Hup gaan danquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrienden
[..]
Hij wil er best heen hoor
Nah, eerst maar eens afwachten tot RWquote:
als jij de vader van RN kan zijn ......quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op zeg, het moet wel een BEETJE geloofwaardig blijven
Daar ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op maandag 13 juni 2011 20:16 schreef summer2bird het volgende:
Maar, DaMart, had ik nu ergens gelezen dat er nog een seizoen aan kwam of ben ik nu gek
Misschien ben ik het alweer vergetenquote:
Dan heb je dus nog een paar dagen en dan kan je dus naar de ZCquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nah, eerst maar eens afwachten tot RW
Okeliedokeliequote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Maar zoals ik al zei: ik denk dat er wat mensen boos worden als ze niet weten hoe de cliffhanger afloopt.
loop zequote:
Oh toch niet, dies dichtquote:
Aflevering 1 en 3 t/m 10, en daarna ben ik vertrokkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien ben ik het alweer vergeten, maar ik heb DaMart nog nooit voorbij zien komen
dat ben je dus vergetenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien ben ik het alweer vergeten, maar ik heb DaMart nog nooit voorbij zien komen
Het was voor een pilsjequote:
Mijn staat er toch iedere keer weer naast, hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben je dus vergeten![]()
en je hebt erover heen gelezen
je blijft van mij steaks afquote:
Ik dacht dat jij zei dat je niet groot werdquote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik een grote Nijn ben ga ik naar Rock Werchter, ZC, Lowlands, Pinkpop en als ik rijk ben ook nog naar Glastonbury![]()
Mentaal grootquote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zei dat je niet groot werd
Ja maar van je bier nietquote:
Met al die alcoholisten en studenten hier heeft iedere snackbar alcoholquote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, dat hebben ze volgens mij hier niet eens bij de snackbar (geen vergunning denk ik).
dat heb ik genoeg staanquote:
O jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 3 t/m 10, en daarna ben ik vertrokken.
Kan dit jaar toch ook wel, je bent dan al bijna 18quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil volgend jaar naar de zwarte cross![]()
Groot wordt je nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik een grote Nijn ben ga ik naar Rock Werchter, ZC, Lowlands, Pinkpop en als ik rijk ben ook nog naar Glastonbury![]()
Welquote:
Mostaaaaaaaaaahrd.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met al die alcoholisten en studenten hier heeft iedere snackbar alcohol
GMTAquote:
Ben jij 16 en naief?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand een nieuwe rug voor me in de aanbieding?
Alleen eentje die zwaar verrot isquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Normaal is hier wel een AH open (zelfs tot middernacht) maar vandaag was echt ALLES dichtquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
handig. Maar de AH hier is tot 9 uur open, dus als ik nog wat moet hebben kan ik altijd daar naartoe.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nope, geen zin, volgend jaar 3wil3 i3k3 welquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan dit jaar toch ook wel, je bent dan al bijna 18
En dat had jij gewoon kunnen opzoeken in de database van Europol, mijnheer de OnderkofferAgentquote:
Kun je met je ellebogen je tenen aanraken?quote:
Alleen voor die eerste vier moet je al rijk zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |