Ik ook zoietsquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
pfff als ik moet posten waar ik allemaal in gereden heb....dat zijn een stuk of 60 auto's denk ik
Ik ga ook rap die kant op, zeker als ik moet posten wat ik gereden heb. Eigen auto's valt nog wel mee. Eerst een Citroen ZX, toen een Daihatsu Applause, een Volvo 440, en nu een Volvo 940.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
pfff als ik moet posten waar ik allemaal in gereden heb....dat zijn een stuk of 60 auto's denk ik
Ja, ik vind 'm tofquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Lief hè.
Ik heb zelfs nog 2 tellen gedacht (een kleine 2 tellen, maar goed) om seriues interesse te tonen.
Maar dan moet ik teveel bijleggen, en hij staat hier altijd buiten, zo'n auto verdiend een beter huis.
Die quadra was echt een moordbak jongequote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
Toch wel een beetje jaloers op jou is nu
Quante costa?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
Ik reed net langs een oranje saab uit 1974. Staat te koop, voor de liefhebber
kutbandquote:
Leuk hoor, zo een oude kever.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'm tof![]()
Ik ben speciaal voor mijn kevertje een garagebox gaan huren
Jawelquote:
Nah, vind ik niet, lekker geluid hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kutband
overhyped en geen liefde voor muziek, alleen geld.
ben ik niet met je eens, die gast kan goed zingen, lekker geluidquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kutband
overhyped en geen liefde voor muziek, alleen geld.
Ik had het over de 5 trsquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die quadra was echt een moordbak jonge![]()
![]()
Die konden we alleen maar starten (met choke) als alle roldeuren van de loods open stondenAnders ging iedereen echt meteen dood
![]()
En dan het veld op, hard stuiteren over de zandpaden daarGeweldig
![]()
Misschien zijn er nog wel foto's van, moet ik ff zoeken (was in 1997)
Ik vind er weinig aan. K*tband gaat me net wat te verquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, die gast kan goed zingen, lekker geluid
oh ze maken wel goede muziek maar ze hebben geen liefde voor het vak...they're in for the money.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
Ik heb pas mijn tweede eigen auto...
Vijf jaar in een Renault Twingo gereden, en nu sinds een jaartje een Peugeot 107. Beiden zwart![]()
.
Een collega van me zij anders wel eens dat ze expres de instrumenten ontstemde om het bij zijn stem te laten horen omdat hij niet helemaal zuiver en zo kon zingenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh, K.O.L. ga ik toch nog live zien, dus even zappenquote:
Het is wel nogal commercieel inderdaad (niet dat ik er verstand van heb, de helft van die bands ken ik niet eensquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh ze maken wel goede muziek maar ze hebben geen liefde voor het vak...they're in for the money.
mja dat ervaart iedereen weer persoonlijk denk ik danquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh ze maken wel goede muziek maar ze hebben geen liefde voor het vak...they're in for the money.
Ik had de kever zelfs voordat ik mijn rijbewijs hadquote:
zo'n rijdende boodschappenkar?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
Ik heb pas mijn tweede eigen auto...
Vijf jaar in een Renault Twingo gereden, en nu sinds een jaartje een Peugeot 107. Beiden zwart![]()
.
Oh die was van een vriendje, voordat ik mn rijbewijs hadquote:
KOL was toch ook de band waarvan de leden elk apart met een Merc S Klasse naar het podium gereden werden?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel nogal commercieel inderdaad (niet dat ik er verstand van heb, de helft van die bands ken ik niet eens)
Omdat ik het huis en de inboedel hieldquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het huis en de inboedel hield
Jammer, maar dan is het niet anders.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het huis en de inboedel hield
Geen flauw idee, ik ken de nummers, maar wie ze zingen.. geen idee. Ik kijk nooit clips.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
KOL was toch ook de band waarvan de leden elk apart met een Merc S Klasse naar het podium gereden werden?
Yayquote:
Als ik ooit zo'n eentje kan kopen dan doe ik datquote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die was van een vriendje, voordat ik mn rijbewijs hadHad m bijna kort gereden tegen een hek wat ik echt totaal niet zag
Het is dan ook niet de bedoeling dat ik iets raakquote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo'n rijdende boodschappenkar?![]()
dat je meteen op slag dood bent als je iets raakt...
Kings of Leon zijn al jaren (ze hebben al een stuk of 4 albums uitgebracht voordat ze zo bekend zijn geworden) op zoek naar succes. Het optreden op PP was ook weer precies zoals verwacht, setlist afrossen zonder bijzonderheden, vooral niks tegen het publiek zeggen en met het geld op zak weer allemaal in aparte dikke auto's wegwezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel nogal commercieel inderdaad (niet dat ik er verstand van heb, de helft van die bands ken ik niet eens)
Ik heb maar drie tellen zelf in 'm geredenquote:
ik zag gisteren nog een oude 5 rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n eentje kan kopen dan doe ik dat
Rozenstraat.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb maar drie tellen zelf in 'm gereden![]()
Dat ga ik ooit nog inhalen in een andere![]()
En het was het huisje in de Rozenstraat, dus nou ja
voor een vrouw bedoel jequote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat ik iets raak. Verder is het een prima autootje voor een man alleen, redelijk vlot, wendbaar, en vooral geen aanslag op de portemonnee
.
Dat zijn er best veelquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef D. het volgende:
Ik wil eigenlijk alle klassiekers een keer gereden hebben
Dat klinkt inderdaad wel alsof ze snel poen willen verdienen. En dat met die auto's is dus wat JJH bedoelde. Lekkere teamspirit ook, apart weggaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kings of Leon zijn al jaren (ze hebben al een stuk of 4 albums uitgebracht voordat ze zo bekend zijn geworden) op zoek naar succes. Het optreden op PP was ook weer precies zoals verwacht, setlist afrossen zonder bijzonderheden, vooral niks tegen het publiek zeggen en met het geld op zak weer allemaal in aparte dikke auto's wegwezen.
AL aan het trainen voor Gent-Wevelgem volgend jaar?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef D. het volgende:
Ik wil eigenlijk alle klassiekers een keer gereden hebben
Hier staan echte oervijfjes te koop.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag gisteren nog een oude 5 rijdendus niet dat gladde supercinq model maar nog eentje eerder
![]()
Even goed ook de supercinq was een legendarische autoVooral de GT Turbo en de Baccara natuurlijk
Ik wil dat natuurlijk wel de volle turbo versie als je vooraan staat bij het stoplicht dat niks je bijhoudquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag gisteren nog een oude 5 rijdendus niet dat gladde supercinq model maar nog eentje eerder
![]()
Even goed ook de supercinq was een legendarische autoVooral de GT Turbo en de Baccara natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |