader ken ik uit de kroeg, die ranselt jou net zo hard afquote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij haar billekoek geeft ga ik het doorvertellen aan mijn pappie en dan belt hij de kinderbescherming en wordt jij opgepakt.
Want in de soap zijn RN en ik heeeeleee goeie vriendinnen![]()
Crimineel volk, daar in het oooooooooooooooooooostenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verwijs maar even naar de Soap over mijn stukje dus
Pas maar opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nieeeeeeeeeeet schieeeeeeeeeeeten met dat pistoooooooooooooooooooooooool
dat kan nietquote:
Alcoholistquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me geen klap schelen. Jouw vader ken ik uit de kroeg, die ranselt jou net zo hard af
De drie criminelen uit het Oooooooosten jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Crimineel volk, daar in het oooooooooooooooooooosten.
Het was vals alarmquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan niet![]()
ik heb net gedouched
quote:
De Bende van venloquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De drie criminelen uit het Oooooooosten ja
Lang niet zo crimineel als in het westenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Crimineel volk, daar in het oooooooooooooooooooosten.
Mijn vader weet tenminste dat hij mij altijd de hemel in moet prijzen, anders bel ik de kinderbescherming,quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me geen klap schelen. Jouw vader ken ik uit de kroeg, die ranselt jou net zo hard af
MPG, Joysa en die ene H.?quote:
Wanneer?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Is er toevallig nog iemand die van Purmerend naar Utrecht moet?
Ik bijt niet, wil geen blauwe ogenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze zijn heul niet bitter!en niet hard bijten!
Vaders die bang zijn dat hun dochter de KB gaat bellenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader weet tenminste dat hij mij altijd de hemel in moet prijzen, anders bel ik de kinderbescherming,
Ja maar ik ben naaktmodelquote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik sla niet op plekken welke sporen achter laten.
Die laatste komt niet uit Venlo.quote:
Vaders die hun kinderen bang maken zodat ze de KB niet gaan bellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaders die bang zijn dat hun dochter de KB gaat bellenKom op zeg
Besides WTF ik hoor net dat ik sowieso een dochter hebquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef summer2bird het volgende:
jij weet nog niet eens het vakkenpakket van je dochter uit je hoofd![]()
Morgen zit ik op m'n werk.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
.... geef dan eerder een gil muppet! morgen kan ik
Omgquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader weet tenminste dat hij mij altijd de hemel in moet prijzen, anders bel ik de kinderbescherming,
jij weet nog niet eens het vakkenpakket van je dochter uit je hoofd![]()
Die post is niet serieus bedoeld, dat snap je?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaders die bang zijn dat hun dochter de KB gaat bellenKom op zeg
picsquote:
Gisteren kon ik met je mee reizenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Shokking he?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besides WTF ik hoor net dat ik sowieso een dochter heb![]()
Ene Yuki, geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Yuki het volgende:
Ja hoor, ik snap tienermeisjes. Heb er zelf eentjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die post is niet serieus bedoeld, dat snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |