Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
nee ringbewoner gaat een half uurtje testenquote:
Mooi! Wil ik eigenlijk ook nog eens doen met SAM. I.v.m. de mic.... ik kan het eigenlijk niet hebben dat die niet werkte.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ringbewoner gaat een half uurtje testen
wil je na hem een half uurtje?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi! Wil ik eigenlijk ook nog eens doen met SAM. I.v.m. de mic.... ik kan het eigenlijk niet hebben dat die niet werkte.
Is goed. Alleen om te testen hè?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je na hem een half uurtje?
zal ik je dan om half 5 zetten, dan kan je zo doorlopen naar gewoon draaienquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Is goed. Alleen om te testen hè?
Vanaf 17.00 draai ik gewoon.
quote:
Graag!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal ik je dan om half 5 zetten, dan kan je zo doorlopen naar gewoon draaien
Zow.... langslaper! Goede middag!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik ben godverdomme nog steeds dronken zeg....
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En m'n ingewanden zijn zo'n beetje oraal in de wc terecht gekomen!
Omdat we nog geen testserver hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef Redskillz het volgende:
waarom gaan we testen op de normale server??
die is van viro, dan moet viro er zijnquote:
Middagquote:
Geen partyanimal?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Melting het volgende:
Dat ze eens ophouden met dat geblèèèr hier voor de deur!![]()
Die zgn bandjes mogen van mij gerust weg blijven.
Goede middag.... lange tijd niet gezien.quote:
Ik wel, maar niet die bandjes die hier menen te moeten komen zingen.quote:
quote:
Hey dude! Goed man, weekje op vakantiequote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Godskolere kerel, lang niet gezien!
Hoestie dan?
Oké, kan alleen de stream niet meer horen.....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
Hierna nog 1 nummertje, en dan zit mn uurtje er alweer op
@Ringbewoner, ik ben iets eerder klaar
Nog 1 nummertje van mijquote:
Luister je eigenlijk al lang mee, Ringbewoner?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja joh, bouw de spanning even op.
Kan nog wel erger hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja joh, bouw de spanning even op.
Haha, nee helemaal niet. Dus dit word aanklungelen tot en met vrees ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Luister je eigenlijk al lang mee, Ringbewoner?
Mag ik vragen hoe je hier terecht bent gekomen?quote:
Bagger al nachten mee en gisteravond kwam het voorbij..... werd best wel enthousiast.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je hier terecht bent gekomen?
En welkom nog!
Beetje late reactie, sorry!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hey dude! Goed man, weekje op vakantieVanmiddag alweer gedraaid
Met jou?
Hoor nog niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |