Uhuquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde model als die witte met rooie biesjes van The A-Team
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee troll, DAT is dan weer wel een Pontiac
Faceman maakte op jou geen indruk?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hadden een rood met witte auto... Van A-team weet ik alleen die grote zwarte bus.
Ja, want anders kon hij je naam niet meteen zeggen als ik er naar vraagquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nog steeds 'die meneer'?Ik maak wel indruk.
GMTAquote:
Ik ben dan iets teveel autofiel. Maar bij houden de overeenkomsten op bij de kleur en het land van herkomst.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
De keren dat ik Knight Rider heb horen vallen bij het zien van mijn auto kan ik op 2 handen al niet meer tellenMeestal vrouwen en kinderen trouwens, maar dat zal niemand verbazen
Nerdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet echt. Alleen in Battlestar Galactica
Da's wel opvallend, de link met USA leggen ze dus wel met mijn auto. Een zwarte Ferrari noemen ze nooit Knight Rider.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dan iets teveel autofiel. Maar bij houden de overeenkomsten op bij de kleur en het land van herkomst.
Dukes hadden een oranje scheurbak met 01 erop of zoquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hadden een rood met witte auto... Van A-team weet ik alleen die grote zwarte bus.
General Lee. Een Dodge Charger.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dukes hadden een oranje scheurbak met 01 erop of zo
Dodge Chargerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neequote:
Ja ook even gegoogeld, in mijn herinnering zag die er een beetje uit als die van Face, maar dat is dus niet zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een heldje.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want anders kon hij je naam niet meteen zeggen als ik er naar vraag![]()
Daar moet hij normaal heel lang over nadenken, en hij wist het zelfs nog van de vorige keer
Ach joh, die auto's lijken allemaal op elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ook even gegoogeld, in mijn herinnering zag die er een beetje uit als die van Face, maar dat is dus niet zo.
Ik lees topics achteruit.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee![]()
en ik zei nog dat je dus wel indruk maakte, maar dat maakte blijkbaar geen indruk
Ik heb er ook totaal geen verstand van, als het maar rijdt. De enige auto die ik dan wel mooi vind is een Porsche, maar dan een beetje oud model.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach joh, die auto's lijken allemaal op elkaar
Denk dat er in de loop van die serie zeker 30 van die dingen kort gereden zijnquote:
Ik ookquote:
Nee, dat ben jij, hij was meteen al fan van jequote:
minstensquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat er in de loop van die serie zeker 30 van die dingen kort gereden zijn
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen verstand van, als het maar rijdt. De enige auto die ik dan wel mooi vind is een Porsche, maar dan een beetje oud model.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Nee, dat ben jij, hij was meteen al fan van je
Ik weet nog wel iets, maar echt niet veelquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen verstand van, als het maar rijdt. De enige auto die ik dan wel mooi vind is een Porsche, maar dan een beetje oud model.
Je kent oude Volvo'squote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets, maar echt niet veel
quote:
Die van mij is uit de tachtiger jarenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja Kaar, pak eens wat van je eigen leeftijd![]()
zo 1 heb ik gehadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Maar meer dit nog
[ afbeelding ]
Die auto's van tegenwoordig lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets, maar echt niet veel
Ja, want Volvoquote:
Was een grapje, omdat je mij bedanktequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon echt niet weten waarom![]()
Oeh, en ik heb ook de boerderij afgewassen
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo 1 heb ik gehad![]()
maar dan in het rood
Dat dacht ik al te zienquote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij is uit de tachtiger jarenDie Porsche dan.
Een 964.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Maar meer dit nog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |