Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
nee ringbewoner gaat een half uurtje testenquote:
Mooi! Wil ik eigenlijk ook nog eens doen met SAM. I.v.m. de mic.... ik kan het eigenlijk niet hebben dat die niet werkte.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ringbewoner gaat een half uurtje testen
wil je na hem een half uurtje?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi! Wil ik eigenlijk ook nog eens doen met SAM. I.v.m. de mic.... ik kan het eigenlijk niet hebben dat die niet werkte.
Is goed. Alleen om te testen hè?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je na hem een half uurtje?
zal ik je dan om half 5 zetten, dan kan je zo doorlopen naar gewoon draaienquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed. Alleen om te testen hè?
Vanaf 17.00 draai ik gewoon.
quote:
Graag!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal ik je dan om half 5 zetten, dan kan je zo doorlopen naar gewoon draaien
Zow.... langslaper! Goede middag!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik ben godverdomme nog steeds dronken zeg....
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En m'n ingewanden zijn zo'n beetje oraal in de wc terecht gekomen!
Omdat we nog geen testserver hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef Redskillz het volgende:
waarom gaan we testen op de normale server??
die is van viro, dan moet viro er zijnquote:
Middagquote:
Geen partyanimal?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Melting het volgende:
Dat ze eens ophouden met dat geblèèèr hier voor de deur!![]()
Die zgn bandjes mogen van mij gerust weg blijven.
Goede middag.... lange tijd niet gezien.quote:
Ik wel, maar niet die bandjes die hier menen te moeten komen zingen.quote:
quote:
Hey dude! Goed man, weekje op vakantiequote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Godskolere kerel, lang niet gezien!
Hoestie dan?
Oké, kan alleen de stream niet meer horen.....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
Hierna nog 1 nummertje, en dan zit mn uurtje er alweer op
@Ringbewoner, ik ben iets eerder klaar
Nog 1 nummertje van mijquote:
Luister je eigenlijk al lang mee, Ringbewoner?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja joh, bouw de spanning even op.
Kan nog wel erger hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja joh, bouw de spanning even op.
Haha, nee helemaal niet. Dus dit word aanklungelen tot en met vrees ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Luister je eigenlijk al lang mee, Ringbewoner?
Mag ik vragen hoe je hier terecht bent gekomen?quote:
Bagger al nachten mee en gisteravond kwam het voorbij..... werd best wel enthousiast.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je hier terecht bent gekomen?
En welkom nog!
Beetje late reactie, sorry!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hey dude! Goed man, weekje op vakantieVanmiddag alweer gedraaid
Met jou?
Hoor nog niksquote:
Ik hoor nu wel muziekjesquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, daar ga ik dan, mijn ontgroening.
Ik moet nog gekeurd worden,quote:Op zondag 12 juni 2011 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eeeeeeen we hebben er weer een dj bij
tot 4 maar we hebben een gat tussen 4 en half 5 dus je mag tot half 5 als je wiltquote:
Eerst eens kijken hoe het gaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tot 4 maar we hebben een gat tussen 4 en half 5 dus je mag tot half 5 als je wilt
Mensen genieten van de muziekquote:Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
Oei, ik draai en het word verdacht stil.........
Je doet het goedquote:Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
Oei, ik draai en het word verdacht stil.........
Adele zit in de tas.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nieuwe dj's ik word er blij van
verzoekje. uhmm heb je iets van adele of van uhmm amy winehouse
Gaat idd lekker met de nieuwe dj`squote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nieuwe dj's ik word er blij van
verzoekje. uhmm heb je iets van adele of van uhmm amy winehouse
Big bags hèquote:
Hopen dat het geen one day flies zijn, maar dat ze ook lekker blijven draaien!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat idd lekker met de nieuwe dj`s
Ja idd.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat het geen one day flies zijn, maar dat ze ook lekker blijven draaien!
Ik word vooral een Vrijdag en zaterdag avond DJ, doordeweeks gewoon aan het werk.quote:
Heuj.. ik heb haar figuur.. doe eens liefquote:
En dat wil ik nog steeds niet geloven, meid!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj.. ik heb haar figuur.. doe eens lief
Gelijk een uur?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Check het rooster, ik heeft beslist
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik word vooral een Vrijdag en zaterdag avond DJ, doordeweeks gewoon aan het werk.
En dat is toch echt zoquote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat wil ik nog steeds niet geloven, meid!
Kijk dat is de goede instellingquote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Prima, een halfuur is ook een beetje kort natuurlijk.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nieuwe dj's leren het gelijk.. wat knetter zegt is zo
en draaien zul je
Jaja!! *Snel draaien gaat*quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nieuwe dj's leren het gelijk.. wat knetter zegt is zo
en draaien zul je
een vrijdag en zaterdag draaier dus.. wat dacht je van volgende week zaterdag van 21.00-23.00?quote:
Ga in de agenda kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een vrijdag en zaterdag draaier dus.. wat dacht je van volgende week zaterdag van 21.00-23.00?
je mic is je liefje.. je wil haar, je wil haar bijna proeven.. zo dicht ga je eropquote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij staat op max volume en ik kroop er bijna in......
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mic is je liefje.. je wil haar, je wil haar bijna proeven.. zo dicht ga je erop
Het is opzich wel te horen, alleen dan moet ik hier het volume omhoog gooienquote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef RingBewoner het volgende:
Als ik praat, ben ik dan echt onverstaanbaar?
Had ik vannacht ook met Rob.....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is opzich wel te horen, alleen dan moet ik hier het volume omhoog gooien
Ga ik doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
probeer zo eens te praten zonder muziek.. dus muziek ff op pauze..ff kijken hoeveel verschil dat maakt
Mooi, ik doe dan ook mijn stinkende best.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik tot nu toe hoor, bevalt me prima
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
John Mayer, lekker voor de zondagmiddag.
Was echt een fantastische show!! Dankzij jou ben ik nu lekker een uurtje bezig.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Au. Au. Au. Nooit meer dronken een show maken. Kater van hier tot Tokyo. Show wel episch trouwens.
Dronken shows zijn epic, alleen jammer dat ik m van jou gemist hebquote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Au. Au. Au. Nooit meer dronken een show maken. Kater van hier tot Tokyo. Show wel episch trouwens.
Graag gedaan, denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Was echt een fantastische show!! Dankzij jou ben ik nu lekker een uurtje bezig.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
en ik heb hem gemistquote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik niet!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:54 schreef Redskillz het volgende:
[..]geweldige show, al had 3/4 van je luisteraars een kater vandaag
Je klinkt geil heur.,. ik kan horen dat je je voor je mic valt.. je snapt het.. je wil haar..quote:
Was een leuke show, in slaap gevallen tijdens de chille muziekquote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Nu heb je de afdruk van een toetsenbord op je voorhoofd?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was een leuke show, in slaap gevallen tijdens de chille muziek
Deze is speciaal voor je kater.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:55 schreef robdriessen het volgende:
Dank u, dank u.
Nu glas melk, 500mg Paracetamol en brood, eieren, spek.
Paardenmiddelen.
nu je het zegtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:57 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nu heb je de afdruk van een toetsenbord op je voorhoofd?
Mijn kater dankt je en heeft besloten om nog langer te blijven en naar je show te luisteren.quote:
Mooi.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn kater dankt je en heeft besloten om nog langer te blijven en naar je show te luisteren.
AAAIEEE!
Met een paar druppels op word iedereen hitsig van robquote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, ben afgelopen nacht heel enthousiast geworden door Rob.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
Mag er al weer bier worden gedronken? Het is 16 uur.
Dat vind ik wel erg vroeg hoor...... Maar ach, het is 16uur, het is zondag..... de boel de boel, trek er eentje open.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
m'n vader nam 8uur s'ochtens al een biertje dus het kan wel
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg vroeg hoor...... Maar ach, het is 16uur, het is zondag..... de boel de boel, trek er eentje open.
geen klachten hierquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, eerste halfuurtje zit erop. Is het een beetje wat?
Alleen je zult een beetje moeten werken aan de kwaliteit van je muziek, klinkt wat brak.. verder goeden muziek hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, eerste halfuurtje zit erop. Is het een beetje wat?
320 ~ 256 is okquote:Op zondag 12 juni 2011 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm..... Oké, eens kijken of ik iets beters heb.
Middagquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wou net zeggen, dat heb ik nu toch ook.
Zou kunnen, heb het door genomen met Krankjorum. Stoort het heel erg dan? Heb er hier weinig last van.quote:
Dat mag geen excuus zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Thx
Bier was op het toernooi 80 cent,, je kon gewoon dronken worden voor een tientje__!
Alleen was mijn broertje al uitgevoetbald
oh dat ben ik vergeten te zeggen.. hij moet wel op 192 staanquote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb het door genomen met Krankjorum. Stoort het heel erg dan? Heb er hier weinig last van.
Oh Red, maak me gek.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Met een paar druppels op word iedereen hitsig van rob
quote:
Wat moet ik waar op 192 zetten?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat ben ik vergeten te zeggen.. hij moet wel op 192 staan
nee het stoort niet..quote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb het door genomen met Krankjorum. Stoort het heel erg dan? Heb er hier weinig last van.
Waar stel ik dat in?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee het stoort niet..
het geluid is zo vlak
44.1 khz
192kbps
zijn de goede geluids instellingen
NIET **TIJDENS** DE SHOW!quote:
Doe ik met een kwartier, dan word ik afgelost.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
gebruik je sam ?
mischien moet je kijken bij encoderes
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doe ik met een kwartier, dan word ik afgelost.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doe ik met een kwartier, dan word ik afgelost.
Jefferson Airplane - White Rabbit. Please!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik duik vanavond de flower power in. Als iemand suggesties heeft, plemp ze even neer in het topic
Staat genoteerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jefferson Airplane - White Rabbit. Please!
anders kijk je even in de agendaquote:
Rooster zegt nee. Alles vol tot 01.00 uur.quote:
Ming Tea - BBCquote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik duik vanavond de flower power in. Als iemand suggesties heeft, plemp ze even neer in het topic
beetje onduidelijk tot hoelaatquote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders kijk je even in de agenda
Staat duidelijk genoeg hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
beetje onduidelijk tot hoelaat
er staat alleen vanaf
Moet je hem op weekoverzicht zetten, i.p.v. maandoverzicht.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
beetje onduidelijk tot hoelaat
er staat alleen vanaf
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je hem op weekoverzicht zetten, i.p.v. maandoverzicht.
Ik red me wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanavond ben ik afwezig.. als er wat is dan pm/dm
als het echt nood is dan sms
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:29 schreef Melting het volgende:
Nu even een zomerse mix, tijdens het instellen van mijn mic.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh dinsdag een surprise showik weet zelf ook niet wat er gaat gebeuren
was ik vergetenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje, heb gelijk die bitrate aangepast voor vanavond.
Waar lag het aan ?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo meteen iets eerder beginnen met draaien. Ik denk dat het probleem van de mic bekend is.
Melting heeft geen audiodrivers op z'n PC.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:38 schreef Melting het volgende:
Waarschijnlijk herkent windows 7 mijn mic niet.
Wil je de single of de Woodstock versie versie van White rabbit?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Melting heeft geen audiodrivers op z'n PC.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Melting heeft geen audiodrivers op z'n PC.
Luisteren naar mijn muziekjes is nuttig!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, muziek voor vanavond word gedownload. Heb er zin in.
Succesquote:
Legaal gedownload misschien?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], je bedoeld natuurlijk "gekocht"
"gekocht" "voor een eerlijke prijs in de winkel"quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik download via Itunes.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ooooeh... de langstequote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je de single of de Woodstock versie versie van White rabbit?
Middagquote:
Wie? Wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind dit Josh Wink nummer veel beter te pruimen dan Higher State Of Consciousness.
Don't Laugh. Winx = Josh Wink, maakte ook die klassieker Higher State of Consciousness, met een piep die steeds hoger en hoger gaat tot je oren bloeden.quote:
Ow.... ik dacht al dat je nog zwaar onder invloed was.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Don't Laugh. Winx = Josh Wink, maakte ook die klassieker Higher State of Consciousness, met een piep die steeds hoger en hoger gaat tot je oren bloeden.
NO KIDDINGquote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Don't Laugh. Winx = Josh Wink, maakte ook die klassieker Higher State of Consciousness, met een piep die steeds hoger en hoger gaat tot je oren bloeden.
Even stream op pauze 2 seconden en weer op play. Dat zou moeten helpen.quote:
Denk t, hier geen last van iigquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef robdriessen het volgende:
De Cartoons zijn volgens mij gewoon de ouders van de Baseballs
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef RingBewoner het volgende:
Wacht, ik ben natuurlijk ook aan het downloaden.
O ja, ook zo'n goedequote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef robdriessen het volgende:
Tuurlijk! Ik draai alleen maar leuke nummers.quote:
Als ik voldoende hersteld ben van afgelopen nacht. 2x last gehad van anti-peristaltische bewegingen in de sanitaire voorzieningen van mijn domicile.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, ook zo'n goedeWanneer ga je weer draaien?
Gelukkig maar, want ik was aan het inkakkenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik draai alleen maar leuke nummers.
Hebben die drie biertjes zo zwaar toegeslagen??quote:Op zondag 12 juni 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik voldoende hersteld ben van afgelopen nacht. 2x last gehad van anti-peristaltische bewegingen in de sanitaire voorzieningen van mijn domicile.
Flink staan nekken dusquote:Op zondag 12 juni 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik voldoende hersteld ben van afgelopen nacht. 2x last gehad van anti-peristaltische bewegingen in de sanitaire voorzieningen van mijn domicile.
Volgende keer overdag niet zo veel biertjes meer drinken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik was aan het inkakken
Drie halve liters van 8,5%, 10% en 12%, binnen 2 uur. Dat blijk ik dus overduidelijk niet te trekken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hebben die drie biertjes zo zwaar toegeslagen??
Ben maar niet bang...... dit is het randje waar ik niet overheen durf. Althans nu niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef robdriessen het volgende:
Melting, nu ga je richting het randje. Geen Toybox of ik moet je fysiek pijn komen doen
Ja of 's nachts niet zoveel wijnquote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer overdag niet zo veel biertjes meer drinken.
Hahaha... dat kan ook, natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of 's nachts niet zoveel wijn
Daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach ja. Captain Jack, Scatman John... God hebbe hun ziel (om te martelen)
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach ja. Captain Jack, Scatman John... God hebbe hun ziel (om te martelen)
Ja, maar nu hebben we hem gehad! Vandaag dus niet meer!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Zo heel af en toe moet die muziek gewoon even
Allebei de linkjes in je DM gevonden? Mic plus verlengkoord.quote:
Yep.... maar nog niet bekeken. Ik ga ze straks even checken.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Allebei de linkjes in je DM gevonden? Mic plus verlengkoord.
Eenschquote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben we hem gehad! Vandaag dus niet meer!
Mag ik ook? Misschien kan een extra mic geen kwad.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Allebei de linkjes in je DM gevonden? Mic plus verlengkoord.
Ja hoor. Zal ze even opscharrelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag ik ook? Misschien kan een extra mic geen kwad.
Danku.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Zal ze even opscharrelen.
Ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word lekker vrolijk van deze muziek![]()
![]()
Vorige week op een feestje alleen deze muziek gedraaidquote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef ACT-F het volgende:
Jeugdsentimenten![]()
[..]
Ik heb ze nog live meegemaakt, het ging inderdaad helemaal los
4.2.2? Die is buggy as hell. Van je systeem afgooien en een andere versie zoeken.quote:
Samequote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef Melting het volgende:
* Melting kan bijna niet op z'n stoel blijven zitten!
mijn budget is 0,-quote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
4.2.2? Die is buggy as hell. Van je systeem afgooien en een andere versie zoeken.
Blijf zoeken. 4.3.6 moet volgens mij wel te vinden zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
mijn budget is 0,-
en 4.6.5 is nog niet $ra$kêd
Ik doe vast bloemen in mijn haarquote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
Joepie, lijstje klaar
Flink veel van de Woodstock CD af geplukt en wat echte echte classics.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Blijf zoeken. 4.3.6 moet volgens mij wel te vinden zijn.
Hey Jofu! Luister gezellig mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |