je mic is je liefje.. je wil haar, je wil haar bijna proeven.. zo dicht ga je eropquote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij staat op max volume en ik kroop er bijna in......
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mic is je liefje.. je wil haar, je wil haar bijna proeven.. zo dicht ga je erop
Het is opzich wel te horen, alleen dan moet ik hier het volume omhoog gooienquote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef RingBewoner het volgende:
Als ik praat, ben ik dan echt onverstaanbaar?
Had ik vannacht ook met Rob.....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is opzich wel te horen, alleen dan moet ik hier het volume omhoog gooien
Ga ik doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
probeer zo eens te praten zonder muziek.. dus muziek ff op pauze..ff kijken hoeveel verschil dat maakt
Mooi, ik doe dan ook mijn stinkende best.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik tot nu toe hoor, bevalt me prima
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef RingBewoner het volgende:
John Mayer, lekker voor de zondagmiddag.
Was echt een fantastische show!! Dankzij jou ben ik nu lekker een uurtje bezig.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Au. Au. Au. Nooit meer dronken een show maken. Kater van hier tot Tokyo. Show wel episch trouwens.
Dronken shows zijn epic, alleen jammer dat ik m van jou gemist hebquote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Au. Au. Au. Nooit meer dronken een show maken. Kater van hier tot Tokyo. Show wel episch trouwens.
Graag gedaan, denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Was echt een fantastische show!! Dankzij jou ben ik nu lekker een uurtje bezig.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
en ik heb hem gemistquote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik niet!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:54 schreef Redskillz het volgende:
[..]geweldige show, al had 3/4 van je luisteraars een kater vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |