*duimtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Duimen jullie even dat ik zo m'n overstap haal?
Ik wil liggen
Zwarte auto's sowiesoquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon zwart mag ookOf blauw misstaat ook niet.
Ik duim voor jequote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ik wil liggen
Ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ik wil liggen
Je moest eens weten HOE snel ik met een camera ergens bij kan zijn als het moetquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is zeker soms nog wel eens lastig zeker?
Ja, echtquote:Op maandag 13 juni 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral op oudere auto's. Er heeft een ontwerpafdeling heel lang zitten ontwerpen, en dan komt er een boerenpummel met een spoiler die denkt dat dat mooier is. Zo is het NIET bedoeld.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, sommige auto's horen niet zwart te zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwart is op alle auto's goed.
Maar wel origineel
Wat een lelijk dingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten HOE snel ik met een camera ergens bij kan zijn als het moetÜbung macht den Meister
![]()
Dus even voor jou:
[ afbeelding ]
Berry nicequote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten HOE snel ik met een camera ergens bij kan zijn als het moetÜbung macht den Meister
![]()
Dus even voor jou:
[ afbeelding ]
Mooie R33.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Dus even voor jou:
[ afbeelding ]
JIJ bent lief, ja.quote:
Die van de hulpdiensten?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, sommige auto's horen niet zwart te zijn
Nope, bepaalde speciale auto'squote:
Exact.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, bepaalde speciale auto'szoals de F40, F50 die mogen niet zwart zijn, die moeten rood zijn
Die platgeslagen fiatjes zijn toch niet mijn dingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, bepaalde speciale auto'szoals de F40, F50 die mogen niet zwart zijn, die moeten rood zijn
Ik sta bij dat soort dingen wel altijd enthousiast oeh, oeh, oeh, kijk nou, kijk nou te springenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
ST, ik zou ook zo graag eens een dagje op het concours d'elegance van Goodwood of Pebble Beach rondlopen. Daar staan echt de mooiste en de duurste ter wereld. En er zit geen schroefje in wat er in niet inhoord.
Ik vind het echt een mooie wagen jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooie R33.
Lekker ingetogen, geen dikke kits of spoilers, wel dikke velgen.
Subgenrequote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Is het "sub genre" of "subgenre"? Word vindt dat eerste en mijn Nederlands boek dat tweede...
Het is subgenre ZONDER SPATIE.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Is het "sub genre" of "subgenre"? Word vindt dat eerste en mijn Nederlands boek dat tweede...
Ik was gisteravond nog bij het AZU.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mooie wagen jaRijdt hier meestal in het weekend weleens rondjes. Dan zijn hier op de univ de wegen pretty much uitgestorven
ALleen jammer van die drempel dus idd
Dank je, paquote:
Joa...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is subgenre ZONDER SPATIE.
Word is een Amerikaans wanproduct, en heeft dus last van Engelse Ziekte.
Dat maakt niet uit maar die horen gewoon echt rood te zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Die platgeslagen fiatjes zijn toch niet mijn ding.
Zeker helemaal mee eensquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooruit dan, zwart is op bijna alle auto's goed.
Dat is zeker jammerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mooie wagen jaRijdt hier meestal in het weekend weleens rondjes. Dan zijn hier op de univ de wegen pretty much uitgestorven
ALleen jammer van die drempel dus idd
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Die oude auto's zijn ook veel mooier dan die dingen van nu vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |