Daar ga ik heen als ik >18quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel ja![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik wacht op dat lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het toch maar eens gaan bijhoudenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Nog drie soapavonden te gaan nu dus: Volgende week donderdag de finale met een dubbele aflevering!
Ja dus? Daar zit ik dan toch wel net 20 cm boven hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom dat dan? met -1.40 is de intree gratis
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Nog drie soapavonden te gaan nu dus: Volgende week donderdag de finale met een dubbele aflevering!
Dat wordt het zekerquote:
Ja, en wat voor een... in ieder geval eentje die een hoop boze mensen oplevert als ik geen tweede seizoen schrijfquote:
jij komt voor mij werken als paaldanseresquote:
Tot 16 ga ik mét papa (de echte ja, niet Flesquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag dat van je papa?
Boven de 21 stond er
Ah, dan ga ik het toch ff volgenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt het zeker.
[..]
Ja, en wat voor een... in ieder geval eentje die een hoop boze mensen oplevert als ik geen tweede seizoen schrijf.
Heb ik ergens overheen gelezen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt voor mij werken als paaldanseres![]()
Ik mis er wel meer heurquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef OA het volgende:
Mart, ik zei het vanmiddag al, maar ik mis 1 persoon in de soap...
Wie dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef OA het volgende:
Mart, ik zei het vanmiddag al, maar ik mis 1 persoon in de soap...
En met wie ga je als je 18 bent?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot 16 ga ik mét papa (de echte ja, niet Fles) naar festivals, dus ja
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... het zal wel vreemd wezen trouwens... geen soap schrijven in de trein de komende week.
Mee sleuren naar de ZCquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot 16 ga ik mét papa (de echte ja, niet Fles) naar festivals, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |