gelukkig nietquote:
Daar ligt die altijdquote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hoe weet jij waar ik mijn pistool bewaar
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wacht maar af de volgende afleveringen... donderdag weten jullie trouwens wat er in het pakketje van Pheno zit.
Mijn bron vindt het niet.o.k als ik dat zegquote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hoe weet jij waar ik mijn pistool bewaar
Ja inmiddels wel jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog niet gelezen dat je m'n papa bent in de soap?
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel ja![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik wacht op dat lijstje
whehehehequote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn bron vindt het niet.o.k als ik dat zeg.
[..]
Ja inmiddels wel ja![]()
[ afbeelding ]
Zeker een stationsbord voor je kop?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel ja![]()
[ afbeelding ]
Smørbuck.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel ja![]()
[ afbeelding ]
* john-frusciante wacht op youtube filmpjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over Jackass gesproken, ik kan de Jackass theme (Minutemen - Corona) op mijn gitaar
ik las bikerquote:
Toch heb je een leerfetisch he?quote:
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 20:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* john-frusciante wacht op youtube filmpje![]()
dat is beter dan een bikkelquote:Op maandag 13 juni 2011 20:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* john-frusciante wacht op youtube filmpje![]()
[..]
ik las biker
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Nog drie soapavonden te gaan nu dus: Volgende week donderdag de finale met een dubbele aflevering!
Kom ik er nou ook ooit in voor?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Nog drie soapavonden te gaan nu dus: Volgende week donderdag de finale met een dubbele aflevering!
Waarom houdt het op?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Het wordt wel heel spannendquote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Met de ZCquote:
Daar ga ik heen als ik >18quote:
[..]
Ja inmiddels wel ja![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het toch maar eens gaan bijhoudenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Ja dus? Daar zit ik dan toch wel net 20 cm boven hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom dat dan? met -1.40 is de intree gratis
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
Dat wordt het zekerquote:
Ja, en wat voor een... in ieder geval eentje die een hoop boze mensen oplevert als ik geen tweede seizoen schrijfquote:
jij komt voor mij werken als paaldanseresquote:
Tot 16 ga ik mét papa (de echte ja, niet Flesquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag dat van je papa?
Boven de 21 stond er
Ah, dan ga ik het toch ff volgenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt het zeker.
[..]
Ja, en wat voor een... in ieder geval eentje die een hoop boze mensen oplevert als ik geen tweede seizoen schrijf.
Heb ik ergens overheen gelezen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt voor mij werken als paaldanseres![]()
Ik mis er wel meer heurquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef OA het volgende:
Mart, ik zei het vanmiddag al, maar ik mis 1 persoon in de soap...
Wie dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef OA het volgende:
Mart, ik zei het vanmiddag al, maar ik mis 1 persoon in de soap...
En met wie ga je als je 18 bent?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot 16 ga ik mét papa (de echte ja, niet Fles) naar festivals, dus ja
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... het zal wel vreemd wezen trouwens... geen soap schrijven in de trein de komende week.
Mee sleuren naar de ZCquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot 16 ga ik mét papa (de echte ja, niet Fles) naar festivals, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |